Oud 11-04-2009, 00:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk

UTRECHT - Een transseksueel is weggepest uit de wijk Zuilen in Utrecht. Dat heeft burgemeester Aleid Wolfsen van Utrecht vrijdagavond gezegd in het programma Pauw en Witteman.

Uit de wijk zijn al eerder mensen weggepest vanwege hun seksuele geaardheid.

Jongeren krasten onder andere beledigende teksten in de voordeur van de vrouw. Het zou gaan om een groep van dertig tot veertig jongeren van Marokkaanse afkomst. Wolfsen sprak zijn afschuw uit over het wegpesten van de vrouw.


Eerder vertrok onder anderen een lesbisch stel omdat het zich in de wijk bedreigd voelde.

Naar aanleiding hiervan zijn maatregelen genomen, zoals het aanbrengen van ''technische voorzieningen'' om de jongeren scherper in de gaten te kunnen houden. Utrecht zet ook extra toezichthouders in.
http://www.nu.nl/algemeen/1947379/op...htse-wijk.html
het wordt tijd dat ze eens die kolere jongens de wijk uit gaan pesten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2009, 01:57
Verwijderd
Citaat:
de vrouw
lies
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 10:06
Verwijderd
Het is wat... zielig voor die man/vrouw, die jongens aanpakken. Verder valt er niet zo veel over te zeggen, lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 11:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Het is wat... zielig voor die man/vrouw, die jongens aanpakken. Verder valt er niet zo veel over te zeggen, lijkt me?
Hoe pak je die jongens aan?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 11:17
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Hoe pak je die jongens aan?
Camera's met gezichts(tint)herkennig en schrootgeweren, uiteraard verdekt opgesteld.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 11:27
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Geweldig, Utrecht had jeugdcoaches ingezet tegen dit tuig. Aleid Wolfsen, hard on crime!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 11:28
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Geweldig, Utrecht had jeugdcoaches ingezet tegen dit tuig. Aleid Wolfsen, hard on crime!
Het zoveelste mislukt experiment.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 13:36
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Hoe pak je die jongens aan?
Met liefde en begrip uiteraard, praat met ze en kom erachter waarom ze dit gedrag vertonen. Hebben ze een jeugdhonk? Mogen ze daar wel blowen? Pas als aan al die voorwaarde is voldaan zou je ze misschien eens op wangedrag aan kunnen spreken maar anders is dat natuurlijk niet hun schuld maar de onze. Het is ook vervelend voor die weggepeste mensen, maar dan hadden ze misschien wat minder openlijk voor hun seksualiteit uit moeten komen, gewoon uit respect voor de rest van de buurt.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 20:46
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
met de zweep erover!
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Hoe pak je die jongens aan?
Niet mijn probleem.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 13:29
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Je kunt ze laten ombouwen en dan loslaten in Woensel
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 19:45
Verwijderd
De VVD zit nu in de raad dus het probleem zal volgende week opgelost zijn!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 20:56
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
puh, het is nog niet aangekondigd dat de VVD in de raad komt, of er wordt als iemand weggepest.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 22:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Daar kan je zien dat Wolfsen een typische PVDA'er is: stoïcijns 'zijn afschuw uitspreken', net alsof hij niet al maanden laks op zijn krent zit en het lekker laat gebeuren.

Citaat:
Hoe pak je die jongens aan?
In plaats van hun criminele gedrag te belonen extra geld in de vorm van gesubsieerde projecten, zou je kunnen overwegen hen te vervolgen voor wat ze de misdaden die ze daadwerkelijk plegen, namelijk tientallen geweldsdelicten met een racistisch oogmerk. Zelfs in Nederland moet dat wel voldoende zijn om ze lange tijd op te bergen.

Het is namelijk een beetje gek dat wanneer ik iemand weg zou pesten, ik gearresteerd wordt, en wanneer een Marrokaan iemand wegpest, hij daarvoor beloont word.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 10:49
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Het is namelijk een beetje gek dat wanneer ik iemand weg zou pesten, ik gearresteerd wordt, en wanneer een Marrokaan iemand wegpest, hij daarvoor beloont word.
Dat gevoel krijg ik ook steeds meer.

Ik heb trouwens een positief gevoel bij Aboutaleb als burgemeester van Rotterdam. Ik vond het mooi toen hij in Buitenhof zei dat een Amsterdamse aanpak in Rotterdam niet zou werken. En dat iedere stad anders is en een andere aanpak vereist. Ben benieuwd wat hij ervan bakt bij dit soort zaken.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 12:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Een van de buren die het opnam voor de weggetreiterde transseksueel in de Utrechtse wijk Zuilen, zit nu zelf met brokken: een auto werd dit weekend vernield
staat dat jeugdhonk er nu nog niet, schandalig.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 16:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Mwo, het zijn nu zelfs drie slachtoffers. Die mensen wiens auto is vernield door de Marrokaanse straatbendes hielpen eerder met het blussen van een brand (door brandstichting) in een tuin van iemand die het eerder opnam voor de weggepeste transseksueel.
http://www.ad.nl/utrecht/stad/314817..._vernield.html

De politie zet nu meer forensische middelen in, zodat er een extra grote schijnvertoning kan plaatsvinden voordat de daders vrijuit gaan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 10:39
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Aboutaleb...en Amsterdamse aanpak in Rotterdam niet zou werken. En dat iedere stad anders is en een andere aanpak vereist. Ben benieuwd wat hij ervan bakt bij dit soort zaken.
Hetzelfde als Ivo, niets...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-04-2009, 12:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hetzelfde als Ivo, niets...
pardon?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 14:26
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik vrees dat als dit soort jongens niet worden aangepakt, mensen op een gegeven moment het recht in eigen hand gaan nemen, met alle gevolgen van dien...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 15:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
'Binnen 4 jaar effect aanpak probleemjongeren'

DEN HAAG - Het kabinet wil zaken als criminaliteit, werkloosheid en schooluitval onder Marokkaans-Nederlandse jongeren uiterlijk binnen vier jaar hebben teruggedrongen.

Dat heeft minister Eberhard van der Laan (Integratie) woensdag gezegd in de Tweede Kamer. ''Dan moet je goed resultaten kunnen zien.''

In januari zei hij dat Marokkaans-Nederlandse jongens oververtegenwoordigd zijn onder verdachten van misdrijven, voortijdige schoolverlaters en werklozen.

Gemeenten

De gemeenten zijn, gesteund door de rijksoverheid, zelf verantwoordelijk voor de aanpak van overlast door Marokkaans-Nederlandse jongeren. Zo zet Amsterdam bijvoorbeeld 'straatcoaches' in, die structuur aanbrengen in het leven van de jongeren.

Webportal

In de zomer komt er een webportal 'Jeugd en Veiligheid', waarop gemeenten de doelmatigste instrumenten voor de aanpak kunnen opzoeken.

Gemeenten hoeven zo niet zelf allemaal het wiel uit te vinden, zei minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken woensdag in de Kamer.

Gezinmanagers

Ouders blijven in de eerste plaats verantwoordelijk voor de opvoeding, maar gezinsmanagers kunnen een belangrijke rol spelen. Gouda, waar eerder ernstige problemen ontstonden, krijgt van Ter Horst drie jaar lang 3 ton voor gezinsmanagers. Die kunnen twintig gevallen per jaar bijstaan.
http://www.nu.nl/algemeen/1949071/bi...mjongeren.html
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 16:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vrees dat als dit soort jongens niet worden aangepakt, mensen op een gegeven moment het recht in eigen hand gaan nemen, met alle gevolgen van dien...
Ach, dat is al gebeurd. In Huizen werd jaren terug een man gearresteerd die met een geweer op weg was naar een Marrokaanse straatbende, nadat ze voor de zoveelste keer zijn ruiten hadden ingegooid. Ook daar kwamen ze met van alles weg, tot zedenmisdrijven aan toe.

Uiteraard werd de autochtone man die besloot er zelf iets aan te doen omdat de politie dat in jaren niet deed, wel gearresteerd.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 17:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Prachtig in theorie...

in de praktijk is zuid nog steeds van de antillianen, west van de mocro's, delfshaven van de turku's en is het terratorium noord voornamelijk in blanke handen (oost ook maar das geen probleemwijk te noemen)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 17:53
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Stigmatiserend topic hoor!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Stigmatiserend topic hoor!
Tja, niet iedereen bezit de gave van het relativeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2009, 09:42
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wild West in centrum Rotterdam na overval
Uitgegeven: 15 april 2009 16:48
Laatst gewijzigd: 15 april 2009 17:26
ROTTERDAM - Een overval op een juwelier aan de Eerste Middellandstraat in Rotterdam heeft woensdagmiddag tot een wilde achtervolging door de binnenstad geleid.
NU.nl/Sven van Beek
Wild West in centrum Rotterdam na overval

Dat heeft de politie gemeld. Een groot aantal politiewagens zette de achtervolging in nadat drie mannen de handelaar in edelmetalen hadden beroofd.

Tijdens de achtervolging, die over de Erasmusbrug naar Rotterdam Zuid voerde, schoten de overvallers enkele keren op de politieauto's. Eén voertuig raakte beschadigd.

Klemgereden

De vluchtauto van de dieven kon uiteindelijk worden klemgereden door een aantal politiebusjes De drie mannen zijn aangehouden.

Hoeveel zij buit hadden gemaakt, kon de politie nog niet zeggen. Niemand raakte gewond.
© ANP
bij mij achter...

ik bedoel maar.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 10:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
overvallers =/= buurtterroristen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 10:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
filmpje over zuilen:
http://player.omroep.nl/?aflid=9297850
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 13:10
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Hangjongeren zorgen in de gemeente Bernisse al maanden voor overlast. Het tuig vernielt en drinkt op straat. Maar nu denkt de gemeente een oplossing tegen dit probleem te hebben gevonden: alle raddraaiers moeten een vriendinnetje krijgen, zo meldt RTV Rijnmond.

Burgemeester Bouvy gelooft heilig in deze oplossing voor het probleem: "Het krijgen van een vriendinnetje geeft de jeugd, en met name jongens, een rustiger karakter. Als een relatiebureau dan de oplossing zou zijn is het geen gek idee hier naartoe te stappen. Hopelijk krijgen de jongens zo snel mogelijk verkering, maar de gemeente Bernisse gaat geen relatiebureau beginnen", aldus de burgemeester.
andere gemeente maar toch, als dat soort mensen de maatregelen moet gaan bedenken

__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 15:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
overvallers =/= buurtterroristen
In rotterdam zijn het dezelfde
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 18:56
Verwijderd
Ik heb op Geenstijl het stuk "Zuilens Dagboek. Schokkende Ooggetuigenverslagen" eens zitten lezen. Echt ongelofelijk dat er niet wordt ingegrepen, bewoners worden gewoon aan hun lot overgelaten.

Ik ben vorige week in Dubai op vakantie geweest ... totaal geen overlast, criminaliteit, zakkenrollerij, graffiti en vuil op straat. En dat allemaal omdat er daar enorm hoge straffen zijn. Zou ook wat voor hier zijn, maar goed we leven nou eenmaal in een soft land ...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op Geenstijl het stuk "Zuilens Dagboek. Schokkende Ooggetuigenverslagen" eens zitten lezen. Echt ongelofelijk dat er niet wordt ingegrepen, bewoners worden gewoon aan hun lot overgelaten.

Ik ben vorige week in Dubai op vakantie geweest ... totaal geen overlast, criminaliteit, zakkenrollerij, graffiti en vuil op straat. En dat allemaal omdat er daar enorm hoge straffen zijn. Zou ook wat voor hier zijn, maar goed we leven nou eenmaal in een soft land ...
Geen criminaliteit in Dubai... geloof je het zelf?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 19:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik ben vorige week in Dubai op vakantie geweest ... totaal geen overlast, criminaliteit, zakkenrollerij, graffiti en vuil op straat. En dat allemaal omdat er daar enorm hoge straffen zijn. Zou ook wat voor hier zijn, maar goed we leven nou eenmaal in een soft land ...
Nee, onze beschaving overboord zetten en een systeem a la Dubai met slavernij en barbaarse straffen invoeren zou niet alleen geen positief effect hebben, maar zelfs zorgen voor meer geweld op straat, omdat criminelen niets te verliezen hebben. Bovendien zou dat betekenen dat de getuigenis van een vrouw de helft waard is van die van een man, wat uiteraard in strijd zou zijn met de grondwet (en het gezond verstand natuurlijk).

Wat we wel moeten doen is de immuniteit voor strafvervolging op basis van Marrokaanse afkomst afschaffen. Dat biedt een oplossing, en vereist helemaal geen afhakken van ledematen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 19:14
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Geen criminaliteit in Dubai... geloof je het zelf?
Ik heb vandaag geleerd dat meningen ook argumenten zijn, dus als iedereen in dubai dat vindt dan is dat ook zo!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 10:49
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Wat we wel moeten doen is de immuniteit voor strafvervolging op basis van Marrokaanse afkomst afschaffen. Dat biedt een oplossing, en vereist helemaal geen afhakken van ledematen.
Eindelijk een verklaring waarom er geen enkele nederlander met marokkaanse achtergrond in de gevangenis zit!
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 11:45
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
...nederlander met marokkaanse achtergrond...
typisch
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-04-2009, 13:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Eindelijk een verklaring waarom er geen enkele nederlander met marokkaanse achtergrond in de gevangenis zit!
Nou ja, als jij een verklaring kunt verzinnen voor de situatie dat men in dit soort zaken nooit daders aanhoudt, terwijl vervolging bijna standaard is voor allerlei andere buurtincidenten wanneer het niet om Marrokanen gaat, dan staat het je vrij.

Dat er geen onderzoek of aftreden komt vanwege de valse declaraties van Wolfsen is met de affaire Hulman in het geheugen natuurlijk een monumentale zaak die bewijst dat er klassejustitie heerst.

Maar goed, ik kom slechts op de conclusie dat de politie, justitie en de politieke aanstuurders ervan racistisch functioneren door een proces van eliminatie; ik kan geen andere verklaring bedenken, dus dat blijft over.
Normaal gesproken kan ik de gemiddelde pimpauper, linkse rakker, allochtone racist of rechtse extremist die iets extreems roept over de rechtstaat iets antwoorden als "Nee, dat is niet zo, want...", maar hierbij kan ik dat met alle goede wil van de wereld gewoon niet.

Heb jij die verklaring wel: voor de draad ermee. Het zou leuk zijn als ik opnieuw de illusie te kon koesteren dat de Nederlandse rechtstaat nog enigszins functioneert op dit gebied.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 16:30
Verwijderd
Heb je eigenlijk enige feiten waar uit zou blijken dat criminelen met een Marokkaanse achtergrond relatief minder vaak aangepakt worden?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 16:33
Z3uS
Z3uS is offline
Citaat:
Nou ja, als jij een verklaring kunt verzinnen voor de situatie dat men in dit soort zaken nooit daders aanhoudt, terwijl vervolging bijna standaard is voor allerlei andere buurtincidenten wanneer het niet om Marrokanen gaat, dan staat het je vrij.

Dat er geen onderzoek of aftreden komt vanwege de valse declaraties van Wolfsen is met de affaire Hulman in het geheugen natuurlijk een monumentale zaak die bewijst dat er klassejustitie heerst.

Maar goed, ik kom slechts op de conclusie dat de politie, justitie en de politieke aanstuurders ervan racistisch functioneren door een proces van eliminatie; ik kan geen andere verklaring bedenken, dus dat blijft over.
Normaal gesproken kan ik de gemiddelde pimpauper, linkse rakker, allochtone racist of rechtse extremist die iets extreems roept over de rechtstaat iets antwoorden als "Nee, dat is niet zo, want...", maar hierbij kan ik dat met alle goede wil van de wereld gewoon niet.

Heb jij die verklaring wel: voor de draad ermee. Het zou leuk zijn als ik opnieuw de illusie te kon koesteren dat de Nederlandse rechtstaat nog enigszins functioneert op dit gebied.
Je redenering slaat kant noch wal, 'in dit soort zaken nooit daders aanhoudt' -> bron? je weet zelf ook dat dit puur onzin is. 'Ik kan geen andere verklaring bedenken, dus dat blijft over'. Sterk argument in het weerleggen van wat Joostje bedoeld...
__________________
oja
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 17:01
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Volgens mij is het een beetje zinloos discussiëren over de pakkans van criminelen en de wel of niet aanwezige discriminatie naar achtergrond of uiterlijk. Hou het daarom even verder buiten deze discussie, want dat schiet voor geen meter op.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 17:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Heb je eigenlijk enige feiten waar uit zou blijken dat criminelen met een Marokkaanse achtergrond relatief minder vaak aangepakt worden?
Ik heb vergelijkbare zaken van strafbare feiten waar alleen de Marrokaanse dader niet wordt aangepakt, en de anderen wel.

Heb jij een andere verklaring dan racisme, bewust of onbewust? Ik heb die helaas niet. Wat zou die verklaring kunnen zijn?
Citaat:
Je redenering slaat kant noch wal, 'in dit soort zaken nooit daders aanhoudt' -> bron? je weet zelf ook dat dit puur onzin is
Het feit dat er voor alle wegpestzaken en het merendeel van de zaken van Marrokaanse straatterreur zelden tot nooit arrestaties zijn. De Utrechtse zaken leveren het meest tastbare bewijs. Twee wegpestzaken, geen veroordeling. Hamasdemonstraties met tientallen daders, twee veroordelingen. Da's een pakkans van... ergens onder de 1%. Ik denk dat wanneer we racistische uitingen en racistische geweldsmisdrijven van uitsluitend autochtonen zouden bekijken, de pakkans groter dan 1% zou zijn.


Bovendien lees je me verkeerd. Ik doe aan de hand van deze feiten geen bewering, ik stel slechts een vraag die onoplosbaar is, behalve wanneer we er van uitgaan dat Marrokanen minder vaak vervolgt worden vanwege hun afkomst.

Ik stel het feit dat die vraag niet te beantwoorden is aan de kaak, want in een fatsoenlijke rechtstaat hoort er een antwoord te zijn op de vraag hoe dat komt.

Het is aan de politiek om ervoor te zorgen dat er een beleid komt dat een antwoord op die vraag biedt. Bij voorkeur door de daders te pakken en te berechten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vergelijkbare zaken van strafbare feiten waar alleen de Marrokaanse dader niet wordt aangepakt, en de anderen wel.
Kom maar op
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 01:03
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Heb jij een andere verklaring dan racisme
ze lijken nogal erg op elkaar

het was Mo weet je
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 13:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wat je negeert, bestaat niet. Een probleem wat zo groot is dat je het niet kunt oplossen, dat ontken je, en dan gaat het vanzelf weg, toch? Dat is de redeneertrant van de verantwoordelijke beleidsmakers. Nou, daar sta je dan met je goeie gedrag als diender.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 13:53
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Nou, daar sta je dan met je goeie gedrag als diender.
Goed gedrag als diender?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 13:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Uh ja. Goed gedrag, aangezien het gaat om uitzonderingen versus beleid.

Maar die agent werd uiteraard gedreven tot zijn keuze. De genoemde scooterklootzak was Marrokaan, en arresteren was daarmee kennelijk geen optie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 13:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Uh ja. Goed gedrag, aangezien het gaat om uitzonderingen versus beleid.

Maar die agent werd uiteraard gedreven tot zijn keuze. De genoemde scooterklootzak was Marrokaan, en arresteren was daarmee kennelijk geen optie.
ja dan trek 'm van die scooter en klap hem op zijn muil, doe iig iets anders dan hem sterken in het idee dat je toch niks doet.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 14:17
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ja dan trek 'm van die scooter en klap hem op zijn muil, doe iig iets anders dan hem sterken in het idee dat je toch niks doet.
Dan was zijn carrière prompt beëindigt door het jai rassiest-front. Ook geen optie helaas. Zelfs een taximaffioso die al aan het vechten is een klap verkopen leidt al tot het einde van de carrière namelijk.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 16:48
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Nou ja, als jij een verklaring kunt verzinnen voor de situatie dat men in dit soort zaken nooit daders aanhoudt, terwijl vervolging bijna standaard is voor allerlei andere buurtincidenten wanneer het niet om Marrokanen gaat, dan staat het je vrij.

Dat er geen onderzoek of aftreden komt vanwege de valse declaraties van Wolfsen is met de affaire Hulman in het geheugen natuurlijk een monumentale zaak die bewijst dat er klassejustitie heerst.

Maar goed, ik kom slechts op de conclusie dat de politie, justitie en de politieke aanstuurders ervan racistisch functioneren door een proces van eliminatie; ik kan geen andere verklaring bedenken, dus dat blijft over.
Normaal gesproken kan ik de gemiddelde pimpauper, linkse rakker, allochtone racist of rechtse extremist die iets extreems roept over de rechtstaat iets antwoorden als "Nee, dat is niet zo, want...", maar hierbij kan ik dat met alle goede wil van de wereld gewoon niet.

Heb jij die verklaring wel: voor de draad ermee. Het zou leuk zijn als ik opnieuw de illusie te kon koesteren dat de Nederlandse rechtstaat nog enigszins functioneert op dit gebied.
[Bron]
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 01:09
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Dat mannetje dat langsliep had zo die P9 op kunnen pakken
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.