Oud 03-01-2020, 17:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Er zijn inmiddels redelijk wat subfora waar mededelingen die door ex-forumbazen zijn opgesteld of die zijn verlopen. Misschien handig om deze een keer te vervangen of te vernieuwen?

Flora & Fauna: Mededeling door Miekje* (al bijna 11 maanden geen fb meer)
Algemene schoolzaken: Mededeling door Positive Mind (al bijna 8 maanden geen fb meer)
Studeren: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Huiswerkvragen: CM&E: Mededeling door Positive Mind (al bijna 8 maanden geen fb meer)
Huiswerkvragen: EV: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Huiswerkvragen: K&MT: Mededeling door Tink* (al ruim 2 jaar en 5 maanden! geen fb meer
Centraal eindexamen: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
ARTistiek: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Verhalen & Gedichten: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Films, TV & Radio: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Lifestyle: Mededeling door Tink* (al ruim 2 jaar en 5 maanden geen fb meer
Onzin: Mededeling door fizzle-fluffy (al bijna 11 maanden geen fb meer)
Games: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Beleidszaken: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Meldpunt & Mededelingen: Mededeling is inmiddels al verlopen, staat niets meer
Gerapporteerde posts: Geen idee of hier ooit een mededeling stond, maar hier staat dus ook niets (meer)

Dat maakt dus 15 uit 31 subfora waar geen of een verouderde mededeling meer staat.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2020, 19:07
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Respect dat je deze moeite nog neemt
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 09:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
1 mededeling weer terugzetten zonder feedback te geven hier en verder niets doen bij de andere terwijl je daar wel de mogelijkheden voor hebt. Goed bezig
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 10:43
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Beste wolter. Ik heb voor games even een nieuwe mededeling geplaatst. Via telefoon knippen plakken etc. Gaat niet heel snel. Verder heb ik ook gewoon een leven. Ik ben dagelijks bezig met het verwijderen van de spammers etc. Ik heb nu net gekeken maar als ik een mededeling wil wijzigen krijg ik een melding met security token missing. Je kunt het ook positief benaderen ipv altijd zo negatief.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 10:51
Verwijderd
Ja, jullie forumbazen hebben het zoooo zwaar. Daar kan Famke Louise nog wat van leren! Respect!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 11:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Beste wolter. Ik heb voor games even een nieuwe mededeling geplaatst. Via telefoon knippen plakken etc. Gaat niet heel snel. Verder heb ik ook gewoon een leven. Ik ben dagelijks bezig met het verwijderen van de spammers etc. Ik heb nu net gekeken maar als ik een mededeling wil wijzigen krijg ik een melding met security token missing. Je kunt het ook positief benaderen ipv altijd zo negatief.
Het gaat om 2 jaar en 5 maanden te laat he
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 12:13
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Het gaat om 2 jaar en 5 maanden te laat he
Tegenwoordig zijn we natuurlijk overal fb. Maar ik kom gewoon niet echt op die andere subfora. Voor mij was het games. Die heb ik aangepast. Maar je hebt gelijk. Het is bij sommige delen al een lange tijd.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 19:21
Me-Oma
Me-Oma is offline
Lekker bezig! Je doet in ieder geval al meer dan Jon
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Lekker bezig! Je doet in ieder geval al meer dan Jon
Iedereen doet meer dan Jon. Ook niet-forumbazen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 03:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat is concreet het punt eigenlijk?
Ja, mijn naam staat nog onder de mededeling en nee, dat is niet het meest sjiek. Maar tegelijk klopt de mededeling inhoudelijk gewoon en ik heb in de >2 jaar dat mijn naam onder die mededeling staat nog nooit pm’s ontvangen aangezien ik daar de fb was.

Tuurlijk kan dat allemaal gewoon verandert worden en dat is ook geen gek plan; maar ik snap niet waarom je er zo fel van wordt. Gaat die felheid echt alleen om een paar mededelingen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2020, 12:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
1 mededeling weer terugzetten zonder feedback te geven hier en verder niets doen bij de andere terwijl je daar wel de mogelijkheden voor hebt. Goed bezig
Ik zie alleen hier iets wat je 'felheid' zou kunnen noemen (niet in de openingspost) en dat lijkt me hier terecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Een nieuwe wind waait over het forum! Het is tijd voor een revolutie.
Verwijderd
82 27-10-2014 19:13
Beleidszaken Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire.
Verwijderd
392 04-04-2011 17:19
Beleidszaken Spellingsfouten?
Sweetsurrender
162 20-04-2005 19:00
Beleidszaken Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle
Teun
150 24-10-2004 17:30
Beleidszaken Forumbaas+ revisited
Simon
46 21-03-2004 09:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.