Oud 20-03-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo benieuwd hoe Kazet zich gedraagt bij zo'n gesprek voor een kamer.
Ik zat me dan ook net te bedenken.
Advertentie
Oud 20-03-2008, 16:33
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
101.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-03-2008, 16:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Inderdaad. Ik ga mezelf ook niet laten afblaffen. Ik schiet niet vaak uit mijn slof, maar als iemand onterecht te keer gaat, dan kan ik er ook wat van.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 20-03-2008, 16:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
100.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 20-03-2008, 16:35
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Speciaal voor Kazet.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-03-2008, 16:37
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Speciaal voor Kazet.
Kazet even treiteren.

Ja, Kazet, ik weet nu al dat je gaat posten dat we jou er niet mee treiteren.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 20-03-2008, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Ik ga mezelf ook niet laten afblaffen. Ik schiet niet vaak uit mijn slof, maar als iemand onterecht te keer gaat, dan kan ik er ook wat van.
Ik maak er altijd maar een sport van, wanneer ik het eenmaal met iemand aan de stok heb. De kunst is om ze te blijven voeren als eenmaal boos zijn, zodat zij op een gegeven moment maar gewoon beginnen te vloeken en te tieren. En dan zet ik ze de winkel uit.
Oud 20-03-2008, 16:40
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik maak er altijd maar een sport van, wanneer ik het eenmaal met iemand aan de stok heb. De kunst is om ze te blijven voeren als eenmaal boos zijn, zodat zij op een gegeven moment maar gewoon beginnen te vloeken en te tieren. En dan zet ik ze de winkel uit.
Zo kan je ook je tijd doorkomen.
Dat kan ik als simpel medewerker niet maken, gok ik zo. In wat voor winkel werk jij dan?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 20-03-2008, 16:42
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ok. Nu weer aan het werk.

Dark Phoenix, deze posts heb je niet gezien.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 20-03-2008, 16:43
Verwijderd
Ik ben ook maar een medewerker, hoor. En ik doe ik echt domme arbeid, namelijk tapijt verkopen.

Ik vond dat ik de hoofdprijs te pakken had toen een vrouw, die daarvoor een cassière had aangevallen, mij een 'arrogante racistische kankerkaaskop' noemde.
Oud 20-03-2008, 16:50
Verwijderd
Er is een vrouw op mijn werk (dement) en die is zo vreselijk egoistisch en loopt de hele dag te zeiken en mensen uit te schelden en als je te dichtbij staat kan je ook nog een klap krijgen of een krabbel met die griezelige lange nagels van d'r. Daar kan ik dus echt niet tegen, ik raak echt heel geirriteerd van dat mens.
Mijn collega's blijven dan altijd lief reageren (wat trouwens niet helpt) maar ik kan dat echt niet.
Maar meestal kan ik er wel tegen als dementen vervelend doen.

Ik vind het wel moeilijk om voor mezelf op te komen, maar dat komt ook omdat ik soms zo verbijsterd ben van iemands brutaliteit dat ik niet weet wat ik moet uitbrengen, maar ik word daar wel steeds beter in.

Ik weet niet of dit allemaal relevant is maar ik had zin om het te vertellen.
Oud 20-03-2008, 16:51
Verwijderd
Wow, wat is de stufi vroeg deze maand. Ik ben opeens rijk.

Maar over werken gesproken, ik ga maar eens werken. .
Oud 20-03-2008, 16:53
Verwijderd
Ja ivm pasen enzo.
Ik heb er boeken van gekocht (De Alchemist, Nooit meer slapen en een boek over taoïsme) en met het restant ga ik zo maar de rekening van de orthodontist betalen.
Oud 20-03-2008, 16:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
"Operatie Paashaas"

Je vraagt je af of de ICT afdeling van Fontys gerund wordt door serieuze mensen, of kleuters...
__________________
you're not my demographic
Oud 20-03-2008, 16:58
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Kazet even treiteren.

Ja, Kazet, ik weet nu al dat je gaat posten dat we jou er niet mee treiteren.
Treiteren? Dat komt nog na plagen en pesten, zo'n iemand ben ik nu ook weer niet.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-03-2008, 16:59
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
"Operatie Paashaas"

Je vraagt je af of de ICT afdeling van Fontys gerund wordt door serieuze mensen, of kleuters...
Ik ben nog nooit serieuze ICT'ers tegengekomen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-03-2008, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Nooit meer slapen en een boek over taoïsme
Beide <3333

Ik ga ook maar weer eens lezen, bedenk ik nu. Dát is lang geleden.
Oud 20-03-2008, 17:01
Verwijderd
Wat een avontuur bij de boekwinkel trouwens. Het kassameisje vroeg of ze het moest inpakken. "Nee", zei ik.
- Zal ik er dan een papiertje omheen doen?
- Nee hoor, doe maar gewoon een plastic tasje.
- Oh. Nou ik doe er toch een papiertje om, dan blijven ze beter bij elkaar.
Had ze de boeken alsnog ingepakt in luxe cadeaupapier.
Oud 20-03-2008, 17:01
Verwijderd
Ze vond de volgende klant een engerd.
Oud 20-03-2008, 17:01
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Misschien wil ze haar werkgever failliet hebben?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-03-2008, 17:02
Verwijderd
Ik heb laatst vijf boeken van Roald Dahl gekocht voor 2,50. Kringloopwinkels <3
Oud 20-03-2008, 17:02
Verwijderd
Het was een enge obscure gristelijke boekwinkel, er was geen hond.
Oud 20-03-2008, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo benieuwd hoe Kazet zich gedraagt bij zo'n gesprek voor een kamer.
Superenthousiast!
Oud 20-03-2008, 17:02
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik zou als verkoper Katje natuurlijk ook heel lang aan mijn kassa binden.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-03-2008, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst vijf boeken van Roald Dahl gekocht voor 2,50. Kringloopwinkels <3
<3 !
Oud 20-03-2008, 17:02
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Het was een enge obscure gristelijke boekwinkel, er was geen hond.
Ze was blij dat er eindelijk eens iemand was.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-03-2008, 17:12
Verwijderd
Citaat:
*knip*
hihi wat een suffie.

Citaat:
Ik heb laatst vijf boeken van Roald Dahl gekocht voor 2,50. Kringloopwinkels <3
Hmmm dat is dus nog goedkoper dan de 2e hands afdeling bij de Slegte.

Citaat:
Superenthousiast!
hihi.

Citaat:
Ik zou als verkoper Katje natuurlijk ook heel lang aan mijn kassa binden.
for sure
Oud 20-03-2008, 17:14
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Superenthousiast!
Dat lijkt me leuk om te zien.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 20-03-2008, 17:17
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik verloor vandaag mijn vertrouwen in de mensheid.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 20-03-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ik verloor vandaag mijn vertrouwen in de mensheid.
Heb je daar 15 jaar over gedaan?
Oud 20-03-2008, 17:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Superenthousiast!
"Ik ben een spontante jongen die het leuk vindt om te stappen, terrasje te pakken, maar ook lekker op de bank te zitten met een DVD'tje"?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-03-2008, 17:26
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Heb je daar 15 jaar over gedaan?
15 jaar en 4 dagen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 20-03-2008, 17:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat gaf de doorslag?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-03-2008, 17:29
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Wat gaf de doorslag?
De film 'You got served'. Niet per sé door de film (alhoewel hij wel gruwelijk slecht is) maar het feit dat alle kinderen in de zaal (100 ofzo) het een prachtige film vonden en mij 'dom' noemden omdat ik het kut vond.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 20-03-2008, 17:32
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
"Ik ben een spontante jongen die het leuk vindt om te stappen, terrasje te pakken, maar ook lekker op de bank te zitten met een DVD'tje"?
Moet dat niet zijn:

Citaat:
"Ik ben een leuke modebewuste spontante jongen die het leuk vindt om te stappen, terrasje of uit te gaan te pakken, maar ook lekker op de bank te zitten met een DVD'tje of een spelletje Risk"?
?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-03-2008, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Hmmm dat is dus nog goedkoper dan de 2e hands afdeling bij de Slegte.
Ja, daarom zijn kringloopwinkels ook zo gaaf. Ze letten helemaal niet op wat de daadwerkelijke waarde van iets kan zijn, alle paperbacks zijn gewoon 50 cent of een euro. En hardcovers 1,50 ofzo. En ze hebben er überveel boeken, want niemand wil ze hebben, alleen de kinderboeken gaan hard. Ik heb ook Trainspotting gekocht daar en een hele zooi verhalenbundels van Hitchcock en de Kamasutra en een ding van Gummbah. Eigenlijk komen zowat al m'n boeken daar vandaan. Maar da's niet mijn schuld, er is gewoon altijd wel iets gaafs.
Oud 20-03-2008, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Moet dat niet zijn:
Citaat:
"Ik ben een spontane jongen die houdt van lekker eten en leuke dingen doen"?
Oud 20-03-2008, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, daarom zijn kringloopwinkels ook zo gaaf. Ze letten helemaal niet op wat de daadwerkelijke waarde van iets kan zijn, alle paperbacks zijn gewoon 50 cent of een euro. En hardcovers 1,50 ofzo. En ze hebben er überveel boeken, want niemand wil ze hebben, alleen de kinderboeken gaan hard. Ik heb ook Trainspotting gekocht daar en een hele zooi verhalenbundels van Hitchcock en de Kamasutra en een ding van Gummbah. Eigenlijk komen zowat al m'n boeken daar vandaan. Maar da's niet mijn schuld, er is gewoon altijd wel iets gaafs.
Hmmm dan moet ik toch maar weer eens langs. Ik heb alleen maar een keer oude medische boeken gekocht en die kosten idd echt 75 cent ofzo
Meestal bel ik ze alleen maar om spullen op te komen halen.
Oud 20-03-2008, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Hmmm dan moet ik toch maar weer eens langs. Ik heb alleen maar een keer oude medische boeken gekocht en die kosten idd echt 75 cent ofzo
Meestal bel ik ze alleen maar om spullen op te komen halen.
Haha, ik zoek ook nog oude medische boeken. Liefst zo oud dat heroïne er nog in staat als middel tegen hoofdpijn. En meer van zulks. Lachen gieren brullen.

En ja, ga maar naar een kringloopwinkel. Het kost je even een uurtje de tijd om de leuke dingen er uit te zoeken maar uiteindelijk loop je wel weg met een stapel van tien gave boeken voor nog geen tientje.
Oud 20-03-2008, 17:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Moet ik ook maar eens gaan doen dan
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-03-2008, 17:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
"Ik ben een spontane jongen die houdt van lekker eten en leuke dingen doen"?
Oh ja, leuke dingen doen.

Ik zag vandaag bij de UvA een boekje getiteld: "meesters in de negervertelkunst". Op de achterkant stond: "Negers vertellen in vele talen.". Ik heb er nog aan gedacht het te kopen, maar ik ging toch voor de kaneelmuffin.

Oh, en het huis waarnaar ik dit weekend zou gaan verhuizen wordt waarschijnlijk onbewoonbaar verklaard. Yeah.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-03-2008, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, leuke dingen doen.

Ik zag vandaag bij de UvA een boekje getiteld: "meesters in de negervertelkunst". Op de achterkant stond: "Negers vertellen in vele talen.". Ik heb er nog aan gedacht het te kopen, maar ik ging toch voor de kaneelmuffin.

Oh, en het huis waarnaar ik dit weekend zou gaan verhuizen wordt waarschijnlijk onbewoonbaar verklaard. Yeah.
Ik zou voor het boek gaan.

Eén keer zag ik een boek uit de jaren '90 waarin het ging over twee mannen die tegen elkaar praatten over computers. En dan deden ze alsof 12 mb ram gigantisch veel was en een harde schijf van 1 gb gigantisch groot. Toen had ik 'm niet gekocht en daar heb ik nog steeds spijt van.

Waarom wordt dat huis onbewoonbaar verklaard? Wat kut. Wat ga je nu doen?
Oud 20-03-2008, 17:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zou voor het boek gaan.

Eén keer zag ik een boek uit de jaren '90 waarin het ging over twee mannen die tegen elkaar praatten over computers. En dan deden ze alsof 12 mb ram gigantisch veel was en een harde schijf van 1 gb gigantisch groot. Toen had ik 'm niet gekocht en daar heb ik nog steeds spijt van.

Waarom wordt dat huis onbewoonbaar verklaard? Wat kut. Wat ga je nu doen?
Ik heb de woningbouwvereniging een mailtje gestuurd dat ik hierdoor niet op de afgesproken datum uit mijn huidige woning vertrokken kan zijn. Hun probleem verder. Nogal bizar dat ik hun moet bellen om hier een week voordat ik uit dit huis zou moeten achter te komen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-03-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik zoek ook nog oude medische boeken. Liefst zo oud dat heroïne er nog in staat als middel tegen hoofdpijn. En meer van zulks. Lachen gieren brullen.

En ja, ga maar naar een kringloopwinkel. Het kost je even een uurtje de tijd om de leuke dingen er uit te zoeken maar uiteindelijk loop je wel weg met een stapel van tien gave boeken voor nog geen tientje.

Die van mij komen uit de jaren 70.
Ik heb trouwens ook een etiquette boek uit 1971, dat is ook heel leuk om te lezen.
Meubels/fietsen heb ik er ook vaak gekocht, maar de laatste jaren krijg ik eigenlijk alles via via.
Oud 20-03-2008, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de woningbouwvereniging een mailtje gestuurd dat ik hierdoor niet op de afgesproken datum uit mijn huidige woning vertrokken kan zijn. Hun probleem verder. Nogal bizar dat ik hun moet bellen om hier een week voordat ik uit dit huis zou moeten achter te komen.
Wat slordig zeg.
Oud 20-03-2008, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de woningbouwvereniging een mailtje gestuurd dat ik hierdoor niet op de afgesproken datum uit mijn huidige woning vertrokken kan zijn. Hun probleem verder. Nogal bizar dat ik hun moet bellen om hier een week voordat ik uit dit huis zou moeten achter te komen.
Hm, bizar, inderdaad. Anti-kraak zeker? Dat is wel vaker chaotisch en ongeregeld volgens mij. Maar goed, misschien kan je nu (langer) bij Westerpark blijven.

Citaat:

Die van mij komen uit de jaren 70.
Ik heb trouwens ook een etiquette boek uit 1971, dat is ook heel leuk om te lezen.
Meubels/fietsen heb ik er ook vaak gekocht, maar de laatste jaren krijg ik eigenlijk alles via via.
Ja, mijn bank komt er ook vandaan. Ik heb er ook weleens schoenen gekocht, alleen kan ik er dan meestal niet op lopen. Omdat ze dan compleet niet lekker zitten maar dan zijn ze zo leuk en mooi en ze kosten maar 2,50 dus nja, wat moet je anders als je een meisje bent?
Oud 20-03-2008, 18:00
Verwijderd
Citaat:

Ja, mijn bank komt er ook vandaan. Ik heb er ook weleens schoenen gekocht, alleen kan ik er dan meestal niet op lopen. Omdat ze dan compleet niet lekker zitten maar dan zijn ze zo leuk en mooi en ze kosten maar 2,50 dus nja, wat moet je anders als je een meisje bent?
hihi dat las ik een tijdje terug op Lifestyle. waren het die zwarte pumps?

en uiteraard heb ik ook schoenen waar ik niet op kan lopen maar zo leuk zijn
Oud 20-03-2008, 18:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
*topic door stuitert*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-03-2008, 18:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
*topic door sloft*
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 20-03-2008, 18:12
Verwijderd
Citaat:
hihi dat las ik een tijdje terug op Lifestyle. waren het die zwarte pumps?

en uiteraard heb ik ook schoenen waar ik niet op kan lopen maar zo leuk zijn
Ja, onder andere. Ik heb echt teveel schoenen uit de categorie 'leuk, maar ondraagbaar'

Vrouwentic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231
Lethe
500 06-06-2008 16:41
De Kantine Altijd van je afsaaien #223
Verwijderd
10 29-05-2008 19:13
De Kantine Suske & Wiske en de saaie seksshop #220
Verwijderd
500 28-05-2008 17:25
De Kantine Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216
Verwijderd
500 24-05-2008 18:52
De Kantine Saaie kindjes uit de sloot halen #215
Verwijderd
3 23-05-2008 11:54
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.