Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2010, 18:08
MB14
MB14 is offline
Ooooh spannend!!! Ik heb volgende week mijn laatste schoolexamenweek van dit schooljaar en kan dus eigenlijk geen tegenslag gebruiken . Hopen op een positieve uitslag en dus volgend jaar allemaal hotello's worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2010, 10:31
Janine*
Janine* is offline
AAANGENOMEN!!!

woepwoep'! superr blij

alleen eerste half jaar alleen op de campus, enige jammere!

*

jullie?

Laatst gewijzigd op 17-04-2010 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 11:14
MB14
MB14 is offline
Ook aangenomen!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 14:41
Janine*
Janine* is offline
aw koel! gefeliciteeerd

mag jij wel een jaar op de campus?^^.

en succes met je examenweek! nou weet je in elk geval waar je het voor doet

Laatst gewijzigd op 17-04-2010 om 14:54.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 10:02
Michelll
Michelll is offline
Nou, ik ben ook aangenomen ..... en ik weet dus neit meer of ik naar Maastricht ga of naar Apeldoorn.... Waarom hebben jullile voor Maastricht gekozen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 10:30
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Heey
Ik ben niet aangenomen.
Ik vind het echt zo jammer. Ik heb me niet ingeschreven bij een andere school, dus nu heb ik geen opleiding. Dus nu weet ik niet wat ik nu moet gaan doen, iemand ideeen ?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 10:39
Linnnnnn
Linnnnnn is offline
Citaat:
Heey
Ik ben niet aangenomen.
Ik vind het echt zo jammer. Ik heb me niet ingeschreven bij een andere school, dus nu heb ik geen opleiding. Dus nu weet ik niet wat ik nu moet gaan doen, iemand ideeen ?
http://www.notenboom.nl/html/page24.asp

Misschien kun je daar iets mee? (=
Zit in Eindhoven en heeft niet echt een selectie.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:34
MB14
MB14 is offline
Citaat:
aw koel! gefeliciteeerd

mag jij wel een jaar op de campus?^^.

en succes met je examenweek! nou weet je in elk geval waar je het voor doet
Ik heb helemaal geen informatie over de campus gekregen ofzo, dus ik neem aan dat ik gewoon een jaar mag. Wij zijn met 5 personen van onze school aangenomen . Dankje! Hebben jullie ook nog examenweek of is onze school de enige mongolische in Nederland die dat nog heeft ?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:37
Linnnnnn
Linnnnnn is offline
Citaat:
Ik heb helemaal geen informatie over de campus gekregen ofzo, dus ik neem aan dat ik gewoon een jaar mag. Wij zijn met 5 personen van onze school aangenomen . Dankje! Hebben jullie ook nog examenweek of is onze school de enige mongolische in Nederland die dat nog heeft ?
Lotgenoot hierzo
Morgen begint de ellende weer.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:39
MB14
MB14 is offline
Citaat:
Lotgenoot hierzo
Morgen begint de ellende weer.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:43
Michelll
Michelll is offline
alloo ook allemaal gefelicteerd^^ zouden jullie even kunnen zeggen wrm je voor maastricht hebt gekozne? en wat er zo 'supe'r' aan maastricht is? want ik moet nu tussen Apeldoorn en Maastricht gaan kiezen en ik weet het niet O en ik heb volgende week 7 toetsen met alle lessen tussendoor telt dat ook? (ik was ziek in de toetsweek vorige week -_-" lag thuis met flinke keelontsteking, ontstoken ogen en last van mn oren -_-......)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:47
MB14
MB14 is offline
Citaat:
alloo ook allemaal gefelicteerd^^ zouden jullie even kunnen zeggen wrm je voor maastricht hebt gekozne? en wat er zo 'supe'r' aan maastricht is? want ik moet nu tussen Apeldoorn en Maastricht gaan kiezen en ik weet het niet O en ik heb volgende week 7 toetsen met alle lessen tussendoor telt dat ook? (ik was ziek in de toetsweek vorige week -_-" lag thuis met flinke keelontsteking, ontstoken ogen en last van mn oren -_-......)
Ja, dat probleem dacht ik ook te hebben, ik ben namelijk in Breda ook aangenomen. Als ik jou was zou ik eerste even kijken waar je, je het meeste thuis voelde. Hoe je het vind om op een campus te wonen en als daar Maastricht al uit komt naar Maastricht gaan, komt daar Apeldoorn uit even afwegen of je dat belangrijk vind of dat je de beste opleiding belangrijker vind. Dit is volgensmij echt een vrouwen antwoord maar: je gevoel volgen dat heb ik tenminste ook gedaan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:55
Michelll
Michelll is offline
Het probleem is dat ik me in Apeldoorn thuis voel, maar in Maastricht(althans op de opendag) voelde ik me daar ook onmiddelik helemaal thuis Maar ik heb al wel contact met mensen in apeldoorn.... en nog niet egt in maastricht(ja jullie dan xD) Overigens enig idee of er gelijk zo iets als een Holland Tour word gedaan? Das in Apeldoorn namelijk welzo maar ik wil even voordelen en nadelen enzo afwegen dus stel dat je me moet overtuigen om naar maastricht te komen, wat zou je dan zeggen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:56
MB14
MB14 is offline
http://hhmaug10.hyves.nl/ even lid worden iedereen die aangenomen is
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 11:58
MB14
MB14 is offline
Citaat:
Het probleem is dat ik me in Apeldoorn thuis voel, maar in Maastricht(althans op de opendag) voelde ik me daar ook onmiddelik helemaal thuis Maar ik heb al wel contact met mensen in apeldoorn.... en nog niet egt in maastricht(ja jullie dan xD) Overigens enig idee of er gelijk zo iets als een Holland Tour word gedaan? Das in Apeldoorn namelijk welzo maar ik wil even voordelen en nadelen enzo afwegen dus stel dat je me moet overtuigen om naar maastricht te komen, wat zou je dan zeggen?
Dat ik in Maastricht zit en niet in Apeldoorn . Nee dat is een grapje natuurlijk. Dat Maastricht een goede naam heeft en goede stage plekken, als je tegen iemand zegt ik zit op de hotelschool is bij ons in de buurt de eerste vraag, oh in Maastricht?

Daarom heb ik Maastricht ook gekozen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 17:18
Janine*
Janine* is offline
woah wat een reacties allemaal!
Waar komen jullie eigenlijk allemaal vandaag (voor diegene die zijn aangenomen!)
want ik kom uit het oosten,, en ken niemand die verder dr heen gaat!

Michell ik heb voor Maastricht gekozen omdat ik daar de beste verhalen over gehoord heb, en ehh omdat de hotelschool in maastricht alleen maar een hotelschool is, en geen andere studies heeft, en omdat ik me er meteen thuisvoelde, kvond de opendag in maastricht leukste (was ook naar Den Haag en Leeuwarden geweest) en de stages zijn volgens mij ook heel goed!.

v-il-a wat super jammer!!, kan je je nog bij andere hotelscholen inschrijven of wil je dat niet?
nu is het vooral ook super iritant omdat de uitslag zolaat is,, succes met iets anders vinden!

MB14 wij hebben gelukkig geen examenweek meer ben overal al vanaf, alleen nog examens! sta er wel eh bizar slecht voor,, maar nu in aangenomen ben moet ik gewoon slagen! haha.
heel veel succes met de toetsen^^.
ik zal ook even lid worden van die hyves!


pff het dringt hier echt nog niet door dat ik volgend jaar in Maastricht zit, ;p
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 12:45
Hoekje
Hoekje is offline
Citaat:
Heey
Ik ben niet aangenomen.
Ik vind het echt zo jammer. Ik heb me niet ingeschreven bij een andere school, dus nu heb ik geen opleiding. Dus nu weet ik niet wat ik nu moet gaan doen, iemand ideeen ?
Aaah, balen! Wil je de opleiding niet op een andere school volgen dan?
Ik heb m'n selectiedag in Leeuwarden ook pas in juni, en net aangemeld bij studielink alvast bij Apeldoorn (heb ik vast een selectiedag gepland staan voor als Leeuwarden niks wordt), dus je kan je volgens mij nog gewoon bij andere scholen aanmelden, als je dat wilt natuurlijk.


Gefeliciteerd voor iedereen die is aangenomen! Vriendinnetje van me is ook aangenomen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 14:08
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Citaat:
Aaah, balen! Wil je de opleiding niet op een andere school volgen dan?
Ik heb m'n selectiedag in Leeuwarden ook pas in juni, en net aangemeld bij studielink alvast bij Apeldoorn (heb ik vast een selectiedag gepland staan voor als Leeuwarden niks wordt), dus je kan je volgens mij nog gewoon bij andere scholen aanmelden, als je dat wilt natuurlijk.


Gefeliciteerd voor iedereen die is aangenomen! Vriendinnetje van me is ook aangenomen.
Nee, bij de andere hotelscholen (in ieder geval den haag en breda) is de inschrijving al gesloten. En ik wil het liefste ook een nederlands talige opleiding, (omdat mijn engels niet zo goed is.) En verder zijn er wel van die particuliere hotelscholen maar dat is echt iets van 10 duizend euro per jaar ofzo, dus dat wil ik ook niet.
Weten jullie of er in Belgie ofozo hotelscholen zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 17:22
Romy-02
Romy-02 is offline
AANGENOMEEEEN!!

Ik hou al een tijdje deze topic bij, maar kon nooit reageren omdat ik niet was geregistreerd. Dacht nu wordt het toch echt tijd haha.

Viola echt jammer dat je niet bent aangenomen, en ja, nu dus ook te laat om je waar anders aan te melden. Misschien kan het nog in Leeuwarden, was me vergeten af te melden daar en kreeg laatst een brief of ik in juni nog mee wil doen aan de selectie. Je kunt het proberen?

En voor Michell, Maastricht staat zoveel beter aangeschreven dan Apeldoorn! Volgens mij woon je daar zelf ook? Ik zou zeggen ga lekker naar Maastricht, lekker zelfstandig worden haha.

Janine ik kom ook uit het oosten, en een vriendin van mij die ook is aangenomen komt ook uit het oosten. En ik ken nog een meid die in februari is begonnen en uit het oosten komt, dus je bent niet de enige

Oja, ik las iets over maar een half jaar op de campus? Dat staat nergens in mijn brief, iemand anders wel?

Zie jullie snel!!
Liefs
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 19:18
Michelll
Michelll is offline
Neee ik woon in Zuid Holland dus dat is bij beide ver weg xD Toch staat Apeldoorn op nr 2.. als ik het goed begrepen heb

En Viola, maastricht kost 10.000 euro het eerste jaar xD dus dat maakt ook niks uit Pff... ik weet het echt nog niet or waar ik naar toe ga

Janine, succes met slagen xD
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 20:40
MB14
MB14 is offline
Heb je bij de ene dan echt geen beter gevoel dan bij de andere Michelll?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 21:15
Janine*
Janine* is offline
10000 euro.. pff;p als je het zo zegt klinkt het wel super veel;p
maar ehh ben je er al uit Michelll?

Romy, leuk dat je ook uit het oosten komt! waar ergens;p?
volgens mij zijn er maar een aantal studenten die een half jaar op de campus mogen wonen.. en daar hoor ik bij maar opzich maakt dat het wel weer goedkoper, campus is duurder dan een kamer huren dus..

Viola volgens mij zijn er wel hotelscholen in Belgie, had er keer wat over gelezen maar die bestaan zeg maar uit allerlei opleidingen zoals of alleen koken of alleen accountancy-achtig en niet specifiek hotelschool. maar kan wel dat er verder nog hotelscholen daar zijn hoor, ik heb er maar bij 1 gekeken.. succes in elk geval met zoeken!.

Hebben jullie je trouwens al voor die hyves aangemeld.. zag dat er al een feest was op 7juni ofzow;p voor alle eerstejaars, best koel!^^.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 21:24
Michelll
Michelll is offline
haha, nee ik had bij allebei wel een thuis gevoel. Alleen bij de een ken ik al wel wat mensen, en bij de andere niet. En ja Janine, het eerste jaar kost er 10.000. Of in iedergeval voor de mensen die een heel jaar op de campus zitten. Ik denk dat ik het niet erg zou vinden om er na een half jaar af te zijn.... en dan komt er trouwens nog eten boven op ook en ik had me ook al aangemeld voor die hyves kweet nie of ik al toegelaten ben maarja dat zien we nog wel. Tis alleen zo verschrikkelijk duur... nouja eerst nog even 5 toetsen maken, en dan ga ik wel even kijken Als jullie nog enige motivatie hebben voor Maastricht dan hoor ik het graag^^ Je haalt me maar over (A)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 11:15
Senga
Senga is offline
Citaat:
Nou, ik ben ook aangenomen ..... en ik weet dus neit meer of ik naar Maastricht ga of naar Apeldoorn.... Waarom hebben jullile voor Maastricht gekozen?
Hi,

Lekker naar Apeldoorn gaan, is erg leuk, hechte groep en qua reistijd veel handiger! Succes met je keuze!

Groet,

Senga
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 16:37
Michelll
Michelll is offline
Waarom dan Senga? Zit je zelf in Apeldoorn? *lerarenstem* Beargumenteer je stelling.

(A)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 21:43
Hoekje
Hoekje is offline
Kan me voorstellen dat je het een lastige keus vindt.
Maastricht ben ik niet geweest dus daar kan ik niet zo goed over oordelen. Het staat natuurlijk goed aangeschreven. Maar de campus zou niks voor mij zijn (alleen al het verplichte idee van dat je daar moet wonen) en ik vind het in zo'n uithoek zitten haha
Apeldoorn is een kleine school waar een echte ons-kent-onscultuur heerst en iedereen elkaar kent. Dat lijkt me het mooie van de school. Maar Apeldoorn is een flutstad (of ben ik misschien bevooroordeeld???) en je komt moeilijk op kamers, die daarnaast erg duur zijn. Je kunt wel in Deventer gaan wonen, alleen is het dus wel weer langer reizen. Maar dat is natuurlijk alleen als je op kamers gaat.


@ Viola; Apeldoorn niet?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 13:30
Janine*
Janine* is offline
ja apeldoorn is wel een flutstad;p daar ben ik mee eens!
en Maastricht is wel een echte studentenstad, Deventer en Apeldoorn niet echt...
En apeldoorn heeft toch ook geen eigen hotel?
+ in Maastricht zijn er per lichting weinig mensen dus je kent wel (alle) mensen die hotelschool doen van jou leeftijd/lichting;p

(woep ik ben gewoon voor Maaastricht.)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 14:46
lily.
lily. is offline
Ik ben ook aangenomen!!!!

en ik lees net als romy al een tydje met dit topic mee.
Staat er in jullie brief ook: je ontvangt bijgaand een introductiegids met alle relevante informatie
ik heb die gids namelijk niet ontvangen. Jullie wel??
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 15:11
MB14
MB14 is offline
Klopt, dat vond ik ook al raar. Die heb ik ook niet gekregen, maar ook geen brief over de campus ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 17:00
Janine*
Janine* is offline
gefeliciteerd Lily!
ik heb hem ook niet gekregen, volgens mij krijg je die gids pas als je en betaald heb en die formulieren terug stuurd;p
want er stond in die zin van je krijgt de bijgaand de introductiegids... dus is al beetje vreemde zin.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 19:14
Romy-02
Romy-02 is offline
Ooh oke, dat vroeg ik mij ook al af over die gids. Ben ik dus niet de enige
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 21:55
Michelll
Michelll is offline
Lol heb ik er dan als enigste over heen gelezen? XD Overigens heb ik geen brief over dat ik de campus snel moet verlaten o.o maar dat zien we dan nog wel Ik gaat morgen nog even een wis toetsje maken(pff had al moeten liggen, ma praat veeeeeelste veel xD) en dan even met mn eigen uitvechten of het maastricht of apeldoorn word^^

gefeliciteerd lily Zijn er nog meer verborgen meekijkers die hun mening willen laten horen? Ik wil weten wat jullie vinden, of ik naar maastricht of naar apeldoorn moet en waarom(beargumenteer plox xD IK WIL BOLLETJE.... ow w8 verkeerde XP ik wil natuurlijk argumenteeeeennnnnn X_X)

slaaptruste allemaal
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 21:57
MB14
MB14 is offline
Wow, ik heb morgen ook wiskunde, toevallig. Gewoon naar Maastricht komen en niet zeuren . Die brief van de campus heb ik trouwens ok niet gehad .
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 23:57
ilovemelbourne
ilovemelbourne is offline
Ten eerste gefeliciteerd iedereen die aangenomen is!

Ik ben nog steeds op de uitslag aan het wachten en begin nu toch best wel ongeduldig te worden als ik dit topic lees haha. Ik denk dat het misschien komt doordat ze het mij misschien ook per post laten weten en dat dus wat langer duurt ofzo, maar ik heb gisteren maar even een e-mail gestuurd.

Zijn er trouwens nog meer mensen die zich voor de Engelstalige stroming hebben aangemeld?

Stefanie
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 17:03
v-i-o-l-a
v-i-o-l-a is offline
Citaat:
Kan me voorstellen dat je het een lastige keus vindt.
Maastricht ben ik niet geweest dus daar kan ik niet zo goed over oordelen. Het staat natuurlijk goed aangeschreven. Maar de campus zou niks voor mij zijn (alleen al het verplichte idee van dat je daar moet wonen) en ik vind het in zo'n uithoek zitten haha
Apeldoorn is een kleine school waar een echte ons-kent-onscultuur heerst en iedereen elkaar kent. Dat lijkt me het mooie van de school. Maar Apeldoorn is een flutstad (of ben ik misschien bevooroordeeld???) en je komt moeilijk op kamers, die daarnaast erg duur zijn. Je kunt wel in Deventer gaan wonen, alleen is het dus wel weer langer reizen. Maar dat is natuurlijk alleen als je op kamers gaat.


@ Viola; Apeldoorn niet?
Nee de hotelschool in Apeldoorn lijkt me niet zo leuk.

Ik ben nu bezig met inschrijven bij de rooi pannen, in Tilburg. Daar hebben ze een mbo/hbo traject, dan heb je in 5 jaar je hbo diploma. Dan doe je eerst 2.5 jaar middelbare hotelschool in Tilburg, en daarna kun je gewoon zonder selectie naar de hotelschool in Breda (NHTV) en daar in 2.5 jaar je hbo halen.
Dan doe ik wel een jaar langer over, dan gelijk naar hogere hotelschool te gaan, maarja nu doe ik dan ook wel veel praktijkervaring op.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 13:42
Michelll
Michelll is offline
Dat is waar ook handig lijkt me^^ maar voor mbo hoef je je toch neit in te schrijven??
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 13:43
Michelll
Michelll is offline
ik bedoelde selectie te doen xD
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 14:30
MB14
MB14 is offline
jawel, maar dat is veel minder streng
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 00:07
Michelll
Michelll is offline
Misschien dat het dan toch Maastricht word Ma (en ik ook) denkt dat in Apeldoorn veel mensen naar huis gaan, waardoor ik een lonely loner word xD en dat moet natuurlijk niet ma zei dat ik beter van de drukte naar huis kan vluchten dan van de eenzaamheid Maarja. Iedereen een leuke koninginnendag/nacht gehad? ikke wel or, jammer van de regen deze ochtend XD moest er in marsen stik koud natuurlijk maarja niks aan te doen xD
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 14:45
lily.
lily. is offline
Hebben jullie vandaag ook die envelop van Amphitryon ontvangen?
Ik kan helaas niet naar dat Prézomerfeest maar ik ga denk ik wel naar het introductie weekend.
Willen jullie bij de studentenvereniging?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 15:01
ilovemelbourne
ilovemelbourne is offline
Uitslag voor mijn selectie is nog steeds niet bekend..
Ik had laatst gemaild en ze zeiden dat ik de uitslag nu uiterlijk 20 mei krijg. Je moet wel geduldig zijn zeg haha. Ik had het al een keer eerder gevraagd, maar niemand had geantwoord, dus bij deze nog een keer: zijn er ook mensen die zich hebben ingeschreven voor de Engelstalige stroming?
Fijne meivakantie allemaal!

Stefanie xo
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 16:06
Michelll
Michelll is offline
ja, ik heb de envelop ontvangen hoor en ik denk dat ik er wel naar toe ga. Ik weet het niet en ik denk ook dat ik er bij ga en jullie??

Balen Stefanie!! en ik heb me ingeschreven voor de Nederlandstalige stroming
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 18:11
Janine*
Janine* is offline
Heey,

ik heb hem ook ontvangen, ik ga er wel heen en ook wel bij de studentenvereniging..!
nemen jullie (als je gaat) iemand mee? en wie dan;p
jaa Michell Maastricht goedzow;p
Ik heb me ook voor de nederlandse ingeschreven, wou eigenlijk eerst engels doen maar dat was zo'n gedoe met testen enzow hah beetje lui;p
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 19:10
Michelll
Michelll is offline
haha xD ik weet niet, misschien dat ik alleen ga, of ik neem 2 vrienden mee. Maarja.... aan de andere kant wie weet wie je tegenkomt als je alleen gaat, of je zit alleen o.o dat zou helemaal klote zijn xD dus ik weet niet. Kan ook zijn dat ik dan moet werken, even informeren bij de baas xD Maar wie zouden er dan allemaal gaan hier van??(A)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 22:35
MB14
MB14 is offline
Ik kan helaas ook niet, zit dan in Barcelona omdat mijn ouder 25 jaar getrouwd zijn...
Ik heb me ook ingeschreven voor de nederlandstalige opleiding, wilde eigenlijk wel engels maar hoorde dat je dan ook echt tussen internationale mensen zit en ik dacht, liever tussen de nederlanders.

Gaan jullie allemaal bij de studentenvereniging? Ik twijfel namelijk heel erg.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 10:25
lily.
lily. is offline
Ik kan ook niet naar dat pré zomerfeest, ik ben dan in new york examencadeau
Ik weet nog niet of ik mij voor de studenten vereniging inschrijf. ik denk het wel omdat ik hoorde dat als je geen lid bent van amfitriyon je er een beetje buiten valt op de hotelschool Ik weet natuurlijk niet of dat echt waar is, maar ik hoop ook dat ze niet zo veel verplichtingen hebben. dat je per se naar feesten moet komen en zo.

waar hebben jullie trouwens aangegeven of je voor de nederlandstalig of de engelstalige opleiding kiest? was dat gewoon op het aanmeldings formulier in het begin?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 12:10
Janine*
Janine* is offline
Ja op dat aanmeldingsformulier al!,
maar dan moest je eerst naar amsterdam een test gaan doen of je wel goed genoeg in de taal was ofzow? vet raar;p

Romy ga jij wel naar het prezomerfeest;p kzag op je hyves (denk ik ) dat je uit losser kwam! dus dat is best wel dichtbij;p..

poeh ik ga die 1000 euries maar even overmaken;p damn wat een geld,.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 19:04
Michelll
Michelll is offline
jaaa verschrikkelijk he XD Ik maak het binnenkort ook maar eens over

Nouja, het is nu in iedergeval definitief dat ik naar Maastricht ga Apeldoorn is afgezegd Dus ik hoop dat jullie er zin in hebben, want ik kom er gwoon aan!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 17:24
Janine*
Janine* is offline
goedzo!,

dan moeten we er komend jaar maar een mooi jaar van maken met z'n allen!^^.
aan de mensen wie wel naar prezomeparty gaan! wie nemen jullie mee!?
ik ben beetje aant twijfelen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 08:53
Michelll
Michelll is offline
Zijn jullie allemaal 18? of worden jullie dat voor 23 augustus? Ikke pas in december dus krijg pas vanaf oktober studiefinanciering -_-"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.