Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2001, 17:33
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
desecrator snapt het principe 'desktop' niet echt volgens mij..
Ik snap het principe perfect. Een desktop is bedoeld om vol te pleuren met applicaties. Een plaatje er op plakken is weinig productief en kost performance. Als ik plaatje wil kijken hang ik wel een foto aan de muur.

(maar ja het is geen Windows, dus mag het niet van meneer Dobermann)

-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Advertentie
Oud 26-11-2001, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik snap het principe perfect. Een desktop is bedoeld om vol te pleuren met applicaties. Een plaatje er op plakken is weinig productief en kost performance. Als ik plaatje wil kijken hang ik wel een foto aan de muur.

(maar ja het is geen Windows, dus mag het niet van meneer Dobermann)

-Desecrator

een desktop is je bureaublad met een paar kleine geskinnede applicaties, en niet louter applicatie.. bekijk het merendeel aan screenshots eens..

oh, en iemand van 25 jaar die zulke kinderlijke kreten uitslaat als dat laatste? je daalt behoorlijk in mijn achting..

Oud 26-11-2001, 18:50
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
een desktop is je bureaublad met een paar kleine geskinnede applicaties, en niet louter applicatie.. bekijk het merendeel aan screenshots eens..
Als we dan toch mieren gaan neuken, dan is je bureaublad desktop vertaald uit het Engels. Als we dan ook nog een gaan muggenziften dan is je desktop toch echt alleen die achtergrond waarop alles staat, dus zonder icoontjes en windowtjes. Desktop kun je dus nogal ruim uitleggen.

-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 26-11-2001, 18:56
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Als we dan toch mieren gaan neuken, dan is je bureaublad desktop vertaald uit het Engels. Als we dan ook nog een gaan muggenziften dan is je desktop toch echt alleen die achtergrond waarop alles staat, dus zonder icoontjes en windowtjes. Desktop kun je dus nogal ruim uitleggen.

-Desecrator
Maar dit topic is om boeiende, mooi uitziende foto's van desktops te zien, zodat je inspiratie kan opdoen om je eigen desktop op te leuken.

__________________
/...\
Oud 26-11-2001, 18:59
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Cybernetic Joosie schreef:
Maar dit topic is om boeiende, mooi uitziende foto's van desktops te zien, zodat je inspiratie kan opdoen om je eigen desktop op te leuken.
Doe dan meteen nuttig en post alleen de achtergrond zelf. Zie je het plaatje beter, en je hebt er tenminste wat aan.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 26-11-2001, 19:02
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Cybernetic Joosie schreef:
Maar dit topic is om boeiende, mooi uitziende foto's van desktops te zien, zodat je inspiratie kan opdoen om je eigen desktop op te leuken.
Om eerlijk te zijn vond ik het leuk om CDE 'ns te zien. Het was toch CDE?

Want tja, al die Windows desktops, daar wrijf ik de slaap vanuit m'n ogen. Dit is weer 'ns wat anders.

En zeer zeker ook functioneel zo te zien
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 26-11-2001, 19:23
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Doe dan meteen nuttig en post alleen de achtergrond zelf. Zie je het plaatje beter, en je hebt er tenminste wat aan.

-Desecrator

Maak dan maar een 'post je wallpaper' topic. Ik wil juist zien hoe mensen hun iconen indelen, wat ze hebben draaien rechtsonder... Maar nu stop ik ermee want we verneuken dit topic
__________________
/...\
Oud 26-11-2001, 19:25
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Om eerlijk te zijn vond ik het leuk om CDE 'ns te zien. Het was toch CDE?

Ja is CDE op mijn testbak op m'n werk.


Want tja, al die Windows desktops, daar wrijf ik de slaap vanuit m'n ogen. Dit is weer 'ns wat anders.


Daarom had ik hem ook gepost, kreeg een beetje genoeg van al die Windows shots.


En zeer zeker ook functioneel zo te zien


Uiteraard CDE is 100 % gericht op functionaliteit. Zit werkelijk geen enkele verfraaing aan. Enigste nadeel vind ik het ontbreken van een taskbar, waardoor windowtjes zoek kunnen raken onder andere. Als je veel windowtjes open hebt is het dus van belang gebruik te maken van de meerdere desktops die CDE je biedt.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 26-11-2001, 20:15
Jack_Ass
Avatar van Jack_Ass
Jack_Ass is offline
En nu ik...



[Dit bericht is aangepast door Jack_Ass (26-11-2001).]
__________________
Ow boy...
Oud 02-12-2001, 13:26
1024
1024 is offline
__________________
http://thomas.endoria.net
Oud 02-12-2001, 14:10
Verwijderd



Oud 03-12-2001, 22:58
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Oud 04-12-2001, 19:20
Creep
Avatar van Creep
Creep is offline
Citaat:
Nanaki schreef:
[IMG]htt://24.132.0.228/mup/10788.jpg[/IMG]

Mooi hoor =]
__________________
De helft van jullie ken ik niet half zo goed als ik zou willen; en van minder dan de helft van jullie houd ik half zoveel als jullie verdienen.
Oud 05-12-2001, 14:58
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline


Tjek mijn startknop
__________________
/...\
Oud 05-12-2001, 15:26
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Die van mij veranderd elke dag, maar goed, hier eentje van een week of 2 geleden ofzo:
__________________
I have a dream.
Oud 10-12-2001, 18:03
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline


[Dit bericht is aangepast door Razor - Blade (10-12-2001).]
Oud 10-12-2001, 18:10
Athlon
Athlon is offline


Van mij in kerststijl
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Oud 10-12-2001, 19:20
dystopia
dystopia is offline
aparte mp3 player en startbalk razor-blade. Wat is dat precies voor stuff?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 10-12-2001, 20:00
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
dystopia schreef:
aparte mp3 player en startbalk razor-blade. Wat is dat precies voor stuff?

MP3 speler is winamp 3, startbalk heb ik ook nog nooit gezien... ziet er kewl uit

Oud 10-12-2001, 20:11
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
dystopia schreef:
aparte mp3 player en startbalk razor-blade. Wat is dat precies voor stuff?

MP3 player is idd Winamp3, die startbalk ed komen van http://www.themexp.org/ zoals je laatst ook al op Onzin vroeg
Oud 10-12-2001, 20:38
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
dystopia schreef:
aparte mp3 player en startbalk razor-blade. Wat is dat precies voor stuff?

winamp 3 beta 1 is dat (beta 2 werkt voor geen meter meer) voor de rest is dit windows XP die gewoon erg aangepast is taakbalk naar links verschoven en windows.NET thema geinstalleerd en diverse shortcuts op de werkbalk geplaats (zo ook MSN)

Oud 10-12-2001, 21:05
dystopia
dystopia is offline
I see Bedankt!!!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 11-12-2001, 06:13
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
En hoe heb je MSN daar dan gekregen?
Oud 11-12-2001, 07:32
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Koen schreef:
En hoe heb je MSN daar dan gekregen?
Kijk hier eens: Hier is ie te downloaden. Volg gewoon de link op die pagina.
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/344810/1/25
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Oud 11-12-2001, 07:58
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Doe dan meteen nuttig en post alleen de achtergrond zelf. Zie je het plaatje beter, en je hebt er tenminste wat aan.


Dobermann is echt een zeikerd

Een desktop zie ik gewoon als een grafische omgeving. Als ik onder Windows Litestep draai heb ik toch ook geen icoontjes / bureaublad? Het blijft anders wel een desktop IMHO

CDE is trouwens gewoon Common Desktop Environment, dus vind ik het puur geflame van Dobermann met z'n beweringen dat het geen desktop is
Oud 11-12-2001, 08:00
Marc S
Marc S is offline
Dat is deze oude shot van mij zeker ook geen desktop?




Oud 11-12-2001, 08:02
Marc S
Marc S is offline
Of deze? Van de XFCE site:



Ik word ook een beetje moe van al die XP shots hier
Oud 11-12-2001, 08:04
Marc S
Marc S is offline
Of deze dan he? Dit moet toch wel een desktop zijn



Zelf met van die fleurige icoontjes die Dobermann zo nodig wil zien
Oud 11-12-2001, 08:06
Marc S
Marc S is offline
Hey Dobermann! Wat vind je van deze? Zelfs met antialiased fonts en een hoop kleurtjes ja ja




Oud 11-12-2001, 08:10
Marc S
Marc S is offline
Stelling:

"Als iets geen Windows is dan kan het volgens Dobermann geen desktop hebben!"



De tering.
Oud 11-12-2001, 08:18
Marc S
Marc S is offline
Voor de afwisseling eens weer een screenshot van mezelf (hoe is het mogelijk ):



Hmm, het draait grafische programma's. Hey, 't heeft zelfs zo'n start knopje in de hoek als Windows
Oud 11-12-2001, 08:21
Marc S
Marc S is offline
Holy shit! Zelf ik gebruik Windows wel eens



Bevind ik mij nu in grijs gebied? Oh ja, omdat ik Linux goed vind, moet ik van Dobermann per se een hekel aan Windows hebben! Dat was het!

Dit is btw Windows 2000, de rest zuigt nl. echt IMNSHO
Oud 11-12-2001, 10:43
dystopia
dystopia is offline
Aangezien deze al wat ouder is kun e nu je nieuwe screenshots, including ander besturingssystemen van OSen, kwijt in deze topic:
http://forum.scholieren.com/Forum12/HTML/006564.html

2 topics met screenshots is een beetje overbodig en de meeste hebben alweer nieuwe, dus...
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.