Oud 15-01-2002, 11:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend heeft me laatst over poppers verteld, dat je er geil van wordt en dat je sluitspier zich ontspant...Maar wat zijn nou de negatieve gevolgen?Of zijn die er niet omdat het een natuurlijk goedje is??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2002, 12:37
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ik kwam gisteren een oud klasgenoot tegen en ik ben met 'm naar de smartshop en coffeshop geweest. hij moest naar de smartshop om poppers te kopen. het enige wat hij deed is de dop erafhalen, van het flesje dus, en de damp inademen via de neus.
verder weet ik er ook nix van.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tjah...mijn vriendje zei dat het dan net lijkt of de grond voor een paar seconden onder je voeten weggaat en dat dat héél erg eng moet zijn...Ben eens benieuwd!!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 19:49
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
poppers zijn superslecht voor je lichaam. et is een klein potje/flesje met superchemische vloeistof erin. als je et flesje openmaakt vervliegt de stof die erin zit en die snuif je op. daar word je heel licht in je hoofd en alle shit die erbij komt. maar et is echt superslecht voor je lijf en je brain...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 20:24
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Mijn vriend heeft me laatst over poppers verteld, dat je er geil van wordt en dat je sluitspier zich ontspant...Maar wat zijn nou de negatieve gevolgen?Of zijn die er niet omdat het een natuurlijk goedje is??
canabis en paddos enz enz zijn toch ook een natuurlijk goedje
__________________
ill call him, mini me
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:46
HOND!
HOND! is offline
wel s een keer gebruikt.
je ziet ff voor 30 seconden ofzo allemaal kleuren en je voelt je heel licht in je hoofd..