Oud 15-01-2002, 11:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend heeft me laatst over poppers verteld, dat je er geil van wordt en dat je sluitspier zich ontspant...Maar wat zijn nou de negatieve gevolgen?Of zijn die er niet omdat het een natuurlijk goedje is??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2002, 12:37
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ik kwam gisteren een oud klasgenoot tegen en ik ben met 'm naar de smartshop en coffeshop geweest. hij moest naar de smartshop om poppers te kopen. het enige wat hij deed is de dop erafhalen, van het flesje dus, en de damp inademen via de neus.
verder weet ik er ook nix van.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tjah...mijn vriendje zei dat het dan net lijkt of de grond voor een paar seconden onder je voeten weggaat en dat dat héél erg eng moet zijn...Ben eens benieuwd!!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 19:49
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
poppers zijn superslecht voor je lichaam. et is een klein potje/flesje met superchemische vloeistof erin. als je et flesje openmaakt vervliegt de stof die erin zit en die snuif je op. daar word je heel licht in je hoofd en alle shit die erbij komt. maar et is echt superslecht voor je lijf en je brain...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 20:24
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Mijn vriend heeft me laatst over poppers verteld, dat je er geil van wordt en dat je sluitspier zich ontspant...Maar wat zijn nou de negatieve gevolgen?Of zijn die er niet omdat het een natuurlijk goedje is??
canabis en paddos enz enz zijn toch ook een natuurlijk goedje
__________________
ill call him, mini me
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:46
HOND!
HOND! is offline
wel s een keer gebruikt.
je ziet ff voor 30 seconden ofzo allemaal kleuren en je voelt je heel licht in je hoofd..
t schijnt dat als je dit neemt tijdens een orgasme dat je orgasme 10x word versterkt ( maar gehoord)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 15:01
poot
poot is offline
als je poppers hebt gebruikt moet je je anaal laten nemen, dan hoef je niet meer naar het toilet het schijt loopt er dan vanzelf uit handig he?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 16:42
dopehead
dopehead is offline
ga binnenkort maar eens kopen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 20:26
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
elke keer als je poppers snuift sterven er hersencellen af en je neus gaat er kapot van, heel erg zelfs, dat schotje kan op een gegeven moment gewoon verdwijnen/wegrotten weet ik veel wat er psies mee gebeurt.
een vriend van me heeft er een gigantische bloedneus van gekregen en ik heb t zelf ook wel eens gehad, k raad t je niet aan in ieder geval
xxx
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 17:01
Lizz14
Lizz14 is offline
poppers is vet cool het duurt maar ONG dertig seconden en ik geloof nie dat je er geil van word daarvoor duurt et gewoon et kort je word in die korte tijd heel erg dizzy en het heeft gewoon een heel grappig effect je vergeet alles om je heen.
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 17:17
nao
nao is offline
poppers zijn echt supervet vind ik...wel heeeeel erg verslavend maar als je ook nog een pilletje ophebt is het effect heeel heftig... ik heb er wel een soort bloedneuzen van gehadja hmm
ik had trouwens gehoord dat t illegaal is, de smartshop hier verkoopt t in iedergeval niet meer... en efedrine wordt volgens mij ook verboden
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 18:36
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell ... als iets alles behalve natuurlijk is dan isset poppers... das echt zo chemisch alset maar kan.. anywayz, poppers is gewoon ether met nog een paar stofjes ennet werd vroeger gebruikt om mensen te verdoven bij bijv. een amputatie... lekker sterk dus.. maar zoals iemand al zei je hersenen gaan dr zwaaaaaaaaaaar dood aan en je neus dus ook.. je concentratie vermogen gaat achteruit en als je het vaak gebruikt kan je minder goed zien... hebben we hier ervaring mee
anywayz, ga maar blowen ofzo dat heb je langer plezier van (wat zijn die 30 seconden nou?!) en je lichaam gaat dr ook nie zo van naar de klote.

tot zover deze preek... maar echt, niet die shit gebruiken! anders kom ik jullie persoonlijk opzoeken en in mekaar slaan...
__________________
Dream Your Life And Die In Your Sleep ~*bite me*~ I Am A Razor Blade Please Cut Your Wrist With Me
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Belang van vrijheid en anti-dictatuur
Hoogscoren
47 04-06-2014 16:22
Drugs & Alcohol done/ to do's
TraXarT
75 03-04-2010 02:07
Levensbeschouwing & Filosofie Demarcatie van wetenschappen
Verwijderd
20 06-03-2006 18:38
Seksualiteit Poppers/ spaanse vlieg etc.
rodina
14 21-07-2004 00:49
Eindexamens 2003 [Filosofie] Havo en VWO: welke boeken?
Gatara
19 23-05-2003 11:53
Levensbeschouwing & Filosofie filosofisch werk over altruïsme, help me out please...
anonima
25 10-03-2003 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.