Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2007, 13:35
Verwijderd
Elk academic gebouw behalve Descartes heeft woonruimtes, maar de kans dat je daar als eerstejaars in komt is niet heel groot.. En in de keuken is niks behalve een koffiezetapparaat, kookplaat, magnetron en koelkast Je moet dus alles zelf meenemen, maar je kunt ook even eerst overleggen met je unitmates..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2007, 14:28
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
@Kristaco, jij bent echt een enorme bofkont Welke vakken ga je volgen komend semester?

Ik kom net terug van de Ikea, waar ik servies en bestek heb gekocht. Aan te raden: 39 cent per bord en voor 3 euro een bestekset!
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:50
bingomassacre
bingomassacre is offline
Voor 3 euro een bestekset whoah dat is cheap.. morgen toch even naar de ikea denk ik zo

Ohja en hoe heet dit gebouw -->


Laatst gewijzigd op 16-08-2007 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 18:13
Verwijderd
Dat is Kromhout/De gevangenis Nee hoor, daar is t heel gezellig, heel veel eerstejaars en met max. 6 in een unit


Ik heb Macroeconomics, Social & Economic Geography, Spaans 190, en Introduction to mathematical modeling, oh, 2 vakken in locke dus, k dacht even dat ik 3 SSC vakken had
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 19:17
Niet Slaan
Niet Slaan is offline





The Wall.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 20:57
Caran
Caran is offline
Citaat:
Krabzor schreef op 15-08-2007 @ 23:24 :
ik heb nog niet eens boeken ofzo;/ maar ben ook best laat pas ingestroomd.
Niemand van de eerstejaars heeft nog boeken, die kunnen we kopen tijdens de introductieweek. Ik weet ook nog niet welke vakken ik komend semester nu precies heb, dus het zal niks te maken hebben met het feit dat je pas later bent ingestroomd.

Hoe bevalt iedereen de kamers trouwens? Mijne is inderdaad precies zoals op de plattegrond, niet groot maar daar heb ik ook voor gekozen met mijn ietswat beperkte budget. Wordt een leuke kleurencombinatie, blauwe vloer, groene badkamer/keuken unit, rode stoel, witte muur en beukenhouten meubels Lijkt wel op mijn middelbare school, alleen waren daar in één lokaal nog meer verschillende kleuren. Gordijnen ontbreken alleen nog en die noob bouwvakkers hebben een barst in mijn ruit gemaakt en die ruit komen ze pas volgende week ergens vervangen Verder moeten ze ook nog een of ander paneel plaatsen daar bij die ruit volgens de Technische Opzichter. Kan ik alle meubels weer opnieuw ineen gaan draaien enzo, tss.

Overigens heb ik de IB groep genomineerd voor Sukkel van de Maand-Award. Ze weten dat ik vanaf vandaag in Middelburg woon (nou ja, nu zaterdag dan pas, maar eerst was ik van plan om vanaf vandaag al in Middelburg te blijven) en dus lag er ook netjes in Middelburg het afhaalbericht voor de OV kaart, die ik kan afhalen in....Zuid-Limburg. Echt wat een sukkels zijn dat, als ik in Middelburg was gebleven vandaag had ik een belachelijk duur retourtje moeten kopen alleen om die kaart te gaan halen terwijl ze al bijna een maand weten dat ik vanaf de 16de in Middelburg woon En eerst meenden ze dat mijn hele familie naar Middelburg verhuisde en stond mijn status dan ook op Thuiswonend...een terechte winnaar voor de Sukkel van de Maand-Award, niet waar?
__________________
Wocka Wocka Wocka - Fozzie Bear
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:07
bingomassacre
bingomassacre is offline
Die afhaalkaart heb je niet persee nodig hoor! Je kan ook bellen voor je kaartnummer en het staat ook op internet (als je mijn ib-groep hebt )

Laatst gewijzigd op 16-08-2007 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:51
Caran
Caran is offline
Ja maar dan moet ik m nog in Sittard (Zuid-Limburg) ophalen en niet in Middelburg, dat is het onnozele eraan
__________________
Wocka Wocka Wocka - Fozzie Bear
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 23:34
lysias
lysias is offline
Ik ben net terug van de UIT. Het was echt super! Ik had het echt voor geen goud willen missen. Dus nu op naar de UCU introweek.

Trouwens Niet Slaan, heb je toevallig nog kunnen uitzoeken waar wij, nieuwelingen, een kamer krijgen?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 09:50
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 16-08-2007 @ 20:17 :





The Wall.
ik durf het bijna niet te vragen, maar is the wall echt zo verschrikkelijk ?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 10:13
Verwijderd
Mijn kamer bevalt me ook heel erg goed Maar ik had dan ook geen idee van wat ik kon verwachten. Zit op Bagijnhof 7 en zag er allemaal wel gezellig uit^^. K zit ook oppe zolder dus heb zon schuin dak.

En de IB-groep die weten niet wat ze met mij aan moeten en Universiteit Utrecht ook niet. Ik krijg dus eergisteren ofzo een brief met mijn inlognaam enzo om op myuu.nl iets te doen. Ik neem aan dat dat voor de RA is. Maar nu kijk ik net in mijn brievenbus en zit er een heel pakket in met;

"Hartelijk welkom bij Farmaceutische Wetenschappen. Via het C.B.A.P. heb je je aangemeld voor de opleiding Farmacie. Ik hoop dat je het de komende tijd bij ons naar je zin zult hebben."

En 3 dagen geleden werd ik nog gebeld door Maastricht of ik daar de Introweek kwam doen. Echt OMG die gasten bij de IB willen me overal kwijt.

Van die dingen zit mijn brievenbus helemaal vol maar OV nog niets gehoord *sniff**sniff*

Nja wel altijd gezellig om ze aan de telefoon te hebben
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:08
Laura89
Laura89 is offline
Ik ben ook net terug van de UIT, was heel leuk! Ik weet nu de weg in het centrum redelijk en ik weet hoe ik moet fietsen van het station naar de campus Ik heb m'n fiets bij het station laten staan, dus ik hoop dat 'ie daar maandag nog steeds staat...

In ieder geval, ik heb er zin in! Ik hoop dat ik een leuke kamer heb

Ik liep trouwens van de week even over de campus heen, en die kamers in Kromhout op de begane grond, zijn die niet heel erg klein? Past daar nog wel iets van een kastje bij?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:25
Verwijderd
Ik heb een double room in mijn eentje! Balzaaaaal
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:39
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 17-08-2007 @ 17:25 :
Ik heb een double room in mijn eentje! Balzaaaaal
En die kamers in Locke zijn al zo groot!


Ik zit dus in Kromhout en ben eigenlijk wel heel blij met m'n kamer. Ik kan er makkelijk al m'n spullen in kwijt, zeker geen kleinere kamer dan in The Wall.

The Wall verschilt een beetje per unit hoe het is, maar dat zijn absoluut de ongezelligste units. Heel donker, langwerpig en maar 1 kookpitje. Treurig.
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:59
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Esther schreef op 17-08-2007 @ 17:39 :
Heel donker, langwerpig en maar 1 kookpitje. Treurig.
Yippie Bij de opendag vond ik kromhout wel gezellig, dus ik hoop eigenlijk dat ik daar terecht kom (volgens mij moet ik dit nu heel hard afkloppen )
Ik kwam er trouwens vandaag pas achter dat er een beach party door UCAA in scheveningen gehouden wordt.. denken jullie dat we daar met de trein heen gaan ?

Laatst gewijzigd op 17-08-2007 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 20:10
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
mijn kamer bevalt ook goed. Ik zit in het bagijnhof, Bree 19. Dr is alleen pas 1 meisje, dus de rest heb ik nog niet ontmoet. Maar de kamer is oke, zij erg aardig....
Morgen nog even naar huis en dan zondag lekker terug. ik heb zin in de introweek =D
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 21:26
Verwijderd
Zo, ik ben ook al voor het grootste gedeelte verhuisd!

Ik heb wel gezien dat ik het niet écht getroffen heb met mijn kamer; hij is vierkant (met scheve muren, echt enorm irritant ) én heeft een schuin dak.
Mijn buurman daarentegen heeft een ENORME L-vormige kamer; that's so unfair
Máár, mijn kamer ziet er wel supergezellig uit nu, mijn piano staat er lekker in en volgens mij ga ik het wel naar mijn zin hebben in huis
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 21:30
Caran
Caran is offline
Heh ik heb alleen even snel mijn overbuurman gezien toen hij zijn kamer verliet gisteren. Maar ik was dan ook meer bezig met zeuren bij die van Woongoed over dat gebroken raam en het feit dat ze het pas eind volgende week gaan vervangen en dan ook direct andere panelen ofzo gaan plaatsen in mijn kamer. Dat is dus echt zo niet efficiënt want ik MOET alles morgen meenemen van Limburg naar Middelburg en in mijn kamer zetten want op andere dagen is geen vervoer mogelijk. En ik zal er toch echt komende week moeten wonen. Dat ze dat óf gister al vervangen hadden of eventueel eerder en niet als de hele kamer al gemeubileerd is en vol staat met spullen

Ik was gister een kwartier bezig met het uitwissen van allerlei racistische dingen die op mijn kozijnen geschreven stonden (en dan ook nog combinaties die niet eens mogelijk zijn zoals Hamas-Joden enzo) door, neem ik aan, de bouwvakkers, dus zo'n type mensen laat ik echt niet onbewaakt bij mijn computer en de rest van mijn spullen. Pa komt die dag observeren en de Technische Opzichter van Woongoed ook of ze me niet weer een ruit kapotstoten terwijl ze de ene vervangen


Anyway, we moeten wel nog een tijd en locatie afspreken voor de meeting van zondag. Iemand suggesties?
__________________
Wocka Wocka Wocka - Fozzie Bear

Laatst gewijzigd op 17-08-2007 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 21:39
Verwijderd
Ik stem voor Brooklyn, café op de markt vlak naast het stadhuis
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 22:16
Joyceb
Joyceb is offline
Hihi! Ik heb een double room voor mezelf in K.. Mega groot en met 2 bedden, twee bureaus (oef, wat ga ik wennen volgend jaar aan het niet hebben van een hoekbureau.. heb ze tegen elkaar aangezet), twee kasten, twee boekenkasten etc! Ha! Hoef niet eens meer een ikea tripje te maken voor een boekenkast! =)
En in -volgens mij- een fijne unit.. goeie woonkamer en vast met leuke mensen waaronder twee vrienden van me (en 2 anderen wonen boven en onder me!) Yay!

Heeft iedereen al een beetje zin in de intro? Hebben jullie elkaar nog ontmoet tijdens de uit? Mn zusje (die ook naar UCU gaat) die had het volgens mij erg leuk en ze zei dat ze 2 mensen tegen was gekomen die naar UC zouden gaan..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 22:20
simoneR
simoneR is offline
Citaat:
Martha my dear schreef op 17-08-2007 @ 22:39 :
Ik stem voor Brooklyn, café op de markt vlak naast het stadhuis

Lijkt me een prima plan. Ken het cafe niet maar ik neem aan dat het niet moeilijk te vinden is . Zullen we zeggen om een uur of 19:30?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 22:39
Caran
Caran is offline
Citaat:
simoneR schreef op 17-08-2007 @ 23:20 :
Lijkt me een prima plan. Ken het cafe niet maar ik neem aan dat het niet moeilijk te vinden is . Zullen we zeggen om een uur of 19:30?
Volgens mij is het, als je voor het stadhuis staat, aan je linkerkant. Groot ding, kan niet missen. Mits ik t me goed herinner van wat ik gisteren zag toen ik op de markt was. Hoe herkennen we elkaar? Anders hebben we een hoop individuen daar en dat schiet ook niet op als je een meeting wilt houden he
__________________
Wocka Wocka Wocka - Fozzie Bear
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 23:03
simoneR
simoneR is offline
Citaat:
Caran schreef op 17-08-2007 @ 23:39 :
Volgens mij is het, als je voor het stadhuis staat, aan je linkerkant. Groot ding, kan niet missen. Mits ik t me goed herinner van wat ik gisteren zag toen ik op de markt was. Hoe herkennen we elkaar? Anders hebben we een hoop individuen daar en dat schiet ook niet op als je een meeting wilt houden he
Misschien iets van een roosevelt brochure?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Martha my dear schreef op 17-08-2007 @ 22:39 :
Ik stem voor Brooklyn, café op de markt vlak naast het stadhuis
Dat weet ik te liggen, volgens mij gisteren nog wat gedronken ^^
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 09:23
ickeicke
ickeicke is offline
Aan alle lieve eerstejaars RA'ers,

Hulde dat jullie het intiatief nemen om gezellig te meeten, maar maak het (zondag) niet te laat, daar de intRAweek ook zeer zeker voorziet in avondlijke vermaak .

Groetjes en tot ziens!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 11:19
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik heb wel zin in de intro. En ik ben ook wel blij dat ik toch heb meegedaan aan de UIT. Super leuke mensen ontmoet en ik ken de binnenstad nu al een beetje. (Ik verdwaal niet meer )

Ik heb Kevin/Lysias gezien en nog een ander meisje (een vriendinnetje van een meisje uit mijn UIT-groepje) dat ook naar UCU ging. Dat was ook wel een leuk meisje dus dat is leuk!

Ik moet maar even goed nog bijslapen (want ben nog steeds brak van het laat in bed liggen) en dan kan ik er volgende week weer tegenaan.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 14:22
MManuel
MManuel is offline
Hmm echt balen dat ik niet ben geweest... Hoor alleen nog maar positieve verhalen.

Hoorde gister nog dat er een meisje eergister nog uitgenodigd werd voor UCU Dat is wel heeeel erg last-minute! Zo te horen heeft iedereen (die al een beetje van zich laat horen) er zin in, dus dat is lekker motiverend! Tot maandag allemaal!

Oh en trouwens, wat voor kabeltje heb je nodig voor het internet op de kamers? Of kan het ook draadloos? Misschien een stomme vraag maar ik kan het niet zo 1 2 3 vinden op het moment.
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 14:31
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Er zit een gewone netwerkaansluiting in de kamers, RJ45, daarvoor heb je ook een gewone netwerkkabel nodig. Plugje ziet er zo uit:

Als je bij mijn kamer in de buurt zit heb je waarschijnlijk ook draadloos, ik weet niet of UCU zelf ook draadloos aanbiedt.

(Ik moet erbij zeggen dat ik nog niet in een kamer ben geweest, maar soms is het handig om een nerd te zijn )
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 14:34
bingomassacre
bingomassacre is offline
moet ik zelf dat kabeltje mee nemen of ligt er al een op die kamer
(in het handbook las ik allen dat er een datapoort is.. dus zelf meenemen ?)

Laatst gewijzigd op 18-08-2007 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 14:47
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 18-08-2007 @ 15:34 :
moet ik zelf dat kabeltje mee nemen of liggen die al op de kamer
Als je geluk hebt heeft iemand een kabeltje laten liggen, maar het hoort niet bij de standaarduitrusting. Je kan dus het beste zelf een meenemen, en als dat niet lukt zoek je mij op en kijk je me heel lief aan, dan maak ik er een op maat.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 14:52
bingomassacre
bingomassacre is offline
voor de ill skill computer technics moeten we dus bij jou zijn
Maar ik heb wel zo'n kabeltje, ik was er alleen van uit gegaan dat dat kabeltje standaard op iedere kamer zou liggen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:02
lysias
lysias is offline
Ik heb volgens mij alleen een 'normale' modemkabel en aansluiting, maar ik heb wel een poortje op mijn laptop met dit tekentje:

[]
I
--------
I I
[] []

....zo ongeveer dan. Kan ik dan ook internetten daar?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:03
lysias
lysias is offline
Ehm...dit ziet er niet uit zoals ik het had ingetypt

Maar in ieder geval 1 vierkante boven verbonden met 2 vierkantjes beneden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:05
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
lysias schreef op 18-08-2007 @ 16:02 :
Ik heb volgens mij alleen een 'normale' modemkabel en aansluiting, maar ik heb wel een poortje op mijn laptop met dit tekentje:

[]
I
--------
I I
[] []

....zo ongeveer dan. Kan ik dan ook internetten daar?
Met het juiste kabeltje gaat het zeker lukken, dit is namelijk het tekentje van een netwerkaansluiting. Je kan er sowieso wel van uitgaan, als je een laptop of pc hebt van minder dan 5 jaar oud, dat het gewoon goedkomt
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:07
lysias
lysias is offline
Tof...bedankt.

Ik heb alleen volgens mij niet een passend kabeltje, dus schrik niet als ik je de komende week lief aankijk
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:29
MManuel
MManuel is offline
Ik sluit me by lysias aan , maar ik hoop dat ik dan inderdaad gewoon bij jou in de buurt zit, of iemand met een router of wat ook, draadloos meesnoepen is natuurlijk net zo makkelijk.
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:51
ThijsC
ThijsC is offline
Ah jongens toch Zo'n kabeltje kost hier bij de pc supermarkt meneer maar 3 euro voor 2 meter hoor
misschien een beetje laat voor nu... alles is waarschijnlijk al dicht en ik wou net nog wat laatste dingen kopen..
Ook zo iets ik kreeg twee uur geleden een brief dat ik mijn OV kon ophalen, ik dus snel naar postkantoor gesloten
dat gaat me dus volgende week geld kosten ..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:58
bingomassacre
bingomassacre is offline
Is pas vanaf 1 september geldig, dus het gaat ons allemaal geld kosten
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 16:00
ThijsC
ThijsC is offline
nou ja ik weet het eigenlijk niet was eigenlijk van plan om volgend weekeind al gewoon in utrecht te blijven.. en de vrijdag daarop pas weer naar huis te gaan. Maar misschien kan ik op maandag ochtend nog naar het postkantoor voor ik me moet melden op UCU. moet pas om 11.30 er zijn en het is anderhalf uur rijden dus zou moeten lukken mits ze open zijn..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 16:20
LilyL
LilyL is offline
Citaat:
MManuel schreef op 18-08-2007 @ 15:22 :
Hoorde gister nog dat er een meisje eergister nog uitgenodigd werd voor UCU Dat is wel heeeel erg last-minute!
Hoi! That will be me!

Ik kreeg donderdag het telefoontje dat ik toch nog mocht komen... en ik kom dus ook
Idd ERG laat.

Ik heb een heleboel nog niet geregeld. Ik sta nog steeds ingeschreven bij UU voor Psychologie, maar het komt vast goed, hoop ik

Heb het forum al een tijd geleden ontdekt en nu weer bijgelezen.
Ik ben naar de UITweek geweest, halverwege ziek naar huis gegaan en ik verdwaal nog steeds...

Maar tot tijdens de intro!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 16:51
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 18-08-2007 @ 16:58 :
Is pas vanaf 1 september geldig, dus het gaat ons allemaal geld kosten
Gewoon zorgen dat je net als ik nog geen 18 bent, dat kost pas geld.. krijg pas OV en stufi in oktober...
En nee, lieve regering, kinderbijslag is lang niet zoveel als stufi en OV bij elkaar

En over die kabels: ze zijn inderdaad niet duur, maar zelf krimpen is nog goedkoper.. een kabel van 3 meter kost mij 72 cent
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 16:58
Verwijderd
Ik heb een paar treinkaartje van de Zomeractie bij de AH ofzoiets maar kan ook dat dat alleen bij ons in de buurt is geweest.

btw. Weet al iemand van de RA waar we maandag moeten zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 17:21
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Citaat:
Krabzor schreef op 18-08-2007 @ 17:58 :
Ik heb een paar treinkaartje van de Zomeractie bij de AH ofzoiets maar kan ook dat dat alleen bij ons in de buurt is geweest.

btw. Weet al iemand van de RA waar we maandag moeten zijn?
Hm, ik heb geen idee.

Ik zit nog steeds met pas 1 meisje in mn nieuwe huis (10 persoons) Ben benieuwd wanneer de rest komt, want het schijnen allemaal eerstejaars te zijn
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 18:37
Verwijderd
ik kom morgen om 7 uur ook pas daar aan denk ik. Heb wel erg zin in next week ^^
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:06
MManuel
MManuel is offline
Citaat:
LilyL schreef op 18-08-2007 @ 17:20 :
Hoi! That will be me!

Ik kreeg donderdag het telefoontje dat ik toch nog mocht komen... en ik kom dus ook
Idd ERG laat.

Ik heb een heleboel nog niet geregeld. Ik sta nog steeds ingeschreven bij UU voor Psychologie, maar het komt vast goed, hoop ik

Heb het forum al een tijd geleden ontdekt en nu weer bijgelezen.
Ik ben naar de UITweek geweest, halverwege ziek naar huis gegaan en ik verdwaal nog steeds...

Maar tot tijdens de intro!
En ik dacht dat ik pas laat nog uitgenodigd werd ... Maar volgens mij is er dan nog een meisje eergisteren uitgenodigd, want die zou taal en cultuur gaan doen, en was juist alleen donderdag bij de UIT. Maar gefeliciteerd nog !
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Krabzor schreef op 18-08-2007 @ 17:58 :
Ik heb een paar treinkaartje van de Zomeractie bij de AH ofzoiets maar kan ook dat dat alleen bij ons in de buurt is geweest.

btw. Weet al iemand van de RA waar we maandag moeten zijn?
Gewoon in Eleanor, het hoofdgebouw
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 20:38
Verwijderd
thnx
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 11:08
bingomassacre
bingomassacre is offline
Nemen jullie ook zoveel zooi mee? Ik ben hier echt slecht in, ik heb al 16 thee kopjes omdat ik ze allemaal leuk vind en niet kan kiezen En mijn moeder is al net zo erg, geeft ze me 3 pakken ijsthee mee. Maar ik ga weer even verder enthousiast inpakken..
morgen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 11:58
MManuel
MManuel is offline
Hehe ik barst nu ook wel van de spulletjes.. Mijn kamer wordt echt hema, en ik heb een opblaas-slaapbank, zit prima en heel handig. Ik neem van borden, kopjes en bestek steeds 2 stuks mee, vind ik wel best. Als ik meer dan 1 gast krijg weet ik bij wie ik een extra theekopje kom lenen
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 12:00
ThijsC
ThijsC is offline
Ja op het moment is mijn kamer nog een ontzettende rotzooi en moet ik eigenlijk nog beginnen met inpakken
Ook ik heb heel veel zooi om mee te nemen dus je bent niet de enige
Nog een laatste vraagje voor de 2e jaars UCUers onder ons waar kan ik het beste de auto kwijt om spul uit te laden enz. was vorige keer namelijk met de trein dus heb geen idee hoe het met de auto moet... of wordt het vanzeld duidelijk als ik eenmaal daar ben??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Master applicaties met laag GPA
Taartappel
0 16-02-2017 14:54
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 09:22
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 09:00
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren Profielkeuze: moeilijk, kunnen jullie meedenken?
iThink
12 21-05-2006 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.