Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2012, 18:39
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Hoi iedereen,

Ik zit niet echt met een probleem, maar ik vroeg me gewoon iets af.
Zoals de titel al zegt zijn mijn borsten ongelijk. Het is geen groot verschil. Mijn linkerborst is ietsje kleiner dan de rechter. Dit is eigenlijk altijd al zo geweest. Ik dacht dat dit kwam omdat borsten niet tegelijk groeien, maar ik ben nu al 17 en eigenlijk blijft het kleine verschilletje. Wanneer ik een bh aan heb (heb 75B) dan is de rechterkant perfect gevuld, maar de linkerkant een klein beetje minder. Dus ja, geen dramatisch verschil, maar het is er wel. Niet dat het opvalt.

Nu vroeg ik me af of er nog meiden zijn met ongelijke borsten? En dan bedoel ik niet langs de ene kant a en langs de andere kant b, maar gewoon een klein verschilletje?
En is dit normaal?

Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 18:40
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Mijn borsten zijn ook ongelijk. Ik denk dat er veel meer meisjes zijn met ongelijke borsten dan met gelijke borsten, omdat lichamen nu eenmaal niet perfect symmetrisch zijn!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 18:58
Verwijderd
Het zou eerder een beetje gek/zeldzaam zijn als je borsten helemaal symmetrisch zijn. Ook je gezicht is niet mooi symmetrisch, zo werkt het menselijk lichaam nu eenmaal. Is niets om je zorgen om te maken. Ik denk dat het ook wel zo zijn esthetische voordelen heeft dat je niet helemaal gelijk bent aan twee kanten, dan is er namelijk maar weinig menselijks aan
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 20:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iedereen heeft ongelijke borsten. Eentje is wat voller of breder dan de andere, dat is heel normaal en niks om je zorgen om te maken. Je ene voet is ook iets langer dan de andere en je ene arm wat langer dan de andere. Niemand is symmetrisch. Behalve de mensen die een abonnement op de plastisch chirurg hebben, natuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 20:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik ken geen vrouwen met gelijke borsten! Ik zou het ook raar vinden als een vrouw wel gelijke borsten had... een beetje onmenselijk ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Iedereen heeft ongelijke borsten. Eentje is wat voller of breder dan de andere, dat is heel normaal en niks om je zorgen om te maken. Je ene voet is ook iets langer dan de andere en je ene arm wat langer dan de andere. Niemand is symmetrisch. Behalve de mensen die een abonnement op de plastisch chirurg hebben, natuurlijk.
Dit wilde ik ook zeggen! Maar niet iedereen merkt het natuurlijk. Mijn rechtervoet is groter dan de ander. Maar ik heb geen idee welke borst groter is dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 12:33
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Dat had ik ook precies zo, ik zag het in mijn bh's maar het lijkt bij te zijn getrokken. Ik zie niet meer welke groter is maar voel het wel een beetje, dat de rechter nog steeds een tikje 'voller' aanvoelt. Volgens mij heeft bijna elk meisje inderdaad wel een verschil(letje).
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 15:42
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb twee ongelijke bulten en ik heb er nog nooit klachten over gehad, iedereen vindt mijn bulten mooi.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb twee ongelijke bulten en ik heb er nog nooit klachten over gehad, iedereen vindt mijn bulten mooi.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 18:40
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
misschien een beetje off-topic, maar tot wanneer groeien je borsten? Aan de ene kant hoor je dat het tot je 18 is, dan 21, dan is het weer erfelijk bepaald en moet je naar je moeder kijken...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 19:06
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
het is een beetje van alles. bij de een houdt het met 18 op, bij de ander gaat het nog door tot 21. En vergeet niet dat borsten voor 70-80% uit vet bestaan, dus als je dikker wordt, groeien borsten ook. en het is inderdaad ook voor een deel erfelijk bepaald.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 19:13
Verwijderd
Zwanger worden werkt ook als een tiet, pun intended.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 11:03
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hmm, mijne zijn redelijk gelijk tot helemaal gelijk eerlijk gezegd. Kan geen verschil zien tussen mijn twee meloenen.


Ik ben wel een tijdje dikker geweest en mijn cupmaat ging van B naar C. Nu alweer afgevallen dus is het weer een B.. Gaat heel snel als je dikker wordt, maar dat kan ook gewoon aan mijn eigen genen liggen.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 16:09
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
misschien een beetje off-topic, maar tot wanneer groeien je borsten? Aan de ene kant hoor je dat het tot je 18 is, dan 21, dan is het weer erfelijk bepaald en moet je naar je moeder kijken...
De mijne waren op mijn 16de klaar, dacht ik. Maar op mijn 23ste zijn ze opeens weer gaan groeien en het lijkt erop dat het nu weer stilstaat. Hopelijk zijn ze nu wel af, ik wil geen grote borsten hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 20:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ongelijk is niet gek, een cupmaat verschil ook niet (dat heb ik ook en dat valt de meeste mensen niet op. Het verschil tussen twee cupmaten is immers maar 2 cm omtrek). Mijn borsten zijn trouwens laatst inderdaad ook weer aan het groeien gegaan, ik heb begrepen dat dat tot een jaar of 21 te verwachten is.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 14:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Hmm, zelf heb ik geen merkbaar verschil tussen mijn borsten, maar als je ze nauwkeurig opmeet zal er vast verschil tussen zitten. Dat is namelijk normaal. Iedereen heeft ongelijke voeten, borsten, benen, het gezicht is ook niet symmetrisch. Heel normaal, geen zorgen over maken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 20:24
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Zwanger worden werkt ook als een tiet, pun intended.



Maar ook dan zijn ze nog steeds ongelijk
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 20:44
Verwijderd
Citaat:


Maar ook dan zijn ze nog steeds ongelijk
Kolven tot ze gelijk volume hebben!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid ongelijke borsten
brunettespy
22 08-05-2013 17:16
Seksualiteit ongelijke borsten
redbloodedwoman
61 11-07-2011 10:59
Lichaam & Gezondheid ongelijke borsten
16girl
5 01-03-2011 20:26
Seksualiteit ongelijke borsten, seksueel afstotend?
*zingzing*
51 23-02-2004 16:22
Seksualiteit ongelijke schaamlippen,afstotend?
deesmees
6 23-02-2004 15:30
Seksualiteit ongelijke borsten
conchita_caourdina
6 17-01-2002 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.