Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2003, 22:41
Headliner
Avatar van Headliner
Headliner is offline
Citaat:
walter schreef op 11-09-2003 @ 23:36:
ik vind het moeilijk je post serieus te nemen als je

a. niet begrijpt uit mijn post dat nigel niet rechtsback, maar ipv f. de boer moet spelen

b. het woord 'enigSTe' gebruikt
kerl

even voor alle duidelijkheid

A. nigel is een pure rechtsback, en als je een rechtsback links centraal in de verdediging zet, krijg je hetzelfde effect als Portugal thuis, 2 jaar geleden

B. ik heb een lichte vorm van dyslectie, dus hier maak ik verder geen woorden aan vuil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2003, 23:01
walter
Avatar van walter
walter is offline
respect voor je probs e.d.

maar nigel is een pure centrale verdediger...
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 07:21
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 12-09-2003 @ 00:01:
respect voor je probs e.d.

maar nigel is een pure centrale verdediger...
Vorig seizoen speelde hij volgens mij meer op het middenveld dan in de verdedigng??
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Headliner schreef op 11-09-2003 @ 23:31:
Kluivert zag ik ook enkele keren op het middenveld en zelfs in de verdediging.. schandalig.. hij is een spits! als Tsjechie de aanval zoekt bevindt je je als spits gewoon op het veld van de tegenstander, en zodra iemand de bal verovert gewoon de bal naar voren pompen... in dat opzicht was Tsjechie al vele malen verder
Waar slaat dat nou weer op? Hoezo schandalig? Thierry Henry van Arsenal blijft altijd op het veld van de tegenstander staan en een heleboel noemen hem daarom arrogant. Het is toch vrij normaal dat een aanvaller ook een beetje meeverdedigd? Pierre van Hooijdonk is daar een goed voorbeeld van.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 13:22
Bram
Bram is offline
Citaat:
fil schreef op 11-09-2003 @ 15:52:
Ik heb gisteren Engeland gekeken. Dat was echt een ontzettend leuke pot. Die Engelsen spelen echt leuk. Om de 1 of andere manier lijkt het alsof Engelsen harder werken, liever willen, een hogere inzet hebben, maar dat kan ik mis hebben, want ik ben totaal geen voetbal kenner. Toch heb ik genoten van Owen, Beckham en niet te vergeten Rooney!! Wat een mooie speler is dat zeg!
Engeland wint nota bene met 2-0 tegen het grote Liechtenstein, wat een prestatie zeg !
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:13
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Bram schreef op 12-09-2003 @ 14:22:
Engeland wint nota bene met 2-0 tegen het grote Liechtenstein, wat een prestatie zeg !
En ze speelden de sterren van de hemel tegen voetbalgrootmacht Macedonie... Die werden met 1 - 2 helemaal van de mat gespeeld, die Engelsen hadden alles onder controle.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:34
Headliner
Avatar van Headliner
Headliner is offline
Citaat:
Nixje schreef op 12-09-2003 @ 14:00:
Waar slaat dat nou weer op? Hoezo schandalig? Thierry Henry van Arsenal blijft altijd op het veld van de tegenstander staan en een heleboel noemen hem daarom arrogant.
erm.. en scoort Henry veel? laat je daar toevallig nou op afgerekend worden als spits zijnde
zelfde geldt voor van Nistelrooy, dat is gewoon het spelsysteem in Engeland
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:40
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik weet niet meer wie het zei, volgens mij van gaal of van breukelen...1 van hun zei: kluivert ging nog wel die verdedigde goed mee enzo...dan denk ik van..hij staat er toch niet in om te verdedigen, hij moet toch in de spits staan..of in ieder geval daar in de buurt.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:03
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
faen schreef op 11-09-2003 @ 22:12:
sorry maar wat is een barrage?
De testwedstrijden tussen de 2de's uit de verschillende groepen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 12-09-2003 @ 15:40:
ik weet niet meer wie het zei, volgens mij van gaal of van breukelen...1 van hun zei: kluivert ging nog wel die verdedigde goed mee enzo...dan denk ik van..hij staat er toch niet in om te verdedigen, hij moet toch in de spits staan..of in ieder geval daar in de buurt.
Ja, maar als ze het achter niet aankunnen...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:08
houn
Avatar van houn
houn is offline
dan kan ie goed van pas komen jah..maar hij staat er toch om in de spits te spelen..dan kan je ook wel een extra verdediger opstellen...als het daar om gaat
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:13
Verwijderd
Ik vind dat als Tsjechië de bal heeft Kluivert zich moet laten zakken tot op de eigen helft, ergens tussen de 16 en de cirkel in. Als Nederland dan de bal heeft gewoon weer naar voren, simpel zat. Dat vind ik niet alleen van kluivert maar van elke spits.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:39
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Kluivert had als opdracht meegekregen Galasek te dekken bij balbezit van Tjechie... Het is trouwens heel normaal dat een aanvaller meeverdedigd, vooral als je met 2 diepe spitsen speelt. Dit vond ik dus een beetje een onzin opmerking.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:43
Headliner
Avatar van Headliner
Headliner is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-09-2003 @ 16:39:
Kluivert had als opdracht meegekregen Galasek te dekken bij balbezit van Tjechie... Het is trouwens heel normaal dat een aanvaller meeverdedigd, vooral als je met 2 diepe spitsen speelt. Dit vond ik dus een beetje een onzin opmerking.
ja, dat is dus echt een Advocaat tactiek

Tegen dat soort landen moeten ze gewoon met 1 diepe spits spelen, en 1 extra mannetje op het middenveld
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Headliner schreef op 12-09-2003 @ 16:43:
ja, dat is dus echt een Advocaat tactiek

Tegen dat soort landen moeten ze gewoon met 1 diepe spits spelen, en 1 extra mannetje op het middenveld
*Zucht*
Voor de wedstrijd tegen de Tjechen werd Advocaat bestempeld als veel te voorzichtig... Nu begon hij eens goed aanvallend, is het weer niet goed.

Aan die opstelling mankeerde echt nix... Alleen zijn wissels na die rooie kaart van Davids waren niet echt slim.

Eigenlijk is die rooie kaart heel erg jammer geweest. Naast dat we erdoor hebben verloren, weten we weer niet hoe we werkelijk staan qua niveau tegen bijv. de Tjechen. Als we met 11 man hadden verloren wisten we tenminste zeker of dit Nederlands elftal niet meer mee kan draaien met de absolute top van Europa en de wereld.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 22:17
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Tsjechie - Nederland

Het zat op één moment allemaal niet mee:

(A) Davids rood
(B) Met tien man spelen
(C) 1-0 achter
(D) UITspelen tegen Tsjechie

Om dan nog proberen terug te komen, vind ik erg knap...Het werd nog spannend. Elke speler deed zijn beest. Probleem is alleen dat de chemie op is en dat de factor 'geluk' al een tijdje niet meer bij het Nederlands elftal is.

Maar niet getreurd. Er is nog hoop. En die moet je altijd koesteren!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:44
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-09-2003 @ 16:56:
*Zucht*
Voor de wedstrijd tegen de Tjechen werd Advocaat bestempeld als veel te voorzichtig... Nu begon hij eens goed aanvallend, is het weer niet goed.

Aan die opstelling mankeerde echt nix... Alleen zijn wissels na die rooie kaart van Davids waren niet echt slim.

Eigenlijk is die rooie kaart heel erg jammer geweest. Naast dat we erdoor hebben verloren, weten we weer niet hoe we werkelijk staan qua niveau tegen bijv. de Tjechen. Als we met 11 man hadden verloren wisten we tenminste zeker of dit Nederlands elftal niet meer mee kan draaien met de absolute top van Europa en de wereld.
denk je dat door 1 man minder de wedstrijd al beslist is??
Met 10 tegen 11 is nog zeer goed te spelen alleen moet je je tactiek even aanpassen. Dus wat verdedigender, dus Advocaat deed het goed met de wissels. Hij haalt een vleugel spits eruit en doet er een middevelder in. Dat vult dus het gat in het middenveld. Alleen heb je 1 aanvaller minder. Dus verdedigend blijft het hetzelfde alleen moet een middevelder meer opkomen over de vleugels. Dus dat davids eruit ging heeft niks te maken met het verliezen van de wedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:11
faan
Avatar van faan
faan is offline
het heeft toch ook een inpactje op de andere 10 spelers als ze weten dat die andere met meer zijn ?
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:08
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 13-09-2003 @ 14:44:
Dus dat davids eruit ging heeft niks te maken met het verliezen van de wedstrijd.

tuurlijk niet

Wel eens gespeeld met 10 man tegen 11? en dan al tegen een normaal gesproken gelijkwaardige tegenstander. En dan bedoel ik niet een rode kaart in minuut 76 maar in minuut 13 ofzo
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:31
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 13-09-2003 @ 17:08:
tuurlijk niet

Wel eens gespeeld met 10 man tegen 11? en dan al tegen een normaal gesproken gelijkwaardige tegenstander. En dan bedoel ik niet een rode kaart in minuut 76 maar in minuut 13 ofzo
Ik kom hier geen wijs uit
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:31
Verwijderd
Bij de play-off wedstrijden wordt niet gebruik gemaakt van geplaatste landen. Het kunnen dus heftige wedstrijden worden, waarin Nederland onder andere kan uitkomen tegen Belgie en Nederland.

Toch hoop ik op Slovenie (IJsland niet, want die wordt imo zwaar onderschat)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.