Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Girl87 schreef op 12-04-2004 @ 19:16 :
Ik ga ook naar Nijmegen! Leuke en vooral goede universiteit, met veel mogelijkheden. Toch niet TE groot, al is dat ook aan het veranderen Verder is de stad heel gezellig en best mooi. Je bent zo in de natuur, terwijl het centrum in Nijmegen ook best redelijk is.

En voor de mensen die iets tegen het katholieke van de KUN hebben, daar merk je volgens mij echt niks van. (op het studentenkerkje na) Het wordt trouwens Radboud Universiteit (per 1 september?)
Je bent 16 schat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
born2dance schreef op 12-04-2004 @ 19:04 :
TS : leg alstublieft uit wat je tegen mensen in polo's hebt. Ik vind iig. dat je mensen niet mag beoordelen op manier waarom ze kleden. Natuurlijk een beetje wel, maar om nou meteen te zeggen dat alle mensen die een polo dragen dit en dit soort mensen zijn(en dus niet jou types ---- zoals ik begrepen heb) vind ik geen goed argument. Ik draag polo's vanaf mijn 14e en begrijp helemaal niet wat er mis mee is. Leg uit a.u.b.

ik hou gewoon meer van nerds

nee eerlijk gezegd ben ik al gauw bevooroordeeld, de polodragers die ik ken vind ik namelijk niet zo aardig
maar dat betekent niet dat ik mensen niet het tegendeel laat bewijzen..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:41
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 12-04-2004 @ 19:18 :
Je bent 16 schat
Dus...?
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. *Loesje*

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:55
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-04-2004 @ 18:12 :
Ja, die wil ik misschien gaan doen (in Tilburg dan). Je hebt daar inderdaad een speciale, twee jaar durende wetenschappelijke onderzoeksmaster met strenge selectie.

Ik was eerst van plan om een tweede master in Nijmegen te doen, maar ik verveel me echt dood, en het ziet er niet naar uit dat het niveau van de tweede master hoger zal zijn dan van deze eerste.

Dus ik zit nu te twijfelen: óf gewoon gaan werken en proberen binnen te komen bij een groot kantoor in Amsterdam of Den Haag en van daaruit verder groeien en promoveren, óf die wetenschappelijke onderzoeksmaster en dan dicht bij de universiteit blijven en daar promoveren.

Keuzes, keuzes
Ik kan me nog reacties van jou herinneren dat je tegen die jonge broekies-hoogleraren was die na hun studie aansluitend met promotie zijn begonnen etc.. Ga je nu zelf die weg bewandelen?

Waarom wil je de researchmaster niet In Groningen komen doen?
En hadden jullie ook niet een voorstel voor een researchmaster bij het NVAO ingediend die lekker niet geaccrediteerd werd?
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Girl87 schreef op 12-04-2004 @ 19:41 :
Dus...?
Waar maak jeje druk om, je hebt nog alle tijd
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 12-04-2004 @ 19:55 :
Ik kan me nog reacties van jou herinneren dat je tegen die jonge broekies-hoogleraren was die na hun studie aansluitend met promotie zijn begonnen etc.. Ga je nu zelf die weg bewandelen?

Waarom wil je de researchmaster niet In Groningen komen doen?
En hadden jullie ook niet een voorstel voor een researchmaster bij het NVAO ingediend die lekker niet geaccrediteerd werd?
Dat weet ik dus nog niet, ik twijfel echt man Aan de ene kant wil ik graag werken omdat ik het gevoel heb dat ik op de universiteit niks meer opsteek en het niveau gewoon te laag ligt, aan de andere kant ben ik wel veel meer een theoreticus en een wetenschapper dan iemand die het in de praktijk wil doen. Echt moeilijk.

Ik denk dat het toch wel de advocatuur wordt, gewoon om in elk geval even die drie jaar als advocaat-stagiair te doen. Desnoods begin ik op m'n 27e met m'n proefschrift ofzo, dan ben ik nog hartstikke jong als ik op m'n 33e daarmee klaar ben.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 01:01
hippie jesse
hippie jesse is offline
nijmegen is een vette stad, maar ik weet nog niet of ik er ga studeren (denk van wel)
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 07:40
Verwijderd
Citaat:
hippie jesse schreef op 13-04-2004 @ 02:01 :
nijmegen is een vette stad, maar ik weet nog niet of ik er ga studeren (denk van wel)
hmm de stad zelf vond ik nogal saai eerlijk gezegd, de universiteit ook niet echt mooi, maar de voorlichtingsrondes maakten me toch wel enthousiast
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 13:46
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-04-2004 @ 00:42 :
Waar maak jeje druk om, je hebt nog alle tijd
Ik maak me ook niet druk Enne, volgend jaar moet ik toch echt al weten wat en waar ik ga studeren, hoor...
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. *Loesje*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 14:51
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Girl87 schreef op 12-04-2004 @ 19:16 :

En voor de mensen die iets tegen het katholieke van de KUN hebben, daar merk je volgens mij echt niks van. (op het studentenkerkje na) Het wordt trouwens Radboud Universiteit (per 1 september?)
het studentenkerkje is niet eens katholiek.. het is een plaats waar iedereen met wat voor soort problemen dan ook terecht kan om anoniem met de "pastoor" te praten. deze pastoor is echt geen "saaie" kerk-man, maar een vriendelijke man die ook tegen een grapje kan.

(ben er overigens maar 1 keer gaan kijken )
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:50
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 14-04-2004 @ 15:51 :
het studentenkerkje is niet eens katholiek.. het is een plaats waar iedereen met wat voor soort problemen dan ook terecht kan om anoniem met de "pastoor" te praten. deze pastoor is echt geen "saaie" kerk-man, maar een vriendelijke man die ook tegen een grapje kan.

(ben er overigens maar 1 keer gaan kijken )
Dat is waar, er is ook een Islamitische gebedsruimte. Achja, ik vind het wel goed voor de mensen die daar behoefte aan hebben...
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. *Loesje*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ’Studieverbod voor Iraniërs schaadt imago Nederland’
Verwijderd
23 12-09-2009 15:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap HBO gebruikt wetenschappelijke titels
AsianDF
83 20-06-2006 15:06
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
DP17
335 17-10-2005 11:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kerry ligt 7% voor op Bush
Verwijderd
500 25-10-2004 14:42
Algemene schoolzaken Enschede, Twentse Universiteit!
Zaartje
58 04-09-2004 09:03
De Kantine Wat is de mooiste stad van nederland?
tijgje
157 15-10-2002 15:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.