Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2019, 09:40
gaia.thrie
Avatar van gaia.thrie
gaia.thrie is offline
Oké,

Eerst en vooral, het gaat over mijn vriendin. Niet over MIJN gsm, maar die van haar.
Het is een moelijk momentje voor mij geweest.

Ik besprong haar eigenlijk om goedendag te roepen (en nu pas denk ik eraan; was dat echt nodig?). Maar, haar gsm viel met een klap op de grond, en heeft nu een barstje in de rechterhoek beneden. Ik heb sorry gezegd, maar ik heb het gevoel dat ze het veel te moeilijk gaat hebben als ze thuis komt, (sorry zeggen is helemaal niks tegenover het geroep van haar vader).

Ik heb zelfs gezegd dat ik haar iets zal geven. Maar ze wilt het niet aannemen. En betalen ervoor ook niet.

Ik wil dat ze blij is en dat haar vader mij beschuldigt in de plaats van haar. Het is eenmaal MIJN schuld -> ik besprong haar.


Ik wil a.u.b. wat hulp...maakt niet uit hoe, en mijn ouders gaan NIET blij zijn met dit... HELEMAAL NIET.

Dank je voor het lees-aandacht

Bai
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2019, 10:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Als je weet waar het meisje woont, kan je prima daar aanbellen. Er is een prima kans dat je een van de ouders aan de deur krijgt. Daaraan kan je de situatie uitleggen, en desnoods alvast geld meenemen voor de schade.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2019, 10:45
gaia.thrie
Avatar van gaia.thrie
gaia.thrie is offline
Citaat:
Als je weet waar het meisje woont, kan je prima daar aanbellen. Er is een prima kans dat je een van de ouders aan de deur krijgt. Daaraan kan je de situatie uitleggen, en desnoods alvast geld meenemen voor de schade.
Goed idee,

Alleen: ze woont 2 treinstations weg van mij. En ik zou er nooit mogen gaan, dat heb ik al eens gevraagd. Ze zei dat we hier het over gaan hebben op een vriendelijke manier, en ik voel me Ó ZO ROT. Ze wilt niet boos op me zijn, maar ik vind het te ver-genomen.

Dank je in ieder geval!

Bai *zucht*
Met citaat reageren
Oud 14-03-2019, 11:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ga voor een leugentje voor eigen bestwil. Je moet het goed maken, anders gaat het rotte gevoel nooit weg. Lieg dat je naar een vriend gaat ofzo, maar ga gewoon naar dat meisje toe.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2019, 18:40
gaia.thrie
Avatar van gaia.thrie
gaia.thrie is offline
Ik ga dit even uitleggen:

Ik ben een goeie leerling, ik studeer HEEL graag, en ik ben zelfs beschouwd als een nerd die alles weet. Mijn punten zijn ook goed, en mijn ouders zijn super trots op mij.

Maar -> ik heb STRENGE ouders - ze laten me geen sociale media toe, dus van deze scholieren forum weten ze eigenlijk niks.
Ik mag vrienden alleen bezoeken die ik GOED ken, en mijn ouders hebben haar ouders nooit écht ''ontmoet''. Ze is een goede vriendin en mijn ouders vertrouwen haar, gewoon...sommigen dingen gaan niet zomaar.

De schooldag is voorbij, en ik heb het aan mijn ouders verteld. Ze vinden dat ik overdrijf over het rot voelen.


Wel, dank je en je hulp betekent reuze veel... maar ik ga jouw plannetje niet zo snel kunnen uitvoeren.

Morgen hebben we nog school: en ik hoop dat ze niet is verschuldigd door haar ouders. Het rot gevoel gaat stilletjes aan weg, ook al weet ik dat het moeilijk is om onder controle te houden.

Bai
Met citaat reageren
Oud 14-03-2019, 19:13
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar wat verwacht je dan nu verder van me? Of is dit gewoon een "dit is hoe het nu is en ik kan er niks meer aan doen" scenario?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2019, 07:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je ouders hadden geweten dat je hier was had je het uit kunnen leggen. Mogelijk had hun aansprakelijkheidsverzekering een reparatie van de telefoon van de vriendin gewoon vergoed. Jij hebt per ongeluk schade aangericht bij een ander, en die schade kan vaak gewoon vergoed worden - mits jij of je ouders daarvoor verzekerd zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2019, 15:11
gaia.thrie
Avatar van gaia.thrie
gaia.thrie is offline
Even een update;


Jullie hebben wel gelijk, vooral Elin; haar gsm had ook verzekering. Haar papa was boos geworden, maar hij was niet gaan schreeuwen en heeft de situatie goed aangepakt. Ik ben zeer tevreden en opgelucht, ze kan haar gsm gewoon gaan vernieuwen via haar verzekering, en het schuld is weggeveegd


Bai
Met citaat reageren
Oud 15-03-2019, 15:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Even een update;


Jullie hebben wel gelijk, vooral Elin; haar gsm had ook verzekering. Haar papa was boos geworden, maar hij was niet gaan schreeuwen en heeft de situatie goed aangepakt. Ik ben zeer tevreden en opgelucht, ze kan haar gsm gewoon gaan vernieuwen via haar verzekering, en het schuld is weggeveegd


Bai
Gelukkig! Dan valt het allemaal reuze mee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :)
tony1357
5 26-01-2014 19:14
Liefde & Relatie Vindt hij me een beetje leuk - neutraal - erg leuk ?
TOMMYHILFIGERRR
4 21-01-2012 16:00
Software & Hardware prolemen met GSM SE k750i
dropforce
9 26-01-2007 19:15
Software & Hardware [GSM] Kwaliteit batterij bepaalt sterkte ontvangst?
Verwijderd
32 22-10-2004 17:35
Software & Hardware [GSM] GSM-probleem
~some1-nice~
3 08-06-2004 20:42
Software & Hardware oke, een vraagje voor de echte Nokia kenner/cracker
DeKaas[X]
12 29-06-2001 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.