Oud 15-03-2019, 20:34
Anoniempjem
Anoniempjem is offline
Hoi allemaal,

Ik heb al een tijdje geleden een ingrijpende gebeurtenis meegemaakt, dit heb ik ook voor de helft doorverteld aan mijn mentor maar ik wil toch het helemaal vertellen aan gezien ik het er moeilijk mee heb. Ik ben zelf een heel verlegen meisje en weet niet hoe ik hierover moet beginnen. Hoe kan je het beste een gesprek vragen/starten? Weet ook niet of ik het mijn mentor wil vertellen of met een leraar die ik meer vertrouw (dus zou fijn zijn als je voor allebei de scénario's tips hebt), maar dat zoek ik nog wel uit.. Alvast bedankt!

M.v.g.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2019, 20:37
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hoi allemaal,

Ik heb al een tijdje geleden een ingrijpende gebeurtenis meegemaakt, dit heb ik ook voor de helft doorverteld aan mijn mentor maar ik wil toch het helemaal vertellen aan gezien ik het er moeilijk mee heb. Ik ben zelf een heel verlegen meisje en weet niet hoe ik hierover moet beginnen. Hoe kan je het beste een gesprek vragen/starten? Weet ook niet of ik het mijn mentor wil vertellen of met een leraar die ik meer vertrouw (dus zou fijn zijn als je voor allebei de scénario's tips hebt), maar dat zoek ik nog wel uit.. Alvast bedankt!

M.v.g.
Hoi! Hoe gaat het?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2019, 21:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien kan je een mail sturen en een afspraak maken om er langer over door te praten.

Ik heb ook wel eens een andere docent in vertrouwen genomen dan mijn mentor. Zou wel eerst even vragen of je bij hem/haar terecht kunt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2019, 23:48
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je zou evt. ook een afspraak met een vertrouwenspersoon kunnen maken. Die staat misschien wat verder van je af dan je mentor en daarbij heb je sws garantie dat het vertrouwelijk blijft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ben ik ontmaagd?
Didinoelle
19 04-05-2017 19:05
Liefde & Relatie Ik ben verliefd, maar zou het niet willen zijn
Chocolade1357
1 17-11-2016 18:53
Liefde & Relatie Stel ik mij aan?
Salietti
26 30-08-2012 10:24
Psychologie Sociale angst & ik
gewoonmezelf
15 10-10-2006 20:40
Liefde & Relatie ja haalloo ik zit ergens mee
KLESK
21 26-04-2002 11:50
Liefde & Relatie wat moet ik doen?
Verwijderd
1 14-02-2002 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.