Oud 15-05-2019, 20:27
Verwijderd
Oei oei!
Advertentie
Oud 15-05-2019, 20:40
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Oei oei, ik groei.
Oud 15-05-2019, 23:39
Verwijderd
Je knie verneuken is zwaar kut, hoop dat het meevalt pudding!
Oud 16-05-2019, 10:03
Verwijderd
Citaat:
das inderdaad een betere benaming, maar ik heb morgen wel een echo. Ik heb krukken gekregen
Au shit.. hoop dat er niks gescheurd is.. beterschap!
Oud 16-05-2019, 12:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
je zet een hele foute stap, zoals je verkeerd land bij een sprong. Maar misschien is omklappen niet helemaal het goede woord, maar k wist niet hoe je het het best kon noemen
Ik kan het met de beste wil van de wereld nog niet voor me zien wat je hebt gedaan.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-05-2019, 13:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik kan het met de beste wil van de wereld nog niet voor me zien wat je hebt gedaan.
wees er blij mee

T blijkt dat een deel van mn knieschijf een grote scheur heeft in t bot
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-05-2019, 13:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Stond je voet gedraaid? Heb je hem overstrekt? Ben je gevallen? Ik ben benieuwd!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-05-2019, 18:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Stond je voet gedraaid? Heb je hem overstrekt? Ben je gevallen? Ik ben benieuwd!
Buitenkant van mijn voet kwam eerder op de grond dan mijn binnenkant, en ik was moe dus ik stampte een beetje op de grond. Ik ben niet per se gevallen, ik voelde dat het niet ok was en ben toen gelijk gaan zitten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-05-2019, 20:03
Verwijderd
Beterschap!
Oud 16-05-2019, 22:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
thx
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-05-2019, 00:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Pfoe, ik merk dat m'n uithoudingsvermogen echt om te huilen is, maar ik heb de 2 uur grotendeels meegedaan. M'n beenkracht wordt al beter. We moesten een oefening doen waarbij je alles moest aanspannen en de persoon achter je moest proberen je om te duwen. Ik was niet omver te krijgen!
Bij andere oefeningen wel een paar keer op m'n reet gevallen, maar hee, dat hoort erbij.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-05-2019, 19:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gisteren een kamprechter cursus gedaan en ik vond het heel leuk!

Morgen hopelijk weer eens buiten roeien!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-05-2019, 15:08
Verwijderd
Vanochtend een 20km race gedaan met 2 hele nare heuvels! Wilde onder de 1.5 uur finishen, dat is helaas net niet gelukt maar op zich wel tevreden, mijn benen zijn iig goed dood.
Oud 19-05-2019, 16:21
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Na de afgelopen dagen in dronkenschap te hebben doorgebracht, vandaag met ertur stukje gefietst. Voelde me maximaal ellendig maar wél twee beklimmingen een PR
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 19-05-2019, 18:08
Verwijderd
Ook ik heb dit weekend gedronken. Dat merkte ook ik wel tijdens het trainen en het zweet brak me uit.
Oud 19-05-2019, 18:10
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja daar hadden we 't op de fiets nog over, je zweet is ook echt anders als je brak sport. Ik ga hier een proefschrift over schrijven.
Oud 19-05-2019, 18:12
Verwijderd
Of het nou de alcohol dat uit je poriën stroomt of je spierweefsel wat je kapot traint... Na duizenden straftrainingen weet ik het ook nog steeds niet. Ik wil je paranimf wel worden!
Oud 19-05-2019, 19:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gisteren voor het eerst sinds januari weer een heel stuk geroeid! Ging best goed, was wel moe natuurlijk maar dat is logisch.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-05-2019, 20:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn vriendin wilt weer meer sporten dus lopen we nu af en toe samen. Is het toch wel echt leuker dan alleen.
Nu wilt ze alleen volgend jaar de 20km van Brussel doen. Help
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-05-2019, 20:20
Verwijderd
Lopen als in wandelen of als in rennen?
Oud 19-05-2019, 20:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Lopen als in wandelen of als in rennen?
Hardlopen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-05-2019, 20:47
Verwijderd
Dan is 20 km inderdaad erg ver. Succes
Oud 19-05-2019, 20:47
Verwijderd
In b4 ja maar wandelend is het net zo ver.
Oud 19-05-2019, 20:48
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb net hardgelopen in de regen. Dat blijft toch een heerlijk gevoel
Oud 19-05-2019, 20:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dan is 20 km inderdaad erg ver. Succes
Ik zie het niet gebeuren hoor, maar wat ambitie kan geen kwaad. Ik zit verdorie zelf maar aan 5km en dan ben ik al vrij dood.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-05-2019, 21:04
Verwijderd
Je techniek aanpassen misschien?
Oud 19-05-2019, 21:07
Verwijderd
Überhaupt beginnen met regelmatig trainen, denk ik
Oud 19-05-2019, 21:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja dat natuurlijk. Ik zat weer anderhalve maand stil voor deze keer
Maar op stage heb ik nu 2 uur middagpauze en daar is een fitness. Dat zal ook wel helpen als ik het braaf blijf doen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-05-2019, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendin wilt weer meer sporten dus lopen we nu af en toe samen. Is het toch wel echt leuker dan alleen.
Nu wilt ze alleen volgend jaar de 20km van Brussel doen. Help
Die schijnt ook pittig wat hoogtemeters te hebben!
Oud 19-05-2019, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Je techniek aanpassen misschien?
Nee, slecht idee om dat doelbewust te gaan doen. Van meer lopen wordt je techniek vanzelf beter.
Oud 19-05-2019, 22:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik snap ook niet zo goed hoe mensen op een lege maag kunnen lopen 's ochtends. Ik voelde me echt belabberd
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-05-2019, 08:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik snap ook niet zo goed hoe mensen op een lege maag kunnen lopen 's ochtends. Ik voelde me echt belabberd
als je het gewend bent is het een stuk minder moeilijk denk ik
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-05-2019, 09:37
Verwijderd
Maar waarom zou je wennen aan iets wat je vervelend vindt?
Oud 20-05-2019, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ik snap ook niet zo goed hoe mensen op een lege maag kunnen lopen 's ochtends. Ik voelde me echt belabberd
Ik vind dat juist heerlijk, en het is ook de enige mogelijkheid op veel dagen voor mij, als ik 's ochtends voor het werk wil lopen heb ik niet de tijd om mijn ontbijt te laten zakken.
Het zit hem denk ik vooral in dat veel mensen denken dat je altijd heel moe moet worden als je gaat hardlopen, terwijl je veel beter wordt van rustige duurlopen in combinatie met snellere intervaltrainingen. Die snellere intervaltrainingen doe ik zelden op lege maag, maar voor rustige duurlopen kan dat prima. Je traint er je vetverbranding mee.
Oud 20-05-2019, 14:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gisteren me na een hele dag op de bank toch naar training gesleept. Blij dat ik dat gedaan heb.
Angst overwint nog vaak, bijv. als er oefeningen gedaan moeten worden waarbij ik hard moet gaan. Ik denk dan al gauw "nope!' of 'ik kan het toch niet'.
En Dan zijn er oefeningen die ik wel kan, maar waarvan ik erg gauw licht in m'n hoofd word. Het op m'n knieën vallen en weer doorgaan maakt me echt duizelig.
Iemand tips daarvoor?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-05-2019, 15:15
Verwijderd
Als het heel rolschaatsspecifiek is, nee geen idee.
Maar als de duizeligheid met je conditie te maken heeft, misschien naast het rolschaatsen beginnen met wat conditietraining op de fiets of hardlopend? Minuutje af, minuutje op, en dat een keer of 10 herhalen en dan uitbouwen.
Hoe beter je conditie wordt, hoe beter je ook je ademhaling gaat controleren en gebruiken.
Oud 20-05-2019, 17:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het is specifiek het op de grond liggen en weer opstaan. Weet niet zozeer of dat alleen met conditie te maken heeft of met lage bloeddruk ofzo. Maar sowieso kan extra conditietraining geen kwaad, want om je test te halen moet je 27 rondjes in 5 minuten kunnen skaten, en dat is zelfs voor de pro's best slopend.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-05-2019, 22:16
Verwijderd
Ik heb het idee dat hardlopen me heel erg vertraagt bij het vechten, word stijf en lomp. Als ik een tijdje niet ren, maar wel krachttraining doe, heb ik wel spierpijn, maar ben echt veel sneller en soepeler.
Oud 20-05-2019, 23:02
butters
butters is offline
Strechten je na elke loopsessie?
Oud 20-05-2019, 23:10
Verwijderd
Ja, juist...

Maar misschien ben ik niet zo'n lange afstand-renner en is dat het.
Oud 20-05-2019, 23:11
Verwijderd
Ook echt shin-splints enzo terwijl ik niet echt heel slecht loop vind ik. Heb wel talent zeg maar, anders deed ik het sowieso niet.
Oud 20-05-2019, 23:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik dacht gister dat het een goed plan was om te gaan hardlopen en terug te wandelen door de regen. Werkelijk nog nooit zoveel spierpijn gehad
Oud 20-05-2019, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Ook echt shin-splints enzo terwijl ik niet echt heel slecht loop vind ik. Heb wel talent zeg maar, anders deed ik het sowieso niet.
Te snel te veel willen waarschijnlijk. Veel mensen raken in het begin geblesseerd juist omdat hun conditie al wel een uur aan één stuk aankan maar hun pezen en gewrichten totaal niet..
Oud 21-05-2019, 00:01
Verwijderd
Ik houd zo van lunchpauze sporten.. Lekker overdag en ik word er alleen maar productiever van! Vandaag 32km gefietst op de racefiets van een collega om hopelijk de spierpijn wat tegen te gaan. En met mijn gymschoenen en een te kleine fiets 2x iemand uit mijn wiel losgereden, goals
Alleen over 1 maand ga ik op fietsvakantie en moet ik elke dag ca 90-120km aan kunnen met veel cols, nog geen idee hoe ik mezelf daar klaar voor ga stomen..
Oud 21-05-2019, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Te snel te veel willen waarschijnlijk. Veel mensen raken in het begin geblesseerd juist omdat hun conditie al wel een uur aan één stuk aankan maar hun pezen en gewrichten totaal niet..
Ja, ik denk dat je daar gelijk hebt. Zat er aan te denken om maar weer gewoon de fiets te pakken.
Oud 21-05-2019, 12:35
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
heb jij een douche op het werk kris of zijn die fransen na de lunch zo teut dat ze nergens last van hebben?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 21-05-2019, 13:29
Verwijderd
Citaat:
heb jij een douche op het werk kris of zijn die fransen na de lunch zo teut dat ze nergens last van hebben?
Haha hier zijn wel douches ja! In Den Haag ook. Ik vind dat elke goede werkgever dat moet hebben.
Oud 22-05-2019, 20:05
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Collega's gingen na het werk in België wakeboarden, ik ben erheen en terug gefietst toch weer even 44 km gepakt op een doordeweekse dag!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 26-05-2019, 18:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Intervaltraining heeft gewerkt of ik doe moeilijk op een loopband. Net 5km in het veld gelopen en het ging best wel prima
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2019, 14:13
Verwijderd
Ja ff de bladzijde omslaan zo sneu ben ik wel
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.