Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2019, 07:30
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik maak een knot boven op m'n hoofd en houd de douchekop vast met m'n handen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 30-04-2019, 07:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zet of de douchekop heel laag en mijn haar in een knot of ik maak het gewoon nat maar weet niet wat nou handiger is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-04-2019, 07:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb daar een badmuts voor.
Oud 30-04-2019, 08:02
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Douchekop laag, knot op mijn hoofd..
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-04-2019, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Douchekop laag, knot op mijn hoofd..
Dit.
Oud 30-04-2019, 09:49
neardo
neardo is offline
Citaat:
Gurlzz hoe doen jullie dat met je haar op de dagen dat je wel wilt douchen maar niet je haar wilt wassen? Hoe houden jullie je haar dan droog?
Haar in een staart en de douchekop lager zetten zodat deze onder de schouders komt (of als dat niet kan: vasthouden).
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 30-04-2019, 11:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
M'n haar in een klem, zodat het niet nat wordt, en de douchekop wat lager, of me alleen ff snel afdouchen met de handdouche.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-04-2019, 13:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik douche gewoon niet.
Oud 30-04-2019, 13:20
Verwijderd
Jij baadt in de tranen en het bloed van je vijanden en hun eerstgeborenen?
Oud 30-04-2019, 14:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Persoonlijke ruimte door persoonlijke geur
Oud 30-04-2019, 15:27
Verwijderd
Mocht je nog tranen nodig hebben Trimmie, kan dat. Laat me even weten, dan breng ik Doris naar bed. Gegarandeerd drama zeg ik je. Tranen te over.
Oud 30-04-2019, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Persoonlijke ruimte door persoonlijke geur
Oud 30-04-2019, 16:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jij baadt in de tranen en het bloed van je vijanden en hun eerstgeborenen?
Idd, jij snapt me. Wel lastig te vinden, want ik de meesten van m'n vijanden heb ik al weggewerkt.

Citaat:
Persoonlijke ruimte door persoonlijke geur
Mensen houden blijkbaar niet van een vage ijzergeur. 🤷


Citaat:
Mocht je nog tranen nodig hebben Trimmie, kan dat. Laat me even weten, dan breng ik Doris naar bed. Gegarandeerd drama zeg ik je. Tranen te over.
Dat is goed. Maar ik waarschuw je: ik ben echt vet goed in huilende baby's kalmeren. De kleine janksmoel van een vriendin is ook altijd binnen no time stil.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-04-2019, 16:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
kleine janksmoel
Oud 30-04-2019, 17:24
Saiy
Saiy is offline
Dank! En wassen jullie je gezicht dan gewoon met een washandje ofzo? Met of zonder zeep?

#dtv
Oud 30-04-2019, 17:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Onder de douche met een facewash, anders gewoon aan de wasbak met een washandje met water.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-04-2019, 18:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik splash gewoon water in m'n face.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-04-2019, 18:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gurlzz hoe doen jullie dat met je haar op de dagen dat je wel wilt douchen maar niet je haar wilt wassen? Hoe houden jullie je haar dan droog?
Ik doe mijn haar in een knot op mijn kruin en de douchekop op het laagste standje aan de stang. En dan gewoon niet je hele hoofd onder de straal stoppen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-04-2019, 19:28
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dank! En wassen jullie je gezicht dan gewoon met een washandje ofzo? Met of zonder zeep?

#dtv
Ja gewoon met een washandje inderdaad. En mijn hoofd kan niet zo goed tegen zeep, dus zeepvrij
Oud 30-04-2019, 19:35
Verwijderd
Water en rozenwater en eens in de week met een scrub!
Oud 18-05-2019, 07:56
Verwijderd
Miekje naamzoek ik heb shampoo en conditioner van helemaal shea besteld en ik moet me inhouden om niet de oide shampoo door de goot te spoelen en er meteen mee te beginnen super benieuwd!

Overigens heb ik de kapper gevraagd of ze me wil knippen als we in Enschede zijn, maar eigenlijk werkt ze dan niet. Bem benieuwd maar ik hoop dat ze dat wil doen want ik durf echt niet naar een andere kapper
Oud 18-05-2019, 10:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nice 😎 En herkenbaar wel. Ik was ook heel excited toen mijn laatste flesje shampoo leeg was en ik eindelijk aan de zeep toe was Ben benieuwd hoe het je bevalt.

Ik zag dat Werfzeep nu ook karitézeep zonder eo's in het assortiment heeft En het erge is nog dat ze die nu ook bij onze vaste biowinkel hebben liggen. Maar ik heb nog wel een voorraadje blokken zeep liggen om eerst op te maken, want ik krijg ze regelmatig cadeau. En die blokken gaan natuurlijk heel lang mee, dus het zal wel even duren voordat ik aan iets nieuws toe ben, weer.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-05-2019, 13:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb hele lekkere rituals shampoo gekregen voor mijn verjaardag
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-05-2019, 14:27
Verwijderd
Wtf die shampoos.

Ik snap niet waar jullie over praten, een zeepblok als shampoo? Hebben jullie pica’s ofzo?

Mijn haar wordt nu lekker lang, maar dode puntjes komen nu wel. Iemand tips? Mijn haar is steil en dun, met een slag er in.

Ik wil weten van mijn medegirlies wat ik moet gebruiken want ik weet van dit soort dingen echt geen kloot.
Oud 18-05-2019, 14:28
Verwijderd
Steil? Of Stijl? Sorry mijn Nederlands wordt steeds slechter.
Oud 18-05-2019, 14:29
Verwijderd
Steil
Oud 18-05-2019, 14:29
Verwijderd
In sommige stijlen is steil haar echt dik prima
Oud 18-05-2019, 14:29
Verwijderd
toch goed bedacht dus
Oud 18-05-2019, 14:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was mijn haar een keer per week met zilver shampoo en verder gewoon andrelon voor iedere dag. Af en toe dus met lekkere shampoo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-05-2019, 15:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Wtf die shampoos.

Ik snap niet waar jullie over praten, een zeepblok als shampoo? Hebben jullie pica’s ofzo?

Mijn haar wordt nu lekker lang, maar dode puntjes komen nu wel. Iemand tips? Mijn haar is steil en dun, met een slag er in.

Ik wil weten van mijn medegirlies wat ik moet gebruiken want ik weet van dit soort dingen echt geen kloot.
Haar gaat nou eenmaal dood en dode puntjes of gespleten puntjes zijn niet te vermijden. Voordat t gaat splijten bij (laten) punten
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-05-2019, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Wtf die shampoos. :D

Ik snap niet waar jullie over praten, een zeepblok als shampoo? Hebben jullie pica’s ofzo?

Mijn haar wordt nu lekker lang, maar dode puntjes komen nu wel. Iemand tips? Mijn haar is steil en dun, met een slag er in.

Ik wil weten van mijn medegirlies wat ik moet gebruiken want ik weet van dit soort dingen echt geen kloot.
Waarom wtf shampoos? En ja, shampoo en conditioner als zeepblok! Ik ben heel erg benieuwd. Ik heb wel eerder een blok van lush gehad, maar dat duurde zo enorm lang want ik had lang haar maar nu niet meer dus hoop ik dat het sneller gaat.
Oud 19-05-2019, 14:29
Verwijderd
Ja, jullie praten over shampoo en conditioners als zeepblokken enzo en allemaal namen die ik helemaal niet ken.

Maar goed, tja ik denk dat ik toch weer naar de kapper moet om er weer wat van af te halen.
Oud 19-05-2019, 18:29
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Het is net als planten. Die oud je ook het gezondst als je ze bijknipt voordat ze stuk gaan. Loont in het einde echt wel, net iets vaker dat stukje afknippen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-05-2019, 19:17
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik heb afgelopen week bijna 30 cm van m'n haar laten knippen en tis sexy en de beste keuze in tijden
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 19-05-2019, 19:31
Verwijderd


Pica!
Oud 23-05-2019, 10:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ben sinds ruim een maand gestopt met hormonen en anticonceptie en voel me echt zoveel beter!

En ik ben sinds januari gezonder aan het eten en aan het sporten en ben nu 5kg kwijt .

Ik had echt even zin om dit te delen
Oud 23-05-2019, 11:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed bezig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-05-2019, 19:21
Verwijderd
Ik ben de rest van mijn leven non-stop aan de anticonceptie en andere hormonen en ik ben net een man.

Ik had zin om dit met jullie te delen.
Oud 23-05-2019, 23:55
Verwijderd
Wie van jullie gebruikt zelfbruiner of spraytans?
Oud 24-05-2019, 00:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben de rest van mijn leven non-stop aan de anticonceptie en andere hormonen en ik ben net een man.

Ik had zin om dit met jullie te delen.
Zonder de pil ben ik echt een hormonaal monster en sterf ik van de pijn, dus ik blijf voorlopig ook nog wel effe doorgaan.
In m'n stopweek voelde ik me echt zo belabberd. Pff.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-05-2019, 00:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wie van jullie gebruikt zelfbruiner of spraytans?
Ik niet, want ik verkleur al na 5 minuten in de zon en verder boeit het me niet of ik er bruin uitzie. M'n benen zijn lichtgevend wit, en wie dat niet bevalt kijkt maar lekker de andere kant op.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-05-2019, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Zonder de pil ben ik echt een hormonaal monster en sterf ik van de pijn, dus ik blijf voorlopig ook nog wel effe doorgaan.
In m'n stopweek voelde ik me echt zo belabberd. Pff.
Dat is niet normaal hoor!
Oud 24-05-2019, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Ik niet, want ik verkleur al na 5 minuten in de zon en verder boeit het me niet of ik er bruin uitzie. M'n benen zijn lichtgevend wit, en wie dat niet bevalt kijkt maar lekker de andere kant op.
Ohh nou ik verbrand heel snel. :alien:

Maar nu heb ik zo'n fijne zelfbruiner dat ik er over denk om InFluEnCeR te worden.
Oud 24-05-2019, 10:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vraag me oprecht af waarom mensen zoveel troep op hun lijf zouden willen smeren.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-05-2019, 10:25
Verwijderd
Omdat er ook mensen zijn die gewoon zelf kunnen nadenken en tot de conclusie komen dat niet alles "troep" is. Misschien doe jij ook wel dingen die ongezond zijn voor je lichaam, maar dat je dat niet als zodanig ziet.
Oud 24-05-2019, 10:49
Verwijderd
Troep of niet, who cares. Het is veel relevanter dat je er verdomd snel uit komt te zien als een uit Jersey Shore weggelopen dorpsgek.
Oud 24-05-2019, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Troep of niet, who cares. Het is veel relevanter dat je er verdomd snel uit komt te zien als een uit Jersey Shore weggelopen dorpsgek.
Deze doet dat dus niet

Ik zie er niet eens als een hepatitis lijer uit.
Oud 24-05-2019, 10:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dat is niet normaal hoor!
De pijn is alleen tijdens de lady-problems. Dat is nu een heel stuk minder. En ik ken zat mensen die dan ook creperen van de pijn, dus zo abnormaal is 't niet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-05-2019, 11:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik ben nog steeds bezig met m'n eeuwige zoektocht naar een shampoo die mijn onrustige hoofdhuid temt. Het is een vette puistige bende daar. Tot nu toe is het enige dat echt hielp zwanger raken, maar dat was ik voorlopig niet van plan. Bewijst wel dat het allemaal hormonaal is.

Hebben de gurlies hier ook dit probleem en het toevallig opgelost?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 24-05-2019, 12:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Etos en Guhl hebben een shampoo voor de gevoelige hoofdhuid. Heb je die geprobeerd? Bij mij hielp het wel maar ik had juist schilfers en jeuk maar mijn haar werd er heel pluizig van.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.