Oud 13-02-2019, 20:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik open nog eens een topic?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 13-02-2019, 20:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Doe je even verslag van Krakau? Wij denken al na over de volgende citytrip.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-02-2019, 20:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Als ik er aan denk!

Kogel Mogel sowieso al restaurant dat werd aanbevolen door m'n broer en schoonzus en de zoutmijnen ook.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-02-2019, 07:30
Verwijderd
Op het studeren-subforum is een knakker die twee toelatingstesten tot het HBO heeft gedaan. Eentje telt voor 30% mee, daar heeft hij 27 van de 50 punten gehaald. De ander telt voor 70% mee, daar heeft hij 24 van de 50 punten gehaald. Hij weet dat ie afgerond een 5 heeft maar heeft geen idee van het precieze punt, geen idee hoe hij dat moet berekenen.

Ik vind dat je weinig op het HBO te zoeken hebt als je serieus naar een forum moet om zoiets te vragen. Ligt dat aan mij en is dit het niveau van veel HBO'ers? Hij zegt dat ie een opleiding wil doen waar rekenen niet ter zake doet. Ik zie op mijn werk genoeg HBO'ers maar ja dat is de financiële sector, als die dit niet zouden kunnen berekenen zouden ze op staande voet ontslagen moeten worden.

Los daarvan heeft hij een houding van niks
Oud 14-02-2019, 07:42
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Op het studeren-subforum is een knakker die twee toelatingstesten tot het HBO heeft gedaan. Eentje telt voor 30% mee, daar heeft hij 27 van de 50 punten gehaald. De ander telt voor 70% mee, daar heeft hij 24 van de 50 punten gehaald. Hij weet dat ie afgerond een 5 heeft maar heeft geen idee van het precieze punt, geen idee hoe hij dat moet berekenen.

Ik vind dat je weinig op het HBO te zoeken hebt als je serieus naar een forum moet om zoiets te vragen. Ligt dat aan mij en is dit het niveau van veel HBO'ers? Hij zegt dat ie een opleiding wil doen waar rekenen niet ter zake doet. Ik zie op mijn werk genoeg HBO'ers maar ja dat is de financiële sector, als die dit niet zouden kunnen berekenen zouden ze op staande voet ontslagen moeten worden.

Los daarvan heeft hij een houding van niks
Is het leuk om over iemand te roddelen?
Oud 14-02-2019, 07:44
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Is het leuk om over iemand te roddelen?
Ja zeker!
Oud 14-02-2019, 07:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik geef bijles Engels aan een meisje uit havo 5 en dat meisje kan geen verbanden zien. Teksten lezen is echt een ramp, want ze mist gewoon een stuk inzicht. Van haar moeder moet ze naar het HBO, maar ik ben bang dat ze het daar best zwaar gaat krijgen. Ze is super gemotiveerd, maar ik weet niet of ze met keihard werken haar gebrek aan inzicht voldoende kan compenseren. Fijn lijkt me dat in elk geval niet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-02-2019, 07:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is het leuk om over iemand te roddelen?
Volgens mij zoekt hij vooral bevestiging van zijn beeld van een HBO'er. Dit was puur een handig, bekend en actueel voorbeeld.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-02-2019, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Is het leuk om over iemand te roddelen?
Hoezo roddelen? Ik heb al twee keer als reactie op zijn posts gezegd dat ik het geen HBO-niveau vind. Ik vraag nu hier of ik te hard ben of de lat te hoog leg, dat is alles.

Er is verder weinig mis met roddelen en ja dat is leuk. Maar dit is gewoon geen roddelen...

Laatst gewijzigd op 14-02-2019 om 09:12. Reden: Doe dat maar gewoon niet
Oud 14-02-2019, 08:19
Verwijderd
Ik vind het ook een gebrek aan inzicht. Ik ben ook enorm slecht in rekenen, maar dit is echt een kwestie van inzicht.
Oud 14-02-2019, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Is het leuk om over iemand te roddelen?
Is het vermoeiend om jezelf veel te serieus te nemen en continu - onterecht - scheidsrechter te willen zijn?
Oud 14-02-2019, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Op het studeren-subforum is een knakker die twee toelatingstesten tot het HBO heeft gedaan. Eentje telt voor 30% mee, daar heeft hij 27 van de 50 punten gehaald. De ander telt voor 70% mee, daar heeft hij 24 van de 50 punten gehaald. Hij weet dat ie afgerond een 5 heeft maar heeft geen idee van het precieze punt, geen idee hoe hij dat moet berekenen.

Ik vind dat je weinig op het HBO te zoeken hebt als je serieus naar een forum moet om zoiets te vragen. Ligt dat aan mij en is dit het niveau van veel HBO'ers? Hij zegt dat ie een opleiding wil doen waar rekenen niet ter zake doet. Ik zie op mijn werk genoeg HBO'ers maar ja dat is de financiële sector, als die dit niet zouden kunnen berekenen zouden ze op staande voet ontslagen moeten worden.

Los daarvan heeft hij een houding van niks
Je hebt volkomen gelijk. Dat wil zeggen; het strookt met mijn beeld van het gros der HBO-opleidingen; niet meer dan veredelde cursussen. Op een blauwe maandag begonnen aan technische bedrijfskunde (HBO) en de stof die ik kreeg was teleurstellend. Moet wel zeggen dat ik vanuit de praktijk redelijk veel te maken heb gehad met LEAN/Six Sigma/Kyakusen/bla en dus met jaren bagage begon, als kanttekening, dus ik had redelijk gedegen voorkennis. Overigens niet afgemaakt omdat ik besloot de IT in te gaan, op aanraden van anderen
Oud 14-02-2019, 11:29
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik begon vanmorgen op mijn nieuwe baan en het was echt leuk!
Oud 14-02-2019, 11:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Overigens denk ik dat zijn houding een groter probleem vormt dan zijn rekenvaardigheid.
Oud 14-02-2019, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Los daarvan heeft hij een houding van niks
Ja dit stoort me nog het meest.
Oud 14-02-2019, 12:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Is het leuk om over iemand te roddelen?
Is zeer leuk
Oud 14-02-2019, 16:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Morgen lekker compenseren ga lekker een stukje fietsen met dit weer

En in de zon studeren voor m'n examen volgende week
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-02-2019, 20:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mijn werk is morgen afgezegd wegens griep waardoor ik ineens van 13.00-23.00 een gat in mijn agenda heb
Ads door Google
Oud 14-02-2019, 20:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Mijn werk is morgen afgezegd wegens griep waardoor ik ineens van 13.00-23.00 een gat in mijn agenda heb

Genieten! wat ga je doen in de vrije tijd?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-02-2019, 20:52
Verwijderd
Ik hoef nog maar 5 diensten!
Oud 15-02-2019, 06:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:

Genieten! wat ga je doen in de vrije tijd?
Gewoon studeren denk ik en vnv de kroeg in
Oud 15-02-2019, 14:13
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Heeft iemand van jullie een soda stream? Overweeg er een aan te schaffen om onze shitload aan lege spa flessen ene beetje tegen te gaan
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 15-02-2019, 14:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben ook benieuwd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-02-2019, 14:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Heeft iemand van jullie een soda stream? Overweeg er een aan te schaffen om onze shitload aan lege spa flessen ene beetje tegen te gaan
Mijn oma had er een. Ik vond het echt niet vergelijkbaar met supermarktfrisdrank. Stukken minder lekker.
Oud 15-02-2019, 15:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heeft iemand van jullie een soda stream? Overweeg er een aan te schaffen om onze shitload aan lege spa flessen ene beetje tegen te gaan
Mijn ex vriendin heeft er een en die is enthousiast
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 15-02-2019, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma had er een. Ik vond het echt niet vergelijkbaar met supermarktfrisdrank. Stukken minder lekker.
Het gaat ons niet om frisdrank maar om bruiswater
Oud 15-02-2019, 15:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zoiets is prima voor bruiswater.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-02-2019, 15:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Aja ik drink geen bruiswater
Oud 15-02-2019, 16:18
Verwijderd
Wuisbrater
Oud 15-02-2019, 22:06
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
De week van de adviesgesprekken zitten er weer op, altijd een heel fijn gevoel! Volgende week nog wat laatste dingen regelen en ook nog wel even wat heftige dilemma’s voor de boeg... gaan we iemand na de krokusvakantie terugplaatsen naar groep 7, zodat hij iets meer tijd heeft om zich voor te bereiden op de middelbare school of niet, gaan we adviezen na gesprekken aanpassen of niet... en dan nog even een cursusje tussendoor en dan.... vakantie jeeeej!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 15-02-2019, 22:07
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oh ja, en natuurlijk ook nog gewoon lesgeven en pedagogische dingen doen en zo
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-02-2019, 07:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Komende week de verhuizing van de praktijk. Hoop dat de collega’s ver genoeg zijn om maandag te beginnen zodat wij dinsdag kunnen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-02-2019, 08:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Succes Ieke!
Oud 16-02-2019, 08:47
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou het eerste hartinfarct dat ik afgelopen week opving tijdens m'n cardiostage werd gelijk een reanimatie. Dan hebben we dat ook maar weer gehad.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 16-02-2019, 08:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oef, gelijk een pittig begin. Hopelijk heeft de patiënt het overleefd?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-02-2019, 09:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja dat dan weer wel!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Ads door Google
Oud 16-02-2019, 10:34
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ja dat dan weer wel!
Zou het de vader van een van mijn leerlingen zijn? Heftige shit
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-02-2019, 10:40
Verwijderd
Verkeerde kant van het land
Oud 16-02-2019, 10:41
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Verkeerde kant van het land
Dat dacht ik eigenlijk al wel ja
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-02-2019, 13:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Oppaskindje heeft al zijn Dino's op de gang gezet: "ze willen niet luisteren en daarom bijten ze me steeds!"
Oud 16-02-2019, 13:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Oppaskindje heeft al zijn Dino's op de gang gezet: "ze willen niet luisteren en daarom bijten ze me steeds!"

Ik zou ze aanraden om ze aan te pakken met Justin Bieber! als ze dan niet luisteren,weet ik het ook niet mee
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-02-2019, 19:32
Verwijderd
Hallo. Ik heb een baan.
Oud 16-02-2019, 19:34
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Hallo. Ik heb een baan.
wow ik dacht even een seconde dat er ban stond
Oud 16-02-2019, 19:35
Verwijderd
Haha! Neen hoor, het gaat me lekker voor de wind ineens.
Oud 16-02-2019, 19:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hallo. Ik heb een baan.
gefelicitaart
Oud 16-02-2019, 19:59
Verwijderd
dankje snoepje!
Oud 16-02-2019, 21:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Gefeliciteerd!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-02-2019, 01:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Gefeliciteerd! Wat voor werk ga je doen?
Oud 17-02-2019, 11:17
Verwijderd
Hihi dankjewel, maar ivm herkenbaarheid zeg ik dat niet.
Oud 17-02-2019, 15:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ha snap ik! Succes
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.