Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2017, 18:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik houd intens van de reboot van Twin Peaks

Nog 2 afleveringen te gaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 29-08-2017, 19:00
Verwijderd
Ik vind 13 afleveringen in een seizoen aan de ene kant echt veel te weinig maar DAMN wat een seizoenseinde van Dark Matter. En sowieso weer een steengoed seizoen over het algemeen, nog beter dan de vorige.
Oud 29-08-2017, 19:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind 13 afleveringen in een seizoen aan de ene kant echt veel te weinig maar DAMN wat een seizoenseinde van Dark Matter. En sowieso weer een steengoed seizoen over het algemeen, nog beter dan de vorige.
Ja, ook dit. En nu hopen dat ze ook echt een vierde seizoen gaan maken, want dit einde
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-08-2017, 19:07
Verwijderd
Oh daar moest nog bij: Maar DAMN als kortere seizoenen lonen en bijdragen aan series van zo een hoge kwaliteit dan vind ik het volledig acceptabel. Ik denk echt oprecht dat veel niet science fiction fans het een hele goede serie zouden vinden. Zulke diepe lagen van intrige die op een dusdanige manier gestapeld zijn dat het nog steeds geloofwaardig blijft en je op het puntje van je stoel blijft zitten. Het is ook echt oprecht nog niet één keer saai of zelfs maar niet heel boeiend geweest.
Oud 29-08-2017, 19:07
Verwijderd
Volgens mij is dat het meest lovende wat ik ooit online gezegd heb over een TV serie met uitzondering van misschien Monty Python.
Oud 01-09-2017, 00:08
Verwijderd
GIEV GIEV https://en.wikipedia.org/wiki/Mortal_Engines_(film)
Oud 01-09-2017, 19:25
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline


__________________
Forumnist.
Oud 01-09-2017, 23:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh daar moest nog bij: Maar DAMN als kortere seizoenen lonen en bijdragen aan series van zo een hoge kwaliteit dan vind ik het volledig acceptabel. Ik denk echt oprecht dat veel niet science fiction fans het een hele goede serie zouden vinden. Zulke diepe lagen van intrige die op een dusdanige manier gestapeld zijn dat het nog steeds geloofwaardig blijft en je op het puntje van je stoel blijft zitten. Het is ook echt oprecht nog niet één keer saai of zelfs maar niet heel boeiend geweest.
http://tvline.com/2017/09/01/dark-ma...syfy-season-4/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-09-2017, 23:37
Verwijderd
Nooooo
Oud 02-09-2017, 05:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline


Deze cliffhanger was nog erger dan destijds met Alphas
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-09-2017, 12:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben nu toch wel vrij hard hooked aan The Killing.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-09-2017, 08:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Gaat lekker daar. Maar goed, Trevorrows vorige film is schijnbaar mega slecht dus dat zal ook wel meespelen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-09-2017, 12:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Jurassic World was ook kut, dus prima.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 06-09-2017, 13:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hehe. Nou ja, zijn aanstelling was sowieso al discutabel. Maar na het Lord/Miller debacle zal men nu wel wat eerder aan de rem getrokken heb gok ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-09-2017, 17:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Over een klein kwartier It
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-09-2017, 20:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat was nice

Alleen
Spoiler
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-09-2017, 23:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Da's toch geen spoiler. Er wordt geen geheim van gemaakt dat deze film alleen het verhaal van de kinderen vertelt. Ik denk ook dat je er meer van geniet als je dat van tevoren weet, zodat je niet de hele tijd denkt, waar blijft de rest nou.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-09-2017, 23:29
Verwijderd
AVROTROSspoiler
Oud 07-09-2017, 23:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik heb It ook gezien en vond hem ook weer leuk. Ik had een paar maanden geleden een vroege cut gezien en heb me sindsdien verheugd op de definitieve versie, vooral om Pennywise weer te zien. Skarsgård is beter dan Curry. Ik heb wel een zwak voor dit soort achtbaanhorror. Meer thrills dan scares.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!

Laatst gewijzigd op 07-09-2017 om 23:51.
Oud 08-09-2017, 00:15
Verwijderd
Beter dan Curry? Ik heb vanavond de eerste op TV gekeken en het was best wel kut eigenlijk behalve Curry.

Jezus wat wil ik die gozer graag met een trein in z'n hoofd rammen als hij "beat it audra, beat it beat it beat it" gaat lopen zeggen terwijl die d'r semi-catatonische lichaam op die kankerbananenfiets heeft zitten. Fuck die shit. Maar Curry maakt echt alles goed. Dus ben echt superbenieuwd hoe ik jouw ervaring euhh ervaar.
Oud 08-09-2017, 00:15
Verwijderd
Krom geformuleerd maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Groetjes van de Hollandsche Zelfgedraaide Groenten.
Oud 08-09-2017, 00:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Beter dan Curry? Ik heb vanavond de eerste op TV gekeken en het was best wel kut eigenlijk behalve Curry.
Die kinderen vind ik daar ook goed, maar verder stelt het inderdaad niks voor, zelfs als je de beperkingen van tv in acht neemt. Nou ja, de muziek is tof.



Citaat:
Jezus wat wil ik die gozer graag met een trein in z'n hoofd rammen als hij "beat it audra, beat it beat it beat it" gaat lopen zeggen terwijl die d'r semi-catatonische lichaam op die kankerbananenfiets heeft zitten. Fuck die shit.
Hehe, ik herinner me inderdaad die scène ook behoorlijk kut gevonden te hebben toen ik 'm voor het laatst zag.

De nieuwe is ook geen meesterwerk, hoor. Had op heel veel vlakken beter kunnen zijn. Maar Pennywise en vooral de kinderen zijn weer in orde. Pennywise leidt aan het einde wat aan overexposure, maar die kinderen werken heel goed. Heel natuurlijke chemie ook. Ik heb ze allemaal gesproken voor mijn werk en ze zijn in het echt precies hun personages. Maar ook echt goede acteurs, vooral Sophia Lillis.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 08-09-2017, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Die kinderen vind ik daar ook goed, maar verder stelt het inderdaad niks voor, zelfs als je de beperkingen van tv in acht neemt. Nou ja, de muziek is tof.
Ja ben ik met je eens! En wat ik heel opvallend vond is dat er een kind is die dik genoemd wordt die tegenwoordig buff zou zijn en voor bully zou kunnen doorgaan. En ik denk niet dat het een diepere laag had, ik denk dat het een combinatie van de tijd én obliviousness van de managers is.

En de nieuwe klinkt vermakelijk genoeg om een paar uur aan te spenderen. Lijkt me uitstekend materiaal om tot m'n vliegreis naar India te bewaren. Met een beetje geluk krijg ik een upgrade naar BC deze keer en daar zit 'ie in november in heb ik gehoord.
Oud 08-09-2017, 00:48
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja ben ik met je eens! En wat ik heel opvallend vond is dat er een kind is die dik genoemd wordt die tegenwoordig buff zou zijn en voor bully zou kunnen doorgaan.
Viel mij idd ook op.

Citaat:
En de nieuwe klinkt vermakelijk genoeg om een paar uur aan te spenderen. Lijkt me uitstekend materiaal om tot m'n vliegreis naar India te bewaren.
Het is een prima vliegtuigfilm, op zich, maar ook een leuke bioscoopervaring. Het is ook ontzettend een FILM, misschien om het contrast met de vorige versie te verhogen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 08-09-2017, 01:00
Verwijderd
Ah jah. Dat is ook een goed punt. Onderweg naar India is wel echt precies zo'n dood punt waarbij je 8 a 9 uur niets te doen hebt. Echt mangs irritant. Dan kan die en Despicable Me 3 wel ff achter elkaar.

Op de terugweg van Salt Lake City heb ik trouwens "Der geilste Tag" gezien. Heb jij die gezien? Wat vond je ervan?

En mag ik je mening over Adam's Æbler en over De Grønne Slagtere?
Oud 08-09-2017, 01:13
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ah jah. Dat is ook een goed punt. Onderweg naar India is wel echt precies zo'n dood punt waarbij je 8 a 9 uur niets te doen hebt. Echt mangs irritant. Dan kan die en Despicable Me 3 wel ff achter elkaar.
Neighbors 2 kan ik aanraden. Die zag ik in het vliegtuig terug van LA. Volgens mij de enige film die ik in het vliegtuig heb gekeken die ik niet eerder had gezien. Meestal kijk ik in de lucht films die ik ken en die prima comfort food zijn (de eerste 90 minuten van Titanic) of die ik gezien heb maar waarover ik niet helemaal zeker ben (La La Land - niet oké, blijkt uiteindelijk).

Citaat:
Op de terugweg van Salt Lake City heb ik trouwens "Der geilste Tag" gezien. Heb jij die gezien? Wat vond je ervan?

En mag ik je mening over Adam's Æbler en over De Grønne Slagtere?
Geilste Tag heb ik niet gezien. Die andere twee vind ik, in omgekeerde volgorde, goed en beter. Heel grappig. Adam's ook schrijnend en interessant vanuit theologisch perspectief.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 08-09-2017, 01:17
Verwijderd
Oh ik kijk juist liever het laatste gedeelte van Titanic met de explosies.

Ik kijk alleen films die ik niet heb gezien of films die ik heeeel goed ken.

De groene slachter heeft voor mij een bepaalde extra sentimentele waarde. Boven Adam's appels. Misschien dat ik het daarom andersom vind.
Oud 08-09-2017, 01:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh ik kijk juist liever het laatste gedeelte van Titanic met de explosies.
In het vliegtuig? Nou ja, hij ging ook landen, dus ik kon de rest niet eens kijken.

Citaat:
De groene slachter heeft voor mij een bepaalde extra sentimentele waarde. Boven Adam's appels. Misschien dat ik het daarom andersom vind.
Ik vond die iets voorspelbaarder.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 08-09-2017, 09:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
de IT miniserie is verrassend slecht oud geworden. Ook Curry blijft niet echt heel goed overeind staan; z'n schtick ken je op een gegeven moment ook wel. Maar vond het wel leuk om alle '90s made for TV' factoren weer eens te zien en het kazige acteerwerk. Realiseerde me dat het ongeveer 25 jaar geleden was dat ik 'm ooit gezien had. Feels old man.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-09-2017, 09:39
Verwijderd
Ik kijk op lange vluchten in het vliegtuig overwegend één nieuwe film waar ik wat van verwacht/aandacht bij nodig is en verder films die ik of al ken of waarbij je gerust in slaap kan vallen en zo. Flauwe komedies bijvoorbeeld. Soms kom je zo pareltjes tegen en zitten de mensen om je heen te kijken waarom je de hele tijd hardop zit te lachen en vervolgens dat probeert in te houden en zit te hinniken (waarbij mijn drankgebruik in een vliegtuig ook niet helpt natuurlijk).

Laatst gewijzigd op 08-09-2017 om 10:01.
Oud 08-09-2017, 09:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
de IT miniserie is verrassend slecht oud geworden. Ook Curry blijft niet echt heel goed overeind staan; z'n schtick ken je op een gegeven moment ook wel. Maar vond het wel leuk om alle '90s made for TV' factoren weer eens te zien en het kazige acteerwerk. Realiseerde me dat het ongeveer 25 jaar geleden was dat ik 'm ooit gezien had. Feels old man.
Dit had ik inderdaad ook toen ik hem een jaar terug keek. Het is vooral het nostalgische gevoel dat ik bij de film heb. Denk dat het voor mij ook ruim 20 jaar terug is dat ik de film voor het eerst zag ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-09-2017, 11:07
Verwijderd
Dus als ik volgende week of zo naar It in dr bios ga, is de oude versie niet per se een must see van tevoren?
Oud 08-09-2017, 11:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Juist niet, als je hem niet kent je gewoon laten verrassen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-09-2017, 12:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Zit nog wel een leuke verwijzing in naar Curry's Pennywise.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 08-09-2017, 16:50
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Ik houd intens van de reboot van Twin Peaks

Nog 2 afleveringen te gaan
Ik vond de serie heel gaaf, maar met dit gare einde heb ik eigenlijk geen zin meer om s3 nog een keer te kijken ik had toch wel meer dan drie zinnen van de echte cooper willen zien, en veel minder autistische seksscènes met diane maar oh wat was ik gelukkig dat twin peaks weer terugkwam
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 10-09-2017, 13:44
Verwijderd
Morgen Orville
Oud 10-09-2017, 19:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Morgen Orville
lower them expectations.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-09-2017, 12:06
Verwijderd
Ik vind het wel leuk Heel trekkie maar losser.
Oud 11-09-2017, 12:08
Verwijderd
Bashir's vader, ook wel leuk.
Oud 11-09-2017, 12:52
Verwijderd
Mema en ik zijn trouwens vrijdag naar The Dark Tower geweest. Hebben beiden de hele serie gelezen. Ik vond de film wel gaaf. Wijkt veel af van de boeken, maar daar was ik door Carn al op voorbereid. Mema vond het dramatisch kut.

Wel is het gewoon zonde dat ze min of meer 8 boeken (en geen dunne boeken hè, van 300 tot 1000 pagina's per stuk) in 90 minuten proppen. Had je gemakkelijk 10 films van kunnen maken en dank zij Kings neiging om zijn hele universum met elkaar te linken nog talloze spin-offs ook. Dat zal dan wel de bedoeling van die serie zijn.

We waren benieuwd hoe iemand die niet bekend is met de boeken de film zou vinden wiki zegt daar al iets over

[The Dark Tower] received generally negative reviews, with critics calling it "a dull disappointment without any set audience: incomprehensible to newbies, and wildly unfaithful and simplistic to fans of King's books" klopt op zich wel
Oud 11-09-2017, 12:53
Verwijderd
Ik ben benieuwd. Zoveel heb ik van King niet gelezen
Oud 11-09-2017, 13:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mema en ik zijn trouwens vrijdag naar The Dark Tower geweest. Hebben beiden de hele serie gelezen. Ik vond de film wel gaaf. Wijkt veel af van de boeken, maar daar was ik door Carn al op voorbereid. Mema vond het dramatisch kut.

Wel is het gewoon zonde dat ze min of meer 8 boeken (en geen dunne boeken hè, van 300 tot 1000 pagina's per stuk) in 90 minuten proppen. Had je gemakkelijk 10 films van kunnen maken en dank zij Kings neiging om zijn hele universum met elkaar te linken nog talloze spin-offs ook. Dat zal dan wel de bedoeling van die serie zijn.

We waren benieuwd hoe iemand die niet bekend is met de boeken de film zou vinden wiki zegt daar al iets over

[The Dark Tower] received generally negative reviews, with critics calling it "a dull disappointment without any set audience: incomprehensible to newbies, and wildly unfaithful and simplistic to fans of King's books" klopt op zich wel
Ik ben toevallig afgelopen vrijdag geweest met een King-liefhebber en iemand die er niets van wist. We waren vrij unaniem; 'een mager zesje'.

Ik heb het project redelijk gevolgd; naast dat het jaren in een soort development-hell heeft gezeten was het plan dat het sowieso (minimaal) drietal films + een miniserie zou gaan worden. Natuurlijk wel met een draai er aan (want ook dit is vrij 'kort'), maar gezien het verhaaltechnisch een sequel is kan men daar natuurlijk mee wegkomen.

Maar het lijkt er nu op dat de studio heeft gezegd "weet je wat, voeg die drie films maar samen tot een semi-coherent verhaal, met een beperkt budget (RIP Oy), en ohja, we willen dat het verhaal vooral om Jake draait want wij denken dat dat meer mensen zal trekken want Young Adult is HIP. Mocht dit toch een groot succes worden dan kijken we wel weer verder". En ik heb ook het idee dat er misschien een optie aan het verlopen was op de rechten; vaak poept men er dan maar een film uit zodat men iig jaren later nog over de rechten beschikt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-09-2017, 17:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heeft iemand hier al wat van The Tick gezien en er een mening over?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-09-2017, 17:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Heeft iemand hier al wat van The Tick gezien en er een mening over?
Ik vond het vrij grappig; helaas wat te kort om te kunnen oordelen hoe het zich verhoudt tot de vorige incarnaties. Maar zeker niet slecht en bij vlagen hilarisch .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-09-2017, 20:53
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
We waren benieuwd hoe iemand die niet bekend is met de boeken de film zou vinden wiki zegt daar al iets over

Hoi!

Ben het wel eens met Carn's zesje. Er werd -voor mij- een stoere en interessante wereld opgezet zoals ik wel verwachtte van ander werk van King waar ik wel mee bekend was. Maar daar werd vervolgens maar weinig mee gedaan. En verder kabbelde het wel heel recht-toe-recht-aan voort, ik kan me geen enkele plottwist of verrassing herinneren.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 11-09-2017, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand hier al wat van The Tick gezien en er een mening over?
Ohjah! Dit moet ik morgen even regelen.
Oud 16-09-2017, 17:58
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Had het boek al gelezen, maar nu de film Room gezien. Mijn tranen zijn wel weer op nu
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 17-09-2017, 13:44
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Bojack Horseman seizoen 4 anyone? ik vond het meer dan fantastisch
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 18-09-2017, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben toevallig afgelopen vrijdag geweest met een King-liefhebber en iemand die er niets van wist. We waren vrij unaniem; 'een mager zesje'.

Ik heb het project redelijk gevolgd; naast dat het jaren in een soort development-hell heeft gezeten was het plan dat het sowieso (minimaal) drietal films + een miniserie zou gaan worden. Natuurlijk wel met een draai er aan (want ook dit is vrij 'kort'), maar gezien het verhaaltechnisch een sequel is kan men daar natuurlijk mee wegkomen.

Maar het lijkt er nu op dat de studio heeft gezegd "weet je wat, voeg die drie films maar samen tot een semi-coherent verhaal, met een beperkt budget (RIP Oy), en ohja, we willen dat het verhaal vooral om Jake draait want wij denken dat dat meer mensen zal trekken want Young Adult is HIP. Mocht dit toch een groot succes worden dan kijken we wel weer verder". En ik heb ook het idee dat er misschien een optie aan het verlopen was op de rechten; vaak poept men er dan maar een film uit zodat men iig jaren later nog over de rechten beschikt.
Mager zesje snap ik goed, ik zou een zeven geven denk ik, maar dat scheelt niet zo veel en ik had me al op het ergste voorbereid. Denk dat ik anders misschien een vier had gegeven uit verbijstering

Verdere analyse klinkt logisch. Toch zonde. Het is niet het gemakkelijkste verhaal om te verfilmen maar er was zo veel meer mogelijk dan dit

Citaat:
Hoi!

Ben het wel eens met Carn's zesje. Er werd -voor mij- een stoere en interessante wereld opgezet zoals ik wel verwachtte van ander werk van King waar ik wel mee bekend was. Maar daar werd vervolgens maar weinig mee gedaan. En verder kabbelde het wel heel recht-toe-recht-aan voort, ik kan me geen enkele plottwist of verrassing herinneren.
Hmm, het was dus best te volgen als "leek". Inderdaad geen enkele verrassing in de hele film
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.