Oud 12-08-2019, 18:56
Zenarinn
Zenarinn is offline
Hee Zen hierr,

Ehmm ik had al eerder een topic gemaakt wat over iemand ging die ik leuk vind, maar gister heeft een van mijn beste vrienden ineens gezegd datie me leuk vind. En ik heb geen idee wat ik moet doen. Want ik zie hem als een vriend en niet meer. Ik heb gevraagd offie me wat tijd kan geven want ik moet mijn eigen emoties ook echt even op een rijtje zetten door die jongen die ik leuk vind. Ookal weet die vriend van me niet dat ik met die jongen heb gezoend en ookal een paar keer heb afgesproken met hem..

Heeft iemand tips? Ik heb hier totaal geen ervaring mee namelijk. Kheb nognooit gehad dat iemand zegt datie me leuk vind en ook heb ik nognooit een vriendje gehad. Al kan dat binnekort gaan veranderen 😅
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2019, 19:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Want ik zie hem als een vriend en niet meer.
dus je kan hem gerust afwijzen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2019, 19:26
bjornk2003
bjornk2003 is offline
Als je die vriend zelf ook leuk vind waar wacht je op? Maar zoals je zegt je heb met iemand anders gezoend en paar keer afgesproken.

Dus ik denk dat je daarover de waarheid moet vertellen aan je goede vriend. (Mijn mening)
Met citaat reageren
Oud 12-08-2019, 19:30
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
dus je kan hem gerust afwijzen.
(friendzonen )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.