Oud 31-07-2004, 15:21
Verwijderd
Ik heb gezond en onze nieuwe tap ingewijd voor het feest van mn paps morgen.
Advertentie
Oud 31-07-2004, 15:26
naan
Avatar van naan
naan is offline
ben vandaag teruggekomen van resistance (dnbfeestje) in rotterdam (waar ik chaos volgens mij nog zag? ). en bij het water gezeten lekker in de zon en naar assen gereden want we verveelden ons
__________________
www.20six.co.uk/anna_puk
Oud 31-07-2004, 15:27
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
oja
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 31-07-2004, 16:28
Verwijderd
ik zou gisteravond gaan koken maar het bleek goedkoper om edah pizzas te beleggen met alles wat er in huis was. toen heb ik met mn soulmate, zusje en haar vriend Last Tango in Paris gekeken, een film met veel seks en gekreun, daarna "van die dingen" van kooten en de bie, en toen met mn soulmate in bed nog deliverance gekeken wat een zielige film is, toen spookverhalen verteld in het donker en ik werd bang, toen geknuffeld en meer soft slijmerig gedoe. vanochtend vroeg uit de veren om american pancakes te bakken maar de maple syrup was een beetje op, dus maakte ik snel nog een soort van frambozenjammetje voor erop. en toen nog smoothies gemaakt die erg goed te pruimen waren. daarna drie uur gebadderd met mn soulmate en met zn piem0l gespeeld. nu ben ik een sjaal aan het breien.
Oud 31-07-2004, 16:30
Verwijderd
ooh snolbeeb
Oud 31-07-2004, 16:31
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
biersmurfin schreef op 31-07-2004 @ 15:26 :
ben vandaag teruggekomen van resistance (dnbfeestje) in rotterdam (waar ik chaos volgens mij nog zag? ).
ben vandaag teruggekomen van resistance (dus zou goed kunnen. ) + er was meer forumtuig aanwezig: nps & bruce iig.
nog tot 'n uur of 10 blijven hangen buiten in r'dam aan 't water en met joint in slaap gevallen in de metro.
thuis geslapen en geslapen en nu aan het uitbrakken...
straks naar feestje in den haag.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 16:35.
Oud 31-07-2004, 16:59
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb gister met het vriendje gewinkelt in amsterdam, daar in zaandam blijven slapen en heel misselijk geworden. Vandaag teruggegaan met de trein & toen ik in de trein wilde stappen gleed ik uit en kwam ik met mn onderbeen tussen de deur . Nu is m'n voet zwaar gekneusd en kan ik niet meer lopen, en heb ik een boete vanwege treinophoud
Oud 31-07-2004, 17:01
Faery
Faery is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 31-07-2004 @ 16:59 :
Nu is m'n voet zwaar gekneusd en kan ik niet meer lopen, en heb ik een boete vanwege treinophoud
omfg
__________________
Genocidealisme.
Oud 31-07-2004, 17:01
BierFreak_Daan
Avatar van BierFreak_Daan
BierFreak_Daan is offline
Vandaag met een glimlach van oor tot oor een kaartje voor lowlands gekoch
__________________
,...............
Oud 31-07-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 31-07-2004 @ 16:30 :
ooh snolbeeb
beeb ik heb je gemist ik wil met je bellen x
Oud 31-07-2004, 17:07
Faery
Faery is offline
Net schimmel van de wcbril gepoetst. Wat deed schimmel daar?
__________________
Genocidealisme.
Oud 31-07-2004, 17:12
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Faery schreef op 31-07-2004 @ 17:01 :
omfg
ja inderdaad
Oud 31-07-2004, 17:13
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
kom net van de supermarkt, een hoop bier gehaald omdat ik vanavond iets wil doen alleen ik weet nog niet wat.
mn computer wil nog steeds niet aan dus zit nu achter die van mn zusje, maar dat is kut want die luistert slechte muziek.
verder HAAT ik dit weer want ik kan niet tegen de hitte.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 31-07-2004, 17:13
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Faery schreef op 31-07-2004 @ 17:07 :
Net schimmel van de wcbril gepoetst. Wat deed schimmel daar?
bah
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 31-07-2004, 17:15
Verwijderd
net een paar uur terug van vakantie,een week vol drank,zon,uitgaan en breezahs.
ach ik heb me goed vermaakt daar.
nu ben ik totaal uitgeput en roep ik al een uur dat ik naar bed ga..
Oud 31-07-2004, 19:00
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik heb 40 km gefietst en in de berm bij oosterbeek gelegen en een rokje gekocht en ik was bijna uitgedroogd dus toen ging ik bij een tankstation water halen maar die flikkers deden extra langzaam dus toen heb ik tegen ze geschreeuwd maarze zeiden nix terug.en vanavond ga ik op pijnlijke schoenen rondlopen en geile jongens versieren heb ik besloten.
Oud 31-07-2004, 19:03
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Film gekeken met Fleur
En op het skatepark gezeten

__________________
hello dave.
Oud 31-07-2004, 19:32
Verwijderd
gewerkt
Ads door Google
Oud 31-07-2004, 19:48
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
gewerkt, nog steeds eigenlijk en over 13 minuten mag ik naar huis, ga ik zo snel roken want ik word gek hiero. dan ga ik met een vriendin uit en dan vanavond ga ik m'n vriend opvissen van z'n werk en falafel eten met kilo knoflooksaus
Oud 31-07-2004, 19:53
Susanne
Susanne is offline
hoi
ik ben met het hert van mn broer op het terrasje gaan zitten van een studentencafé.. omg ze maakte hele lompe grapjes tegen een onbekend meisje die heel duidelijk geen string aan had (gaf haar natuurlijk aanleiding, hallo we zijn geen 15 meer maargoed)

zij > klop klop
dat meisje > wie is daar?
zij > een vrouw die strings verkoopt
dat meisje >
zij >

ik heb voor vnvnd met haar en haar vriendinnen afgesproken om te gaan hossen, ga me nu zo klaarmaken. (mn broer helemaal trots op zichzelf dat ik eindelijk met haar op kan schieten )
ohja en ik weet nu haar achternaam ook
de golfballen
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 31-07-2004, 19:54
little_devotion
Avatar van little_devotion
little_devotion is offline
Citaat:
Haligh schreef op 31-07-2004 @ 19:03 :
Film gekeken met Fleur
En op het skatepark gezeten


Was wel leuk hey!
Oud 31-07-2004, 20:46
Verwijderd
Gewerkt
Pizza gegeten
Heel lang getwijfeld over waar ik vanaaf heen ga
Vanaaf toch maar naar een te duur goffikfeest
Oud 31-07-2004, 21:47
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
van 9 tot 2 gewerkt, daarna kwamen er 3 vrienden langs .daarmee joints gerookt in het bos. en nu ben ik mijn dreads aan het uitkammen.
Oud 31-07-2004, 21:49
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 31-07-2004 @ 20:46 :
Vanaaf toch maar naar een te duur goffikfeest
Ga dan ook gewoon maar niet, ze draaien toch ruk.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 31-07-2004, 21:53
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
S'middags gezwommen en bruin geworden jej, toen s'avonds geskeelerd met vriendinnen jej, en vanavond ga ik stappen en zuupen jej
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Advertentie
Oud 31-07-2004, 22:25
Verwijderd
Ik heb bergen kleren gestreken. Nou heb ik een strijkarm.
En mn gekke ouders + de stiefpap&mam gaan vanavond naar de kermis Ik word vast gedwongen mee te gaan.
Oud 31-07-2004, 22:28
Verwijderd
De hele dag in de auto gezeten en toen we eindelijk thuis waren heb ik nog meer in de auto gezeten om mn vriend thuis te brengen.
Oud 31-07-2004, 22:52
Dry.your.eyes
Avatar van Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Ben vandaag naar het Zomercarnaval geweest, was heel saaaaiii Ik werd gedwongen door 2 vriendinnen om te gaan kijken, omdat zij daar aan het dansen waren. Ik ga zo weer de stad in, misschien ga ik naar Now&Wow, S.H.I.T. als het niet te druk is, anders vermaak ik me ergens anders wel.
Oud 01-08-2004, 12:50
Verwijderd
Gisteravond wezen stappen en coole Amsterdamse kerels gespot.
Oud 01-08-2004, 12:57
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik ben gister wezen zonnen en ik ben haast nog niet bruin geworden Daarna heb ik vegetarisch verantwoord gebbqed. Gisteravond lekker gedanst en om drie uur lag ik in bed en om half negen moest ik er al uit, naar huis fietsen, want ik sliep bij een vriendinnetje. En daarna heb ik helemaal NIKS gedaan.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 01-08-2004, 13:08
Verwijderd
In het ochtendgloren opgestaan om een dinnetje uit te zwaaien die naar Turkey gaat voor 2 weken.
Toen nog even een sigaretje gerookt met iemand op ons terras.

En ik heb me geergerd aan de wielren-mensjes die nu door m'n dorpje aan het scheuren zijn. (Wiellerronde. )
Oh en m'n kat is enorm schattig ukje aan het zijn.
Oud 01-08-2004, 13:17
Verwijderd
ik ben vandaag opgestaan,gedoucht en ik heb de krant van gisteren zitten lezen..
Oud 01-08-2004, 13:27
Verwijderd
Gisteravond naar de openlucht premiere van Around the world in 80 day's geweest met mijn zusje, en later joinde mijn mokkeltje. Zelf had ik 2 flessen lambrusco op, 2 bier, turks fruit, drop fruit duo's en een halve zak tortilla's.

Daarna heb ik mijn vrienden uitgekafferd en gezegd dat ik ging slapen, nu ben ik in de zon aan het werken
Oud 01-08-2004, 13:45
Faery
Faery is offline
M'n tas ingepakt voor aankomend festival. Zometeen ga ik een jointje roken en het huis opruimen.
__________________
Genocidealisme.
Oud 01-08-2004, 14:12
Verwijderd
gisteren lekker ruzie gemaakt met m'n vriend, lekker gejankt en 's avonds met Helen naar vrienden geweest en The Crow gekeken en nog een stukje Jaws en toen Welcome To Woop Woop maar die was te vaag voor mij dus toen ben ik lekker naar huis gegaan waar m'n huisgenoot op mijn bank lag te slapen. huisgenoot naar bed gestuurd, Kevin welterusten gezegd want die loopt hier altijd ook rond in de weekends en vandaag heb ik gezien hoe Kevin bijna FFX2 uitspeelde maar nét niet en toen was ie geirriteerd en nou ga ik maar een joint met hem delen want er is echt geen flikker te doen, maar daar is het zondag voor he.
Oud 01-08-2004, 14:39
Verwijderd
vrijdagavond met een heeeeele hoop vrienden in de hout zitten chillen, veel gesmookt, lekker gezopen en dikke lol gehad. toen ging Joa mee naar mijn huis want die bleef maar slapen bij mij omdat ie geen zin had naar zn eigen huis te lopen. volgende morgen opstaan met een sjointje, badkamer ff cleanen en toen naar het station waar ik een voordeel uren kaart gekocht heb en een weekendretourtje nijmegen. in nijmegen aangekomen opgehaald door birthmark met de auto en bier en snaai gaan kopen. toen naar geertje toe want daar gingen we bbq'en
Heerlijk gegeten, lekker gedronken, fijn gepafd en daarna brakke films gekeken. allemaal erg d0pe dus
Ads door Google
Oud 01-08-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 31-07-2004 @ 21:49 :
Ga dan ook gewoon maar niet, ze draaien toch ruk.

Nee ik vond het gaaf, jij zou het ruk hebben gevonden ja.

Nu ben ik net wakker en misselijk brak en verkouden. En hopeloos in luvvvvvvvvvvv

Maarja. Wel een leuke avond gehad. Whoehoe.
Oud 01-08-2004, 15:19
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Gister naar teckno feestje in haarlem, iik ben nu jarig en naar de klöte...
__________________
vive la feast!!
Oud 01-08-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 01-08-2004 @ 15:19 :
Gister naar teckno feestje in haarlem, iik ben nu jarig en naar de klöte...
gefeli
Oud 01-08-2004, 15:28
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 01-08-2004 @ 15:22 :
gefeli
danke schön
__________________
vive la feast!!
Oud 01-08-2004, 15:30
troep
Avatar van troep
troep is offline
wakker worden
meest zinloze wat ik deed vandaag
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 01-08-2004, 17:10
Verwijderd
vnadaag vrij weinig uitgevoerd,wat gebeld/gesmst met mensen die op vakantie waren,een paar potjes battlefield online gespeeld en een beetje loos voor me uit zitten staren.dat was het wel..
dat maakt mij een computernerd zonder enig sociaal leven
Oud 01-08-2004, 17:18
Verwijderd
ik heb gisteravond bij een vriendin in utrecht rosé gedronken op haar dakterras, en daarna zijn we naar de stad gefietst.
eerst even op een terrasje gezeten en daarna naar de winkel van sinkel geweest.
het was niet heel druk en 90% van de bezoekers was van het mannelijke geslacht.
iedereen was op ons omdat we de jongste en de knapste waren en we er schattig uitzagen.
we hebben heel erg geswingd en ik heb haar de halve avond niet gezien omdat ze dronken was en ik ook een beetje, maar toen zag ik haar weer en zei ze "ik ben nu in de fase: geil iedereen op die je kunt" en toen was ze weer weg, rondschuddend in haar jurkje.
in de tussentijd heb ik met 100 studenten/toeristen etc gepraat en van de barkeeper kreeg ik gratis drankjes, ik weet eigenlijk niet waarom maar ik denk dat hij me wou d00n ofzo, wat dus niet gebeurd is.
rond 4 uur weer naar haar kamer gefietst, waar we een 1persoonsbed en een 1persoonsdeken moesten delen.
zij ging in een pi op haar deken op de grond liggen, en ik ging in haar bed onder een laken.
om half 1 werden we wakker en toen moest zij werken in de arena en ging ik weer naar huis.
in de trein kwam ik nog een vriendin tegen en ik heb "tijdelijk nieuw" uitgelezen, en een stukje nrc.
nu ben ik thuis en straks komen mijn ouders terug van vakantie yeah!
Oud 01-08-2004, 17:27
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Faery schreef op 01-08-2004 @ 13:45 :
het huis opruimen.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 01-08-2004, 17:31
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik ben gister naar nijmegen geweest naar de nieuwe kamer van mn vriendinnetje en daar hebben we gedronken en toen waren we dronken en gingen we verder de stad in, nog meer drinken en swingen en toen had ik blaren want ik had blauwe cowboylaarsjes aan en vandaag heb ik een patatje met stoofvlees opggeten en mn blaren opengeprikt met een hete naald
Oud 01-08-2004, 17:43
swiet_mädchen
swiet_mädchen is offline
Ik ben (heel interresant) van utrecht naar de bilt gefietst. en toen weer terug naar utrecht en toen nog maar een keer op en neer. Ik verveeeelde ma namelijk.
Oud 01-08-2004, 17:56
Verwijderd
over je bezighouden met loze dingen gesproken..

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=915143
Oud 01-08-2004, 18:53
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-08-2004 @ 17:18 :
ik heb gisteravond bij een vriendin in utrecht rosé gedronken op haar dakterras, en daarna zijn we naar de stad gefietst.
eerst even op een terrasje gezeten en daarna naar de winkel van sinkel geweest.
het was niet heel druk en 90% van de bezoekers was van het mannelijke geslacht.
iedereen was op ons omdat we de jongste en de knapste waren en we er schattig uitzagen.
we hebben heel erg geswingd en ik heb haar de halve avond niet gezien omdat ze dronken was en ik ook een beetje, maar toen zag ik haar weer en zei ze "ik ben nu in de fase: geil iedereen op die je kunt" en toen was ze weer weg, rondschuddend in haar jurkje.
in de tussentijd heb ik met 100 studenten/toeristen etc gepraat en van de barkeeper kreeg ik gratis drankjes, ik weet eigenlijk niet waarom maar ik denk dat hij me wou d00n ofzo, wat dus niet gebeurd is.
rond 4 uur weer naar haar kamer gefietst, waar we een 1persoonsbed en een 1persoonsdeken moesten delen.
zij ging in een pi op haar deken op de grond liggen, en ik ging in haar bed onder een laken.
om half 1 werden we wakker en toen moest zij werken in de arena en ging ik weer naar huis.
in de trein kwam ik nog een vriendin tegen en ik heb "tijdelijk nieuw" uitgelezen, en een stukje nrc.
nu ben ik thuis en straks komen mijn ouders terug van vakantie yeah!
jij hebt het ook altijd leuk

ik ben gisteren met de vriendin van m'n broer (hoi ik heet marieke, maar zeg maar mar)
wij hebben ook rosé gedronken bij mij thuis, haar vriendinnetjes zijn vervelend en op een irritante manier verwend.
het ene vriendinnetje had vroeger een hondje, en als ze (het hondje dus) dan jarig was hielden ze een echt hondenfeestje met alle lieve hondjes uit de buurt, niet de stoute want die blaften zo. ze heeft het gedaan tot haar 16e, toen had ze er genoeg van ofzo.. Het kan dus blijkbaar ECHT altijd erger
rond 24:00 zijn we weg gegaan, het uitgaan was opzich boring want ik was de bob natuurlijk > de rest was te high
verder heb ik een relaxte dag gehad met mijn bro & bob en aerosmith op tv, chill
hmm en nu ga ik zelfgemaakte soep eten doeiii
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 01-08-2004, 18:58
Verwijderd
vrijdag naar I, robot geweest
zaterdag naar Blijdorp
vandaag niet veel, vriend uitgezwaaid bij de trein en straks ga ik met een vriend hangen
Oud 01-08-2004, 19:26
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Gisteren taart gegeten en cadeautjes in ontvangst genomen en papa&mama&zusje uitgezwaaid, vandaag weer taart gegeten en met allemaal vreemde mensen gepraat en mn schouders verbrand, dat was t wel zo'n beetje
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.