Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2010, 16:27
Verwijderd
Hallo

Over mij:

Ik ben bijna 16 jaar, zit veel met de computer en ja een gewone jongen.

Maar hoe word ik zo als mensen die hun broek laag dragen en roken?
oke roken niet, Ik heb weel vrienden en die dragen hun broek allemaal laag moet ik dat dan ook doen? dan ik ga ook niet uit meestal ben ik in het weekend gewoon thuis moet ik dit dan ook veranderen?

Moet ik dit volgen? http://www.mooiboy.com/

de vraag is een beetje onduidelijk misschien zo als je het niet begrijpt zeg het dan edit ik het.

Laatst gewijzigd op 16-05-2010 om 12:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2010, 16:30
Verwijderd
Waarom zou je zo willen worden?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 16:32
Verwijderd
omdat iedereen zo doet op school
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 17:07
Verwijderd
En als iedereen in de put springt, spring jij ze dan achterna (en dan niet om ze eruit te halen )?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 17:17
Verwijderd
Niet één of ander, maar die mensen die Robert 22 lijken eerder te komen uit mijn jeugd dan uit wat de jeugd vandaag is.
In mijn tijd droeg iedereen een tent die veel te laag kwam. En toen was roken nog héél cool. Iedereen die erbij wou horen, rookte vanaf zijn 13de.

Maar vandaag? Strakke broeken met hoge taille.
En roken? Dat is opnieuw iets voor overjaarse zwartjassen hoor.

Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 20:46
jerometje
jerometje is offline
alsjeblieft niet zo fking wannabe worden.
kijk een beetje rond op fasion sites en kijk of je iets moois ziet, ga dan een keer met een kameraad, of vriendin de stad in om ff te shoppen. je hebt wel veel vrienden lees ik, ga gewoon in het weekend naar de stad of naar een club om gewoon plezier te hebben. als je het niet leuk vind doe je het gewoon niet,
als je zoon populaire jongen wilt worden moet je je ALSJEBLIEFD niet gedragen als een meeloper omdat ze dat direct in de gaten hebben, blijf gewoon lekker jezelf, doe wat je zelf leuk vind, en ga wat vaker bij de populaire kinderen in de buurt staan. zullen ze vanzelf wel meer met je omgaan,
1 laatste tip: word GEEN mooiboy daar bereik je meestal precies het tegenovergestelde mee
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 23:04
Verwijderd
Goeie troll. Wel enigzins doorschijnend maar toch een paar happers. 8/10
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 23:08
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Die site bedoel je toch niet serieus, hè?

Ik weet niet wat je gewend qua kleding en hoe je eruit ziet, maar aan het uiterlijk lees je veel af, vooral als je 16 bent.
Voor als je de stad ingaat voor je nieuwe look:
Als je niet werkt en je ouders alleen je kleren betalen, zullen ze je natuurlijk niet teveel geld laten uitgeven. Als je er zelf ook wat geld bij wilt leggen, kan je ook de wat duurdere (/originelere/mooiere) variant nemen. Als je niks gewend bent qua kleren, geef dan niet teveel uit. Koop trouwens nooit 2 dingen dezelfde, behalve als het een shirt onder je trui is ofzo. Draag trouwens altijd je kleren zo dat je lichaam het best uitkomt, dus niet je broek laag doen, dan heb je geen cute ass.

Voor een beetje een set voor een gemiddelde 16 jarige qua spieren/vet kan je bijv Chasin' Cardian B zwart nemen, Chasin' Trinity Town oid eronder, zwartwitte allstars erbij en een witte riem.
Wil je wat origineler overkomen, neem dan een goed overhemd, let op de vorm (niet zo'n goedkoop, recht ding), kan in een kleur, maar donker is vrij veilig. Doe er een goede broek onder, zoals G Morris Cable (weet niet meer of het die was, moet het doen met plaatjes, maar zag laatst een mooie broek id winkel), zwartwitte allstars en een witte riem.

Je kunt zelf ook combo's maken, natuurlijk, dit zijn slechts 2 voorbeelden.
Je moet er goed bij staan, letterlijk, je houding betekent veel.

Je zult het 't best leren in de praktijk uiteindelijk. Vraag het mensen om je heen anders, dan wel van die mensen die er ook verstand van hebben, hè.

Succes
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 08:52
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
Niet één of ander, maar die mensen die Robert 22 lijken eerder te komen uit mijn jeugd dan uit wat de jeugd vandaag is.
In mijn tijd droeg iedereen een tent die veel te laag kwam. En toen was roken nog héél cool. Iedereen die erbij wou horen, rookte vanaf zijn 13de.

Maar vandaag? Strakke broeken met hoge taille.
En roken? Dat is opnieuw iets voor overjaarse zwartjassen hoor.

[afbeelding]



jou ''tijd'' was dan maar 7 jaar geleden, en de jeugd van tegenwoordig begint nu al op de basis school te roken, of is dat dan alleen maar in dorpen?, Lijkt me vrij sterk
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 09:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Niet één of ander, maar die mensen die Robert 22 lijken eerder te komen uit mijn jeugd dan uit wat de jeugd vandaag is.
In mijn tijd droeg iedereen een tent die veel te laag kwam. En toen was roken nog héél cool. Iedereen die erbij wou horen, rookte vanaf zijn 13de.

Maar vandaag? Strakke broeken met hoge taille.
En roken? Dat is opnieuw iets voor overjaarse zwartjassen hoor.

[afbeelding]
Gek, ik ben maar een jaar ouder maar in 'mijn tijd' was roken niet cool en werden broeken normaal gedragen. Maar vandaag? Broeken tot op je enkels, en roken? Dat is nog steeds niet hip.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Gek, ik ben maar een jaar ouder maar in 'mijn tijd' was roken niet cool en werden broeken normaal gedragen. Maar vandaag? Broeken tot op je enkels, en roken? Dat is nog steeds niet hip.
Ik kom uit West-Vlaanderen, misschien vandaar
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 13:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kom uit West-Vlaanderen, misschien vandaar
Dit verklaart een hele hoop.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Dit verklaart een hele hoop.



En raar maar waar: ik ontstond er!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 14:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Tip 1: Draag je broek lager
Tip 2: Ga roken
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 15:00
Verwijderd
Meeuw <3 en een mooi huisje en nu heb ik zin in friet en gepaneerde rotzooi
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 15:06
Verwijderd
In 'mijn' tijd (mag ik dat wel zeggen, 12 jaar geleden ) was roken idd cool. Vooral de stoere meisjes deden het, maar ik zat dan ook op een Vlaams meisjesinternaat waar alles wat je deed wat niet mocht, stoer was. Niet dat roken míj toen opeens stoer maakte ^^ maar je kon wel bij het kliekje gaan staan en dan kon je jezelf wijsmaken dat je er enigszins bij hoorde .

Overigens ben ik eigenlijk begonnen met roken om mijn ouders te treiteren (ook heel stoer!), maar dat lukte niet, want ik mocht roken, al vanaf mijn 14e boden ze mij sigaretten aan, in de veronderstelling dat ik toch wel nee zou blijven zeggen, als de anti-roker die ik toen was.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 15:16
Verwijderd
Je kunt niet zo iemand zijn die zijn broek laag draagt, als je je broek niet laag draagt. Dat lijkt me logisch. Misschien kun je volgende keer dat je nieuwe kleren nodig hebt ipv met je moeder naar de stad te gaan, je ouders vragen of je het geld voor de kleren mee mag en dan met wat vrienden van school naar de stad gaan zodat die je kunnen helpen kiezen.
De vraag waarom je zo iemand zou willen zijn blijft daarmee onbeantwoord, maar goed, dat is jouw zaak
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 23:15
Moar
Moar is offline
gast je moet gwn je eigen style volgen. Gewoon dingen aantrekken die jou leuk lijken en waarin jij lekker in je vel zit snap je. En broek zakken is voor ieder z'n eigen keus hoewel de meeste mensen het uit meelopen doen. Waarvoor je wel moet zorgen is dat je nooit hoogwater hebt, want dude dat is echt dope!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2010, 23:51
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 12:42
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Roken kan ik niet aanraden, het is gewoon zo ontzettend duur. Binnen een jaar gaan de pakjes van 19 stuks hier in Nederland al wel €5,- kosten. en het blijft alleen duurder worden.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 18:40
Descholier
Descholier is offline
Dit is echt volkomen raar wat de TS wilt?
erbij horen? waarbij?
Die lui die stoned in de les zitten en later net hun flatje kunnen betalen? (niks mis met flats hoor).
Gewoon meer vrienden minder pc. Miss zit je nog niet op een sport? ga naar sportschool en kweek een blokjes buik.
Dat is nu 'cool'.
Probeer nonchalant over tekomen naar jongens en grappig naar meisjes dan gaan ze je mogen.
enja, broeklaag hangen is niet echt smakelijk vind ik altijd nog.. ik zit in 3e en bijna niemand draagt zn broek laag dat je zn remsporen van gister nog ziet zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe word je mooi bruin als je gaat zonnen op vakantie
Boys020adam
10 17-05-2014 00:46
Werk, Geld & Recht Hoe word je uitbetaalt ben&win systeem etc.
joey10076
15 26-02-2013 22:46
Games [GoW] Hoe word je 'goed'
Pufsnuivert
39 26-12-2006 20:59
Lichaam & Gezondheid Hoe word je bikinilijn geharst?
Lieved
14 20-04-2004 13:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.