Oud 14-04-2003, 20:38
Verwijderd
Het viel me opeens op dat Wasp weg is en dat er 2 anderen bij zijn.

Hopelijk doen ze het net zo goed als Wasp. McCaine weet ik niks van af, maar Enlightement lijkt me in elk geval erg goed als het gaat om problemen met hardware en software bij spellen.

Maar waren 2 extra fb´s nu wel nodig? Wasp kon het de laatste tijd goed in zijn eendje.

Alhoewel, hoe meer fb´s hoe meer controle, handig voor als de een op werk/school is en de ander toevallig thuis.
Advertentie
Oud 14-04-2003, 20:57
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
En wat is de vraag nu Je geeft alle antwoorden zelf al.

Daarbij, dit soort actie's worden gemeld in dit topic
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 14-04-2003, 21:29
Verwijderd
De vraag staat eigelijk letterlijk in de titel. Had hij gewoon opgegeven geen zin meer te hebben, of wilden de andere 2 op dit forum en heeft hij een stappje opzij gedaan?
Oud 14-04-2003, 21:40
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Morridin schreef op 14-04-2003 @ 21:29:
De vraag staat eigelijk letterlijk in de titel. Had hij gewoon opgegeven geen zin meer te hebben, of wilden de andere 2 op dit forum en heeft hij een stappje opzij gedaan?
eerste. Tweede zul je nooit echt zien gebeuren.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 14-04-2003, 21:41
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Dus dan vraag je dat gewoon aan Wasp zelf. zijn profiel

En yup, Wasp had geen zin meer in Games. En yup, hoe meer mensen hoe sneller iets opgelost geraakt. En yup, meer mensen omdat ze allemaal evensterk bleken na 145 potjes UT2k3, én een 105 spelletjes CS, en 579 races Mario Supercarts.

Offtopic: Ja, die laatste was duidelijke de favo van hun
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 14-04-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 14-04-2003 @ 20:57:
En wat is de vraag nu Je geeft alle antwoorden zelf al.

Daarbij, dit soort actie's worden gemeld in dit topic
ff ander vraagje dan he..
Scimmia is weg op F&TV en Dating, waarom staat dat dan niet in het nieuwstopic?
Oud 15-04-2003, 01:46
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
vleermuissie schreef op 14-04-2003 @ 23:22:
ff ander vraagje dan he..
Scimmia is weg op F&TV en Dating, waarom staat dat dan niet in het nieuwstopic?
Ze zijn me vergeten.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 15-04-2003, 02:53
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Morridin schreef op 14-04-2003 @ 20:38:
Hopelijk doen ze het net zo goed als Wasp. McCaine weet ik niks van af, maar Enlightement lijkt me in elk geval erg goed als het gaat om problemen met hardware en software bij spellen.
Niet alleen bij problemen. Ik vind spellen erg leuk, en leek me ook leuk om te modereren op een leuk forum als Games!
Citaat:
Maar waren 2 extra fb´s nu wel nodig? Wasp kon het de laatste tijd goed in zijn eendje.
Nadat Wasp aangaf dat hij wilde stoppen als FB op Games, hadden zowel McCaine als ik interesse. Standaard beleid is dat er twee minimaal forumbazen per forum zijn, maar 3 is natuurlijk beter, zeker op een actief en druk bezocht forum als Games.
Citaat:
Alhoewel, hoe meer fb´s hoe meer controle, handig voor als de een op werk/school is en de ander toevallig thuis.
You get the idea.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 15-04-2003, 10:13
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-04-2003 @ 02:53:

Nadat Wasp aangaf dat hij wilde stoppen als FB op Games, hadden zowel McCaine als ik interesse. Standaard beleid is dat er twee minimaal forumbazen per forum zijn, maar 3 is natuurlijk beter, zeker op een actief en druk bezocht forum als Games.

You get the idea.
twee per forum??? Dan mogen jullie wel eens wat extra mensen in dienst nemen, ik zie verdraait veel fora met maar één fb-er, niet dat ik nu lig te hyperventileren ofzo, maar ik had zin om ergens over te zeuren
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 15-04-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 15-04-2003 @ 10:13:
twee per forum??? Dan mogen jullie wel eens wat extra mensen in dienst nemen, ik zie verdraait veel fora met maar één fb-er, niet dat ik nu lig te hyperventileren ofzo, maar ik had zin om ergens over te zeuren
Je loopt je gewoon aan te bieden smiecht die je bent

Maar okey, mijn vraag is nu beantwoord.
Hier mag wat mij betreft een slotje op.
Of beter: verwijder de hele topic maar, al die slotjes staan zo lelijk
Oud 15-04-2003, 12:11
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Morridin schreef op 15-04-2003 @ 11:42:
Maar okey, mijn vraag is nu beantwoord.
Hier mag wat mij betreft een slotje op.
Of beter: verwijder de hele topic maar, al die slotjes staan zo lelijk
Laat maar niet doen, staat er morgen weer een topic met precies dezelfde vraag..
Oud 15-04-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 15-04-2003 @ 12:11:
Laat maar niet doen, staat er morgen weer een topic met precies dezelfde vraag..
okey

dezelfde vraag van dezelfde persoon
Oud 15-04-2003, 15:15
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 15-04-2003 @ 10:13:
twee per forum??? Dan mogen jullie wel eens wat extra mensen in dienst nemen, ik zie verdraait veel fora met maar één fb-er, niet dat ik nu lig te hyperventileren ofzo, maar ik had zin om ergens over te zeuren
Ja het komt altijd voor dat er eigenlijk een FB bij zou moeten, maar dat er op dit moment niemand beschikbaar is. Mooi voorbeeld is Klassieke Oudheid, waar even helemaal geen FB voor was, totdat Onbekende weer ging modderen, en dat kan ze prima in haar eentje af volgens mij.

Niet elk forum wordt even druk bezocht, en als een FB actief is, is het niet zo erg als er maar 1 FB op een rustig forum zit. Maar voor druk bezochte fora is het natuurlijk een ander verhaal.

Overigens zijn Forumbazen vrijwilligers, en derhalve dus niet 'in dienst'.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 15-04-2003, 15:33
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Dit soort dingen kunnen privé.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.