Oud 25-05-2003, 17:28
Verwijderd
Een tweede plek in de UEFA Cup, waar ze toch wel gelijkwaardig waren aan Porto en nu dus ook tweede in de Schotse competitie. Helemaal zuur is dat ze hebben verloren op 1 doelpunt (!). Ze waren nog 10 minuten virtueel koploper, maar Glasgow won de tweestrijd door met 6-1 te winnen op de laatste speeldag, terwijl Celtic 'slechts' met 4-0 won.

Ik vind het wel triest voor Celtic hoor, ik gunde ze al UEFA Cup en de Schotse competitie toch ook wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2003, 17:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik vind het persoonlijk ronduit belachelijk dat een voetbalcompetitie op doelsaldo beslist kan worden
bij een gelijk aantal punten óf het onderlinge resultaat laten tellen óf twee beslissingswedstrijden (één keer thuis en één keer uit)

edit:
vooral in deze extreme situatie (+73 om +72)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 25-05-2003 @ 18:37:
ik vind het persoonlijk ronduit belachelijk dat een voetbalcompetitie op doelsaldo beslist kan worden
bij een gelijk aantal punten óf het onderlinge resultaat laten tellen óf twee beslissingswedstrijden (één keer thuis en één keer uit)

edit:
vooral in deze extreme situatie (+73 om +72)
hoezo is het belachelijk
Liever het doelsaldo, dan het onderlinge resultaat, zoals in de Champions League.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 25-05-2003 @ 19:19:
hoezo is het belachelijk
Liever het doelsaldo, dan het onderlinge resultaat, zoals in de Champions League.
omdat schotland niet echt een 100% eerlijke competitiestructuur heeft:
er zijn totaal 38 wedstrijden
deze onderverdeeld in 2 rondes
ronde 1:
33 wedstrijden waarvan de eerste 22 een volledig schema hebben
de overige 11 zijn dus een halve competitie.
de 2e ronde speeld je de terugwedstijden tegen de ploegen die in jou 'eigen' rijtje staan (1 t/m 6 & 7 tm 12)
tegen de andere 5 ploegen speel je dus geen terugwedstrijd.
Dit zijn juist de zwakste ploegen en als jij deze grotendeels nog thuis moest hebben kan je daarin dus nog een verschil goedmaken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:54
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
lijkt wel het Bayer Leverkusen syndroom
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Misschien is het het best als er een beslissingswedstrijd komt tussen de Rangers en Celtic. Maja, dan hangt het kampioenschap ook weer van 1 wedstrijd af.
Celtic had toch ook tijdens de wedstrijd kunnen horen hoeveel de Rangers voorstaan en dan kunnen ze ook rekenen van: "Dan moeten we zoveel goals maken, willen we de Rangers voorblijven." in plaats van dat ze "maar" met 4-0 winnen. Maja, dan toch weet je nog niet of ze dan meer goals hebben gemaakt en dan hadden de Rangers en hun wedstrijd ook misschien nog wat gescoord.

Tjaja... tis een rot-situatie...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:44
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 25-05-2003 @ 21:54:
lijkt wel het Bayer Leverkusen syndroom
ja idd haha maar dat was nog zuurder voor leverkusen hoor dan voor celtic geloof ik want munchen scoorde toen in de blessuretijd d8 ik
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:08
Bram
Bram is offline
Citaat:
Some schreef op 25-05-2003 @ 22:44:
ja idd haha maar dat was nog zuurder voor leverkusen hoor dan voor celtic geloof ik want munchen scoorde toen in de blessuretijd d8 ik
inderdaad bayern scoorde id 92e minuut en leverkusen verloor ook nog cl EN bekerfinale
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ok, maar voor celtic is het ook redelijk zuur, op doelsaldo geen kampioen worden. Maar dat van leverkusen van idd erger.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:25
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
jammer jammer jammer Net zoals vorig jaar, met die Duitse ploeg.. Die greep naast de titel, naast de beker, naaste de CL-beker..
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:30
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 26-05-2003 @ 22:25:
jammer jammer jammer Net zoals vorig jaar, met die Duitse ploeg.. Die greep naast de titel, naast de beker, naaste de CL-beker..
Dat vind ik dan weer wél leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.