Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2006, 21:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb de vorige ff vol gemaakt (nu mocht t.. was een berichtje en 1 spam )

de oude

en nu weer de nieuwe!!!

*knuffelt iedereen nog ff flink*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 28-06-2006, 21:04
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
ik wil me gvd douchen tot er niets meer van me over is. Ik voel me vies, goor, BAH. *huilt*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 28-06-2006, 21:08
gewoonik
gewoonik is offline
bluh
ik voel me echt .... niks en alleen
zit te veel thuis, zie bijna niemand meer, behalve mijn ouders en zusje (hoewel die ook elke avond weg is) iedereen heeft t te druk
en ik voel me nog steeds rot, vraag me af of er een dag komt dat ik me de hele dag goed voel.
Oud 28-06-2006, 21:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben moderator geworden op een forum Heeft mijn forumverslaving straks toch nog nut
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-06-2006, 21:13
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Snuf.
Oud 28-06-2006, 21:23
Verwijderd
GVD zit ik een ontzettend lang, emotioneel bericht te typen, wat ik er nauwelijks uit kreeg. Reply ik, blijkt de toppic vol en mn bericht dus weg...
Nou, nu zit ik er dan helemaal doorheen... *huilt*
Oud 28-06-2006, 21:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ rare kwast: op de een of andere manier is het laatste ljh-berichtje driekwart van de tijd altijd een spambericht van jou

OT: Slapen, nu dus! Morgen herkansen, hoop dat ik het goed genoeg ken. Daarna nog leren in de bieb en dan met de meiden gaan varen, heerlijk ouderwets met z'n viertjes..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-06-2006, 21:41
Verwijderd
'Kan je woensdag werken?'
'Hm, nou, heb eigenlijk toetsweek..'
'Alsjeblieft? Ik was per ongeluk ingeroosterd en kan totaaaal niet'
'Nou ok als ik echt weg mag als die groep klaar is'
'Ok duizendmaal dank en het duurt echt niet te lang!'

Tuurlijk gewoon weer tot een volle avond gewerkt.
'Is het goed als ik nu wegga?'
'Ah, zou je nog heel even willen stofzuigen?'
'Is het goed als ik nu wegga?'
'Ah ik zou het wel superrelaxt vinden als je nog even bijvult'

Aaaargh ik moet dan gewoon zeggen NEE IK MOET LEREN.
Nu is het fuckin kwart voor elf en kan ik nog lekker gaan leren
Oud 28-06-2006, 21:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ nijn.. NU was het echt niet express.. ik had gewoon een berichtje en toen ik kwam stond ie op 496 en dacht ik nou dan spam ik niet.. maar toen ik na mn berichtje terug kwam was het 499 jaaaah dan moet ik spammen..
sorry

---

morgen ff duimen he mensen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-06-2006, 22:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Grrrr. Frustratie alom. En dan nog boos worden ook. Nee, dat is fraai!
Oud 28-06-2006, 23:17
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
I love the VU...maar niet heus en ik ga daar volgend jaar dus m'n master volgen. Waarom doen ze nou zo moeilijk met inschrijven? Op de site staat zus, maar de studiebegeleider van de master zegt zo. Geweldig

En nu moet ik slapen, want morgen wordt een lange dag.
Weltruste iedereen hier
Oud 29-06-2006, 00:45
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Brrrr. Ik ben heel stoned. In nu ben ik het forum aan het volspammen met allerlei er-toe-doende onzin en dat mag want het is vrijwel allemaal ontopic.

Ik vermaak me prima en de thee is lekker

Zo dat moest even van m'n hart
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 29-06-2006, 03:10
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
blaat namens ruud & joyce!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 29-06-2006, 07:25
Verwijderd
Klootzak.
Maar daar laat ik het niet bij zitten. Ik zal het tot de bodem uitvinden.
Wie ze is, hoe het komt, waar ze heengaan, of ze weet van ons, of ze uberhaupt weet wat voor een klootzak hij is, hoe ze hem kent, hoelang dit al is, waarom hij geen haast maakt, maar vooral wie ze is.


Godverdomme.
Oud 29-06-2006, 08:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ah, m'n beste vriendinnetje blijkt mij lang niet alles te vertellen. Ik dacht dat ze zo'n braaf meisje was en alleen nog maar had gezoend. Nou nee dus. Een jaar geleden al niet, en dan hebben we het daar vaak genoeg over gehad en ze heeft me er nooit iets over vertellen. Hallo, en ik vertel haar dat wel allemaal? Nu heeft ze een nieuw vriendje, maar ze vertelt helemaal niets over hoe het met hen gaat. Alleen maar dat hij door haar niet meer blowed en opeens nette schoenen is gaan dragen, strakke broeken en polo's heeft gekocht en uit zichzelf ook wil uitgaan waar wij ook uitgaan. Hoezo je verandert die hele jongen..?

Ik vind het gewoon geen fijn idee dat ik haar lijk te verliezen. Als we samen zijn kunnen we nog steeds erg lachen, maar het gebeurd zo weinig meer. Ik heb de laatste maand amper serieus met haar gepraat, slechts halve uurtjes. Steeds zit ze bij d'r vriendje. Wedden dat ze dan nóg meer doet waar ik niets van weet.

Zoiets vertel je je beste vriendin toch, of ben ik nou gek? Je hoeft het niet meteen te zeggen, op te bellen van: "Moet je nou horen!!!!" Maar gewoon op een moment als je het ook over zo'n soort onderwerp of zoiets. Ze vindt het misschien eng om te vertellen of schaamt zich ofzo, maar ik vind het toch helemaal niet gek meer. Met een andere heel goede vriendin kan ik daar gewoon vrij over praten..
Vind het gewoon niet leuk en ik weet niet hoe ik dat haar duidelijk moet maken. Over drie dagen gaan we op zeilkamp! Maar dat vriendje van haar gaat ook mee.. Ben zo bang dat ze dan de hele tijd bij hém zit en minder bij haar vriendinnen. Nee, mag niet.
Oud 29-06-2006, 09:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Vandaag leren. Heb lekker geslapen, dus moet vast lukken denk ik ... morgen met vriendin nog ff de stad in voor m'n tentamen, heb haar echt al te lang niet gezien, maar wordt vast gezellig.

En na vrijdag, nog 1tje. Wel veel werk, maar wel te doen hopelijk...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-06-2006, 10:52
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 29-06-2006, 11:06
farai
Avatar van farai
farai is offline
PC is weer gemaakt.

En ik heb last van kortademigheid. Hoop dat het overgaat.

Ow en verder: iedereen die denkt dat het slecht gaat in zijn/haar leven moet het boek alleen mijn ogen kunnen spreken eens lezen.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Ads door Google
Oud 29-06-2006, 11:40
Saarah
Saarah is offline
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, ik heb een A-attest!!!!!!
Ik ben zoooo blij
Oud 29-06-2006, 11:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Nederlands 3
Engels 2
Frans1,2 2
Duits1 2
Latijn 3
LO 2
Geschiedenis1,2 2
Maatschappijleer 3
ANW 2
Natuurkunde1 2
Scheikunde1 3
Biologie1,2 3
WiskundeB1 4
Tekenen 2
KCV 1
36
Jezus, ik heb volgend jaar zesendertig uur les. =\ En dan heb ik ook wel C&M èn N&G en zo, en veel meer vakken dan mag, maar toch, zesendertig is wel véél. (Alhoewel, Geschiedenis moet ik in m'n eentje doen. Dat wordt dan vierendertig.) Dat is elke dag tot het zevende uur les, met uitzondering van donderdag. En dan mag ik nog geluk hebben als ik zo'n rooster krijg.

Mja, ik heb het zelf gekozen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 29-06-2006, 12:19
anterx
anterx is offline
Ik ben een boek van school kwijt. Ik ben net al op school geweest, maar moest dus terug om het te halen.
Oud 29-06-2006, 12:27
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Roosje schreef op 29-06-2006 @ 12:56 :
Jezus, ik heb volgend jaar zesendertig uur les. =\ En dan heb ik ook wel C&M èn N&G en zo, en veel meer vakken dan mag, maar toch, zesendertig is wel véél. (Alhoewel, Geschiedenis moet ik in m'n eentje doen. Dat wordt dan vierendertig.) Dat is elke dag tot het zevende uur les, met uitzondering van donderdag. En dan mag ik nog geluk hebben als ik zo'n rooster krijg.

Mja, ik heb het zelf gekozen.
Oeh, ik dacht even dat het je cijferlijst was. *toch knuffel komt brengen*

Ontopic:

Geen oog dicht gedaan vanacht.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 29-06-2006, 12:38
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
lichtpuntje: Ga straks met mijn vriend naar het asiel om een 'oppas' te zoeken voor onze pup
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 29-06-2006, 13:00
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ben toch blij. Ik mocht haar niet ze is vreemd en volgens mij beetje te veel als goede vriendin. Ze lijk wel obsessief. Dat ze me foto als msn plaatje gebruikte vond ik al vreemd.En dat ze steeds zegt dat ze bij mij wil komen....
nee dankje ben hetero.

Probeerde ze me vrienden over te halen om haar aardig te vinden. Ik ben blij dat ze haar ook niet mogen. Want ze is best vreemd en ben niet de enige die erover denkt.

Toch is op 1 of andere manier de vriendschapsband tussen me beste vriendin en een vriend hechter geworden. We noemen ons zelf de sterke driehoek

Ik ben zeer tevreden over mijn leven.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 29-06-2006, 13:01
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik val de hele tijd bijna flauw . Niet leuk.
Advertentie
Oud 29-06-2006, 13:06
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 29-06-2006 @ 04:10 :
blaat namens ruud & joyce!
btw, ruud heeft zijn toelatingsexamen economie gehaald!! Met een 7!!!!!

__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 29-06-2006, 13:17
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 29-06-2006 @ 14:06 :
btw, ruud heeft zijn toelatingsexamen economie gehaald!! Met een 7!!!!!

stoooeeerrrr!!!!!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 29-06-2006, 13:19
moon
Avatar van moon
moon is offline
Zei ik het niet? het is weer eens zover. Hij heeft zich gister laten opnemen. Ik zag het al van mijlen ver aankomen....ik zei het toch. Hij zegt dat hij maandag weer weg mag, maar in het weekend krijgt hij een psychose, wedden? zo gaat het namelijk ook altijd. Hou me toch niet voor de gek man, en hou jezelf ook niet zo voor de gek!
En for got it wat betreft onze relatie, ik word zo verschrikkelijk ziek van jou.
Ik wist niet dat mensen de gave hadden je zo ziek te maken. Rot toch op....eikel! Huur alvast maar een vaste plaats op de opname afdeling, want ik ga waarschijnlijk op kamers als het zo door gaat. Als ik het niet al eerder met je uit gemaakt heb. Ik ben kwaad, het slaat voor de helft ergens op en voor de andere helft helemaal nergens op maar dat komt omdat ik overvallen ben doen zeer heftige emoties. Ik kan er niet tegen dat hijweer opgenomen is.
Maar wat moet ik nou? ik heb het gevoel dat ik niet met hem verder wil, had dat al voor zijn opname en nu is het helemaal sterk. Ik ben gewoon zowat panisch vanwege het feit dat hij nu mijn vriendje is en het enige wat ik zou willen doen is heel hard op de vlucht slaan. Maar ik moet nog op zijn smsje reageren: "Niet schrikken, maar ik ben weer opgenomen". Alsof dat nieuw voor me was. Wat moet ik nou terug smsen zonder door een woedeaanval te worden overvallen en hem de meest foute dingen te smsen/zeggen? Ik ben zo bang dat ik totaal door het lint ga als ik nu contact met hem opneem...hoe los ik dit op een nette manier op?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 29-06-2006, 13:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gewoon een fucking 9 gehaald voor statistiek waar maak ik me eigenlijk nog druk om? De rest kan me allemaal gestolen worden, op deze manier komt het allemaal wel Had ook nog een 8 voor informatica, ook erg okee Maar die 9
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-06-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 29-06-2006 @ 12:56 :
Jezus, ik heb volgend jaar zesendertig uur les. =\ En dan heb ik ook wel C&M èn N&G en zo, en veel meer vakken dan mag, maar toch, zesendertig is wel véél. (Alhoewel, Geschiedenis moet ik in m'n eentje doen. Dat wordt dan vierendertig.) Dat is elke dag tot het zevende uur les, met uitzondering van donderdag. En dan mag ik nog geluk hebben als ik zo'n rooster krijg.

Mja, ik heb het zelf gekozen.
Ik zou blij zijn als het kon. Ik heb maar één profiel en maar één bijvak omdat simpelweg niet anders mag.
En nu heb ik al 4 x tot het achtste l+ 1x tot het zevende, dus zo slecht is jouw rooster nog niet eens met zo veel vakken..


En: Jaa, filosofie ging best goed Nu nog geschiedenis en frans en dan nog herkansen en dan ben ik klaaaaaaaaaaaaaar : )
Oud 29-06-2006, 13:41
moon
Avatar van moon
moon is offline
Wat moet ik nou? Ik moet zo weg, naar openavond van een opleiding maar voor die tijd moet ik toch eigenlijk wel iets van me laten horen...maar ik kan het niet, ik weet het niet....HELP!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 29-06-2006, 13:45
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
moon schreef op 29-06-2006 @ 14:41 :
Wat moet ik nou? Ik moet zo weg, naar openavond van een opleiding maar voor die tijd moet ik toch eigenlijk wel iets van me laten horen...maar ik kan het niet, ik weet het niet....HELP!
Niet zeuren, gewoon doen!
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 29-06-2006, 13:51
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
@moon: Als het moet zou ik het maar even doen, dan ben je er vanaf.

Mooi weer! Alleen heb ik last van mijn keel, ik kan niet goed slikken want het lijkt net alsof het blijft hangen. Ik heb ook geen eetlust. Maar ach, wat maakt het uit
__________________
Geen juist moment
Oud 29-06-2006, 14:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Vanochtend herkansing ANW, ging wel redelijk alleen had ik nou niet echt het gevoel dat ik hoger dan de vorige keer heb gehaalt, ik denk dat het tussen de 5 en de 6 ligt. Maarja, het hoogste telt toch. Ben daarna maar in de mediatheek gaan zitten leren, gewacht op J. daarna besloten we al snel om toch maar niet te gaan varen, aangezien we nog voor de herkansing van morgen moeten leren. Wel heel erg jammer, had er heel erge zin in! Maar ja helaas, dit moet ik nog even afmaken. (Alsof ik nog hard ga werken nu,, maar het idee is er ) Ben ook meteen schijtzenuwachtig voor morgenavond, m'n eerste keer werken in 't restaurant. En verder kon ik die kut coördinator en docenten allemaal niet spreken omdat ze allemaal in bespreking zaten,, ja hmhm van 4 uur lang zeker?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-06-2006, 15:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmorgen weer naar de dokter geweest
en ze begon over men snijden enzo
en heb tijdje met der gepraat en ze vond het beter als ik weer met een psygholoog ging praten dus heb een brief mee gekregen en nou maar wachten tot wanneer ik er me afspraak had
laatste 3 keren waren een jaar geleden
vanmiddag nog naar tandarts geweest
en nou lekker rustig aan doen morgen nog een dag stage
en dan vakantie
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-06-2006, 15:25
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo, eindelijk vakantie

Met dat zij zo dom doet zit ik niet mee, hoewel ik het alleen jammer vind dat ze dr fouten niet inziet. Nja ze komt er wel achter als ze een keer een jongen ontmoet waarmee ze hetzelfde uithaalt en die dan precies het tegenovergestelde aan mij reageert en dan gaat flippen

verder is alles prima hier
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Ads door Google
Oud 29-06-2006, 15:33
Verwijderd
Pft, wat een gedóe. Maar het tentamen is af. Nu maar es spullen gaan inpakken.

Aaaaaaah.
Oud 29-06-2006, 16:22
Verwijderd
Waarom zijn liedjes toch altijd zo fucked up toepasselijk?


Can you give me solid ground,
‘cause all my footsteps turn me down.
One by one.
Can you give me free advice,
I don’t know if I can,
but I’ll try to listen.
And I can blast friendship to hell,
or I can try to make things better

Believe me that I'll make things better
But they change the rules when it’s my turn ,
so they can laugh and watch me burn.

I can laugh about it,
or I can cry about it,
I should ignore the words you say.
‘Cause they can hurt,
but won’t kill me
They can hurt,
but won’t kill me.

They can hurt but won’t kill me.

A fist full of the things you love.
Life’s a quiz so cough it up.
Go on and cough it up now.
When the future’s far away,
it’s always better than today.
And everytime I’m having fun,
there’s something I’m doing wrong.

And all these warning lights are lit,
but always after you need it.
Yeah well anyway,

I can laugh about it,
I’d better try to laugh.
I can cry about it.
You’ll never see me cry
I should ignore the words you say.
they can hurt,
but won’t kill me
They can hurt,
but won’t kill me.
They can hurt but won’t kill me.

So I can laugh about it,
yeah I’d better try to laugh.
I can cry about it.
You know you’ll never see me cry.
I should ignore the words you say.
They can hurt,
but won’t kill me.
‘Cause they can hurt,
but won’t kill me.
No they won’t kill me.

Behalve dat ik hier niet zo zeker van ben:
I should ignore the words you say.
They can hurt,
but won’t kill me.
Oud 29-06-2006, 16:34
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Wat is de politiek toch geweldig vermakelijk , eindelijk, D'66 houdt zijn rug recht, het vertrouwen is opgezegd... (wel een half jaar te laat, dan hoefden we nu tenminste nietn aar Afganistan, maar toch)...

alleen moet ik eigenlijk nu leren
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-06-2006, 16:36
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
geflitst toen ik vanmiddag 140 km/u reed

KUTZOOI!!!

Grrmbl

En eergisteren weer een klote boete omdat ik de auto voor de deur har staan en op de bank in slaap was gevallen waardoor ik te laat een nieuw kaartje uit het automaat trok 48 euro, tyfus
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 29-06-2006, 16:42
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-06-2006 @ 09:05 :
Ah, m'n beste vriendinnetje blijkt mij lang niet alles te vertellen. Ik dacht dat ze zo'n braaf meisje was en alleen nog maar had gezoend. Nou nee dus. Een jaar geleden al niet, en dan hebben we het daar vaak genoeg over gehad en ze heeft me er nooit iets over vertellen. Hallo, en ik vertel haar dat wel allemaal? Nu heeft ze een nieuw vriendje, maar ze vertelt helemaal niets over hoe het met hen gaat. Alleen maar dat hij door haar niet meer blowed en opeens nette schoenen is gaan dragen, strakke broeken en polo's heeft gekocht en uit zichzelf ook wil uitgaan waar wij ook uitgaan. Hoezo je verandert die hele jongen..?

Ik vind het gewoon geen fijn idee dat ik haar lijk te verliezen. Als we samen zijn kunnen we nog steeds erg lachen, maar het gebeurd zo weinig meer. Ik heb de laatste maand amper serieus met haar gepraat, slechts halve uurtjes. Steeds zit ze bij d'r vriendje. Wedden dat ze dan nóg meer doet waar ik niets van weet.

Zoiets vertel je je beste vriendin toch, of ben ik nou gek? Je hoeft het niet meteen te zeggen, op te bellen van: "Moet je nou horen!!!!" Maar gewoon op een moment als je het ook over zo'n soort onderwerp of zoiets. Ze vindt het misschien eng om te vertellen of schaamt zich ofzo, maar ik vind het toch helemaal niet gek meer. Met een andere heel goede vriendin kan ik daar gewoon vrij over praten..
Vind het gewoon niet leuk en ik weet niet hoe ik dat haar duidelijk moet maken. Over drie dagen gaan we op zeilkamp! Maar dat vriendje van haar gaat ook mee.. Ben zo bang dat ze dan de hele tijd bij hém zit en minder bij haar vriendinnen. Nee, mag niet.
shiiit, ze mag toch lekker zelf weten wat ze je wel of niet verteld?
Oud 29-06-2006, 17:03
Verwijderd
Fijne dag.
Oud 29-06-2006, 17:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 29-06-2006 @ 13:27 :
Oeh, ik dacht even dat het je cijferlijst was. *toch knuffel komt brengen*
Nee, gelukkig niet, maar toch bedankt.

@ Mala: Het is maar een fictief rooster, een mogelijkheid hoe het zou kunnen worden. En tja, ik mag eigenlijk geen Geschiedenis, maar krijg het wel. Waarom mag jij maar zo weinig vakken?

Ontopique: Ja hé, ik wil wel lief tegen haar doen, maar dan moet ze het niet uit gaan lokken.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 29-06-2006, 17:35
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hmhm *hihi* het was gezellig net. Lekker gedanst met een jongen . Op mijn kamer.
Oud 29-06-2006, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 29-06-2006 @ 18:23 :


@ Mala: Het is maar een fictief rooster, een mogelijkheid hoe het zou kunnen worden. En tja, ik mag eigenlijk geen Geschiedenis, maar krijg het wel. Waarom mag jij maar zo weinig vakken?
Omdat anders de roosters zo lelijk worden. Nouja, ik heb net al gezegd hoe mijn rooster er nu uitziet dus ik zou niet weten hoeveel slechter het kan..
Oud 29-06-2006, 17:51
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ IcedEarth: Tuurlijk mag haar vriendin zelf weten wat ze wel en niet verteld, maar als je iemands beste vriendin bent, zou je toch wel over zulke dingen moeten kunnen praten? Het is nooit leuk om het gevoel te hebben je beste vriendin langzaam kwijt te raken..

OT: Bah! Moet m'n ipod inleveren bij Apple om hem te laten repareren, dus heb ik 'm niet voor ik op vakantie ga terug..(luxe problééém ) Ik ben onwijs zenuwachtig voor m'n werk morgen, en voor m'n herkansing, want ik heb nog lang niet goed genoeg geleerd. En fuckfuckfuck ik ga zó de verkeerde weg op met eten.. Nee, géén zorgen over maken, het komt wel weer goed. Ben doodmoe en heb zó'n zin in wat geestsverruimends..

EDIT: Mijn oppaskindjes zijn zúlke lekkere drolletjes! Ze maken alles weer goed!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*

Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 18:22.
Oud 29-06-2006, 18:17
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo meteen concert, over een uur. Moet er uiterlijk over 3 kwartier zijn en tis 5 minuten lopen, nouja 10 met galajurk aan

Ik ben echt zo verschrikkelijk moe, dit was echt zo'n stress-dag en daar hou ik niet van. Nog maar even wat eten, want daar had ik ook nauwelijks tijd voor en ik wil straks liever niet van het podium afvallen. Nog wat water, keelsnoepjes en ik ben het nachtegaaltje weer
Oud 29-06-2006, 18:29
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 29-06-2006 @ 18:51 :
@ IcedEarth: Tuurlijk mag haar vriendin zelf weten wat ze wel en niet verteld, maar als je iemands beste vriendin bent, zou je toch wel over zulke dingen moeten kunnen praten? Het is nooit leuk om het gevoel te hebben je beste vriendin langzaam kwijt te raken..
Ja, dat begrijp ik, maar je raakt je beste vriendin echt niet kwijt als ze je de "ins& outs" (ofzoiets) van dr sexleven niet verteld.
Oud 29-06-2006, 18:31
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
omg... brak²
Oud 29-06-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 29-06-2006 @ 18:51 :
OT: Bah! Moet m'n ipod inleveren bij Apple om hem te laten repareren, dus heb ik 'm niet voor ik op vakantie ga terug..(luxe problééém )
Ja ik heb hem dus als het goed is de dag voor ik op vakantie ga terug. HOPEN dat het niet uitloopt !!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.