Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2007, 23:14
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
*stuk*
yeah

Dat stuk heb ik dus geschreven
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Oud 27-09-2007, 06:52
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Mooi verhaal, jullie legggen de lat wel hoog zo voor mij.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 27-09-2007, 07:06
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Mooi verhaal, jullie legggen de lat wel hoog zo voor mij.
*knuffelt* je kan het wel hoor. Gewoon zorgen dat je heel melig bent en dan pas gaan schrijven
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 27-09-2007, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Kazet z'n 'ik ga maar met de massa mee' post verdacht omdat ik dat niet bij hem vind passen.
Ik verloochen mijn principes maar al te graag als het in mijn eigen voordeel is.
Oud 27-09-2007, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ik verloochen mijn principes maar al te graag als het in mijn eigen voordeel is.
Wolf in schaapskleren heet dat toch
Oud 27-09-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Wolf in schaapskleren heet dat toch
Look who's talking.
Oud 27-09-2007, 18:48
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik verdenk sterremeisje. Volgens mij proberen ze het op een andere boeg te gooien, namelijk dat we sterremeisje gaat vertrouwen als wolf zijnde, omdat zij als eerste met het stemmen op Tink* kwam. Dan denken wij 'goh sterremeisje is te vertrouwen' maar ondertussen lult ze ons de hele tijd de verkeerde richting op. Soort van opoffering van 1 wolf om de rest te redden dus...
Mogelijk?
Oud 27-09-2007, 19:16
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
1 week later...
Twinkebel zat in zijn luxe stoel voor hem hing aan de muur een mega scherm met daarop weergegeven de wereldkaart, op die knipperden een aantal rode lampjes die soms langzaam bewogen alles was rustig dacht Twinkebel hij leunde rustig achterover en stak een sigaar op langzaam begonnen er kringeltjes rook op te stijgen...

Ondertussen op Australisch landgebied lag Zoemzoem in de modder. Hij was hier dan wel voor opgeleid, leuk was het niet. Twinkebel had hem een paar dagen terug naar Australie gestuurd omdat hij iemand moest observeren. Een mogelijke versterking voor het D-team had Twinkebel gezegd. Zoemzoem was wel het tegenovergestelde van wat hij nu lag te observeren. Het was een vrouw, niet enorm dik maar wat ze had leek meer spier dan vet, en had de rare hobby om met krokodillen te vechten. Zo nu ook, ze zat op de rug van een enorme zoetwaterkrokodil die haar probeerde te verminken zoveel ze kon. Zoemzoem had net besloten ff een oog dicht te doen toen het gebeurde een ijzige gil schoot door de bilabong. Zoemzoem schoot om te zien wat er gebeurde, de vrouw was van de krokodil geschoten en lag nu op haar rug bloot voor de aanval. Gelukkig was Zoemzoem op dit soort situaties getraind hij trok zijn zwaard en schoot op de krokodil af, hij was er binnen 20 seconden. Een snelle houw van zijn zwaard en de krokodil deinste terug en schoot terug het water in. De vrouw bedust door de plotselinge verschijning van de japanner kwam langzaam overeind. Zoemzoem schoot haar snel te hulp en zei; 'En jij bent...?' 'Femmii..' probeerde ze nog te antwoordden maar ze werd gestoken van achter door een wandelende tak. Vol ontzetting keek Zoemzoem hoe de vrouw in mekaar zakte. Hij had gefaald, hij zakte langzaam op zijn knieen voor het lichaam van de vrouw. Nam zijn zwaard in zijn rechterhand en strekte zijn linkerpink uit. 'Ik heb gefaald, het spijt me meester!' dat was de laatste keer dat Zoemzoem zijn linkerpink had gevoeld...

Twinkebel schoot overeind, een van de lampjes begon te knipperen, met een druk op een knop kwam er een transmissie kanaal omhoog. Zoemzoems gezicht verscheen op het gezicht. 'Het spijt me baas, de vrouw waar ik op moest letten is gedood.. door een wandelende tak..'
Twinkebel had moeite om zijn verbazing te laten blijken. Femic die een uitstekende jager was, gedood.. door een wandelende tak..?

Deelnemers
01) Daboman
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52
08) Lisaaah
09) Maxwell
10) drukknoopje
11) Pippeloen
12) death-tears
13) Kazet Nagorra
14) Darkiekurd
15) Tink* (weerwolf)
16) Femic (Jager)
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) PixelDansje
21) flyaway
22) crazygirlsacha

Blauw=gedood
Rood=opgegeten

En daar ging de jager.. Sorry voor het korte verhaal ik moet er nog een beetje inkomen denk ik...
De jager mag PMen wie er morgen word afgeschoten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 27-09-2007 om 19:32.
Oud 27-09-2007, 19:18
Verwijderd
er ontbreekt het één en ander
Oud 27-09-2007, 19:22
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Wat heb ik nog gemist?
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-09-2007, 19:23
Verwijderd
nu niet meer

is het btw 2 weken later dan 2,5 week geleden, dus een halve weke geleden
of is het twee weken later dan nu?

*heb het verhaal nog niet gelezen*
Oud 27-09-2007, 19:29
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Waarschijnlijk dachten ze dat Femic de ziener was? Want Femic reply-de om een bericht van mij, toen ik zei: 'Ik ga op Tink* stemmen, benieuwd wat eruit komt!' (dus wat dr functie zou zijn) en toen zei Femic: 'Ik niet, dat is wel duidelijk'.
Oud 27-09-2007, 19:30
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
nu niet meer

is het btw 2 weken later dan 2,5 week geleden, dus een halve weke geleden
of is het twee weken later dan nu?

*heb het verhaal nog niet gelezen*
Het is 1 week later dan het vorige verhaal. Dus een week geleden van nu
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.

Laatst gewijzigd op 27-09-2007 om 19:55.
Oud 27-09-2007, 19:32
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
er staat toch echt 1 week(A)
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-09-2007, 19:59
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
hmm meteen twee functies eruit
dat doen we goed
__________________
Abc.
Oud 27-09-2007, 20:02
Verwijderd
Voor wanneer moeten we weer iemand ophangen?
Oud 27-09-2007, 20:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De dorpelingen kunnen stemmen tot 20:30 morgen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-09-2007, 20:04
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik verdenk sterremeisje. Volgens mij proberen ze het op een andere boeg te gooien, namelijk dat we sterremeisje gaat vertrouwen als wolf zijnde, omdat zij als eerste met het stemmen op Tink* kwam. Dan denken wij 'goh sterremeisje is te vertrouwen' maar ondertussen lult ze ons de hele tijd de verkeerde richting op. Soort van opoffering van 1 wolf om de rest te redden dus...
Mogelijk?
Citaat:
Waarschijnlijk dachten ze dat Femic de ziener was? Want Femic reply-de om een bericht van mij, toen ik zei: 'Ik ga op Tink* stemmen, benieuwd wat eruit komt!' (dus wat dr functie zou zijn) en toen zei Femic: 'Ik niet, dat is wel duidelijk'.
Met die vage theorieen ben jij mijn ophang stem voor de volgende ronde
Een iets te desperate "ik-ben-geen-wolf" houding bewijs t tegendeel maar
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 27-09-2007, 20:14
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Waarschijnlijk dachten ze dat Femic de ziener was? Want Femic reply-de om een bericht van mij, toen ik zei: 'Ik ga op Tink* stemmen, benieuwd wat eruit komt!' (dus wat dr functie zou zijn) en toen zei Femic: 'Ik niet, dat is wel duidelijk'.
Wat Trophus zegt, plus dat er nog helemaal geen functie opgevraagd kon zijn.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 27-09-2007, 20:34
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
O dat wist ik niet... dan neem ik het terug.
En ik ben geen wolf. Toen ik weerwolf was, en volgens mij was dat samen met Tink, hadden we ook zo'n probeersel gedaan met opofferen en dat ging erg goed. Dus leek het me logisch. Maar alles is hierbij twee kanten op te redeneren.
Oud 27-09-2007, 21:21
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Haha, Steve Irwin parodie.

Nu zou ik mijn Pijlstaartrog UC tevoorschijn kunnen halen, maar dat zou een beetje teveel van het goede zijn.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 27-09-2007, 21:26
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Oké, nu maar hopen dat de jager een goeie meeneemt! Wat gebeurt er eigenlijk als de jager dezelfde persoon schiet als die wij ophangen? *heeft geen zin om de spelregels goed te lezen*
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 27-09-2007, 21:29
Verwijderd
Ik snap het ook niet helemaal , want in het vorige spel toen zoem zoem de jager was, nam zij diezelfde avond iemand mee.
idd, wat zijn daar nu precies de regels over, want wat drukknoopje zegt, stel dat het dezelfde persoon is als wij ophangen, heeft die hele functie toch geen nut?
Oud 27-09-2007, 21:31
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Idd, wat pippeloen zegt. Misschien zijn de regels verandert omdat zoem zoem zei dat ze doodging, en willen de spelleiders niet dat de jager zegt dattie weet dattie dood gaat. Beetje verwarrend.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 27-09-2007, 21:34
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Officieel doodt de jager pas iemand in de hangronde, aangezien de jager ook tot morgenavond 20:30 de tijd om te stemmen op diegene die zij dood wilt hebben. Als de jager dezelfde kiest als de dorpelingen stemmen, gaat alleen diegene dood. De dorpelingen hebben in dat geval dus gewoon pech.

In het vorige verhaal hebben ze ervoor gekozen om de jager meteen iemand te laten doden in de eetronde.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 27-09-2007, 21:35
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Oh, oké. Bedankt.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 27-09-2007, 21:36
Verwijderd
Rare regel.
Oud 27-09-2007, 21:40
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
WoW als de jager een wolf meeneemt of een andere slechte functie gaat het zeeeker goed!! !:-) Kom op JAger!!!

Ik vind flyaways theorieen veel te vergezocht en nog al zinloos, maar ik weiger iemand er nu al uit te stemmen omdat diegene theorieen post. Dat zou spelmoord zijn.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 27-09-2007, 21:41
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Opzich geloof ik de theorieën van Flyaway wel, het is beter dan iemand eruit stemmen om een kutreden.

Ik denk nog even na.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 27-09-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Ik verdenk sterremeisje. Volgens mij proberen ze het op een andere boeg te gooien, namelijk dat we sterremeisje gaat vertrouwen als wolf zijnde, omdat zij als eerste met het stemmen op Tink* kwam. Dan denken wij 'goh sterremeisje is te vertrouwen' maar ondertussen lult ze ons de hele tijd de verkeerde richting op. Soort van opoffering van 1 wolf om de rest te redden dus...
Mogelijk?
dit slaat echt nergens op, ik stemde random op Tink* en toevallig omdat maxwell iets zei over die random site viel mijn stem op. normaal stemt iedereen de eerste ronde random of met een rotreden, ik had geen enkel argument, maar door toeval gingen mensen met me mee en was Tink* nog een wolf ook!

maar ik ben het met trophus eens: je posts waren wel heel erg "ow, ik ben duidelijk geen wolf", terwijl je genoeg ervaring hebt. dus op dit moment vind ik jou nu best wel verdacht...
Oud 27-09-2007, 21:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Officieel doodt de jager pas iemand in de hangronde, aangezien de jager ook tot morgenavond 20:30 de tijd om te stemmen op diegene die zij dood wilt hebben. Als de jager dezelfde kiest als de dorpelingen stemmen, gaat alleen diegene dood. De dorpelingen hebben in dat geval dus gewoon pech.

In het vorige verhaal hebben ze ervoor gekozen om de jager meteen iemand te laten doden in de eetronde.
Nee, officieel doodt de jager diezelfde ronde, immers, die ronde gaat de jager dood. Soms is het echter zo dat de jager niet online is op het moment dat de uitslag bekend gemaakt moet worden. In dat geval is het makkelijker om diegene de volgende dag te doden. Met als gevolg dat er een kans bestaat dat de jager dezelfde persoon kiest als de dorpelingen in de hangronde en de jager langer kan nadenken.


En stom dat femic dood is
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-09-2007, 22:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Nu al dood.

Aangezien ik kennelijk de tijd heb, wacht ik tot morgen met stemmen, om te voorkomen dat ik dezelfde eruit gooi als de dorpelingen.. Heb al wel iemand in gedachten though.
Verder zal ik m'n mond houden, daar ik op heldhaftige wijze ben gestorven..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 28-09-2007, 06:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Omdat ik er morgen en vanavond niet ben, zal ik vanmiddag vast stemmen. Ik heb alleen nog geen flauw idee op wie. Ondanks dat Flyaway een beetje raar doet, vind ik haar niet echt verdacht. Het waren geen 'statements' die ze maakte, het waren meer suggesties. En dat die dan een wat onwaarschijnlijk zijn, is dat voor mij nog geen reden om haar te verdenken. Maar dat kan ook komen omdat dit pas de eerste keer is dat ik het speel en ik er nog niet echt feeling voor heb.

Dus ik wacht nog even met stemmen omdat ik echt niet weten zou weten op wie.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-09-2007, 10:11
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
OMG DIt wordt een heel leuk spel om naar te kijken
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 28-09-2007, 10:12
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
OMG DIt wordt een heel leuk spel om naar te kijken
KIJKEN ja, hou toch 's op man.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-09-2007, 10:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
KIJKEN ja, hou toch 's op man.
Zó enorm qft.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-09-2007, 11:49
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik ga nu vast stemmen en als het van de spelleiders mag stem ik vast voor zondag want ik weet niet zeker of ik er ben in de tussentijd. Ik kom maandag avond laat pas weer thuis en ben bij mijn broer dit weekend.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 28-09-2007, 13:56
Verwijderd
Ik ga zo stemmen, op Kazet om de reden die ik eerder noemde. en omdat ik verder niemand écht verdacht vind, maar eigenlijk ook iedereen ;x
Oud 28-09-2007, 14:34
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Jullie moeten wel ff zeggen op wie je stemt, anders schiet ik straks alsnog dezelfde af!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 28-09-2007, 14:37
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ik ga zo stemmen, op Kazet om de reden die ik eerder noemde. en omdat ik verder niemand écht verdacht vind, maar eigenlijk ook iedereen ;x
Ik ga met je mee, om dezelfde reden.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-09-2007, 14:38
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ga denk ik Dark Phoenix stemmen. Ik weet niet waarom, maar heb er zo'n gevoel bij.

En inderdaad wat Femic zegt, zeg ff op wie je gaat stemmen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-09-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo stemmen, op Kazet om de reden die ik eerder noemde. en omdat ik verder niemand écht verdacht vind, maar eigenlijk ook iedereen ;x
Oud 28-09-2007, 14:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ga zo stemmen, op Kazet om de reden die ik eerder noemde. en omdat ik verder niemand écht verdacht vind, maar eigenlijk ook iedereen ;x
Als je Kazet verdacht vind moet je Lisaah ook verdacht vinden. En Trophus en Mohammed '95. Die stemden allemaal ook op Tink* en nog na Kazet.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 15:10.
Oud 28-09-2007, 15:04
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb random gestemd omdat ik niet echt een theorie heb. Ik kwam random uit op Darkiekurd.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 28-09-2007, 15:05
Verwijderd
Ja, maar hij springt er voor mij bovenuit omdat ik het niet bij hem vind passen zomaar met de massa mee te lopen, zonder theorie.

edit : dat was dus @ death tears.
Oud 28-09-2007, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar hij springt er voor mij bovenuit omdat ik het niet bij hem vind passen zomaar met de massa mee te lopen, zonder theorie.

edit : dat was dus @ death tears.
Nou de theorie is: liever Tink* dood dan ikzelf.
Oud 28-09-2007, 15:06
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik stem op Flyaway omdat zie vorige post.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 28-09-2007, 15:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb random gestemd omdat ik niet echt een theorie heb. Ik kwam random uit op Darkiekurd.
Sorry, dan had ik dat verkeerd in mijn hoofd.

edit; nevermind, ik ben een beetje duf in m'n hoofd geloof ik.


en lijstje:

flyaway
Trophus
Hanneke
Kazet Nagorra

Kazet Nagorra
Pippeloen
Drukknoopje

Dark Phoenix
death-tears

Darkiekurd
Daboman
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 15:21. Reden: edit + bijwerking lijstje
Oud 28-09-2007, 15:17
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Sorry, dan had ik dat verkeerd in mijn hoofd.

en lijstje:

flyaway
Trophus
Hanneke

Kazet Nagorra
Pippeloen
Drukknoopje

Dark Phoenix
death-tears
Oh ik bedoelde dat ik deze ronde op darkiekurd ga stemmen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 28-09-2007, 15:17
Verwijderd
Dan ziet het er naar uit dat ik ook maar voor flyaway moet gaan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 18:46
De Kantine weerwolfspel #26
twinkebel
500 30-12-2006 18:42
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.