Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2007, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Hey jullie! Vermaak mij eens.




*selecteert zichzelf*
*klikt op Dr. Korsakov*
*kiest 'vermaken'*

wil je 'mop vertellen', 'schuine mop vertellen' of 'jongleren'?
Advertentie
Oud 03-10-2007, 22:30
Verwijderd
Citaat:


Waar komt dat citaat van Ernie ook alweer vandaan?
Weet ik zo even niet
Kom je trouwens naar de meet? Want ik had beloofd dat ik een Bert & Ernie-cdtje zou kopieren.
Oud 03-10-2007, 22:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Raad eens.
Lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk.
Ik ben daar heel slecht in. Het boeit me ook geen fuck wat mensen stemmen. Maar ik ben wel benieuwd, dus vertel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-10-2007, 22:31
Verwijderd
Nou, iedereen die rechtser dan D66 stemt komt mijn bed niet in!
Oud 03-10-2007, 22:31
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
*selecteert zichzelf*
*klikt op Dr. Korsakov*
*kiest 'vermaken'*

wil je 'mop vertellen', 'schuine mop vertellen' of 'jongleren'?
D: All of the above. In die volgorde.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Wat roept een echte atheist als hij klaarkomt?
dahhhhhhrwin.
Oud 03-10-2007, 22:31
Verwijderd
Nou goed dan, GroenLinks, stem ik.
En jij?
Oud 03-10-2007, 22:32
Verwijderd
Echt waar Minke? Dat had ik niet achter je gezocht - ik zag je voor een rechts tutje aan eigenlijk.
Oud 03-10-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Echt waar Minke? Dat had ik niet achter je gezocht - ik zag je voor een rechts tutje aan eigenlijk.
WTF? Nee echt?
Hoe dat zo?

Dat vind ik echt heel erg!
Oud 03-10-2007, 22:33
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wtf. Ik had juist wel groenlinks bij Minke gedacht.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-10-2007, 22:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou goed dan, GroenLinks, stem ik.
En jij?
Ik stem niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-10-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
WTF? Nee echt?
Hoe dat zo?

Dat vind ik echt heel erg!
Het spijt me, maar ik ben echt ontzettend oppervlakkig als het om politiek en stemgedrag gaat. Ik ben het 'links is goed en alles wat dat niet is is dus slecht'-soort. Maar ik vond je zo overkomen, maar het blijkt dus niet zo te zijn en nu vind ik je plotseling een stuk aardiger wat ben ik weer shallow
Oud 03-10-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Wtf. Ik had juist wel groenlinks bij Minke gedacht.
Pfoei, gelukkig.

@DP: uit principe? Wat zou je anders stemmen, als je zou moeten?
Oud 03-10-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Het spijt me, maar ik ben echt ontzettend oppervlakkig als het om politiek en stemgedrag gaat. Ik ben het 'links is goed en alles wat dat niet is is dus slecht'-soort. Maar ik vond je zo overkomen, maar het blijkt dus niet zo te zijn en nu vind ik je plotseling een stuk aardiger wat ben ik weer shallow
Haha, je vond mij slecht overkomen?
Ik weet eigenlijk niet of ik nu blij word van deze post of juist niet.
Oud 03-10-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Haha, je vond mij slecht overkomen?
Ik weet eigenlijk niet of ik nu blij word van deze post of juist niet.
Niet zozeer slecht, meer heel anders dan ik.
Oud 03-10-2007, 22:37
Verwijderd
Ik heb net gewoon in een kleine tien minuten mijn tekst geleerd. Nou was het ook niet superveel (drie gedichten) maar ik vond het toch best knap van mezelf.
Oud 03-10-2007, 22:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik stem niet omdat ik het achterlijk vind. Ik stem niet omdat ik geen enkele partij stemwaardig vind. Ik stem niet omdat ik me onvoldoende verdiept heb in de politiek om een goede keuze te maken. Ik stem niet omdat ik het niet eens ben met hoe de politiek dingen aanpakt.

En zo meer. Ik heb wel zo mijn meningen, ik kan heel leuk discussies aangaan met mensen die dat willen, maar verder hecht ik er geen waarde aan.

Overigens is het bovenstaande stukje wellicht wat tegenstrijdig enzo, maarja, het is toch zo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-10-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Niet zozeer slecht, meer heel anders dan ik.
Dus slecht.
Gek ja, dat GL-stemmers zo van elkaar kunnen verschillen.
Oud 03-10-2007, 22:38
Verwijderd
Citaat:
D: All of the above. In die volgorde.
Onverstaanbaar gebrabbel met allemaal rare mimiek! Daarna een schaterlach van mezelf! Spiedend om me heen kijken! Psst zeggen! Onverstaanbaar gebrabbel met allemaal rare mimiek! Daarna een schaterlach van mezelf! Jongleerballen uit het niets toveren! Jongleren terwijl ik lalala zing!

ik moet echt minder simsen
Oud 03-10-2007, 22:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Weet ik zo even niet
Kom je trouwens naar de meet? Want ik had beloofd dat ik een Bert & Ernie-cdtje zou kopieren.
Ik heb tot 17:00 college, dus ik kan dan alleen 's avonds.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Dus slecht.
Gek ja, dat GL-stemmers zo van elkaar kunnen verschillen.
Ik ben iemand die heel erg de neiging heeft zich af te zetten tegen 'normale' en 'burgerlijke dingen'. ;x
Oud 03-10-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Onverstaanbaar gebrabbel met allemaal rare mimiek! Daarna een schaterlach van mezelf! Spiedend om me heen kijken! Psst zeggen! Onverstaanbaar gebrabbel met allemaal rare mimiek! Daarna een schaterlach van mezelf! Jongleerballen uit het niets toveren! Jongleren terwijl ik lalala zing!

ik moet echt minder simsen
Ik snap er niks van
Oud 03-10-2007, 22:39
Verwijderd
Ik stem GroenLinks en als het gaat om burgertrutten zit ik toch bij de bovenste 25%
Oud 03-10-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb tot 17:00 college, dus ik kan dan alleen 's avonds.
Ik ben er ook pas om 19 uur, want ik moet spelen tot half 5, en wil dan nog wel even alle lippenstift van mijn gezicht afwassen enzo.
Man, we gaan me toch een mooie voorstelling maken!
Oud 03-10-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ik snap er niks van
dan speel je vast geen Sims
Oud 03-10-2007, 22:40
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Onverstaanbaar gebrabbel met allemaal rare mimiek! Daarna een schaterlach van mezelf! Spiedend om me heen kijken! Psst zeggen! Onverstaanbaar gebrabbel met allemaal rare mimiek! Daarna een schaterlach van mezelf! Jongleerballen uit het niets toveren! Jongleren terwijl ik lalala zing!

ik moet echt minder simsen
*Klapt in handen en tovert groene plusjes uit hoofd*
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
dan speel je vast geen Sims
Nee
Oud 03-10-2007, 22:40
Verwijderd
Ik ben stiekem ook heel burgerlijk, ik wil er alleen niets van weten. ;x
Oud 03-10-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
*Klapt in handen en tovert groene plusjes uit hoofd*
*tovert ook groene plusjes uit hoofd*
Oud 03-10-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben iemand die heel erg de neiging heeft zich af te zetten tegen 'normale' en 'burgerlijke dingen'. ;x
Oh, dat heb ik ook o.h.a. wel hoor.
Maar soms betrap ik me er ook wel op dat ik hou van die kut-'gezelligheid' en dat ik af en toe ook wel best burgerlijk ben.
Oud 03-10-2007, 22:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-10-2007, 22:42
Verwijderd
Ik ga eens een bed opzoeken.
Dag hoor.
Oud 03-10-2007, 22:42
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Wat is deze? o.h.a. ?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 22:43
Verwijderd
Over het algemeen.
Oud 03-10-2007, 22:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zou me trouwens ook geen andere partij dan GL bij Minke kunnen voorstellen. En weltrusten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 22:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Good night Minke.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-10-2007, 22:44
Verwijderd
Gelukkig.
En van hetzelfde.

Nu ben ik echt weg.
Oud 03-10-2007, 22:45
Verwijderd
Ik vind mijn burgerlijkheid wel heel onburgerlijk. Want je kunt 'burgerlijk' op verschillende manieren definiëren. De meeste mensen definiëren het ongeveer als: 'wat Balkenende graag zou willen dat je doet'. Maar ik vind dat burgerlijk inhoudt dat je doet wat de burgerij doet, en tegenwoordig is bijna iedereen in Nederland burgerij. En wat bijna iedereen van mijn leeftijd in Nederland doet, is: vaak uitgaan, regelmatig (eigenlijk juist heel onregelmatig) alcohol drinken, geen vaste relatie hebben, weinig lezen, spontaan op vakantie gaan, etc etc. Ik doe dat helemaal niet, pah, dat doet iedereen al, ik doe lekker waar ik zélf zin in heb. Dus ik ben juist ontzettend vooruitstrevend. Welles.
Oud 03-10-2007, 22:46
Verwijderd
Ik heb morgen om 9:00 tentamen en om nou te zeggen dat ik er voor geleerd heb. ^_^" Nou ja, open-boek en slechts 20% meetellend, ik kan het zwaar verneuken zonder dat dat heel erg zware consequenties hoeft te hebben. Maar het blijft nogal kut.
Oud 03-10-2007, 22:47
Verwijderd
Ik ben ook heel erg het 'ik doe wat IK wil'-type, maar de vervelende consequentie daarvan is dat maar bar weinig mensen mij kunnen verdragen.
Oud 03-10-2007, 22:47
Verwijderd
bestudeer de inhoudsopgave en het register van het boek even, als je dan ook naar de colleges bent geweest ben je al een heel eind
Oud 03-10-2007, 22:48
Verwijderd
Oh IK WIL heel graag lief gevonden worden en andere mensen verwennen. Dus ik bak bijvoorbeeld taarten voor verjaardagen en dan vinden mensen me een rare tut maar ze zijn er lekker wel blij mee.
Oud 03-10-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mijn burgerlijkheid wel heel onburgerlijk. Want je kunt 'burgerlijk' op verschillende manieren definiëren. De meeste mensen definiëren het ongeveer als: 'wat Balkenende graag zou willen dat je doet'. Maar ik vind dat burgerlijk inhoudt dat je doet wat de burgerij doet, en tegenwoordig is bijna iedereen in Nederland burgerij. En wat bijna iedereen van mijn leeftijd in Nederland doet, is: vaak uitgaan, regelmatig (eigenlijk juist heel onregelmatig) alcohol drinken, geen vaste relatie hebben, weinig lezen, spontaan op vakantie gaan, etc etc. Ik doe dat helemaal niet, pah, dat doet iedereen al, ik doe lekker waar ik zélf zin in heb. Dus ik ben juist ontzettend vooruitstrevend. Welles.
Zó. Dat wilde je geloof ik al een tijdje zeggen
Oud 03-10-2007, 22:49
Verwijderd
Ik ben naar alle colleges geweest, zelfs het vragenuurtje. wat ben ik toch geweldig.

Ik ben eigenlijk ook best nogal lief, maar ik wil graag als hard en gemeen zien worden.
Oud 03-10-2007, 22:49
Verwijderd
Ik zeg dat wel vaker
Oud 03-10-2007, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mijn burgerlijkheid wel heel onburgerlijk. Want je kunt 'burgerlijk' op verschillende manieren definiëren. De meeste mensen definiëren het ongeveer als: 'wat Balkenende graag zou willen dat je doet'. Maar ik vind dat burgerlijk inhoudt dat je doet wat de burgerij doet, en tegenwoordig is bijna iedereen in Nederland burgerij. En wat bijna iedereen van mijn leeftijd in Nederland doet, is: vaak uitgaan, regelmatig (eigenlijk juist heel onregelmatig) alcohol drinken, geen vaste relatie hebben, weinig lezen, spontaan op vakantie gaan, etc etc. Ik doe dat helemaal niet, pah, dat doet iedereen al, ik doe lekker waar ik zélf zin in heb. Dus ik ben juist ontzettend vooruitstrevend. Welles.
Nee, 'burgerlijk' zijn is jezelf conformeren aan bepaalde algemeen geldende normen. Dat hoeft niet te betekenen dat de mensen die normen ook daadwerkelijk allemaal naleven.
Oud 03-10-2007, 22:50
Verwijderd
Ook dan ben ik juist niet burgerlijk. Als je tenminste uitgaat van algemeen geldende normen in 'mijn' populatie (hoogopgeleide vrouwen van 18-30 jaar).
Oud 03-10-2007, 22:50
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik ga slapen! *zwaait*
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ook dan ben ik juist niet burgerlijk. Als je tenminste uitgaat van algemeen geldende normen in 'mijn' populatie (hoogopgeleide mensen van 18-30 jaar).
Dan moet je meer kijken naar de samenleving als geheel.
Oud 03-10-2007, 22:52
Verwijderd
De samenleving als geheel verwacht net zo goed van mij dat ik mij hetzelfde gedraag als andere studenten.
Natuurlijk conformeer ik me wel, of dat nu wel of niet expres is, ik functioneer namelijk vrij goed in de samenleving. Als je wel of niet conformeren aan de maatschappij het criterium is loopt niet-burgerlijk-zijn uit op dakloosheid.

Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 22:54. Reden: aanvulling en verandering
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine De saaiheid heeft een lange neus. #239
Neko*
500 12-06-2008 23:14
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.