Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2012, 08:31
Verwijderd
Als ik te lang niet getekend heb (zoals nu, door huiswerk, sociale verplichtingen, drukte en Planescape Torment al twee weken nauwelijks wat gedaan) en bovendien te lang niet slaap raakt het beelden- en conceptengedeelte van mijn hoofd een beetje oververhit en gaat het in de hyperactieve stand. Net dacht ik aan kinderboeken en aan hoe saai veel ervan zijn, zoals de Kameleonreeks. Toen bedacht ik pardoes drie dingen die beter zijn dan dat. Compleet met schrijfplan en een gedetailleerde opzet voor de bijbehorende illustraties, want ik had toch niks beters te doen. Misschien moet ik ze maar gaan schrijven en illustreren ook.

Een ervan gaat over worstjes. Die is mijn lievelings.

Eigenlijk vind ik dat iemand me gewoon minimumloon moet betalen om thuis te zitten en dingen te maken. Daar zou iedereen beter van worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2012, 14:39
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Citaat:
Eigenlijk vind ik dat iemand me gewoon minimumloon moet betalen om thuis te zitten en dingen te maken. Daar zou iedereen beter van worden.
Zoiets bestond vroeger. Dan kreeg een beginnend kunstenaar een soort van minimumloon en dan moest ie een aantal kunstwerken per maand voor de staat maken. Maar dat werkte niet echt omdat een heleboel kunstenaars dan troep gingen maken. Er werd dus misbruik van gemaakt. Hele pakhuizen stonden dan vol met schilderijen waar niks mee werd gedaan.

Maar het hele concept vind ik wel goed. Zou namelijk voor een minimumloon ook wel thuis dingen willen maken.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 16:24
Verwijderd
Die regeling vind ik gewoon een uitkering, en het gajes dat er misbruik van maakte vind ik de benaming 'kunstenaar' niet waard. Nouja, of misschien juist wel, aangezien het vooral schilders, illustratoren, filmmakers, schrijvers en beeldhouwers zijn die kunst maken. Kunstenaars, daarentegen.. Krijg je gratis geld, gratis afzetmarkt en gratis tijd om naar hartenlust te creëren, maak je daar geen gebruik van.

Overigens vind ik het best een prima regeling, daar niet van, in andere landen functioneerden dergelijke regelingen wel heel goed. Hij zou alleen aangepast moeten worden, met een 'troep maken doe je maar in je eigen tijd, lamlul'-clausule ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 14:44
Verwijderd
Zojuist een goed stukje voor op de flyer van de tentoonstelling geschreven en visitekaartjes gemaakt. Wat een gedoe allemaal, maar wel heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 16:17
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Toegelaten tot de kunstacademie.
__________________
alles
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Toegelaten tot de kunstacademie.
Tof, gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 11:09
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Toegelaten tot de kunstacademie.
Ah Cool!!!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 22:08
Verwijderd
Nog een paar weken en dan ben ik afgestudeerd! Als alles goed gaat natuurlijk, maar ik zou niet weten wat er mis zou kunnen gaan. Tenzij ik het presentatiemoment van mijn eindexamen grandioos verneuk, maar dat lijkt me uitgesloten.

Jezus wat komt het allemaal dichtbij. Het afstuderen, de expositie van mij en mijn vriendin, het uit huis gaan. Volgende week ga ik al verhuizen. Ik ben nog nooit in mijn leven verhuisd en ik vind het knap eng.

Ben vreselijk benieuwd hoe de expo zal verlopen. Ik zit er wel een beetje voor te stressen, maar dat is gewoon omdat ik wil dat het super wordt. Voor de rest vind ik het alleen maar leuk en iedereen moet komen. <3
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 14:52
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
veel suc6 Norwood ranger

over die presentatie het zal vast veel stress hebben maar denk gewoon dit is een spreekbeurt en ik wil een 10 halen (misschien maak je daardoor de druk wat lager mijn broer die heeft ook al afgestudeerd en tijdens zijn presentatie was ie een stresskip ik kon dat zien aan zijn ogen maar hij kreeg nog een goed cijfer
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 12:19
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Jaaaa, net het laatste kunstgeschiedenis tentamen gehad Ik denk dat ik wel een voldoende heb, al ben ik niet zeker van alle vragen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 13:11
Verwijderd
@Norwood: Ga je in de expo ook het zakdoeken-project tentoonstellen? Dat deed je toch met een vriendin of niet? Ik vind dat nog steeds heel erg mooi en ben daar erg benieuwd naar!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:26
Verwijderd
Citaat:
@Norwood: Ga je in de expo ook het zakdoeken-project tentoonstellen? Dat deed je toch met een vriendin of niet? Ik vind dat nog steeds heel erg mooi en ben daar erg benieuwd naar!
Klopt, mijn beste vriendin en ik doen dat inmiddels 2,5 jaar. Maar we verkeren nog in hevige twijfel over de te kiezen presentatievorm. Het is een project dat permanent onaf is, het draait echt om het proces, en we zijn er nog niet over uit hoe we dat in de tentoonstelling het beste tot uitdrukking kunnen brengen.
Mochten we geen geschikte oplossing vinden zal het werk niet aanwezig zijn. Je doet het goed of je doet het niet immers. Maar we hebben nog een paar weken de tijd en mogelijk dient een goeie optie zich nog aan.

--

De visitekaartjes kwamen met mijn verjaardag. Ze zien er goed uit, ben er echt blij mee. De flyers zouden nu ook elk moment klaar kunnen zijn. Spannend. Hopelijk zijn ze mooi gedrukt en is de papierdikte zoals we bedacht hadden. Heb echt zin om te gaan promoten straks.

Vandaag naar de lijstenmaker geweest. Eigenlijk wil ik mijn werk helemaal niet inlijsten want op naalden is mooier, puurder + goed inlijsten kost zo veel geld, maar ik moet wel want de expo-ruimte die school heeft geregeld is VOCHTIG . Om toch van de partij te zijn offer ik één ingelijste tekening op, maar de rest komt gelukkig allemaal bij mijn eigen expo. Op naalden. In een mooie, niet-vochtige ruimte. Daar ben ik nu wel extra blij mee zeg.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 19:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Vandaag naar de lijstenmaker geweest. Eigenlijk wil ik mijn werk helemaal niet inlijsten want op naalden is mooier, puurder + goed inlijsten kost zo veel geld, maar ik moet wel want de expo-ruimte die school heeft geregeld is VOCHTIG . Om toch van de partij te zijn offer ik één ingelijste tekening op, maar de rest komt gelukkig allemaal bij mijn eigen expo. Op naalden. In een mooie, niet-vochtige ruimte. Daar ben ik nu wel extra blij mee zeg.
Dat is echt dom, zeg. Krijgen we foto's te zien van de expositie als die klaar is? Ben erg benieuwd!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt dom, zeg. Krijgen we foto's te zien van de expositie als die klaar is? Ben erg benieuwd!
Dom en onbegrijpelijk ja.

Nouja, het liefst heb ik natuurlijk dat jullie allemaal irl komen kijken, maar ik zet ook met alle liefde foto's online. ^^
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 10:55
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ff een vraagje, als ik een schilderij maak, en ik doe er vernis overheen, kan ik dan over die vernis nog pastelkrijt doen en dan fixeren?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Klopt, mijn beste vriendin en ik doen dat inmiddels 2,5 jaar. Maar we verkeren nog in hevige twijfel over de te kiezen presentatievorm. Het is een project dat permanent onaf is, het draait echt om het proces, en we zijn er nog niet over uit hoe we dat in de tentoonstelling het beste tot uitdrukking kunnen brengen.
Mochten we geen geschikte oplossing vinden zal het werk niet aanwezig zijn. Je doet het goed of je doet het niet immers. Maar we hebben nog een paar weken de tijd en mogelijk dient een goeie optie zich nog aan.

--

De visitekaartjes kwamen met mijn verjaardag. Ze zien er goed uit, ben er echt blij mee. De flyers zouden nu ook elk moment klaar kunnen zijn. Spannend. Hopelijk zijn ze mooi gedrukt en is de papierdikte zoals we bedacht hadden. Heb echt zin om te gaan promoten straks.

Vandaag naar de lijstenmaker geweest. Eigenlijk wil ik mijn werk helemaal niet inlijsten want op naalden is mooier, puurder + goed inlijsten kost zo veel geld, maar ik moet wel want de expo-ruimte die school heeft geregeld is VOCHTIG . Om toch van de partij te zijn offer ik één ingelijste tekening op, maar de rest komt gelukkig allemaal bij mijn eigen expo. Op naalden. In een mooie, niet-vochtige ruimte. Daar ben ik nu wel extra blij mee zeg.
Ik snap geloof ik wel wat je bedoelt over die zakdoeken... Ik hooP dat er nog een mogelijkheid voorbijkomt!

Verder heb ik helemaalgeen verstand van kunst en expo's enzo, maar ik ben heel benieuwd naar hoe je tekeningen op naalden exposeert.....?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ik snap geloof ik wel wat je bedoelt over die zakdoeken... Ik hooP dat er nog een mogelijkheid voorbijkomt!

Verder heb ik helemaalgeen verstand van kunst en expo's enzo, maar ik ben heel benieuwd naar hoe je tekeningen op naalden exposeert.....?
Gewoon, je prikt een lange dunne naald in de uiterste linkerbovenhoek en een in de uiterste rechterbovenhoek, en klaar is kees.
Erg minimalistisch, maar zelf hou ik daar wel van. En de ervaring leert dat mensen altijd met hun neus bovenop mijn werk willen zitten, dus een glasplaat van zo'n lijst tussen het werk en de kijker in is imo alleen maar hinderlijk. Natuurlijk is het werk wel erg kwetsbaar als het oningelijst hangt dus ik ga 'm wel een beetje zitten stressen, maar dat kwetsbare vind ik juist ook z'n charme hebben.

---

Donderdag kan ik m'n tekening ophalen bij de lijstenmaker. Ben errug benieuwd hoe het eruit zal zien. Ik moest en ik zou museumglas hebben, want niets is hatelijker dan een lijst die zo ontzettend reflecteert dat je je haar in kunt kammen - al zie ik dat vreemd genoeg vaak zat in musea. Maar gelukkig viel het met de prijs wel mee. Nu maar hopen dat het resultaat naar wens is. En dat m'n tekening de vochtige expositieruimte gaat overleven, want ook in een lijst kan 'ie beschadigd raken. () Wie verzint er nou zoiets achterlijks, kunstacademiestudenten laten afstuderen in een vochtige ruimte?

Oeh en de flyer is bij de drukker vandaan. Ik heb 'm zelf nog niet in levende lijve gezien, maar mijn vriendin wel en morgen brengt ze 'm mee. Volgens haar is ie prachtig, en dat wil wat zeggen want wat zijn we me een stelletje perfectionisten.

Dus morgen oid ga ik 'm maar even online gooien. Op facebook staat ie al.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Gewoon, je prikt een lange dunne naald in de uiterste linkerbovenhoek en een in de uiterste rechterbovenhoek, en klaar is kees.
Erg minimalistisch, maar zelf hou ik daar wel van. En de ervaring leert dat mensen altijd met hun neus bovenop mijn werk willen zitten, dus een glasplaat van zo'n lijst tussen het werk en de kijker in is imo alleen maar hinderlijk. Natuurlijk is het werk wel erg kwetsbaar als het oningelijst hangt dus ik ga 'm wel een beetje zitten stressen, maar dat kwetsbare vind ik juist ook z'n charme hebben.
Oh. Haha, ik was al heel erg moeilijk aan het denken met stellages waar op het doek zou staan/hangen aan naalden maar dan zo dat er zo min mogelijk drukpunten ofzo zouden ontstaan en weetikwatallemaal Zo weinig verstand heb ik er dus van....

Jaaa, wel hier posten! Waar is de expo ergens? Als het ind e buurt is, wil ik komen kijken, ik ben heul erg groot fan van jouw werk!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Oh. Haha, ik was al heel erg moeilijk aan het denken met stellages waar op het doek zou staan/hangen aan naalden maar dan zo dat er zo min mogelijk drukpunten ofzo zouden ontstaan en weetikwatallemaal Zo weinig verstand heb ik er dus van....

Jaaa, wel hier posten! Waar is de expo ergens? Als het ind e buurt is, wil ik komen kijken, ik ben heul erg groot fan van jouw werk!


En zie post hieronder voor gegevens.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 21:02
Verwijderd
Oh, bah, dat is net voor/in mijn tentamenweek. En ik ben minstens twee uur onderweg, dus ik kan niet komen kijken, ik kan de tijd niet missen. Bah, wat jammer, ik was graag komen kijken! Ik hoop wel dat je hier foto's uploadt!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 21:08
Verwijderd
Ow, dat is jammer inderdaad! Maar ik wil best foto's uploaden hoor! En als je het echt zo leuk zou vinden om mijn werk in het echt te zien (en je verder geen enge kerel bent oid ) mag je ook best een keertje bij me thuis langs komen hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 18:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hoei, de komende weken zijn nog erg druk, maar ik ga zeker proberen om te komen kijken ^^. Lijkt me echt heel tof!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 06:54
Verwijderd
Citaat:
Hoei, de komende weken zijn nog erg druk, maar ik ga zeker proberen om te komen kijken ^^. Lijkt me echt heel tof!
Mij ook! Hopelijk lukt het.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 11:23
Verwijderd
Pff.. wat kosten al die voorbereidingen een hoop geld.
Zo veel kleine dingen waar je in eerste instantie helemaal niet aan denkt! En straks nog duisent flessen wijn en weet ik het wat allemaal inslaan voor de opening, dat tikt ook lekker aan.
Maar.. het doel heiligt de middelen. En met een beetje geluk halen wij/ik het geld er ook weer uit.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 16:10
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Toegelaten tot het Honours Programme
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 19:35
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Toegelaten tot het Honours Programme
Uuf, ga je tiefdruk mee zijn.


Cijferlijst, ole dikkkkkkkkke prima.
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 19:58
Verwijderd
Omg vrijdag eindexamen. Een negenkoppige eindexamencommissie komt naar mijn expositieruimte en dan heb ik twintig minuten de tijd om mijn werk toe te lichten en op basis daarvan, de kwaliteit van mijn werk en hoe het erbij hangt wordt bepaald of ik geslaagd ben of niet.
Het lijkt me ondenkbaar dat ik niet slaag, maar omg ik vind het best wel zenuwslopend. Ik háát presenteren. Ik ben daar gewoon geen persoon voor. En straks gaan ze allemaal vreselijke vragen stellen a la 'En hoe verhoudt je werk zich tot de huidige stand van zaken in de kunstwereld?' en dan sta ik daar met een mond vol tanden. Of misschien zeggen ze wel helemaal niets, en gaan ze me alleen maar met z'n negenen strak aan staan kijken terwijl ik vertel. En ik ben ook nog eens als allerlaatste aan de beurt met presenteren. Dat maakt me er helemaal niet geruster op, want de ervaring leert dat de docenten altijd moe, chagrijnig en geïrriteerd zijn met beoordelingsdagen en op het einde van de dag is dat natuurlijk op zijn ergst.

Maar, los van dat alles zal het vast wel goed komen. Het moet goed komen. En ze gaan me een 8 geven, niet minder.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 20:02
Verwijderd
Oeh en de plakletters voor de expositieruimte zijn binnen. We krijgen een zaaltekst jongens.
Nouja, geen hele lap tekst.. daar heb ik a) geen geld voor en b) lijkt het me overbodig, want als ik in een museum sta heb ik ook nooit zin om die dingen te lezen. Maar de titel van de expo en onze namen komen op de muur bij de ingang en daar ben ik wel heel erg blij mee.
En vanaf dinsdag gaan we opbouwen. <3
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 09:01
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Succes Norwood!! En laat het ons weten als je weet of je geslaagd bent!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 12:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Succes ja . En ik ben heel benieuwd naar de expositie!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 08:12
Verwijderd
Thanks! Ik zal het laten weten.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 21:57
Verwijderd
Ik ben geslaagd!!! Met 1x een 9, 2x een 8 en 2x een 7.
Verder even geen fut om iets te tikken, zo ontzettend moe.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 22:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wauw . Gefeliciteerd, Wendy!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 10:34
Verwijderd
Dank je!!

En morgen de opening van onze expo.. omg spannend/leuk! Foto's volgen nog.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 09:11
Verwijderd
Wat goed Norwoord, gefeliciteerd! Hoe was de opening van je expo?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 16:07
Verwijderd
Bedankt!
De opening was erg leuk en gezellig en werd relatief druk bezocht. Op mijn tekeningen werd goed gereageerd, met name op de huidstudies. Die vond ik zelf het beste gelukt en kennelijk is iedereen het daarmee eens; de docenten van het eindexamen vonden het ook al.
Verder staat er in de woonkamer een flinke boekenkast, waarvan we vakken leeggehaald hadden om er werk in te zetten. Dat zag er erg leuk uit en voor het werk in die kast was dan ook veel aandacht. Eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad. Dus ja, ik ben best tevreden! ^^
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 16:38
Maylena
Avatar van Maylena
Maylena is offline
Citaat:
Altijd als ik haast heb en totaal geen tijd om te tekenen lijkt t wel of ik inspiratiebompillen heb gehad, maar heb ik een keer tijd om te tekenen is mijn inspiratie ver te zoeken

En ik baal dat ik in een dorp woon, waar je dus geen graffiti kunt spuiten, dan is de kans groot dat ik dus te weinig oefen en er later minder goed in ben.......
Heb ik ook vaak.
Altijd leuke ideeën, inspiratiemomenten, zin om bijv. te tekenen of te schrijven, maar dan moet ik net iets doen, zit ik op school of lig ik op bed, maar als ik tijd heb, ho maar!
Inspiratie wil niet komen ;p
Erg irritant
__________________
Doei!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 13:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wauw, ik ben echt trots op het toelatingswerk van mijn vriend. Hij was eerst steeds een beetje aan het klooien, maar nu is hij eens langsgegaan bij een school om over zijn concept te praten en omdat ze erg enthousiast waren heeft hij nu heel veel vertrouwen in zichzelf en gaat hij echt als een speer! Zo irritant als je mensen niet aan hun verstand gepeuterd krijgt dat ze tot iets in staat zijn
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 16:54
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Nu maak je ons (mij in ieder geval) wel benieuwd naar wat het is
__________________
alles
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 22:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij doet toelating voor een media-school in keulen. Het thema is 'vrijheid'. Ik zal hem vragen of hij er wat van wel laten zien na de uitslag
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 20:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Norwood naamzoek, ik hoop aanstaande vrijdag een bezoekje te komen brengen aan je expositie! Mijn vriend komt ook mee, want hij is ook geïnteresseerd.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 19:22
Verwijderd
^ Zie pm! En leuk!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 11:16
Verwijderd
Morgen ga ik foto's maken van mijn model, en dan kan ik eindelijk eindelijk EINDELIJK aan die tekening beginnen die ik al zo lang wil maken.

Laatst gewijzigd op 03-07-2012 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 14:33
Verwijderd
Zoals beloofd hierbij foto's van de expositie. ^^ Ik zet ze in een spoiler want het zijn er een stuk of 25, vandaar.


Spoiler

Laatst gewijzigd op 03-07-2012 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 16:27
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
@Norwood:
Hele leuke foto's! Het werkt heel inspirerend. Natuurlijk ook heel mooi werk wat jullie hebben gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 19:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, wat mooi allemaal, Norwood! Ik ben heel benieuwd hoe de ruimte aanvoelt. Ik verwachtte een kale expositieruimte, maar het ziet er heel gezellig uit ^^.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 20:09
Verwijderd
Bedankt!

Nee nee, het is echt gewoon bij iemand thuis. We hebben ook bewust lekker een hoop persoonlijke spullen laten staan, want da's juist gezellig. Het hoeft er niet uit te zien als een galerie want dat is het ook niet. En de mevrouw van wie het huis is, is ook heel lief.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 15:25
Ran
Ran is offline
Even een accountje aangemaakt om te melden dat ik ook ben afgestudeerd (Ik ben Freyja dus). Hiep hoi! Cijfers hebben we nog niet, maar ik ben nu al heel blij met het werk en onze expo. Hoewel wij niet zo'n mooi huis hebben maar de school is omgebouwd tot een tamelijk kille expositieruimte
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 15:26
Ran
Ran is offline
Super Norwood van je werk en je cijfers! Kan alleen niet komen kijken omdat ik op m'n eigen expo moet zitten, jammer.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 07:11
Verwijderd
Gefeliciteerd Freyja!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Beleidssaaien #1174
Verwijderd
500 20-10-2010 13:36
De Kantine Alice.
de communiceerbeer
298 16-09-2005 22:46
Levensbeschouwing & Filosofie islam `
=zwart wit=
193 25-02-2005 20:37
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.