Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Perugia-voorzitter wil eerste vrouw in 'mannenvoetbal'
Uitgegeven: 23-7-2003 21:30:32

Luciano Gaucci wil voor een primeur zorgen: De voorzitter van Perugia wil nog dit seizoen een vrouwelijke speler in zijn team hebben. Volgens de Italiaan is dat niet tegen de regels, want, zo zegt Guacci, is het alleen verboden om een man in het vrouwenvoetbal te laten spelen.

"Ik weet zeker dat het mij gaat lukken om als eerste club van de wereld een vrouw in een mannenteam van een profvoetbalclub te laten spelen. Vrouwen zijn helemaal niet minder dan mannen en als ik weleen naar vrouwenvoetbal kijk, zie je de grootste voetballers. Die verdienen meer aandacht, want vrouwenvoetbal is alleen in de Verenigde Staten en Zweden populair", aldus Gaucci tegen diverse Italiaanse media.
bron www.voetbalzone.nl

Vinden jullie dat dit mogelijk kan zijn?

Mij lijkt het wel leuk, want er zijn zeker vrouwen die goed kunnen voetballen. Het zal daardoor voor meer vrouwen een extra stimulans geven om te voetballen (= leuk!).

Daarbij is het voor de club een enorme publiciteitsstunt en de vrouwelijke speler kan commercieel weleens een groot succes worden, zeker wanneer ze er goed uit ziet (niet lullig bedoelt, het is gewoon zo).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2003, 21:41
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
moeten ze doen, maar ik denk dat niemand de geschiedenis in wil gaan die 'officieel door een vrouw gepoort is'.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:41
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Van mij mag het, maar ik denk dat ze het fysiek nooit aankan. Zeker omdat de Italiaanse competitie vrij hard is.

Ik heb lang een meisje in mijn team gehad, maar vanaf de C-tjes zag je dat ze gewoon niet sterk genoeg is. Puur voetbaltechnisch is ze nog steeds een van de beteren.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef op 23-07-2003 @ 22:41:
moeten ze doen, maar ik denk dat niemand de geschiedenis in wil gaan die 'officieel door een vrouw gepoort is'.
idd

vraag me ook af wat er gaat gebeuren als het bijvoorbeeld Perugia - AC Milan is, Gattuso tegen die vrouw, of hij dan nog steeds zo aggressief is...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Waarom is er dan nog vrouwenvoetbal?

Niet doen dus net als vrouwlijke scheids/grensrechters dat moet ook niet vind ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:05
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-07-2003 @ 23:01:
Waarom is er dan nog vrouwenvoetbal?

Niet doen dus net als vrouwlijke scheids/grensrechters dat moet ook niet vind ik.
maar stel dat ze zo goed is dat ze wat aan het elftal kan toevoegen... waarom zou het dan niet mogen?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:11
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
ik vind dat het gewoon moet kunnen zolang er geen vrouwen voetbal op hoogste niveau is...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:51
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Als het maar mooie dames zijn!
Én ik zou het ook wel mooi vinden als ze een ander shirtje aandoen. Waar je (indien aanwezig) bolle vormingen goed in kan zien
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:26
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
in NL mag je maar tot de A bij de mannen/jongens blijven...


maar ik vind dat stom, want als een vrouw net zo goed kan voetballen, waarom zou ze dan niet daarbij in het team mogen?
kijk, als ze het alleen doen om aandacht, vind ik het dom...
maarja het zou toch gewoon moeten kunnen?!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:27
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 23-07-2003 @ 23:11:
ik vind dat het gewoon moet kunnen zolang er geen vrouwen voetbal op hoogste niveau is...
ownee? is dat er niet dan?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 23-07-2003 @ 23:05:
maar stel dat ze zo goed is dat ze wat aan het elftal kan toevoegen... waarom zou het dan niet mogen?
Omdat er mannenvoetbal is en vrouwen voetbal.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 23-07-2003 @ 23:11:
ik vind dat het gewoon moet kunnen zolang er geen vrouwen voetbal op hoogste niveau is...

Dat is er wel alleen is het niet populair in Nederland, in Amerika en Duitsland is het heel populair.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:01
Verwijderd
als ze mee kan met de mannen? waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:23
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Er is toch ook vrouwenvoetbal. En dat is er vast niet gekomen omdat vrouwen er zonder kleren anders uit zien dan mannen. Dat is gewoon om dat vrouwen het niveau van het mannenvoetbal niet aankunnen. Van mij mogen ze een vrouw in hun team hoor, maar ik denk dat het niks kan worden.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:46
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Lekkah in da titties pinche!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:53
squat
squat is offline
Citaat:
Vrouwen zijn helemaal niet minder dan mannen
Bullshit.

Vrouwen zijn nou eenmaal sportief slechter dan mannen. Er is geen één sport waar vrouwen beter zijn. Mannen zijn gewoon sneller en sterker dan vrouwen.

Ik vind ook niet dat vrouwen op het hoogste niveau moet kunnen. Ook al zouden ze het niveau aankunnen. Als vrouw word je in het veld toch anders aangepakt. Je wordt als vrouw echt niet snel neergetrapt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:57
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-07-2003 @ 12:01:
als ze mee kan met de mannen? waarom niet?
En als de mannen meekunnen met de vrouwen??Mogen de mannen dan met vrouwen meedoen??

Ik vind het eerlijk gezegd niet echt logisch..Krijg je straks zo'n korfbal-eefect...neej..liever niet. Gewoon gescheiden houden..

Je kan namelijk dan wel bezig blijven. Basketbal gemengt, volleybal gemengt enz...

Ik heb weleens tegen een selectie van meisjes gevoetbalt. Dan ga je toch reken houden met het andere geslacht. Van onze trainers mochten we ook niet hard er in gaan, best logisch natuurlijk. Vrouwenvoetbal is zeker geen slecht voetbal, wel anders voetbal..Bij de mannen is het iets harder.
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:08
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Die gasten zullen blij zijn als ze kunnen gaan douchen dan.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2003, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Uitgeluld schreef op 24-07-2003 @ 12:57:
En als de mannen meekunnen met de vrouwen??Mogen de mannen dan met vrouwen meedoen??

Ik vind het eerlijk gezegd niet echt logisch..Krijg je straks zo'n korfbal-eefect...neej..liever niet. Gewoon gescheiden houden..

Je kan namelijk dan wel bezig blijven. Basketbal gemengt, volleybal gemengt enz...

Ik heb weleens tegen een selectie van meisjes gevoetbalt. Dan ga je toch reken houden met het andere geslacht. Van onze trainers mochten we ook niet hard er in gaan, best logisch natuurlijk. Vrouwenvoetbal is zeker geen slecht voetbal, wel anders voetbal..Bij de mannen is het iets harder.
ik denk dat t lastiger voor een vrouw is om mee te kunnen met de mannen dan andersom.. daarom mogen mannen toch ook niet meedoen met de vrouwen?
maar als een vrouw dan zo goed is. Waarom geven we dan haar niet de kans om ook op zo'n hoog niveau te spelen met zoveel geld.. Toch?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:15
Verwijderd
Citaat:
The Crash Bash schreef op 24-07-2003 @ 13:08:
Die gasten zullen blij zijn als ze kunnen gaan douchen dan.
wat een fantasie...
zucht
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:56
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 24-07-2003 @ 12:53:
Vrouwen zijn nou eenmaal sportief slechter dan mannen. Er is geen één sport waar vrouwen beter zijn. Mannen zijn gewoon sneller en sterker dan vrouwen.
100-meter lippenstiften
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:08
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-07-2003 @ 13:15:
wat een fantasie...
zucht
Mischien maar dit zullen veel mensen gedacht hebben hier op het forum.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:12
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Als het een schoontje is komen er misschien wel meer mannen kijken naar "de voetbal", nouja, de vrouw dus.
Anyway. Ik vind het onzin, juist een reclame stunt. Goed voor een product dat verkocht moet worden, maar niet voor Perugia.

Maw verbieden als het niet letterlijk in de spelregels staat, en anders de club gewoon opdoeken. Er bestaat zoiets als vrouwenvoetbal.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:55
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Trouwens, trui'tjes wissel is dan wel er
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:59
bask
bask is offline
zal na een verloren wedtsrijd zeker met een "kutgevoel" onder de douche staan............
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2003, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 24-07-2003 @ 22:55:
Trouwens, trui'tjes wissel is dan wel er
ze dragen een bh ( )

*keek vaak met veel plezier naar vrouwenvoetbal op Eurosport *
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:33
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 24-07-2003 @ 12:53:
Bullshit.

Vrouwen zijn nou eenmaal sportief slechter dan mannen. Er is geen één sport waar vrouwen beter zijn. Mannen zijn gewoon sneller en sterker dan vrouwen.

Ik vind ook niet dat vrouwen op het hoogste niveau moet kunnen. Ook al zouden ze het niveau aankunnen. Als vrouw word je in het veld toch anders aangepakt. Je wordt als vrouw echt niet snel neergetrapt.
want?
ik bedoel: het is ook gewoon een mens hoor...
en het ligt gewoon aan jezelf dat je een vrouw niet onderuit haalt..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:34
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-07-2003 @ 13:14:
ik denk dat t lastiger voor een vrouw is om mee te kunnen met de mannen dan andersom.. daarom mogen mannen toch ook niet meedoen met de vrouwen?
maar als een vrouw dan zo goed is. Waarom geven we dan haar niet de kans om ook op zo'n hoog niveau te spelen met zoveel geld.. Toch?
applaus!!!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 24-07-2003 @ 22:55:
Trouwens, trui'tjes wissel is dan wel er
mannen hebben soms toch ook twee t-shirts over elkaar? why zij dan niet?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
CrazyIkke schreef op 24-07-2003 @ 23:34:
applaus!!!
woei! ik wordt gequoted met applaus!

*buigt*
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:05
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Ze kunnen toch niet mee draaien op topniveau..
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 25-07-2003 @ 13:05:
Ze kunnen toch niet mee draaien op topniveau..
dat weet je nooit als je ze geen kans geeft om t te bewijzen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:00
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Zaina schreef op 25-07-2003 @ 13:05:
Ze kunnen toch niet mee draaien op topniveau..
en als ze dat nu wel kunnen?
daar draait het juist om....
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:30
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Perugia kennende willen ze meer publiciteit. Alleen als de vrouw een uitzonderlijk goede balbehandeling heeft is er kans van slagen. Maar ook daar geloof ik niet echt in
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:46
Verwijderd
Oh, oh, wat een ophef zal er komen als een tegenstander de betreffende mevrouw een blessure schopt...

Tegen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:22
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
ja nou daar kiest die vrouw dan toch zelf voor.
ik vind als een vrouw gewoon goed mee kan gaan, waarom zou ze dan niet mee mogen doen?
kijk als ze het alleen maar doen om publiciteit dan zeg ik NEE.

ik weet ook wel dat de kans heel klein is dat de vrouwen mee kunnen draaien op het hoogste niveau van de mannen, maar het gaat om het idee..!!!
moet toch gewoon kunnen?

ik bedoel: ik voetbal echt niet anders tegen mannen dan tegen vrouwen hoor...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-07-2003, 22:26
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-07-2003 @ 11:49:
Dat is er wel alleen is het niet populair in Nederland, in Amerika en Duitsland is het heel populair.
Dan is het toch niet op super hoog niveau?!?!?!?! Word het op TV uitgezonden? is er een CL? is er een uefa cup? Heeft Ajax een prof vrouwen team? Neeh...
Dus is het nog niet zo als met schaatsen en zwemmen... en dat bedoel ik...
Het is er iig nog NIET in Nederland en volgens mij ook niet in buitenland... IIG ook NIET in europees verband...

Dus is het er niet vind ik...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:33
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 24-07-2003 @ 12:53:
Bullshit.

Vrouwen zijn nou eenmaal sportief slechter dan mannen. Er is geen één sport waar vrouwen beter zijn. Mannen zijn gewoon sneller en sterker dan vrouwen.
Bullshit.

Ze hoeven toch ook niet beste voetball(st)er van het Jaar te worden?
De beste vrouw van de wereld of dan wel niet op te kunnen tegen Ronaldo... Maar dat kunnen de meeste mannelijke voetballers ook niet...
De beste vrouwen in het vrouwen voetbal kunnen echt wel niveautje volendam aan hoowr...
en waarschijnlijk nog wel hoger...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 25-07-2003 @ 23:26:
Word het op TV uitgezonden?
jaaweeel!

CL weet ik niet zeker, maar die ook geloof ik.

Maar dat maakt toch helemaal niet uit of het uitgezonden wordt? Het gaat om de kwaliteit van de speelsters, niet om de populariteit.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 23:05
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Zo lang het niet op TV word uitgezonden word het nooit gezien als het hoogste niveau...
Zal het nooit meer bekendheid krijgen en lopen de vrouwenteams heel wat geld mis... kaartverkoop en uitzendrechten...
Met geld heb je betere trainings accomodatie etc. en kun je de jeugd een betere kans geven...
Wanneer het wel uitgezonden word en het daardoor automatische langzaam bekender word zullen meer meisjes gaan voetballen en heb je dus grotere kans op talenten...

drom dus...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 23:17
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 26-07-2003 @ 00:05:
Zo lang het niet op TV word uitgezonden word het nooit gezien als het hoogste niveau...
Zal het nooit meer bekendheid krijgen en lopen de vrouwenteams heel wat geld mis... kaartverkoop en uitzendrechten...
Met geld heb je betere trainings accomodatie etc. en kun je de jeugd een betere kans geven...
Wanneer het wel uitgezonden word en het daardoor automatische langzaam bekender word zullen meer meisjes gaan voetballen en heb je dus grotere kans op talenten...

drom dus...
zal het vrouwenvoetbal niet populairder worden (met vervolgens de gevolgen die jij hiervoor noemde) als er een vrouw in het mannenvoetbal meespeelt die ook goed is?
Mensen zullen zien dat vrouwenvoetbal ook attractief kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 23:44
Blauwe Poedel
Blauwe Poedel is offline
En waarschijnlijk mag die vrouw ook elke match 3 minuutjes meedoen ..
reclamestunt dus
__________________
Blauwe Poedels zijn cool. >> Flowpie hup ! <<
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:45
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 25-07-2003 @ 23:26:
Dan is het toch niet op super hoog niveau?!?!?!?! Word het op TV uitgezonden? is er een CL? is er een uefa cup? Heeft Ajax een prof vrouwen team? Neeh...
Dus is het nog niet zo als met schaatsen en zwemmen... en dat bedoel ik...
Het is er iig nog NIET in Nederland en volgens mij ook niet in buitenland... IIG ook NIET in europees verband...

Dus is het er niet vind ik...
denk een beetje na!
er is geen CL en geen uefa cup omdat het niet bekend is en dus geen geld opleverd...
en dat geld hetzelfde voor ajax...
en zolang niemand de dames een kans geeft word het toch ook niet bekend...
en inderdaad.... een ploegje als volendam kunnen sommige best aan hoor!!!
en wie zegt er van niet? jullie hebben 'ons' toch nog nooit de kans gegeven het te bewijzen!!?!!!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 23:27
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Denk dat meeste voetballers er wel voor zullen zijn..
Zolang ze na de wedstrijd maar als TEAM mogen douchen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:09
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 26-07-2003 @ 21:45:
denk een beetje na!
er is geen CL en geen uefa cup omdat het niet bekend is en dus geen geld opleverd...
en dat geld hetzelfde voor ajax...
en zolang niemand de dames een kans geeft word het toch ook niet bekend...
en inderdaad.... een ploegje als volendam kunnen sommige best aan hoor!!!
en wie zegt er van niet? jullie hebben 'ons' toch nog nooit de kans gegeven het te bewijzen!!?!!!
Voel een mannen-vrouwen confrontatie aankomen maar ik doe mooi niet mee
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 25-07-2003 @ 23:33:
De beste vrouwen in het vrouwen voetbal kunnen echt wel niveautje volendam aan hoowr...
en waarschijnlijk nog wel hoger...
Tot ze erachter komen dat ook de heren van Volendam toch een stuk harder lopen, een wedstrijd toch langer volhouden, en toch harder kunnen schoppen tegen zo'n bal. Er is geen enkele fysieke sport waarin vrouwen de mannen aankunnen. En voor de zwaardere denksporten geldt exact hetzelfde.

Kijk eens een wedstrijd gemengd dubbel bij het tennis, kijk eens naar golf, kijk eens naar het WK voor damesvoetbal.

Er is geen enkele vrouw die het hoogste niveau van voetbal aan kan en die zal er in de komende decennia ook niet komen. En mocht een dergelijke stunt ooit geprobeerd worden, komt de vrouw in de problemen, weten de tegenstanders niet hoe hard ze kunnen spelen. Het zal alleen maar problemen opleveren.

Emancipatie is leuk, maar dat geldt alleen als er geen verschillen zijn tussen mannen en vrouwen. En fysiek gezien zijn die er nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:52
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
hppa schreef op 27-07-2003 @ 20:11:
Tot ze erachter komen dat ook de heren van Volendam toch een stuk harder lopen, een wedstrijd toch langer volhouden, en toch harder kunnen schoppen tegen zo'n bal. Er is geen enkele fysieke sport waarin vrouwen de mannen aankunnen. En voor de zwaardere denksporten geldt exact hetzelfde.

Kijk eens een wedstrijd gemengd dubbel bij het tennis, kijk eens naar golf, kijk eens naar het WK voor damesvoetbal.

Er is geen enkele vrouw die het hoogste niveau van voetbal aan kan en die zal er in de komende decennia ook niet komen. En mocht een dergelijke stunt ooit geprobeerd worden, komt de vrouw in de problemen, weten de tegenstanders niet hoe hard ze kunnen spelen. Het zal alleen maar problemen opleveren.

Emancipatie is leuk, maar dat geldt alleen als er geen verschillen zijn tussen mannen en vrouwen. En fysiek gezien zijn die er nu eenmaal.
als het toch kan!
daar gaat heto om....
en ik bedoel: een supergoede vrouw kan echt wel meedraaien in de eerste divisie... nee niet op het hoogste niveau daar maar die lage clubjes toch wel...
zonder het uit te proberen weet je het toch ook niet...

en ik ben toevallig wel het sneltste van alle 5e klassers...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:28
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 27-07-2003 @ 21:52:
als het toch kan!
daar gaat heto om....
en ik bedoel: een supergoede vrouw kan echt wel meedraaien in de eerste divisie... nee niet op het hoogste niveau daar maar die lage clubjes toch wel...
zonder het uit te proberen weet je het toch ook niet...

[/SIZE]
Puur voetbaltechnisch zullen vrouwen zeker wel meekunnen in de top van de eerste divisie. Maar fysiek kunnen ze niet eens met de minderen mee. Mannen zijn gewoon sterker dan vrouwen en in persoonlijke duels, wordt zo'n vrouw gewoon heel makkelijk aan de kant gezet, ook al is ze technisch nog zo goed.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 22:19
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
marc24 schreef op 27-07-2003 @ 22:28:
Puur voetbaltechnisch zullen vrouwen zeker wel meekunnen in de top van de eerste divisie. Maar fysiek kunnen ze niet eens met de minderen mee. Mannen zijn gewoon sterker dan vrouwen en in persoonlijke duels, wordt zo'n vrouw gewoon heel makkelijk aan de kant gezet, ook al is ze technisch nog zo goed.
fysiek ben ik ook niet sterk,
maar toch kom ik die verdediging voorbij...
door mijn techniek en snelheid
dus waarom zou het niet kunnen?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 23:04
squat
squat is offline


Voetbal je wel eens tegen jongens? Ik ben sneller en sterker dan jij. Er valt weinig aan te doen. Vrouwen zijn fysiek minder, dat is een feit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin En zo zou John Cleese erover gedacht kunnen hebben
bloodyb
24 18-11-2016 10:38
Vrije tijd kunnen vrouwen even goed voetballen als mannen?
clienus
54 23-03-2005 20:48
Vrije tijd Bij welk land denk jij aan welke speler?
Martjin
131 23-05-2004 12:36
Vrije tijd Hockeymensen
Welmoed
64 11-12-2003 14:04
Vrije tijd Alles gemengd!
Sander86
33 12-10-2003 10:27
Vrije tijd Wat zouden jullie vinden als er vrouwen mee mochten doen met ...
EmilioFCG
12 23-04-2002 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.