Oud 17-04-2004, 18:51
Verwijderd
Morgen de eerste race. Ik wil het dit seizoen eens een helemaal gaan volgen, vind het motorracen ook wel erg leuk om te zien Morgen dus de eerste GP, in Zuid-Afrika. Rossi heeft de pole gepakt met zijn nieuwe Yamaha motor.
Verder weet ik er niets vanaf ik zie wel wat de race brengt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2004, 18:58
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik denk dat Rossi "gewoon" kampioen gaat worden mocht hij niet een ongeluk krijgen oid.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 19:51
ditbenikdus
ditbenikdus is offline
Rossi is op dit moment gewoon de beste motorracer. Zijn grote voordeel is dat hij de beste is, want als Rossi iets zegt, dan zal het wel waar zijn... Ik vind het wel klasse dat hij ( als beste coureur op de beste motor ) overgestapt is naar het mindere Yamaha.

Ik zie wel, ga lang niet alles volgen hor... Hoop wel dat Raymond Schouten nog wat klaarspeelt dit jaar
__________________
Je kunt dit regeltje lezen of je kunt het niet doen, maar als je dit leest is het zonde van je tijd.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 23:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik denk dat het een hele leuke wedstrijd gaat worden, en dat Rossi ondanks dat hij de pole heeft het weleens heel moeilijk kan gaan krijgen... Hij heeft aangegeven dat de kwalificatie banden super zijn, maar dat ze nog problemen met de racebandjes...

Mijn favouriet is Biaggi. Een man met een prachtige rij-stijl. En ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij niet het nieuwste materiaal krijgt van Honda (Barros, Haydon en Gibernau wel). Dit zou hem nog wel eens de kop kunnen kosten.

Mijn voorspelling:
1. Biaggi
2. Gibernau
3. Rossi
4. Capirex
5. Roberts Jr. (de Suzuki's lijken ook weer snelheid te hebben)
6. Haydon
7. Edwards
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 01:23
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
oke m'n voorspelling als motoGP én motorfanaat:

Rossi
Gibernau
Biaggi

ben eigelijk te bezopen (kom net terug van uitgaann ) om te reageren, dus ik ga moregen wel verder met m;n top 5 racer en constructeur..........


peace........
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 01:26
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-04-2004 @ 00:55 :
Ik denk dat het een hele leuke wedstrijd gaat worden, en dat Rossi ondanks dat hij de pole heeft het weleens heel moeilijk kan gaan krijgen... Hij heeft aangegeven dat de kwalificatie banden super zijn, maar dat ze nog problemen met de racebandjes...

Mijn favouriet is Biaggi. Een man met een prachtige rij-stijl. En ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij niet het nieuwste materiaal krijgt van Honda (Barros, Haydon en Gibernau wel). Dit zou hem nog wel eens de kop kunnen kosten.

Mijn voorspelling:
1. Biaggi
2. Gibernau
3. Rossi
4. Capirex
5. Roberts Jr. (de Suzuki's lijken ook weer snelheid te hebben)
6. Haydon
7. Edwards
Oja, het is hayden, de suzuki's z;n voor de verandering idd weer es snel en max biaggi zuigt, sorry hoor, de man heeft te veel een 250 stijl
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:13
TimoBasso
Avatar van TimoBasso
TimoBasso is offline
Nicky hayden
__________________
www.roadburn.com
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:14
Rossantha
Rossantha is offline
Rossi
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:38
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Prachtige race tussen die Rossi en Biaggi...
Jammer dat uiteindelijk Vale won.
Die twee manen zijn echt beiden tot op het randje gegaan de hele race lang, met de snelste ronde van Biaggi als bewijs die hij reed in de allerlaatste ronde...
Ik hoop echt dat de rest van de races ook van dit niveau zullen zijn, en ik denk dat dat ook wel zal gebeuren.

Ik wordt trouwens wel strontziek van die 2 commentatoren van Eurosport die niet 1 minuut kunnen commentaar geven zonder een zin te zeggen als "Rossi is zo fantastisch". We weten wel dat Rossi van uitzonderlijke klasse is, maar ze lopen zowat de hele race Biaggi zwart te maken.

@Metal:
Je doet nu net of je de enige motorsport fan bent op dit forum omdat ik de naam van Hayden fout spel...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:43
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
En vooral de vergelijking tussen Biaggi (2 jaar terug) op de Yamaha en Rossi (nu) vond ik zo onbegrijpenlijk. Dat het een goeie prestatie is van Rossi bestaat geen twijfel over. Maar dit betekend niet dat Biaggi ten onder doet van die prestatie... Biaggi won immers 2 jaar terug op de Yamaha ook zijn races terwijl de Honda ook toen de snellere machine was...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:43
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-04-2004 @ 15:38 :
Ik wordt trouwens wel strontziek van die 2 commentatoren van Eurosport die niet 1 minuut kunnen commentaar geven zonder een zin te zeggen als "Rossi is zo fantastisch". We weten wel dat Rossi van uitzonderlijke klasse is, maar ze lopen zowat de hele race Biaggi zwart te maken.
Het is dit seizoen ook live op de BBC te volgen! Het commentaar is daar in ieder geval wat objectiever en geanimeerder.
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:53
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-04-2004 @ 15:43 :
En vooral de vergelijking tussen Biaggi (2 jaar terug) op de Yamaha en Rossi (nu) vond ik zo onbegrijpenlijk. Dat het een goeie prestatie is van Rossi bestaat geen twijfel over. Maar dit betekend niet dat Biaggi ten onder doet van die prestatie... Biaggi won immers 2 jaar terug op de Yamaha ook zijn races terwijl de Honda ook toen de snellere machine was...
Rossi is gewoon een betere rijder dan Biaggi. Kijk hoe hij en zijn team Yamaha in een winter hebben getransformeerd van middenmoter tot topteam! Dat heb ik Biaggi niet zien doen!
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 00:38
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Point of View schreef op 18-04-2004 @ 20:53 :
Rossi is gewoon een betere rijder dan Biaggi. Kijk hoe hij en zijn team Yamaha in een winter hebben getransformeerd van middenmoter tot topteam! Dat heb ik Biaggi niet zien doen!
Misschien lijkt dat alleen maar zo omdat er nu een echte toprijder op die Yamaha rond rijd... Checa en Melandri reden nog op dezelfde plekken rond als dat ze vorig jaar deden, dus misschien was die motor zo slecht nog niet...

En om nu na 1 race (op een circuit waarop de rijkunsten belangrijker zijn dan het vermogen van de machine) al te zeggen dat het team is getransformeert in een top-team is misschien ook een beetje overdreven...

En vergeet trouwens niet dat de prestatie van Biaggi er ook mag wezen... Hij rijd namelijk niet met het nieuwste fabrieks materiaal rond en rijd vandaag wel ff weg van die jongen die dit wel krijgen van Honda. Rossi krijgt juist wel een absolute voorkeurs behandeling bij Yamaha dus het is voor hem allemaal net iets makkelijker...

Begrijp me goed: Ik heb absoluut bewondering voor wat Rossi presteert hoor. Maar ik geef toch mijn voorkeur aan Biaggi, die naar mijn mening toch te vaak wordt onder-gewaardeerd (ik weet niet of dit ABN is...).

Ik ben wel benieuwd wat er in de volgende race gaat gebeuren.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Voorlopig geen MotoGP op Nederlandse TV
Rossantha
0 09-04-2010 21:47
Vrije tijd motogp
scooter
2 04-07-2007 20:54
Vrije tijd MotoGP
Rossantha
20 23-10-2004 14:58
Vrije tijd Valentino Rossi opnieuw wereldkampioen!
pepijn 14
9 20-12-2003 22:48
Vrije tijd Ernstig ongeluk MotoGP-coureur Kato
Brain-Damage
20 25-04-2003 15:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.