Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Gesprekken Jordan - Verstappen hervat

Luttele dagen na het bijleggen van de ruzie tussen Jos Verstappen en zijn sponsor Trust wordt de coureur alweer in verband gebracht met een rentree in de Formule 1. Vanochtend (maandag 19-4, red.) heeft Eddie Jordan zich gemeld op het hoofdkantoor van Trust in Dordrecht voor een overleg met het management van Verstappen.

Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Volgens de krant wil Jordan al tijdens de komende Grand Prix, aankomend weekend in Imola, Verstappen achter het stuur van een van zijn auto’s hebben. Verstappen zelf zou minder haast hebben met zijn rentree: de coureur wil eerst een aantal testdagen afdraaien. Het is dus aannemelijk dat Verstappen, mocht het tot een overeenkomst komen, op zijn vroegst tijdens de Grand Prix van Spanje terugkeert naar de Formule 1.
Trust-directeur Michel Perridon heeft geleerd van de lessen uit het verleden, getuige zijn woorden tegenover het AD. “De inhoud van het gesprek staat voor mij open”, zegt Perridon over de eventuele voorwaarden die Verstappen kan stellen. “Daar bemoei ik me niet mee. Raymond Vermeulen moet het woord maar voeren namens Verstappen.”
Het is onduidelijk wie van de huidige coureurs het veld moet ruimen als het komt tot een overeenkomst tussen Verstappen en Jordan. Nick Heidfeld is ontegenzeggelijk de snellere van de twee Jordan-rijders, maar de Duitser brengt geen geld mee. Giorgio Pantano doet dat wel, maar hij moet het op de baan vooralsnog afleggen tegen Heidfeld.
Trust in momenteel al sponsor van Jordan. Dit is een overblijfsel van de afgeketste onderhandelingen in februari. De softwarefabrikant betaalt dan ook niks voor de stickers op de EJ14.
ik zie Verstappen liever wel dan niet in de formule1, maar om hem weer achterin te zien rijden is natuurlijk wel erg jammer. Als het door gaat tenminste, maar er is weer een sprankeltje hoop.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2004, 18:32
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
In het begin van de "soap" Verstappen-Jordan-Trust keek ik nog wel regelmatig naar wat er gebeurde, maar het duurt nou al zo lang met zoveel gezeik dat ik echt niet meer alles ga lezen in dat circus.
Als hij weer gaat rijden: leuk, dat maakt Formule 1 weer een klein beetje interessanter. Als niet, dan jammer. Ik verheug me meer op een jongere Nederlander die ooit nog wel iets kan doen in de Formule 1, dan op onze oude Limbo die ik geen potten meer zie breken.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:45
Verwijderd
Dat wordt toch weer niets
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:50
hi
hi is offline
Als alle hoop verloren is gaat Verstappen goed rijden
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:08
Verwijderd
Precies, ik denk dat hij over 3 weken in de Jordan zit.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik denk dat het ongeveer zo zal gaan:

1. Jos gaat met de steun van Trust bij Jordan de rest van het seizoen afmaken. (Dit is zijn aller laatste kans om zich nog in de kijken te rijden bij andere teams voor 2005, anders is het over) Trust zal de rest van dit seizoen hoofdsponsor zijn van het Jordan team...

2. Christijan Albers krijgt volgend seizoen het zitje van Verstappen bij Jordan. Trust steunt hem hierin door hoofdsponsor te blijven bij Jordan. (Trust maakte dit weekend al bekend Albers te gaan sponsoren dit seizoen in het DTM. Deze steun zal zich ook volgend seizoen dus doorzetten)

3. Jordan krijgt volgend seizoen de beschikking over Mercedes motoren. In eerste instantie betaald door Trust, maar voor wellicht een zachter prijsje omdat Albers een Mercedes mannetje is natuurlijk...

4. Als Jos een goed seizoen heeft gedraait heeft hij kans op zitjes bij: Toyota, Jaguar, Sauber en misschien wel BAR.
Al is dit nog wel heel ver weg en moet Jos dit seizoen uitzonderlijke prestaties neerzetten...

Opzich klinkt het zo toch allemaal zo slecht nog niet?

En voor mij zal de F1 weer wat interessanter zijn, een Nederlander geeft toch altijd iets extra's, zelfs al rijdt ie in de achterhoede... En de drie voorgaande races waren eigenlijk niet om aan te zien, en de spanning was ver te zoeken.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:28
Verwijderd
dat van die mercedes motoren, is dat zeker of verzin je dat nu eventjes? Zou wel leuk zijn voor Jordan (en volgens jouw beredenering ook voor Albers )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:36
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-04-2004 @ 22:28 :
dat van die mercedes motoren, is dat zeker of verzin je dat nu eventjes? Zou wel leuk zijn voor Jordan (en volgens jouw beredenering ook voor Albers )
Dat zuig ik niet compleet uit mijn duim... Jordan heeft al meerdere keren aangegeven Mercedes motoren te willen. Eigenlijk wilden ze deze dit seizoen al hebben maar ze zaten vast aan het contract met Jaguar, en door de afkoopsom en de redelijk hoge prijs van Mercedes ging dat dit jaar niet door...

Het verhaal is natuurlijk nog puur speculaas, maar zeker geen onzin. Ik denk dat dit verhaal zeker kans heeft waarheid te worden.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:52
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-04-2004 @ 22:24 :
Ik denk dat het ongeveer zo zal gaan:
Blablabla
Ja ik denk dat je weleens gelijk zou kunnen krijgen. Die Albers - Jos switch volgend jaar zie je mijlenver aankomen natuurlijk: Trust zou maar wat graag meteen al alle pijlen op Albers willen zetten, maar ja ze hebben zo'n exclusiviteits contract met Jos blijkbaar, dus moeten ze die ook te vriend houden.
Maar volgend jaar zie ik dat ook wel gebeuren ja
Ik hoop ook met betere motoren, maar zelfs dan, dat maakt van Jordan ook niet meteen een topper.
Ik hoop liever dat Christijan dit jaar het meerendeel van de races in de DTM wint, en daardoor zoveel respect afdwingt dat ze hem bij McLaren iets aan gaan bieden.... ...je moet altijd blijven dromen!
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zou Eddie Jordan zó'n angst hebben voor de Verstappen-fans?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-04-2004 @ 22:52 :
Zou Eddie Jordan zó'n angst hebben voor de Verstappen-fans?
Neuj, Eddie zit gewoon tot zijn oren in de geldnood... En Trust gaat alleen maar meer betalen als Jos dat stoeltje krijgt.
Daarnaast heeft Jordan denk ik ook wel liever Jos in hun banaan rond rijden dan die Pantano...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:57
PV
PV is offline
Volgens SBS 6 gaat Jos echt rijden
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 07:54
Lionheart
There we go again...

In die Jordan kan ie toch niet veel.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:07
New Shit
New Shit is offline
Verstappen is slecht en een klojo, hij kan het gewoon niet meer
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 20:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-04-2004 @ 22:55 :
Daarnaast heeft Jordan denk ik ook wel liever Jos in hun banaan rond rijden dan die Pantano...
Dat had-ie zich ook eerder kunnen realiseren...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 20:47
phmpruim
phmpruim is offline
het SCHIJNT dat Jos gaat testen volgende week (volgens f1racing.nl)
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-04-2004 @ 21:32 :
Dat had-ie zich ook eerder kunnen realiseren...
Dat deed hij ook, maar als je er bij de onderhandelingen niet uit komt zul je toch over gaan op een tweede keus... Je kunt toch moeilijk in Australie van start gaan met 1 rijder...
En daarnaast was Eddie vast niet zo ontevreden met het geld dat hij ondertussen heeft gevangen van Pantano.

Het schijnt trouwens dat het net zo makkelijk Heidfelt kan zijn die gaat vervangen worden... Dit zou dan zijn omdat hij geen sponsor geld heeft meegebracht, en tot nu toe ook niet heeft aangetrokken.
Zou ik dan toch jammer vinden, ik zie toch liever Nick naast Jos dan die Giorgio...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 18:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-04-2004 @ 23:26 :
Dat deed hij ook, maar als je er bij de onderhandelingen niet uit komt zul je toch over gaan op een tweede keus... Je kunt toch moeilijk in Australie van start gaan met 1 rijder...
En daarnaast was Eddie vast niet zo ontevreden met het geld dat hij ondertussen heeft gevangen van Pantano.

Het schijnt trouwens dat het net zo makkelijk Heidfelt kan zijn die gaat vervangen worden... Dit zou dan zijn omdat hij geen sponsor geld heeft meegebracht, en tot nu toe ook niet heeft aangetrokken.
Zou ik dan toch jammer vinden, ik zie toch liever Nick naast Jos dan die Giorgio...
Ik weet dat hij de snelste betaler heeft gecontracteerd ja. Maar zo zou ik als teambaas toch geen beslissingen nemen, maja de knoop moest snel doorgehakt worden. Ik zou dan kijken wie het best kan racen en gezien op basis van ervaring zou ik dan Jos kiezen... maja wie ben ik he
Ik hoop ook liever dat Pantano weg gaat, Heidfeld rijdt toch al een aantal jaren mee in de F1.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-04-2004, 21:16
watervlo
watervlo is offline
Jos Verstappen naar Mclaren?

Volgens La gazetta della sport is Jos verstappen in Woking gesignaleerd en heeft de nederlander een persoonlijke ontmoeting met Ron Dennis gehad. Het is algemeen bekend dat voormalig topcoureur David Coulthard op de wip zit bij het team. Gaat Jos David Coulthard vervangen? De insiders denken van niet. Het gonst al langer van de geruchten dat Mclaren een vervanger zoekt voor de zeer bedroevend presterende IRL coureur Sam Hornisch jr die niet van de laatste startrij af te slaan is.. Diens teamgenoot en ex-wereldkampioen Helio Castroneves staat na 4 gp op een verrassend goede tweede plaats in de strijd om de wereldtitel achter regerend wereldkampioen Scott Dixon. Het Penske team dat onder leiding staat van Roger Penske is onderdeel van de TAG Mclaren Group en is het meest succesvolle team uit de geschiedenis van de Indy Racing League net zoals Mclaren dat in de formule 1 is. Racelegendes als Gil de Ferran, Helio Castroneves, Al Unser Jr, Emerson Fittipaldi en Paul Tracy regen de afgelopen decennia de wereldtitels voor het team aaneen. Het Penske team heeft inmiddels afscheid genomen van Mercedes en rijdt dit seizoen met Toyota motoren. Of Roger Penske ook bij het gesprek aanwezig was is niet bekend. Wordt vervolgd...

bron:www.f1news.nl
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 21:48
Verwijderd
dat zie ik dus niet snel gebeuren... de grotere teams willen niet alleen geld, zoals teams als jordan wel willen. Verstappen komt toch nog wat talent te kort om in een McLaren te rijden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 21:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-04-2004 @ 22:48 :
dat zie ik dus niet snel gebeuren... de grotere teams willen niet alleen geld, zoals teams als jordan wel willen. Verstappen komt toch nog wat talent te kort om in een McLaren te rijden denk ik.
In dit bericht wordt ook vooral gedoeld op het gerucht dat Jos IRL zou gaan rijden... Maar ook dit betwijfel ik zeer. Jos heeft al meerdere keren aangegeven (nog) nix te voelen voor een Amerikaans avontuur.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 22:02
Verwijderd
Wat is IRL dan? Ik ken het alleen als afkorting van in real life, maar dat betekent het hier niet geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 22:13
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-04-2004 @ 23:02 :
Wat is IRL dan? Ik ken het alleen als afkorting van in real life, maar dat betekent het hier niet geloof ik...
irl = indy racing league
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 01:27
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-04-2004 @ 22:48 :
dat zie ik dus niet snel gebeuren... de grotere teams willen niet alleen geld, zoals teams als jordan wel willen. Verstappen komt toch nog wat talent te kort om in een McLaren te rijden denk ik.
Ben ik het op zich wel mee eens, maar veel slechter dan Coulthard de laatste drie jaar rijdt zal Jos het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 06:50
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 21-04-2004 @ 23:13 :
irl = indy racing league
oke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2004, 18:04
PV
PV is offline
Trust officieel sponsor van het Jordan f1-team

Uitgegeven: 23 april 2004 15:00
Laatst gewijzigd: 23 april 2004 17:10

AMSTERDAM - Electronicafabrikant Trust is officeel sponsor van het Jordan f1-team. Dit meldt Trust in een persbericht vrijdag. Gedurende het seizoen 2004 zal Trust herkenbaar op de EJ-14 te vinden zijn, met het logo op de spiegels en op de voorvleugels van de auto's.

"Onze ervaringen met de Formule 1 in 2003 waren ontzettend positief voor het bedrijf en daarom willen wij doorgaan in de autosport. Trust zal wederom het maximale resultaat uit deze sponsoring halen in de vorm van bijvoorbeeld promotionele acties op Europees niveau", aldus Michel Perridon, CEO van Trust.

Met de verbintenis is de relatie tussen Perridon en Jordan hersteld. Het tweetal ging eerder dit jaar na mislukte contractbesprekingen over Verstappen boos uit elkaar. "Nu kunnen er toch weer mooie dingen gebeuren'', aldus Perridon. "Meer zeg ik niet, want er is al zoveel gezegd."

Tijdens de laatste contractbesprekingen is het management van Nederlandse coureur Jos Verstappen aanwezig geweest en de uiteindelijke beslissing van Trust om het team van Eddie Jordan te sponsoren is in goed overleg met hen genomen. Momenteel wordt met het Team gesproken over de mogelijkheden voor Jos Verstappen in de Formule 1.

Bij Jordan staan nu de coureurs Nick Heidfeld en Giorgio Pantano onder contract. Woordvoerder Helen Temple van de Britse renstal verklaarde echter eerder deze week nog dat de kansen op een terugkeer van Verstappen in de formule 1 nihil waren.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 19:21
Verwijderd
je zou haast zeggen dat dit geen toeval is he
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:31
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
PV schreef op 23-04-2004 @ 19:04 :
Trust officieel sponsor van het Jordan f1-team

Uitgegeven: 23 april 2004 15:00
Laatst gewijzigd: 23 april 2004 17:10

AMSTERDAM - Electronicafabrikant Trust is officeel sponsor van het Jordan f1-team. Dit meldt Trust in een persbericht vrijdag. Gedurende het seizoen 2004 zal Trust herkenbaar op de EJ-14 te vinden zijn, met het logo op de spiegels en op de voorvleugels van de auto's.

"Onze ervaringen met de Formule 1 in 2003 waren ontzettend positief voor het bedrijf en daarom willen wij doorgaan in de autosport. Trust zal wederom het maximale resultaat uit deze sponsoring halen in de vorm van bijvoorbeeld promotionele acties op Europees niveau", aldus Michel Perridon, CEO van Trust.

Met de verbintenis is de relatie tussen Perridon en Jordan hersteld. Het tweetal ging eerder dit jaar na mislukte contractbesprekingen over Verstappen boos uit elkaar. "Nu kunnen er toch weer mooie dingen gebeuren'', aldus Perridon. "Meer zeg ik niet, want er is al zoveel gezegd."

Tijdens de laatste contractbesprekingen is het management van Nederlandse coureur Jos Verstappen aanwezig geweest en de uiteindelijke beslissing van Trust om het team van Eddie Jordan te sponsoren is in goed overleg met hen genomen. Momenteel wordt met het Team gesproken over de mogelijkheden voor Jos Verstappen in de Formule 1.

Bij Jordan staan nu de coureurs Nick Heidfeld en Giorgio Pantano onder contract. Woordvoerder Helen Temple van de Britse renstal verklaarde echter eerder deze week nog dat de kansen op een terugkeer van Verstappen in de formule 1 nihil waren.
k ben benieuwd waar dit toe gaat leiden.
1 ding is zeker. Pantano zit niet zo stevig in z'n stoeltje meer
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 17:51
Verwijderd
Heb gehoord dat Pantano voor het hele jaar heeft betaald en het seizoen dus afmaakt, anders kan Jordan naar zijn centen fluiten. En Verstappen zou testrijder worden, hoorde ik vandaag.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 10:19
Verwijderd
Het nieuwste nieuws is dat Verstappen met Sauber praat, waarschijnlijk ter vervanging van Fisichella. (volgens AD)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hij gaat dus niet naar Jorden?
Opzich wel jammer maar hopen dat ie een plekje kan krijgen bij Sauber.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 12:23
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
bootz schreef op 26-04-2004 @ 11:19 :
Het nieuwste nieuws is dat Verstappen met Sauber praat, waarschijnlijk ter vervanging van Fisichella. (volgens AD)
Maar waarom moet Fisichella weg, hij doet het toch best goed?
__________________
Interpolis. Glashelder
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
djeddie schreef op 26-04-2004 @ 13:23 :
Maar waarom moet Fisichella weg, hij doet het toch best goed?
als jij 0 punten in 4 wedstrijden goed vindt...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 14:37
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-04-2004 @ 15:33 :
als jij 0 punten in 4 wedstrijden goed vindt...
Vrees dat Verstappen niet veel meer zal halen uit 4 wedstrijden
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 21:59
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-04-2004 @ 15:37 :
Vrees dat Verstappen niet veel meer zal halen uit 4 wedstrijden
inderdaad.

en waarom ter vervanging van fisico die 0 punt heeft. nou wauw wat een verschil met de 1 punt van massa

zo kan ik ook nog wel leuke theorie bedenken:

1. m. schumacher stopt
2. kimmi naaar ferrari
3. christijan albers naar mclaren

tadaaaaaaa
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 23:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Even voor de duidelijkheid...
Dit is het bericht waardoor de geruchten zijn gekomen dat Jos Fisichella zou vervangen:

Citaat:
Datum: 26 April 2004

Verstappen vs. Fisichella?


Na Michel Perridon, heeft nu Har Muermans, van het bedrijf Muermans, het Algemeen Dagblad als uitlaatklep gevonden.
In de krant van vandaag laat Muermans weten Jos Verstappen hoe dan ook de Formule 1 weer in te helpen.

Er is een voorstel bij Peter Sauber neergelegd om en vergelijkingstest te gaan rijden tussen Fisichella en Verstappen. Peter Sauber heeft het voorstel aangehoord en zal binnenkort een antwoord geven. "Ik heb Sauber ook gezegd dat ik de rekening voor de vergelijkingstest zal betalen," aldus Muermans

Volgens Muermans moet Verstappen gewoon weer terug de F1 in. "De moeilijkheid in de Formule 1 is dat er nooit een eerlijke vergelijking mogelijk is. Hoe kan Jos nu bewijzen dat hij sneller is dan Fisichella, als hij niet onder dezelfde omstandigheden en in dezelfde auto rijdt? Sauber zegt dat Fisichella in zijn ogen sneller is, maar ik denk dat Jos juist de overhand heeft. Zonder vergelijkingstest zullen we dat nooit weten.''

Al met al probeert de vastgoed ondernemer Jos in ieder geval weer onderdak te krijgen. "Jaguar, Toyota en BAR behoren ook tot de mogelijkheden."

Eerst zal er volgens Muermans voor Jordan nog een test gereden gaan worden. Op 1 juni krijgt Verstappen de kans om op Silverstone in de EJ-14 te mogen rijden. Maar of 'm dit allemaal een zit je op gaat leveren is nog maar zeer de vraag.
Het team van Jordan presteert op dit moment zo onder de maat dat het zelfs voor Jos niet interessant is om daar nu te gaan rijden.
Daar komt bij dat Eddie Jordan vorige week nog liet weten zich aan z'n contracten met de huidige coureurs te houden.

Ditzelfde geldt voor Sauber. Er zijn geen enkele aanwijzingen die leiden tot een voortijdig vertrek van Fisichella of Massa.
Toch zie ik Jos eerder bij Jordan of Jaguar instappen over een aantal races... Die Klien werd zondag door Webber weer eens op een ronde gezet. Terwijl Webber nogwel motorproblemen had.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2004, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 27-04-2004 @ 00:18 :
Toch zie ik Jos eerder bij Jordan of Jaguar instappen over een aantal races... Die Klien werd zondag door Webber weer eens op een ronde gezet. Terwijl Webber nogwel motorproblemen had.
ik ook, en er wordt ook gezegd dat BAR tot de mogelijkheden behoort. Dat lijkt me wel heel sterk. Sato en Button presteren op dit moment erg goed.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 11:16
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-04-2004 @ 08:44 :
ik ook, en er wordt ook gezegd dat BAR tot de mogelijkheden behoort. Dat lijkt me wel heel sterk. Sato en Button presteren op dit moment erg goed.
Haha dat lijtk me wel grappig ja: Button die gedumpt wordt ten gunste van Verstappen...
"Had je je pole maar vast moeten houden!"
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:48
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Al met al probeert de vastgoed ondernemer Jos in ieder geval weer onderdak te krijgen. "Jaguar, Toyota en BAR behoren ook tot de mogelijkheden."
Dan hoop ik op BAR of Jaguar!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 22:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-04-2004 @ 22:48 :
Dan hoop ik op BAR of Jaguar!
Ik hoop op een plekje naast Webber... Als Jos hem het snot voor de ogen kan rijden zal dit hem zeker weer op de kaart zetten.
Ik denk dat het moeilijk zal zijn om Buttonte verslaan in deze vorm...

Tegen Webber heeft Jos denk ik zeker een kans. Webber is een goeie kwalificeerder, maar zijn race-pace is niet opvallend hoog te noemen... Bij Jos is dat juist andersom.
En je wordt toch altijd als eerste met je teamgenoot vergeleken. Dus de marktwaarde van Jos zal zeker stijgen als hij beter presteert dan Webber (die bij veel teambazen hoog staat aangeschreven).

Ik denk dat het dus gunstiger voor Jos zou zijn om bij Jaguar in te stappen... Maar als de kans zich voordoet moet hij het zeker niet laten bij BAR te tekenen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:05
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Jos gaat een test doen voor Jordan...
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
ParisPlage schreef op 05-05-2004 @ 18:05 :
Jos gaat een test doen voor Jordan...
het is natuurlijk erg leuk als ie terug in de Formule1 komt, maar dan krijg je weer net zo een seizoen als toen ie bij Minardi reed
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline

Dat geel staat m toch wel erg goed...
Ik hoop dat hij de kans gaat krijgen om nog wat races te rijden dit seizoen, anders denk ik dat zijn F1 loopbaan is afgelopen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Jordan test gecancelled

(26 mei 2004) De test bij Jordan, die voor Jos Verstappen gepland stond op 1 juni aanstaande, is van de baan. Achteraf blijkt de seatfitting, waarvoor Jos een tijd geleden in Engeland op de Jordan fabriek was, te gecompliceerd om een goede zit- en rijderspositie te creëren. En dat is voor Jos Verstappen de reden om de test te cancellen.

“Als je niet lekker in die auto zit dan kun je niet optimaal presteren”, aldus Jos in een korte reactie. Het postuur van Jos zou hieraan debet zijn, iets dat al eens eerder ‘in de weg heeft gezeten’ toen de coureur een stoeltje zou passen bij het team van Sauber. “Het is van onze kant een weloverwogen beslissing geweest, in samenspraak met onze sponsors. Het is bijzonder jammer, voor zowel mij als voor Jordan. En ook sneu voor de monteurs van Jordan die keihard voor me gewerkt hebben om me goed in de auto te laten zitten. Ik bedank ze dan ook van harte voor hun inzet.”
Dit is echt k*t...

Op het verstappen forum lopen ze al allemaal te schelden op Jos dat hij zijn fans in de steek laat. Op zich wel een beetje begrijpenlijk omdat dit al de zoveelste teleurstelling is die de fans moeten verwerken.

Toch denk ik dat er meer achter zit dan de te kleine wagen...

In Monaco werd bekend dat de sponsoren van Pantano uiteindelijk het beloofde geld aan Jordan hebben overgemaakt. Het stoeltje van Pantano zou voor de ret van het jaar veilig zijn.
Daarnaast behaalde Heidfeld zijn eerste 2 punten voor Jordan. Ook hij zou een waterdicht contract hebben, en hij is nu ook weer wat interessanter voor de sponsors.

Nu werd het dus duidelijk dat er voor Jos dit seizoen absoluut geen plek zou zijn. En daarop was de reactie van Jos en zijn manager om de test af te zeggen. Wat heeft het immers voor zin om in je eentje 1 dag met een langzame wagen te testen.

Nu moet ik nog maar zien of Jos uberhaubt nog ooit in actie komt in een F1 bolide, maar deze actie snap ik opzich wel.
Misschien dat hij met de trust sponsoring nog ergens dit jaar bij een team in kan stappen (zijn management is dit weekend weer bij een aantal teams langsgeweest), maar eerlijk gezegt zie ik het somber in.

Het zou eeuwig zonde zijn als zijn carriere zo roemloos zou eindigen. Het is immers de beste Nederlandse F1 coureur aller tijden. Dus ik hoop voor hem dat hij op een of andere manier ijn F1 carriere nog een beetje positief af kan sluiten...
Maar op dit moment zou ik nog niet weten hoe en waar dit zou moeten en kunnen gebeuren.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:12
Verwijderd
mja, dit kon inderdaad wel eens het einde betekenen, in ieder geval voor zijn F1 carriere. De eerstvolgende Nederlander die we terugzullen zien op het hoogste niveau zal Albers dan wel zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 06:23
Lionheart
En nu gaat ie geen stoeltje meer passen, ik zou er gewoon helemaal mee stoppen als ik hem was. Dit is gewoon belachelijk, al dat gedoe iedere keer.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 11:16
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Wel jammer, maar hij was helaas alleen goed in de regen
__________________
Interpolis. Glashelder
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
djeddie schreef op 27-05-2004 @ 12:16 :
Wel jammer, maar hij was helaas alleen goed in de regen


hij was op het droge ook wel goed, mits hij een goede auto onder z'n kont had.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 11:39
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-05-2004 @ 12:24 :


hij was op het droge ook wel goed, mits hij een goede auto onder z'n kont had.
Maar in de regen vaak op zijn best.
__________________
Interpolis. Glashelder
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 12:43
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Einde contract Trust-Verstappen

Met de beslissing van Jos Verstappen om z'n test in de Jordan volgende week te cancelen heeft Verstappen voor de zoveelste keer een conflict gecreëerd met zijn sponsor Trust.

Gisteren besloot Verstappen de test niet door te laten gaan omdat hij niet goed in de auto zou passen. Daarmee heeft de Nederlander op het zere been van Trust-directeur Michel Perridon getrapt. De ondernemer had bij zijn sponsorovereenkomst met Jordan afgesproken dat Verstappen zou mogen testen in de EJ-14.

Nu deze test niet doorgaat loopt Trust een hoop 'exposure' mis. "Door nu op een laat tijdstip de proefrit op Silverstone te annuleren, kan Trust ook geen extra publiciteit krijgen. Omroepen, tijdschriften en dagbladen zouden immers de test hebben bijgewoond," aldus Perridon tegenover het AD.

De zet van Jos Verstappen heeft Perridon meteen een beslissing doen nemen. "Nu hij deze test heeft afgezegd, acht ik me ook niet langer gebonden aan het exclusiviteitcontract. In dat contract stond beschreven dat Trust bij sponsoring in de autosport tot en met 2006 alleen zaken kan doen met Jos Verstappen.

Perridon overweegt nu serieus zijn steun te gaan geven aan Christijan Albers in zijn poging volgend jaar een plaats in de Formule 1 te bemachtigen.
Als ik dit bericht zo lees steun ik Jos absoluut in zijn keuze om deze nutteloze test af te blazen. Het ging Perridon duidelijk om de exposure en totaal niet om de toekomst van Jos.
Jos had nix kunnen bewijzen met een dagje testen bij het 1 na slechtste team van het startveld. Het lul verhaaltje van Perridon om Jos zich weer 'in the picture' te laten rijden sloeg dus ook helemaal nergens op.

Ik ben blij dat dit gezeur nu over is tussen Jos en Trust. Hier is absoluut niemand beter van geworden...
T is allemaal heel leuk hoor zo'n grote Nederlandse sponsor die Nederlandse coureurs in de F1 willen helpen, maar tot nu toe heeft het geloof ik alleen maar een ngatief effect gehad.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Pre-season: Formule1 2004
mrhanky
187 27-02-2004 16:31
Vrije tijd Jos Verstappen :D
DopeBean
73 08-02-2004 13:22
Vrije tijd Verstappen bij........???
DopeBean
66 23-12-2003 13:54
Vrije tijd F1- Slechts 20 auto's aan de start in 2003 ?
Tofke_H
18 06-12-2002 19:48
Vrije tijd Jos wijnig keuze meer
The President
64 27-09-2002 23:41
Vrije tijd Geruchten over Verstappen
rickert
7 11-05-2002 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.