Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 14:58
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
argh ik heb twee vrienden die oppeens homo zijn. Misschien waren ze het wel allang, maar ik hoor het pas. Van 1 had ik wel het vermoeden, hij deed al zo homoachtig met zn handen enzo. We noemden hem ook homo voor de gein. Nu is hij dus echt gay, hijft zelfs al een vriend.
Van die ander had ik het niet verwacht, maar hij ging veel met die andere homo om en nu is hij een van hen.
Shit straks wordt ik ook besmet. Straks wordt ik ook homo als ik maar vaak genoeg met hun omga. Als je veel spinazie eet ga je het ook lekker vinden, als je veel melk drinkt en als je veel spruiten eet, alles ga je op een gegeven moment lekker vinden! Op de middelbare school verander je ook van kleding enz. omdat je vriendjes dat ook hebben
ik heb niks tegen homo's hoor, maar ik wil gewoon van vrouwen blijven houden, want je mist toch heel wat als homo
En nu kom ik dus terug op mn vraag, moet ik met ze blijven omgaan of minder contact of gewoon negeren? is homo zijn besmetelijk??
__________________
oh oh den haag....
Advertentie
Oud 23-07-2002, 15:01
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
hahahah
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Oud 23-07-2002, 15:02
Verwijderd
ja, is idd bezweze ndat het besmettelijk is, ik merk t al n beetje aan je manier van schrijven, is al n beetje vrouwelijk...oppassen man!
Oud 23-07-2002, 15:12
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Hey leukste thuis, ga lekker iemand anders lastig vallen met je relatieproblemen.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 23-07-2002, 15:12
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
REIE schreef:
Hey leukste thuis, ga lekker iemand anders lastig vallen met je relatieproblemen.

REIE
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 23-07-2002, 15:13
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
CrazY G schreef:
argh ik heb twee vrienden die oppeens homo zijn. Misschien waren ze het wel allang, maar ik hoor het pas. Van 1 had ik wel het vermoeden, hij deed al zo homoachtig met zn handen enzo. We noemden hem ook homo voor de gein. Nu is hij dus echt gay, hijft zelfs al een vriend.
Van die ander had ik het niet verwacht, maar hij ging veel met die andere homo om en nu is hij een van hen.
Shit straks wordt ik ook besmet. Straks wordt ik ook homo als ik maar vaak genoeg met hun omga. Als je veel spinazie eet ga je het ook lekker vinden, als je veel melk drinkt en als je veel spruiten eet, alles ga je op een gegeven moment lekker vinden! Op de middelbare school verander je ook van kleding enz. omdat je vriendjes dat ook hebben
ik heb niks tegen homo's hoor, maar ik wil gewoon van vrouwen blijven houden, want je mist toch heel wat als homo
En nu kom ik dus terug op mn vraag, moet ik met ze blijven omgaan of minder contact of gewoon negeren? is homo zijn besmetelijk??

Ik neem aan dat je een geintje maakt. anders ben je wel heeeeeel dom!

Homo zijn besmettelijk... kom op man!
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 23-07-2002, 15:15
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Waar ben je bang voor, Crazy G? Als je eenmaal homo bent zul je wel gelukkig zijn (met je nieuwe ziekte). Misschien heb je dan wel angst om hetero te worden, niet?

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 23-07-2002, 15:15
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Nee dipshit, zij zijn niet 'opeens' homo, ze durfden het je niet eerder te vertellen!

Het zegt ook wel wat over jou 'vriendschap' dat je je nu zorgen maakt om veel met ze om te gaan...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 23-07-2002, 15:17
Verwijderd
OMG .. LoL

Ai ai ai .. dat iemand dit echt zou denken wie zit achter deze nick? You gotta be kidding
Oud 23-07-2002, 15:18
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Nee dipshit, zij zijn niet 'opeens' homo, ze durfden het je niet eerder te vertellen!

Het zegt ook wel wat over jou 'vriendschap' dat je je nu zorgen maakt om veel met ze om te gaan...
Well said.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 23-07-2002, 15:18
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Nee dipshit, zij zijn niet 'opeens' homo, ze durfden het je niet eerder te vertellen!

Het zegt ook wel wat over jou 'vriendschap' dat je je nu zorgen maakt om veel met ze om te gaan...
Jullie hebben inderdaad een vage vriendschap. Best lullig dat je je vrienden laat vallen voor zoiets. Zolang ze niet opdringerig tegen jou doen kan je heus wel normaal met ze omgaan.

REIE

Zo heb je ineens 2 vrienden, en daarna niet één meer...
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 23-07-2002, 15:19
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
REIE schreef:
Waar ben je bang voor, Crazy G? Als je eenmaal homo bent zul je wel gelukkig zijn (met je nieuwe ziekte). Misschien heb je dan wel angst om hetero te worden, niet?

REIE
G is gewoon een triest bang mannetje dat alles eng vind wat ie niet kent...
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 23-07-2002, 15:19
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Doe ff normaal zeg

Als jij van vrouwen wilt blijven houden zul je echt niet zomaar homo worden hoor
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 23-07-2002, 15:20
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
REIE schreef:


Jullie hebben inderdaad een vage vriendschap. Best lullig dat je je vrienden laat vallen voor zoiets. Zolang ze niet opdringerig tegen jou doen kan je heus wel normaal met ze omgaan.

REIE

Zo heb je ineens 2 vrienden, en daarna niet één meer...
Idd, hoe zou jij het vinden, G, als jij opeens geen vrienden meer had enkel en alleen omdat je homo bent en je het eindelijk hebt durven zeggen.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 23-07-2002, 15:21
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Doe ff normaal zeg

Als jij van vrouwen wilt blijven houden zul je echt niet zomaar homo worden hoor
Volgens mij is G zo goed beinvloedbaar dat als hij teveel met homo's hangt hij dan denkt dat ie er ook een is....
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 23-07-2002, 15:23
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Volgens mij is G hem gepeerd hahaha.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 23-07-2002, 15:25
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Doe ff normaal zeg

Als jij van vrouwen wilt blijven houden zul je echt niet zomaar homo worden hoor


Klinkt idd dwangmatig van G "Ik moet hetero zijn!!!".
Homo wordt je niet van de één op de andere dag, dat ontstaat zo in je "ik".

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 23-07-2002, 15:26
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
LoL

waarom wordt ik hier zo aangevallen over mijn denkbeelden. Wat is er mis met wat ik denk, ik zeg toch niet dat het feitelijk besmettelijk is. Het zou kunnen naar mijn mening. Het ligt aan de persoon. Sommige mensen hebben een harde schild waar niemand doorheen kan. Sommige mensen hebben gevoelens die misschien naar boven komen naarmate ze worden aangewakkerd. Dat bedoel ik dus met besmetting. En ik vraag het ook alleen maar, jullie gaan er al van uit dat ik homó''s verafschuw

Maar het feit dat ik hier word uitgelachen en aangevallen wijst duidelijk naar de aard van de mens om te dicteren
lol
__________________
oh oh den haag....
Ads door Google
Oud 23-07-2002, 15:26
DreamLord
DreamLord is offline
Het is alleen besmettelijk als ze jou een keertje gaan zoenen.
Dan weet je hoe lekker het is en dan wil je niet meer anders.

Dus als ze jou op het oog krijgen moet je gaan uitkijken, dan willen ze jou ook besmetten.

Homos willen de wereld overnemen.
Beware of the men who are gay.
Before you know it, you are gay to.
Watch out for all men, perhaps they are gay.

Nou moet je er wel rekening meehouden dat ze jou ook als homo zien. En voor je het weet heb je een mannelijke tong in je keel zitten. En dan ben je ook besmet en is alles voor niets geweest.
Oud 23-07-2002, 15:28
DreamLord
DreamLord is offline
Citaat:
CrazY G schreef:
LoL

waarom wordt ik hier zo aangevallen over mijn denkbeelden. Wat is er mis met wat ik denk, ik zeg toch niet dat het feitelijk besmettelijk is. Het zou kunnen naar mijn mening. Het ligt aan de persoon. Sommige mensen hebben een harde schild waar niemand doorheen kan. Sommige mensen hebben gevoelens die misschien naar boven komen naarmate ze worden aangewakkerd. Dat bedoel ik dus met besmetting. En ik vraag het ook alleen maar, jullie gaan er al van uit dat ik homó''s verafschuw

Maar het feit dat ik hier word uitgelachen en aangevallen wijst duidelijk naar de aard van de mens om te dicteren
lol
Jouw verhaal verwijst naar je kortzichtige denkbeelden.
Ben jij ook besmettelijk?
Want ik wil niet zo worden zoals jou
Oud 23-07-2002, 15:28
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Volgens mij is G hem gepeerd hahaha.
Volgens mij is-ie ff mannellijk gaan doen.

Ja, als jezelf tolerant bent zijn wij tolerant tegen jou!
Deze post vind ik zoooo triest, en dan mag je ook een heropvoeding terugverwachten.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 23-07-2002, 15:33
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
DreamLord schreef:


Jouw verhaal verwijst naar je kortzichtige denkbeelden.
Ben jij ook besmettelijk?
Want ik wil niet zo worden zoals jou
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 23-07-2002, 15:34
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ja en iedereen praat wel stoer, maar weet er iemand hoe en wanneer bepaald wordt op wel geslacht je valt. Als het niet genetisch is hoe dan wel??
__________________
oh oh den haag....
Oud 23-07-2002, 15:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
misschien is vrouw-zijn ook wel besmettelijk!!
als ik jou was zou ik niet meer met vrouwen om gaan hoor!

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-07-2002, 15:36
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
CrazY G schreef:
LoL

waarom wordt ik hier zo aangevallen over mijn denkbeelden. Wat is er mis met wat ik denk, ik zeg toch niet dat het feitelijk besmettelijk is. Het zou kunnen naar mijn mening. Het ligt aan de persoon. Sommige mensen hebben een harde schild waar niemand doorheen kan. Sommige mensen hebben gevoelens die misschien naar boven komen naarmate ze worden aangewakkerd. Dat bedoel ik dus met besmetting. En ik vraag het ook alleen maar, jullie gaan er al van uit dat ik homó''s verafschuw

Maar het feit dat ik hier word uitgelachen en aangevallen wijst duidelijk naar de aard van de mens om te dicteren
lol
Je houdt er niet al te aardige denkbeelden op na, grapjas. Ik ben geen gedragsdeskundige maar mij lijkt het dat je bang bent het gedrag van die homo's te gaan imiteren. Er zijn idd dingen waar je aan gaat wennen, zoals die spruitjes dus (leuk voorbeeld ) Toch heeft dit weinig te maken met homosexualiteit. Misschien ontdekten die jongens van te toen ze klein waren wel dat dansen leuker is dan boomhutten bouwen. Er zijn mensen die zeggen dat een bepaald gen hiervoor verantwoordelijk is. Maar al met al moet je niet bang zijn om homo te worden, en als je dan toch op andere mannen gaat vallen moet je het accepteren ipv het te verdringen.

REIE (wees maar niet bang, schat )
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Advertentie
Oud 23-07-2002, 15:37
DreamLord
DreamLord is offline
Citaat:
CrazY G schreef:
ja en iedereen praat wel stoer, maar weet er iemand hoe en wanneer bepaald wordt op wel geslacht je valt. Als het niet genetisch is hoe dan wel??
Dat bepaal je nog altijd zeg maar.
Wil jij homo zijn? Dan word je toch homo.
Wil je geen homo zijn, dan word je het toch niet.

AH NEE, ik voel me opeens ziekjes worden...
JE HEBT ME BESMET...
Oud 23-07-2002, 15:37
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
CrazY G schreef:
ja en iedereen praat wel stoer, maar weet er iemand hoe en wanneer bepaald wordt op wel geslacht je valt. Als het niet genetisch is hoe dan wel??
Door omstandigheden...

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 23-07-2002, 15:37
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
kan goed zijn dat het besmettelijk is he, mensen zijn toch kuddedieren
dussuh of niet meer met ze omgaan, of een plankje in je broek
of... nah jah das niet wat je wil:
probeer elke dag met een deegroller in je poepgaatje, en na een tijdje ben je gewend, dat kan je met je vrienden in het bos gaan spelen
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 23-07-2002, 15:40
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
REIE schreef:


Door omstandigheden...

REIE
ja kan je die omstandigheden dan niet zien als de bacterien die je besmetten??

Citaat:
DreamLord schreef:


Dat bepaal je nog altijd zeg maar.
Wil jij homo zijn? Dan word je toch homo.
Wil je geen homo zijn, dan word je het toch niet.

AH NEE, ik voel me opeens ziekjes worden...
JE HEBT ME BESMET...

ja en hoe kon je tot je conclusie dat je geen homo wordt, door omstandigheden, en omstandigheden zijn, zie hierboven
__________________
oh oh den haag....
Oud 23-07-2002, 15:45
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Hoe zielig kan een mens zijn ?

Ik ken een jochie van bijna 3 die van zn pa niet met een poppenwagen en poppen mag spelen omdat ie bang is dat zn zoon home wordt
Daarom heeft ie een kruiwagen voor 'm gekocht
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 23-07-2002, 15:45
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Hoe zielig kan een mens zijn ?

Ik ken een jochie van bijna 3 die van zn pa niet met een poppenwagen en poppen mag spelen omdat ie bang is dat zn zoon home wordt
Daarom heeft ie een kruiwagen voor 'm gekocht
zou ik ook doen, en ook meteen op vechtsport
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 23-07-2002, 15:47
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Een goede vriend ben je, dat je erover nadenkt minder met je vrienden om te gaan omdat ze je verteld hebben homo te zijn.
Die voorkeur voor jongens/mannen ontstaat al vrij vroeg, je moet er alleen op een moment achterkomen.

"ik wil niet meer met jullie omgaan, omdat ik bang ben dat ik ook homo word" Zal leuk klinken..

En wat je in je eerste bericht omschrijft is gewoon meeloperij. Daar sta je toch wel boven?!
__________________
This is our last dance.
Oud 23-07-2002, 15:51
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
linda85 schreef:
misschien is vrouw-zijn ook wel besmettelijk!!
als ik jou was zou ik niet meer met vrouwen om gaan hoor!

maakt niet uit meeste vrouwen zijn toch bi
__________________
oh oh den haag....
Oud 23-07-2002, 15:53
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
CrazY G schreef:

maakt niet uit meeste vrouwen zijn toch bi
Dan ben ik alvast een uitzondering.
__________________
This is our last dance.
Oud 23-07-2002, 15:53
DreamLord
DreamLord is offline
Citaat:
CrazY G schreef:


ja en hoe kon je tot je conclusie dat je geen homo wordt, door omstandigheden, en omstandigheden zijn, zie hierboven
Nadenken is niet jouw sterkste punt he.

De mijne ook niet meer overigens, je hebt me besmet enzo.
Vanwege de omstandigheden en zo.
Oud 23-07-2002, 15:54
DreamLord
DreamLord is offline
Citaat:
Monica schreef:
Dan ben ik alvast een uitzondering.
Denk het ook wel aangezien je een man bent
Ads door Google
Oud 23-07-2002, 15:56
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
DreamLord schreef:


Denk het ook wel aangezien je een man bent
Ik had na het typen al zo'n idee dat ik dit verwachten kon
__________________
This is our last dance.
Oud 23-07-2002, 15:59
Verwijderd
hmmm dit is best ernstig jah...
Heb je je al eens goed laten nakijken?
Oud 23-07-2002, 16:03
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
wat een nutteloze vraag waar dus ook geen nuttige discussie over op gang kan komen, op slot dus
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 23-07-2002, 16:03
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
DreamLord schreef:


Nadenken is niet jouw sterkste punt he.

De mijne ook niet meer overigens, je hebt me besmet enzo.
Vanwege de omstandigheden en zo.
je moet het woord besmetten niet in de letterlijke zin opvatten
neem liever punt 2

be·´smet·ten (ov.ww.)

1 ziektekiemen overbrengen op => aansteken
2 (iets kwalijks) op anderen overbrengen => aansteken


enne juliie hebben alleen kritiek op mij, maar vertel eens hoe het homo zijn bepaald wordt dan??
ik wil dat gewoon weten, want zelf ben ik er niet uit hoor
__________________
oh oh den haag....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Homo-emancipatie
ELISEK
68 27-05-2008 19:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Homosexuelen moeten zich ziek melden'
Gatara
52 21-11-2002 11:52
De Kantine Intelligenste opmerking die je vandaag hoorde!
mad operator
142 28-07-2002 23:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Haselhoef
[Het Engeltje]
35 16-05-2002 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.