Oud 29-07-2003, 22:07
kimmetjexx
kimmetjexx is offline
Ik heb voor mijn doen heel veel mee gemaakt in mijn leven. Zo ben ik er pas achter gekomen dat mijn zus niet mijn echte zus is, mijn moeder druks en alcoholverslaafde is geweest. Ze zichzelf (ook) heeft gepeinigd en nog meer dingen. Dat is al wel wat. Maar ik hoorde het pas sinds ik ook ben opgenomen.
Ik werd met de symptomen dat ik een langdurige psychose had bij de jeugdpsychiater in Sophia kinderziekenhuis gedropt.
Na vele testen en vragen ben ik door gestuurd naar Dijkzigt om te worden opgenomen. Ik heb maar vrijwillig meegewerkt anders zat ik op een gesloten unit waar ik niet veel zin in had. En nu mocht ik naar de open unit zodat ik zelf nog dingen kon doen en inbrengen.
Ik ben 3 maanden opgenomen geweest maar ze hebben GEEN diagnose gestelt omdat ik te veel had en van alles een beetje.
Ze denken aan een borderline stoornis maar dat mogen ze voor je 18de niet vast stellen.
Maar na de opname ben ik bij het riagg gekomen waar ik weer ruzie kregen en het weer slecht met me ging. Ik ben toen zwaar onder medicatie gekomen en werd opgenomen in een crisisopvang.
Omdat ik mezelf beschadig mocht ik niet voor langdurige opname worden opgenomen dus het duurde niet lang.
Ik ben na moeilijke wegen weer bij dijkzigt gekomen maar dan allen gesprekken. Het gaat wel iets beter maar ondertussen heb ik nog heel veel last van verveelende symptomen en zit nog best wel zwaar onder medicatie.
Ik zal ff snel wat symptomen die erg zijn opnoemen:
slaapstoornis
zelfbeschadiging
eetstoornis
stemmingswisseling
zelf haat
ik heb nog niet alles gezegt maar wil graag met andere jeugdugen incontact komen.

groetjes Kim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2003, 23:17
Verwijderd
Hej meisje,

Wat erg voor je. Het zal wel allemaal niet makkelijk zijn. Ik kan je helaas niet helpen, wilde je wel ff wat steun geven, mocht je die nodig hebben. MSN is er altijd natuurlijk als je dat wilt.

Succes. Ik denk dat je op dit forum wel wat mensen vindt in dezelfde situatie als jij.

Krummeltje
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:21
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Ik ben ook opgenomen geweest in Dijkzigt. 7 maanden lang en daarna nog 3.5 maanden bij de deeltijd gezeten...Was opgenomen vanwege zware depressie, met alles wat daarbij hoort.
Heb ook nog steeds last van een slaapstoornis, identiteitsstoornis, zelfbeschadigend gedrag, negatief zelfbeeld, stemmingswisselingen...en nog wel wat andere dingen.

Als je verder in 'contact' wil komen ofzow, dan toon ik hierbij interesse in uw verhaal
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 17:06
gothicje
gothicje is offline
heej meis
wat erg voor je allemaal!
ik heb opzich ook al wel veel mee gemaakt in mijn leven (maar het kan altijd erger) ik heb ook ff aan de anti-depressiva gezeten maar daar ben ik vrij snel mee gekapt (verplichten mochten ze niet) ik heb ook therapie en alles, het heeft niet veel gescheeld of ik werd opgenomen (maar dat wilde ik echt niet, dus heb ik alles aan gedaan en volgens sommige om me heen is dat nog steeds de beste oplossing ) dus wat betreft opnames daar kan ik niet met je over praten...
maar kheb de zelfde symptonen als jou (op je eetstoornis na, dat heeft mijn zus) niet dat dat echt belangrijk is
maar het gaat er om dat als je een xtje wilt pmen of mailen en dan mag je dat gerust doen...
sterkte liefs moi
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 17:36
Verwijderd
ik ben ook opgenomen geweest. beetje andere problematiek maar ik heb ook een borderline persoonlijkheids stoornis in ontwikkeling. ik heb iets van een jaar (kgeloof 15 maanden) dagbehandeling gehad, paar keer onderbroken omdak toen naar de crisis moest.
mag ik vragen waarom je niet langdurig mocht worden opgenomen met zelfbeschadigend gedrag? ik ken namelijk genoeg mensen die juist daarom werden opgenomen!

met mij gaat het inmiddels wel weer wat beter. ben sinds een maandje ofzoiets met ontslag, weer terug bij de RIAGG. ik ben overgestapt naar een andere school, we gaan verhuizen en ik ben van de medicatie af. ik ben ook nog 2 weekjes op vakantie geweest en dat deed mij ook wel goed.

als je wilt mag je me wel toevoegen op msn als je dat hebt, of me pm-en, kijk maar.

knuf
mir
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 22:46
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Voeg me maar eens toe jij

acjdebat@zeelandnet.nl

- Je hoort dan wel waarom.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht geen tnt brievenpost gehad
visje-lief
6 04-03-2014 09:31
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #163
Eend
466 29-05-2011 11:56
Software & Hardware [automatisch rebooten]
Rugbuksnuffer
6 19-03-2004 00:13
Psychologie afwezig
marisjuhh
7 06-09-2003 23:27
Liefde & Relatie niet verliefd op je ex maar waarom kan het zo pijn doen????
vrijgezel16d
13 15-05-2002 13:55
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.