Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2009, 21:54
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Nieuwe ...

OT: Vandaag begonnen aan een nieuwe minor, dus weer een nieuwe klas ... Lijkt gezellig, maar nog wel even wat onwennig...
Advertentie
Oud 08-09-2009, 22:04
Verwijderd
Laat ik in plaats van alleen maar meelezen, ook eens iets posten


Met vriendje alles goed, moeten alleen wel zorgen dat we genoeg tijd echt 'voor elkaar' vrij maken. Qualitytime. Op vriendschappelijk gebied ook alles goed! De moeder van mn beste vriendinnetje viert de verjaardag dit weekend met een groot feest en ik ga spacecake bakken (A) En alle studievrienden van bv komen ook en die zijn tof. Dan mis ik het toch wel, zo'n grote gezellige vriendengroep. Gelukkig klikt het ook goed met haar vrienden En één van haar vrienden is heet en schijnt gezegd te hebben 'dat vriendinnetje van jou! wauw! das nou mijn droomvrouw' Hij weet dat ik bezet ben en ik hoef ook absoluut niets van m, behalve een beetje kijken huhuhu
Oud 09-09-2009, 07:55
Verwijderd
Gaat goed... Heel goed
Oud 09-09-2009, 10:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ahh hij is zoo lief hij was gister pas laat thuis van verjaardag, en we wilden elkaar heel graag zien maar het was allemaal beetje onhandig, dus ik zei: nou miss beter andere keer dan. en hij: nee ik wil je heel graag zien, maakt niet uit wat ik er voor moet doen. ahh. en nu zie ik hem de komende dagen niet.. maar miss ook wel goed, want soms gaat het me allemaal toch een beetje te snel
Oud 09-09-2009, 11:13
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
oooh gosh, kom ik een leuk vent in nederland tegen ziet mn beste vriendin m ook wel zitten wat moet ik hier nou weer meeeeee
Oud 09-09-2009, 11:53
Verwijderd
We're getting there.
Oud 09-09-2009, 12:20
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Nieuw studiejaar, wat gepaard gaat met een bizarre toename meisjes in de klas .
Veel met vrienden en dat is leuk. Hier en daar een flirt, ik vind het wel best zo.
Oud 09-09-2009, 14:07
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Lekker aan het genieten, het werkt echt super tussen ons <3
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 09-09-2009, 19:17
Verwijderd
Samen huis-dingen doen, ook af en toe leuk!
Oud 09-09-2009, 20:50
wup
wup is offline
Omg wat een heterd in de trein! En ik ben zo jaloers op mijn zus, die zit nu lekker met haar vriend, beetje zwanger te zijn op Aruba. Wat ook dubbel is, want Aruba is míjn eiland
Oud 09-09-2009, 21:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat ff wat minder, we hebben te weinig echt tijd voor elkaar. We zijn allebei druk met van alles en als we samen zijn, zijn we wel bij elkaar maar hebben we nog zoveel te doen dat we nog nauwelijks tijd voor elkaar hebben. Wordt vast wel weer gauw beter
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-09-2009, 21:47
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Gaat lekker, hij is echt heel liefjes enzo

@ Xentric: even nieuwsgierig... hoe gaat het nu tussen jullie?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-09-2009, 09:09
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Gisteren kwam ik hem gelukkig niet tegen. En haar ook niet. Alleen bedacht ik me gisteren ineens dat we vandaag met de integratiecommissie en nieuwe leden naar het koor van stomme chickie moeten. Uh oh. Maar ik dat kan ik wel hebben denk ik, want hij is daar toch niet. Het feest vanavond daarentegen.. maar ik moet toch weg voor een soort van werkoverleg want ik heb een baantje. En dan kom ik gewoon niet meer terug. Maar aan de andere kant zegt mijn hoofd dat ik gewoon moet gaan en doen wat ik wil en me niet weg moet laten jagen. Maar ik weet ook niet goed of ik zelf wel wil. Maar daar denk ik vanavond nog wel even over na en zie ik ter plekke wel. Ik moet het iig niet te laat maken want ik heb morgen proefles autorijden. Oh en ik heb een beetje het gevoel alsof zijn vrienden en vriendinnen raar naar me kijken en dat soort dingen, gewoon het idee dat ze allerlei nare dingen weten. Dingen die hij vertelt heeft over mij ofzo. Niet om praatjes rond te gooien ofzo, maar gewoon. Maar aan de andere kant heb ik dat gevoel altijd al gehad bij zijn vrienden en vriendinnen, dat ze raar naar me keken of wat dan ook.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-09-2009, 09:47
Verwijderd
Oef hij is echt vreselijk lief en leuk en ik zie hem echt te kort elke keer
Oud 10-09-2009, 09:52
Verwijderd
En dan die berichtjes...
Oud 10-09-2009, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Gisteren kwam ik hem gelukkig niet tegen. En haar ook niet. Alleen bedacht ik me gisteren ineens dat we vandaag met de integratiecommissie en nieuwe leden naar het koor van stomme chickie moeten. Uh oh. Maar ik dat kan ik wel hebben denk ik, want hij is daar toch niet. Het feest vanavond daarentegen.. maar ik moet toch weg voor een soort van werkoverleg want ik heb een baantje. En dan kom ik gewoon niet meer terug. Maar aan de andere kant zegt mijn hoofd dat ik gewoon moet gaan en doen wat ik wil en me niet weg moet laten jagen. Maar ik weet ook niet goed of ik zelf wel wil. Maar daar denk ik vanavond nog wel even over na en zie ik ter plekke wel. Ik moet het iig niet te laat maken want ik heb morgen proefles autorijden. Oh en ik heb een beetje het gevoel alsof zijn vrienden en vriendinnen raar naar me kijken en dat soort dingen, gewoon het idee dat ze allerlei nare dingen weten. Dingen die hij vertelt heeft over mij ofzo. Niet om praatjes rond te gooien ofzo, maar gewoon. Maar aan de andere kant heb ik dat gevoel altijd al gehad bij zijn vrienden en vriendinnen, dat ze raar naar me keken of wat dan ook.
Laat hem eens los?
Oud 10-09-2009, 17:46
Soeshie
Avatar van Soeshie
Soeshie is offline
Aaarghh okee ik maak er een beetje een zootje van geloof ik
Wil ik hem terug, wil hij mij niet meer (geloof ik)
Help, ik was er veels te veel aan gewend geraakt zijn hemel & aarde te zijn!
Oud 10-09-2009, 18:31
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oeh, het was hip gisteren en vandaag, we zijn goed samen. Een fotoboek maken van onze vakantie is leuk, mooie en leuke herinneringen Damn, het lijkt al weer zo lang geleden...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Ads door Google
Oud 10-09-2009, 21:01
Verwijderd
Ik raakte gisteren even in paniek, maar hij reageerde echt heel lief en betrouwbaar en stevig enzo. Zó fijn om te merken
En van t weekend moet mijn zusje optreden, en ze zei, toen ze hoorde dat wij kwamen kijken: 'Ooooh, nu ben ik vet zenuwachtig! Niet voor jou ofzo, maar voor Vriendje wel!' En dat vond ik wel heel cool. Het is fijn om te merken dat hij het zo goed kan vinden met mijn ouders en zusjes
Oud 10-09-2009, 21:41
Verwijderd
Het gaat goed! Vanavond had hij een of andere borrel van zijn ex schoonvader (die heeft een of ander bedrijf), en zijn ex was daar ook. Ik ben helemaal niet jaloers, maar ergens vond ik het toch niet echt leuk. Altijd als ik haar tegen kom dan kijkt ze me naar aan, en ze woont bij een vriendinnetje van me in huis, en dan doet ze ook altijd heel raar, hm. Hij vertelde dat ze nog hadden gepraat en dat ze had gezegd dat ze hem een klootzak vond omdat hij nooit had terug ge-sms't, maar had hij dat sms'je nooit ontvangen. Hč, wat jammer nou
Oud 10-09-2009, 22:55
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Alles gaat goed. Morgen is hij er weer en we zijn deze week alweer een jaar samen de tijd gaat hard!

En ik begin nieuwe vrienden te maken op de nieuwe opleiding. Er zit één vet gaaf meisje op en daarmee ga ik morgen op stap
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 11-09-2009, 09:17
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ooh ja nu heeft die vriendin met dr huisgenoot gezoend gisteravond, wetende dat ik m ook wel zag zitten. En ze snapt volgens mij echt niet waarom ik dat niet leuk vind
Oud 11-09-2009, 10:32
Verwijderd
Ik weet eigenlijk heel goed wat ik wil geloof ik. Zucht.
Oud 11-09-2009, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk heel goed wat ik wil geloof ik. Zucht.
Oud 11-09-2009, 14:18
Verwijderd
gister afgesproken met exvriendje, voor het laatst gezien toen hij me kwam bezoeken in finland dus het eerst sinds het uit was, en het was echt HEEL erg gezellig
ik heb hem wel meteen op het begin veel vragen gesteld, wat me dwars zat, en hem verteld hoe het allemaal op mij over is gekomen en hij was zo begripvol en lief en gelukkig niet de gevoelloze zak die ik dacht dat hij was.
ben echt helemaal gelukkig en opgelucht!
Advertentie
Oud 11-09-2009, 14:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wow gisteren viel me 100% mee, ik heb een hele leuke avond gehad en me door niets of niemand laten tegenhouden. Ook al was hij er met stomme chickie, ik heb ze lekker genegeerd en realiseer me dat het echt al veel minder erg is dan een tijd terug.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-09-2009, 16:36
Verwijderd
Citaat:
gister afgesproken met exvriendje, voor het laatst gezien toen hij me kwam bezoeken in finland dus het eerst sinds het uit was, en het was echt HEEL erg gezellig
ik heb hem wel meteen op het begin veel vragen gesteld, wat me dwars zat, en hem verteld hoe het allemaal op mij over is gekomen en hij was zo begripvol en lief en gelukkig niet de gevoelloze zak die ik dacht dat hij was.
ben echt helemaal gelukkig en opgelucht!
dont be stupid now, hmm
Oud 11-09-2009, 18:32
Verwijderd
@Sanne: Tof dat het zo goed ging enzo, maar let je inderdaad wel een beetje op? Niet dat hij je zometeen weer een of andere naaistreek levert... Geniet ervan, maar let op jezelf meisje!
@Tink: Fijn dat het zo goed ging! You'll get there

ot: Hij komt vanavond hier naar toe en dan gaan we samen hangen en niks doen en ik heb hem nodig na afgelopen week...
Oud 11-09-2009, 19:18
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
heerlijk gewoon
Oud 11-09-2009, 20:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Er loopt echt een superleuke jongen rond bij m'n studie maar ik heb geen vakken met 'm en heb nog geen moment gevonden om 'm aan te spreken.. als ik dat al zou durven
Oud 11-09-2009, 20:42
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Vandaag afgesproken met een vriendin van de middelbare school, had ik echt al in geen tijden gezien... Viel me echt mee, was gezellig!
Oud 12-09-2009, 03:35
Verwijderd
@ bartezz en sa, thanks, ik ga sterk zijn inderdaad want ik moet er niet intrappen dat zou dom zijn fpff
Oud 12-09-2009, 09:23
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
herhalend patroon: ik mis m. nog 3 weken.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 12-09-2009, 10:47
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Verliefd... waarschijnlijk wederzijds, alleen gaat het niks worden zolang hij nog een vriendinnetje heeft...
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 12-09-2009, 12:57
Soeshie
Avatar van Soeshie
Soeshie is offline
Citaat:
Ik weet eigenlijk heel goed wat ik wil geloof ik. Zucht.
Alleen jammer dat dat 'm bij mij dus niet wordt....
we're so over, en ik heb moeite dat te accepteren
Oud 12-09-2009, 13:34
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik wil aandacht van hem! En ik hoop zooo dat m morgen zie..
Ads door Google
Oud 12-09-2009, 15:58
Verwijderd
Ik weet het ook allemaal niet meer, eigenlijk. Spreek hem sowieso amper, en gisteren is er weer iets vreemds gebeurd. Gelukkig heb ik genoeg te doen en kan ik mijn gedachten op andere dingen richten.
Oud 12-09-2009, 16:32
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Ik ben helemaal happy met mijn lief, sinds ik ben terug gekomen van vakantie een maand of wat geleden is er niets dan alleen maar leuks aan de hand, moeilijke gesprekken en dergelijke zijn zelfs compleet uit mijn repetoire met hem verdwenen. Gewoon genieten en samen fijne leuke dingen doen, nazomeren en chillen.

Een vriendje is toch wel heeel erg fijn.
__________________
hieperdepiepp!
Oud 12-09-2009, 17:54
Verwijderd
Gister had ik toch echt een neutraal smsje gestuurd, maar uiteraard geen antwoord. Hij bekijkt het maar lekker, ik ga er niet meer achteraan zitten. Ik hoor het wel als hij ooit nog zin heeft om af te spreken. Maar waarschijnlijk ga ik wel weer de fout in door weer eens te smsen...

Wel opvallend: hij is een heel offensief gestart bij m'n ex om ervoor te zorgen dat die weer tegen me praat. Huh? Ik wens 'm succes dáármee, want dat gaat nog in geen 100 jaar gebeuren.
Oud 12-09-2009, 18:00
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Stiekem is hij best wel cute
__________________
Addicts of communication..
Oud 12-09-2009, 18:26
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Tink*: klinkt goed zo zeg . Hou dat gevoel vast!

OT: Jaa prima . Gister ging hij mij meenemen naar Rotterdam en dat was fijn en leuk en gezellig en we gingen allemaal musea zien en de stad enzo. Alleen dan is afscheid nemen nog stommer, waarom wen ik daar nou niet gewoon aan .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 12-09-2009, 21:26
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Had m al tijdje niet gesproken (nouja, een dag) en net belde hij, gewoon om even te praten en hoe het met me ging enzo, ahh! Ws heel normaal, maar ben dat al tijdje niet meer gewend van jongens. En nu hoop ik al helemaaaaal dat ik m morgen kan zien!
Oud 13-09-2009, 01:59
Verwijderd
Hij is zooo lief de laatste paar dagen en hij zit ook lekker in zijn vel ineens, echt leuk om te zien dat hij zo blij is
Oud 13-09-2009, 10:40
Verwijderd
Mijn vrienden zijn leuk <3 Nu heb ik nog meer zin in de bruiloft! En helemaal niet om alle heren in pak te zien, inclusief vriendje En ook veel zin om hem weer te zien, maar dat duurt nog tot donderdag....
Oud 13-09-2009, 10:48
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
>> http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1768397
Oud 13-09-2009, 11:20
wup
wup is offline
Dat stomme vrijgezellenfeest wil maar niet lukken. Ben het niet eens met de anderen en ben geneigd om gezellig alleen met haar op stap te gaan, want de ideen van de anderen vind ik ronduit belachelijk en een belediging naar mijn beste vriendin.

School doet stom, loopt te dreigen dat ik niet op stage mag, maar goed vriendinnethe komt straks meteen langs om aan een opdracht te werken. Superlief dat ze me meteen komt helpen
Oud 13-09-2009, 11:20
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik zag gisteren bij een concert een jongen die ik volgens mij ook al bij een sportcursus had gezien die ik doe (maar dan bij de vereniging zelf die ernaast speelde) dus toen dacht ik: hee leuke jongen. En vervolgens krijg ik dan weer vervelende twijfelgoedmaakzoendromen over mijn ex. Net of ik geen andere jongens leuk mag vinden en ja dat is natuurlijk niet zo, maar ik werd wakker en ik had wel even een wtf-gevoel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-09-2009, 11:34
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Dat stomme vrijgezellenfeest wil maar niet lukken. Ben het niet eens met de anderen en ben geneigd om gezellig alleen met haar op stap te gaan, want de ideen van de anderen vind ik ronduit belachelijk en een belediging naar mijn beste vriendin.
hč that sucks! ik hoop dat ik wel een beetje ga overeenkomen met de andere vriendenkring van mijn vriendin-die-gaat-trouwen, maar ik vermoed van wel. zij zijn ook zo'n beetje van het laten-we-het-niet-te-gek-maken-type, dus ik denk dat het wel goedkomt
Oud 13-09-2009, 12:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik hoorde van een ander meisje (op een ander forum) dat zij perongeluk erachter kwam wat ze wouden doen voor haar vrijgezellenfeest, haar bewste vriendin was het er ook niet mee eens. Ze zou een hoeren cursus krijgen. Arme kind heeft er slapeloze nachten van gehad Dan kén je de ander ook niet als je zoiets belachelijks doet
Mijn vrijgezellenfeest was heel tof trouwens
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-09-2009, 13:19
wup
wup is offline
Ow vertel Qimm!

Het is niet zozeer dat we er niet uit komen wat leuk is, maar die vriendin moet ineens werken op de datum die wij gepland hadden! En nu willen een paar om 19:00 uit eten en dat is het. Ik vind dat ze een vrijgezellenfeest/dag verdient.. niet een etentje in de sufste stad van Nederland waar we niet eens uit kunnen En dan kan haar zusje niet eens mee, want die kan die dag niet meer.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.