Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2016, 08:53
Theguy69
Theguy69 is offline
Hey iedereen ik ben een jongen van 12 jaar en zit net in de 1ste en in mijn nieuwe klas zit een meisje wat ik wel leuk vind, ik weet het nog niet zeker want ik zit pas 2 weken bij haar in de klas maar ik vraag dit alvast voor in de toekomst.

Het meisje in de klas daar kan ik leuk mee praten enz. maar ik denk als ik haar vraag ze me gaat uitlachen of dat we geen vrienden meer kunnen zijn en ik heb nog nooit iemand gevraagd want ik heb het nooit echt gedurft omdat ik altijd het zelfde dacht als ik nu denk dus heeft iemand wat tips voor mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2016, 08:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Eerst een keertje met z'n tweeën afspreken. Als dat leuk verloopt kan je dan of daarna vragen of ze je vriendin wil zijn. Hoe beter je haar kent, hoe groter de kans dat haar antwoord niet als een verrassing komt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 21:37
Ikbeninorde.
Avatar van Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
"wil je met me?" of "wil je verkering?"
Met citaat reageren
Oud 20-09-2016, 05:22
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Je vraagt meestal geen verkering. Meestal ga je gewoon steeds meer met elkaar om en reageer je op subtiele sociale signalen waardoor er vanzelf een relatie uit ontstaat.

Maar als je twaalf bent kun je nog wel dingen doen met rozen en briefjes.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2016, 10:55
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Yup. Al is het wel leuk om het als volwassene vast te stellen en daarbij een herdenkingsdatum te hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2016, 16:44
Theguy69
Theguy69 is offline
Citaat:
Je vraagt meestal geen verkering. Meestal ga je gewoon steeds meer met elkaar om en reageer je op subtiele sociale signalen waardoor er vanzelf een relatie uit ontstaat.

Maar als je twaalf bent kun je nog wel dingen doen met rozen en briefjes.
Ik vind rozen en briefjes toch wel een beetje kinderachtig dus ga ik denk ik niet doen. Wel dankje voor je antwoord.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 12:48
Rustek
Rustek is offline
Rustig opbouwen en wachten op het juiste moment. Meestal voel je dat wel aan. Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2016, 18:35
t.vd.stadt
t.vd.stadt is offline
Ik heb precies het zelfde maar ik ben 11 en zit 4 weken bij haar in de klas. Is naar de bios leuk ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2016, 18:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb precies het zelfde maar ik ben 11 en zit 4 weken bij haar in de klas. Is naar de bios leuk ofzo?
Ja, dat is een prima idee Misschien kan je zelfs nog iets kleiner beginnen en gewoon eens met haar meefietsen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 19:28
Theguy69
Theguy69 is offline
Thnx iedereen voor de antwoorden ik was met haar pokemon go gaan spelen maar ik wou niet vragen of ze naar de bios wou ofzo omdat ze nog een vriendje had, toen had ik via whatsapp gevraagd of ze me leuk vond maar ze zei dat ze haar vriendje leuker vond ):

Maar ze zei niet dat ze me niet leuk vond en iedereen in de klas zegt dat ze niks doet met haar vriendje dus ik heb nog hoop.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 19:43
Robbert297
Robbert297 is offline
Dan zou ik die hoop maar snel laten zakken. Ze heeft een vriendje en is dus bezet. Ze geeft zelf aan dat ze haar vriendje leuker vindt, dus dan zou ik gewoon vrienden met haar blijven.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 21:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Thnx iedereen voor de antwoorden ik was met haar pokemon go gaan spelen maar ik wou niet vragen of ze naar de bios wou ofzo omdat ze nog een vriendje had, toen had ik via whatsapp gevraagd of ze me leuk vond maar ze zei dat ze haar vriendje leuker vond ):

Maar ze zei niet dat ze me niet leuk vond en iedereen in de klas zegt dat ze niks doet met haar vriendje dus ik heb nog hoop.
Het is een duidelijke 'nee'.

Laat haar met rust.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2016, 06:53
Theguy69
Theguy69 is offline
Citaat:
Het is een duidelijke 'nee'.

Laat haar met rust.
Ik loop echt niet de hele dag achter haar aan ik durf haar zelfs niet meer aan te kijken dus ze word wel met rust gelaten hoor.

Maar ik kan het gewoon niet opgeven ik vind haar echt leuk na dat ze nee zij heb ik een kwartier staan huilen in de douche ):
Met citaat reageren
Oud 29-09-2016, 07:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat had je verwacht, ze heeft al een vriendje. Wees blij voor haar dat ze een fijne relatie heeft. Natuurlijk is het jammer voor jou dat ze niet beschikbaar en niet geïnteresseerd in je is, maar gelukkig is zij niet het enige meisje op deze planeet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 18:22
Theguy69
Theguy69 is offline
Ik heb het echt helemaal verpest iedereen ik had beter gwn vrienden kunnen blijven en wachten of het misschien uit ging met haar vriendje, we zijn nog wel vrienden maar we praten bijna niet meer ik heb hier tenminste wat van geleerd maar voorderest geen voordelen ): ik voel me nu echt #@!#%& ik had het nooit moeten vragen of ze me leuk vond thnx voor jullie reacties ga proberen de topic te sluiten (Weet nog niet hoe)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 21:54
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Je bent nog jong en je hebt hiervan geleerd, dus weet je wat je de volgende keer kan doen. Je kan inderdaad gewoon vrienden blijven en zien hoe het loopt, alles kan kapot om het maar even hard uit te drukken.
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2016, 19:20
Verwijderd
Hi
Ik heb net tegen een meisje gezegd dat ik haar leuk vindt()3 weken geleden) ik ken haar al vanaf groep 3
Het gesprek ging zo:
IK: Hi, kan ik je vertrouwen
ZIJ: Ja, tuurlijk
IK: Ik ga je nu iets vertellen dat je tegen niemand door mag vertellen
IK: Misschien klinkt het raar (of niet) maar ik vindt je eigenlijk heel erg leuk. Ik vroeg je of je het tegen niemand door wilde vertellen omdat kinderen op school naar me toe komen en om eerlijk te zijn heb ik daar niet heel veel zin in.
IK: Voor de duidelijkheid, ik vraag je nu geen vk👍
ZIJ: Ok☺️
ZIJ: Ik zal het tegen niemand doorvertellen
IK: thx

Wat moet ik nu doen? Wat is de volgende stap!?
Moet ik haar vk vragen of of ze iets wilt doen. Of gewoon niks doen
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-10-2016, 20:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Eerst maar eens afspreken voor je haar verkering vraagt Dan merk je beter wat ze van jou vindt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2016, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Eerst maar eens afspreken voor je haar verkering vraagt Dan merk je beter wat ze van jou vindt!
Thx!
PS ik heb m'n eigen topic gemaakt genaamd"Help!!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe moet je verkering vragen
Mr_bart
4 05-03-2013 15:27
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
Liefde & Relatie hoe verkering vragen?
Verwijderd
16 09-10-2012 15:43
Liefde & Relatie Hoe vraag je het?
~NwLy~
47 15-05-2005 15:14
Liefde & Relatie hoe vraag ik het?
Adagio
13 27-05-2004 09:38
Liefde & Relatie Hoe weet je of je verkering hebt?
Jessica K.
8 14-05-2002 18:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.