Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2003, 20:03
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ja, maakt het je wat uit? Als je op zoek bent naar een one-night-stand, kies je dan kieskeurig een knap meisje uit?

Of pak je gewoon de eerste de beste meid die wel met je naar bed wil, ook al heeft ze een puistenkop of is ze dik? Dus onder het motto: "Als ik maar aan mijn trekken kom, als ik maar mijn penis in iemand kan stoppen en klaar kan komen." (om het zo maar even te zeggen) Dat laatste komt er dan natuurlijk op neer dat jongens alleen maar met hun lul denken en dat ze als het ware op een dwangmatige manier sex moéten hebben, ongeacht het uiterlijk van het meisje.

Dus, vertel het eens. Geef je er geen donder om, zolang je maar sex kunt hebben?

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:09
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
goede vraag... can't wait for the answers
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:11
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
ja ze moet knap zijn
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:13
Verwijderd
Ik zou nooit one night stands hebben.. tenminste.. niet hoe ik er nu over denk.. ik vind het een uiting van liefde..

En ik vind het fout.. je moet niet iemand oppikken om even aan je trekken te komen...
Je kan jezelf toch wel even in bedwang houden? : / mjeh.. ben dan ook vaag..

ik denk dat er best gozers zijn die kieskeurig zijn.. anderen die nog hopelozer zijn zullen elk willekeurig persoon nemen... op 2 manieren...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:18
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Ja dat maakt uit, uiterlijk is voor mij belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:34
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline

Tuurlijk maakt dat uit.

Ik wil geeneens sex met vrouwen die ik niet aantrekkelijk vind.
Aantrekkelijk kan dan lichamelijk of qua character zijn.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:38
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Ripper schreef op 07-10-2003 @ 21:03:
Ja, maakt het je wat uit? Als je op zoek bent naar een one-night-stand, kies je dan kieskeurig een knap meisje uit?
<knip>
Dus, vertel het eens. Geef je er geen donder om, zolang je maar sex kunt hebben?
Probeer je uit te vinden of je normaal bent?

Mij niet gezien. Ik mag dan super-kansloos zijn, maar ik ben nog wel kieskeurig. Ze moet stijl, smaak en intelligentie hebben. En veel te veel vallen dan af.

En een one-night-stand? Nou.. eh.. nee.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:40
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
one night stand moet er juist goed uitzien
want dan bvoeit karakter niet zo
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:54
Titus
Avatar van Titus
Titus is offline
juist,

one night stand is alleen voor de sex, innerlijk maakt dan geen fuck uit, een meisje moet er dán juist goed uitzien...
__________________
hmmm... vreemd...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:57
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
(Ik heb het helemaal niet over innerlijk, daar gaat het ook niet om. Ik vraag niet of innerlijk wat uitmaakt, maar of het uiterlijk wat uitmaakt.)

Maar maakt haar uiterlijk wat uit voor de sex zelf? Ik bedoel... als je maar aan je trekken komt, toch (dat willen jongens over het algemeen)?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 07-10-2003 @ 21:13:
Ik zou nooit one night stands hebben.. tenminste.. niet hoe ik er nu over denk.. ik vind het een uiting van liefde..

En ik vind het fout.. je moet niet iemand oppikken om even aan je trekken te komen...
Je kan jezelf toch wel even in bedwang houden? : / mjeh.. ben dan ook vaag..

ik denk dat er best gozers zijn die kieskeurig zijn.. anderen die nog hopelozer zijn zullen elk willekeurig persoon nemen... op 2 manieren...
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Ripper schreef op 07-10-2003 @ 21:57:
Maar maakt haar uiterlijk wat uit voor de sex zelf? Ik bedoel... als je maar aan je trekken komt, toch (dat willen jongens over het algemeen)?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:01
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Ja dat maakt wel uit, ik duik niet zomaar met de eerste de beste aidshoer de koffer in.

Ik ben sowieso nog nooit met iemand de koffer ingedoken, trouwens.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:03
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-10-2003 @ 21:59:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Goh, dan ben jij een van de weinige jongens die er anders over denken. In mijn omgeving lijken de jongens namelijk gewetenloze, op seks beluste beesten... Sommigen keuren meisjes zoals men vee keurt op een veehandel, maar de meesten maakt het niet uit hoe ze d'r uit ziet, als hij zijn lul maar d'r in kan stoppen...
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:05
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Ripper schreef op 07-10-2003 @ 22:03:
Goh, dan ben jij een van de weinige jongens die er anders over denken. In mijn omgeving lijken de jongens namelijk gewetenloze, op seks beluste beesten... Sommigen keuren meisjes zoals men vee keurt op een veehandel, maar de meesten maakt het niet uit hoe ze d'r uit ziet, als hij zijn lul maar d'r in kan stoppen...
Goh, dat zijn dan jongens.

Ik ben dan ook geen jongen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:06
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Zo moet ik eens over turken of marokkanen praten. Hoppa discriminatie!


En ontopic: Ik doe niet aan one night stands, dus het wel uit met wat voor een meisje ik sex heb, namelijk gewoon mijn vriendin. (In geval van een vriendin hebben natuurlijk, anders geen sex)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:10
Kaiba
Avatar van Kaiba
Kaiba is offline
Ik spuug op meisjes die met veel jongens naar bed gaan. Bahhh
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 07-10-2003 @ 21:57:

Maar maakt haar uiterlijk wat uit voor de sex zelf? Ik bedoel... als je maar aan je trekken komt, toch (dat willen jongens over het algemeen)?
En denk jij dat een jongen aan zijn trekken komt als hij tegen een lelijk mokkel aan moet kijken?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-10-2003 @ 22:05:
Goh, dat zijn dan jongens.

Ik ben dan ook geen jongen.
Moet jij nou nooit om jezelf lachen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:37
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Ripper schreef op 07-10-2003 @ 21:03:
Ja, maakt het je wat uit? Als je op zoek bent naar een one-night-stand, kies je dan kieskeurig een knap meisje uit?

Of pak je gewoon de eerste de beste meid die wel met je naar bed wil, ook al heeft ze een puistenkop of is ze dik? Dus onder het motto: "Als ik maar aan mijn trekken kom, als ik maar mijn penis in iemand kan stoppen en klaar kan komen." (om het zo maar even te zeggen) Dat laatste komt er dan natuurlijk op neer dat jongens alleen maar met hun lul denken en dat ze als het ware op een dwangmatige manier sex moéten hebben, ongeacht het uiterlijk van het meisje.

Dus, vertel het eens. Geef je er geen donder om, zolang je maar sex kunt hebben?

Ripper
nee,
uiterlijk is bij een one-night stand wel belangrijk maar dat het op korte termijn toch een beetje klikt met iemand ook
kga niet in bed liggen met een trut

verder is het gewoon smaen lekker sexen zodat het iets toevoegd

dus bij een meid er zo snel mogelijk instoppen om klaar te komen doe ik niet

dan kan ik net zo goed aan me eigen leuter gaan trekken
is minder moeite hoef ik van te voren ook geen meid te versieren
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:41
Verwijderd
Willekeurig knap meisje.


kwaliteit boven quantiteit
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ripper schreef op 07-10-2003 @ 21:03:
Dus, vertel het eens. Geef je er geen donder om, zolang je maar sex kunt hebben?
Sorry, maar ik kan dus echt geen sex hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind, gadver. Heb altijd m'n rechterhand nog.

Bij een ONS gaat het juist veel meer om uiterlijk, speelt 'innerlijk' nauwelijks mee.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Para! schreef op 07-10-2003 @ 22:33:
Moet jij nou nooit om jezelf lachen?
Wij wel in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 23:05
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ik word een beetje moe van meisjes die het steeds hebben over "jongens die met hun lul denken"

Als ik een heel mooi meisje zie in strakke kleding en ze zou naar me toekomen en vragen of ik haar eens een harde beurt wil geven. NATUURLIJK doe ik dat dan. Dan kijk ik, als man, niet naar de 'emotionele omstandigheden' van onze ontmoeting.

Ik ga een meisje ook niet 'keuren' ofzo. Als ze mij bevalt, dan wil ik wel sex met haar ja. Een vrouw kan niet begrijpen hoe ik dat als man zie en voel, en dan kan je wel leuk gaan oordelen over 'met je lul denken' maar dat is simpelweg omdat jij als vrouw zijnde geen inzicht hebt in mijn mannelijke beleving.

Ik vind one-night-stands prima, netzoals ik als een meisje het wil haar een lekkere beurt zou geven ook al ken ik haar pas 10 seconden en ze er goed uit ziet. Waarom? Omdat ik het leuk vind en ik ben van plan leuke dingen te blijven doen in mn leven.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 23:21
Bil-worst
Bil-worst is offline
EY weetje, uiterlijk speeld bij elke jongen een rol, kijk als een of andere lelijke dikke onhygienische lelijke pot met een rattenkop naar je toe komt... UHUH!!! NEE ROT OP MET HAAR

maar als ze gewoon lekkir is weetje ze hoeft ook weer niet model te zijn ofzo... dan pak je dur gewoon, klaar, denk dat ik voor veel jongens spreek!
(naja de lelijke dan, net als ik )
__________________
Ik heb een schijt hekel aan mensen die met me in discussie willen!!! DUS HOU GEWOON JE KA KA KAAK!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 00:00
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-10-2003 @ 22:05:
Goh, dat zijn dan jongens.

Ik ben dan ook geen jongen.
Fleet Admiral
17V - Lid


Dat is dan ook duidelijk meisje



Ontopic:

Ik wil, tot ik eens een vaste relatie heb gehad minstens, ook geen one-night-stand.
Ja, zulke mannen bestaan nog
__________________
roelekeboeleke :o | <Roeleke> ŠLindansje | *Roeleke groet zijn fans*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 08:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 08-10-2003 @ 01:00:
Dat is dan ook duidelijk meisje
Even ter info: FA is gewoon (nja, gewoon) een jongen, die zichzelf allerlei complexen zit aan te praten. zijn nieuwste iets is dat hij eigenlijk een meisje is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 08:55
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Dat ligt natuurlijk aan de context van de seks. In een liefdesrelatie zullen er andere zaken van belang zijn dan bij een activiteit dat meer gericht is op het fysieke genot.

Met betrekking tot het laatste kan worden gesteld: als ik er plezier aan beleef, ben ik niet zo moeilijk mbt het uiterlijk/innerlijk van de jonge vrouw.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 08-10-2003 @ 09:32:
Even ter info: FA is gewoon (nja, gewoon) een jongen, die zichzelf allerlei complexen zit aan te praten. zijn nieuwste iets is dat hij eigenlijk een meisje is.
Zolang hij het nog bloedserieus meent en volhoudt, is het alleen maar ter ons meerdere vermaak en mag hij er wel mee doorgaan

Ontopic: júist voor een one-nightstand alleen voor de lichamelijke lust is het belangrijk dat ze lekker is. Het gaat dan alleen om de technische handelingen en niet of nauwelijks om het gevoel dat je krijgt door bij díe persoon te zijn.

Als je verliefd bent op iemand die niet zo mooi is, dan kun je toch uren naar die persoon blijven staren, gewoon omdat je verliefd bent. Ben je niet verliefd maar alleen geil, dan wil je wel dat ze een lekker koppie heeft, anders vraag je jezelf telkens af waar je in godsnaam mee bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 09:56
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-10-2003 @ 10:52:
Zolang hij het nog bloedserieus meent en volhoudt, is het alleen maar ter ons meerdere vermaak en mag hij er wel mee doorgaan

Ontopic: júist voor een one-nightstand alleen voor de lichamelijke lust is het belangrijk dat ze lekker is. Het gaat dan alleen om de technische handelingen en niet of nauwelijks om het gevoel dat je krijgt door bij díe persoon te zijn.

Als je verliefd bent op iemand die niet zo mooi is, dan kun je toch uren naar die persoon blijven staren, gewoon omdat je verliefd bent. Ben je niet verliefd maar alleen geil, dan wil je wel dat ze een lekker koppie heeft, anders vraag je jezelf telkens af waar je in godsnaam mee bezig bent.

We hebben toch ook Maartje 't Hart? Als die jongen ( sorry FA) daar nou gelukkiger mee is...


En dat leuke koppie: ach, daar leg je gewoon een theedoek overheen Wouter. Als het lijf maar geweldig is, toch?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 10:01
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-10-2003 @ 21:38:
Probeer je uit te vinden of je normaal bent?
'Ik ben 18 en heb nog nooit een one-night stand gehad. Ben ik nu foeilelijk?'

?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 10:21
Verwijderd
Ripper, waar haal je in vredesnaam vandaan dat jongens tijdens de sex alleen maar zo gauw mogelijk willen klaarkomen? Ik ken echt geen enkele jongen voor wie dat geldt, voor zo ver ik weet...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 10:37
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 08-10-2003 @ 11:01:
'Ik ben 18 en heb nog nooit een one-night stand gehad. Ben ik nu foeilelijk?'
Ja zoiets..
Nee ik vraag me af of de topicstarter niet bovenop iedereen springt, en nu zich afvraagt of dat wel normaal is, en daarom zo'n topic begonnen is.
Het antwoord is natuurlijk dat de topicstarter niet normaal is. Of hij komt ergens vandaan waar het heel erg donker is, en heeft-ie weinig gevoel (lichamelijk dan he).
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 11:52
lonsdale-stefan
lonsdale-stefan is offline
ja dat maakt zeker iets uit.
ik zal nie naar bed gaan met een dik lelijk meidje maar ook niet met een super lekker wijf dat een super bitch is.
nou... dat vind ik er van.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:05
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
als ik wanhopig ben hoef ze niet knap te zijn!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:19
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-10-2003 @ 09:32:
Even ter info: FA is gewoon (nja, gewoon) een jongen, die zichzelf allerlei complexen zit aan te praten. zijn nieuwste iets is dat hij eigenlijk een meisje is.
Dude, néé toch?


Ik weet dat heus wel hoor Nielsje
__________________
roelekeboeleke :o | <Roeleke> ŠLindansje | *Roeleke groet zijn fans*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 08-10-2003 @ 13:19:
Dude, néé toch?

Ik weet dat heus wel hoor Nielsje
Ah. Je naam doet belgisch aan, dus ik dacht ik help die jongen een handje
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:40
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-10-2003 @ 13:33:
Ah. Je naam doet belgisch aan, dus ik dacht ik help die jongen een handje
Ik ben Methuselah Correct qua Belgheid, incorrect qua nood aan forumhulp
__________________
roelekeboeleke :o | <Roeleke> ŠLindansje | *Roeleke groet zijn fans*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 08-10-2003 @ 13:40:
Ik ben Methuselah Correct qua Belgheid, incorrect qua nood aan forumhulp
Ah, heb ik weer, ga ik de enige intelligente belg die ik ken corrigeren. Je m'excuse
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:46
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
'n meisje ( zeker een slavinnetje ) moet een leuke spontane meid zijn waar je echt lol mee kan hebben. en die laat zien dat ze er zelf ook plezier aan heeft.

zo'n doe_maar_iets_meid is helemaal niet leuk
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:50
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 07-10-2003 @ 22:10:
Ik spuug op meisjes die met veel jongens naar bed gaan. Bahhh
En op jongens die met veel meisjes naar bed gaan zeker niet? Het maakt helemaal niet uit of het nou een jongen of een meisje is die iedereen afneukt, is allebei fout En dan vind ik het meisje echt niet fouter dan de jongen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 08-10-2003 @ 13:46:
'n meisje ( zeker een slavinnetje ) moet een leuke spontane meid zijn waar je echt lol mee kan hebben. en die laat zien dat ze er zelf ook plezier aan heeft.

zo'n doe_maar_iets_meid is helemaal niet leuk
Dus jouw slavinnetjes mogen zelf bepalen, en moeten zelf aangeven, wat ze willen dat je met ze doet?

Het hele idee achter slavinnetjes is toch juist dat ze gepest en gepijnigd worden en hulpeloos en bang zijn? ( dat is wat mij eraan dwars zou zitten, ik hou graag zelf de regie - ben een schijtert) Ik ga ook niet voor de lol naar de tandarts!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 13:03
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
EEEEh .. kijk je spreekt natuurlijk eerst af wat je " slachtoffer" wel en niet leuk vind .. en binnen die grenzen ga je dus met je slavinnetje spelen .. .. maar 't is inderdaat niet de bedoeling dat je dingen gaat doen die ze echt niet leuk vind.. 't is een macht spelletje .. met de nadruk op spelletje
de bedoeling is dat zij zoiets heeft van ... doet een beetje zeer maar is stiekum ook wel erg lekker snappie
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 13:10
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-10-2003 @ 13:42:
Ah, heb ik weer, ga ik de enige intelligente belg die ik ken corrigeren. Je m'excuse
Apologies accepted
__________________
roelekeboeleke :o | <Roeleke> ŠLindansje | *Roeleke groet zijn fans*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 08-10-2003 @ 10:56:
En dat leuke koppie: ach, daar leg je gewoon een theedoek overheen Wouter. Als het lijf maar geweldig is, toch?
Daar zit ook wat in. Er moet in ieder geval geilheid opgewekt kunnen worden - dieren paren ook niet met fysiek mindere soortgenoten.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 14:44
Studentje
Studentje is offline
De lelijke mokkels mochten willen dat wij, jongens, geen onderscheid zouden maken.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 14:50
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik ben wel kieskeurig, ongeacht of dat het een ONS is of niet. Ik moet wel wat voelen voor dat meisje (ze moet "iets" hebben), anders interesseert ze me sowieso niet.

Ik kan me best voorstellen dat je voor een ONS gewoon een lekker ding wilt hebben, maar ik zou het niet kunnen. Ook omdat het me simpelweg niet zo boeit, heel dat one night stand gedoe etc. Ik snap ook niet dat sommige meisjes zoiets vrij normaal vinden, ik vind het gewoon een schande om je lichaam zo te grabbel te gooien, om het zo maar eens te zeggen.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:30
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm. Blijkbaar heb ik een sterk gekleurd, verwrongen en stereotiep beeld van jongens.

En nee, ik spring niet op iedereen, ik ben een heel degelijk meisje. In tegenstelling tot de meeste mensen van mijn leeftijd.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 08-10-2003 @ 15:44:
De lelijke mokkels mochten willen dat wij, jongens, geen onderscheid zouden maken.


Citaat:
Ripper schreef:
Hmm. Blijkbaar heb ik een sterk gekleurd, verwrongen en stereotiep beeld van jongens.

En nee, ik spring niet op iedereen, ik ben een heel degelijk meisje. In tegenstelling tot de meeste mensen van mijn leeftijd.
Och, er zijn vast wel veel jongens en meisjes die zomaar met iedereen aanklooien, ongeacht of ze lelijk zijn of niet. Maar over het algemeen speelt drank daar een grote rol in.

Ik hoor toch nog regelmatig dat kennissen of vrienden van me met personen hebben gevoosd waar ze dan later totaal spijt van hebben omdat hij/zij zo enorm lelijk bleek te zijn. Ik pas daar zelf goed mee op, ik wil de lijst een beetje HQ houden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 08-10-2003 @ 16:30:
Hmm. Blijkbaar heb ik een sterk gekleurd, verwrongen en stereotiep beeld van jongens.

In ieder geval geef je het toe.

En natuurlijk doet het er wat toe wie het is, ik zou al niet snel een ONS doen maar nouja, als het een beetje klikt dan kan ik er nog inkomen (fun intended). Maar ze moet wel knap zijn dan en ook wel iets hebben, sommige mensen zijn wel knap maar niet aantrekkelijk als je begrijpt wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten "Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek"
Valentijn
5 19-10-2004 14:17
Seksualiteit gemiddelde leefdtijd van ontmaagding?
l00k At Me
78 27-06-2003 15:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.