Oud 24-12-2007, 18:02
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Voor mijn vader, voor kerst.
Ik kwam een groot stuk karton tegen dat eerst de achterkant was van een blok A3 aquarelpapier en het aquarelpapier was al op, en ik wilde wel eens iets anders proberen.

Dus hier. Gemaakt met pastelkrijt, dus. Ik ga er waarschijnlijk niets meer aan veranderen, maar tips voor volgende keren zijn sowiezo welkom.

Zoals gebruikelijk ziet hij er in het echt beter uit. Die oranje veeg bij zijn rechteroog zag ik pas op de scan, in het echt valt die niet zo op.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2007, 15:14
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik vind de kop heel mooi maar het lijf nogal mager, voor zoiets als een olifant. Wel goede schaduwwerking op het dier zelf. De tanden vallen een beetje weg. En het geheel is iets te uitgeveegd, naar mijn smaak mag het wat ruwer en krasseriger.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 23:02
Verwijderd
Vind het wel gaaf! Alleen wat Flijn zegt, beetje mager en de tanden raken een beetje kwijt, helemaal met die witte vlakken bij de achterpoten. Ik vind het vegen juist wel mooi in deze context tho.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Vind het wel gaaf! Alleen wat Flijn zegt, beetje mager en de tanden raken een beetje kwijt, helemaal met die witte vlakken bij de achterpoten.
Precies wat ik wilde zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 14:48
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
hij is met het hoofd goed gelukt idd
met het onderlichaam zou misschien ook met zwarte lijnen gewerkt kunnen worden? het onderlichaam valt namelijk minder op
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 19:48
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Leuke werkwijze en leuk experiment. Ik vind de compositie alleen niet zo boeiend. Je hebt alles precies in het midden geplaatst. Er zit geen afsnijding in of is uit zo'n hoek getekend dat het beeld interessant wordt om naar te kijken. Nu is het een gewoon leuk plaatje van een olifant. Volgende keer zou ik dus kijken naar hoe je je object in het vlak plaatst. Leuk plaatje verder .
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 16:51
Manooke
Avatar van Manooke
Manooke is offline
vind het zeer mooi, goed geslaagd zou ik zo zeggen! maar de tanden zouden wel een beetje opvallender mogen zijn
vooral het hoofd vind ik mooi bijgewerkt, de vorm is goed weergegeven.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 17:03
Verwijderd
wel tof gedaan, maar heb het gevoel of het lichaam van het beest veel te smal is, in vergelijking met de kop. en de achtergrond vind ik nogal saai, en het wit tussen de achterste benen vind ik ook niet zo mooi. maar voor de rest, tof gedaan heur
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 17:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Bedankt voor het commentaar enzo.
Dat wit tussen die benen is inderdaad nogal WTF, zie ik. En dat van die tanden klopt ook wel, mijn vader zei het ook wel, dat het wel wat opvallender mag, ook al is het op de foto niet zo.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.