Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2008, 07:28
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Ten eerste gefeliciteerd.
Voor je opleiding zal je je eerst in moeten schrijven op www.studielink.nl ja, daar aangeven wat je voor heen hebt gedaan voor opleidingen etc, persoonsgegevens invullen en dan komt er als het goed is een overzicht welke dingen je nog moet doen. Als je er niet uit komt en vragen hebt over toelatingstoets etc zal ik gewoon even je school zelf bellen. Succes.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2008, 11:26
2breed
Avatar van 2breed
2breed is offline
Ik heb indertijd StJoost gedaan in Breda (deeltijd, want ik had al een opleiding biologie en op een gegeven moment kom je niet meer in aanmerking voor een beurs oid), ik ben daar toegelaten met basisschool tekeningen en een fotoboek over de verbouwing van onze boerderij in Frankrijk... ik had gewoon niet meer om te laten zien... Ik ben toen wel aangenomen en heb de opleiding ook afgemaakt. we zijn indertijd begonnen met een klasje van 14 waarvan er uiteindelijk 5 zijn afgestudeerd

succes met je opleiding, hard werken maar erg gaaf. nu, met een eigen bureau voor grafische vormgeving, 2breed, is het pas echt leuk! Het is de moeite geweest!

Maar maak je niet druk; straal uit dat deze studie de studie is die je wilt het komt allemaal goed...
SUCCES
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 17:26
snoWhite
snoWhite is offline
Bedankt!

Maar ik heb me geinformeerd, een e-mail gestuurd naar de hogeschool in Rotterdam die dus die dingen regelt of het nou 18+ is of 21+ toets maar ze zeggen dat ik dus 21 moet zijn en dat ik niet toelaatbaar ben!!! in Breda hebben ze het ook over 21+ toets dus die kan ik ook wel vergeten... Alleen in Utrecht heb ik nog een kans alleen dan weet ik natuurlijk absoluut niet wat die toets is!! Een soort inteligentietest maar over wat en hoe heb ik geen idee! Dus dan moet ik wel veel geluk hebben om toegelaten te worden en darna nog die toets... Weet trouwens iemands nog goie tips voor het toelaten in Utrecht, illustratie? ik heb wijnig digitale werkstukken of 2/3 misschien en mijn vriend heeft veel digitaal (veel photomanipulation) maar hij is niet toegelaten in WDKA dus alle tips zijn welkom!! En zoizo is er geen gesprek bij want het is toelating op afstand dus dan is het ook net iets anders want je kan niet uitleggen wat je werk betekent en het verdedigen!

xXxXx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Toelating kunstacademie
speelgoedgitaar
20 26-04-2011 15:49
ARTistiek Toelating Illustratie WDKA
snoWhite
0 07-05-2008 17:54
Werk, Geld & Recht Toelating tot cursus
Nona
14 18-12-2005 18:41
Algemene schoolzaken Toelating universiteit
Verwijderd
7 30-08-2005 16:29
Algemene schoolzaken Toelating Mbo theaterschool
summer1986
7 20-01-2003 18:18
Algemene schoolzaken Toelating toneelschool!
summer1986
13 16-11-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.