Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2008, 23:46
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Hmm ik probeer nu al een tijdje afbrokkelend/wegwaaiend zand te tekenen maar krijg het niet zo goed voor elkaar. Mijn doel is uiteindelijk om het te schilderen, maar ik moet eerst een tekening maken. Ik weet ook nog niet zo goed hoe ik het ga schilderen.
Het uiteindelijke doel is een brok zand dat langzaam aan het afbrokkelen/verwaaien is in mijn werk te verwerken.
Kan iemand me goeie voorbeelden geven? en/of advies?


Als je zelf iets specifieks probeert te schilderen/tekenen maak dan gerust gebruik van dit topic om om hulp te vragen. Ik weet niet zeker of ik kan helpen maar dan hebben we alles netjes in 1 topic.
Zet gewoon wat je wil tekenen/schilderen en of je t wil tekenen en.of schilderen in bold in je post. dan valt t wat beter op.

Edit: oh en aub geen photoshop links ofzo, ik probeer het op papier te doen, niet op de pc
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2008, 16:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ken je het principe "spatten"?
Dan gebruik je een soort zeefje, doop je een tandenborstel of een stevige kwast in hele dunne verf, ecoline of aquarel, en dan kan je met papier een soort sjabloon uitknippen, dat je dan over het papier legt, en dan kan je door de tandenborstel met de verf over het zeefje bewegen, terwijl je het zeefje boven het papier houdt, en dan krijg je dus dunne spettertjes verf op je papier. Misschien dat je dat kan gebruiken?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 11:02
Verwijderd
hm, ik zou geloof ik afbeeldingen zoeken van (verstuivend) zand e.d. en vanuit daar proberen te werken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 20:21
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
of de duinen in gaan en zelf foto's maken hé
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:
of de duinen in gaan en zelf foto's maken hé
Dat is natuurlijk de beste oplossing uiteraard! kan je ook specifiek foto's maken en selecteren op verschillende eigenschappen waar je je in wil verdiepen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.