Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 16:09
THE S
THE S is offline
Ik vind dat Muay Thai(thaiboksen) de beste vechtsport is. War vinden jullie????
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.

Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 16:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2003, 16:11
138
Avatar van 138
138 is offline
zelf enormmmm lang gedaan en tja ik vind het wel het leukst om naar te kijken en te doen, maarja smaken verschillen
__________________
Want me to get naked and start the revolution?......I'll take that as a maybe. We wrof th twildwen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 14:48
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
er zijn veel betere vechtsporten
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 15:47
THE S
THE S is offline
Noem es een paar dan. Ik bedoel wel ringsporten hé.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:18
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
had dat dan gezegd dat je ringsporten bedoeld. van de ring sporten vind ik muy thai idd de beste vechtsport. mischien nog dat ufc, je weet wel dat kooi gevechten. alleen dat ziet er helemaal niet uit als vechten.

ja, van de ring vechtsporten is muy thai toch wel de beste vechtsport.

van alle vechtsporten duidelijk niet
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 10:28
Verwijderd
heeft die loser nog een topic ook. Damn, ben jij ingehuurd als promoter van de sportschool ofzo? Kap eens met die bullshit. En kanker vooral andere vechtsporten niet af.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 12:33
THE S
THE S is offline
Citaat:
Champ-00 schreef op 21-03-2003 @ 11:28:
heeft die loser nog een topic ook. Damn, ben jij ingehuurd als promoter van de sportschool ofzo? Kap eens met die bullshit. En kanker vooral andere vechtsporten niet af.
Ik kraak ze niet af ik vind ze gewoon droog. En dat is mijn mening.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 12:19
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
hmm ik denk wel dat je het meeste mee bereikt, maar om die andere sporten zo af te schilderen, gaat me veel te ver

edit: ik snap ook neit waarom je zo'n topic als dit opent, wat wil je nou horen jongen? Dat jij de 'beste' sport doet?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 16:27
SirhC
SirhC is offline
Haha, ik wil best een keer tegen jou in de ring staan als ik het zo hoor, tamelijk bekrompen jochie
__________________
Whoppa.... Kletssss!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 17:53
THE S
THE S is offline
Citaat:
SirhC schreef op 22-03-2003 @ 17:27:
Haha, ik wil best een keer tegen jou in de ring staan als ik het zo hoor, tamelijk bekrompen jochie
Kom maar op. Maar eerst wil ik wten hoe zwaar je bent, welke klasse je zit en waar je sportschool is.

Ik ben 59 kg, klasse A 5e van EU, Mijn sportschool is in A'dam het is Mousid Gym. Als je verstand van Muay thai hebt weet je dat het een goede gym is.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:26
jeroen2
Avatar van jeroen2
jeroen2 is offline
Citaat:
THE S schreef op 22-03-2003 @ 18:53:
Kom maar op. Maar eerst wil ik wten hoe zwaar je bent, welke klasse je zit en waar je sportschool is.

Ik ben 59 kg, klasse A 5e van EU, Mijn sportschool is in A'dam het is Mousid Gym. Als je verstand van Muay thai hebt weet je dat het een goede gym is.
je moet nog wel even vermelden dat je een vervelende mongool bent
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:35
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
als je in Adam zit zou ik toch echt eens meijiro tjekken ofzo

maargoed ik zoek hier geen flame uit tussen scholen...ik heb van beide scholen gehoord, beide niks slechts...

alleen over meijiro meer goeds
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 20:43
THE S
THE S is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-03-2003 @ 19:35:
als je in Adam zit zou ik toch echt eens meijiro tjekken ofzo

maargoed ik zoek hier geen flame uit tussen scholen...ik heb van beide scholen gehoord, beide niks slechts...

alleen over meijiro meer goeds
Ik kom dan wel eens langs. Hoe heet je dan.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 20:44
THE S
THE S is offline
Citaat:
jeroen2 schreef op 22-03-2003 @ 19:26:
je moet nog wel even vermelden dat je een vervelende mongool bent
Lekker ik ben een vervelende mongool.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:46
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
THE S schreef op 22-03-2003 @ 21:43:
Ik kom dan wel eens langs. Hoe heet je dan.
huh? ik zit niet bij meijiro....ik zit in den bosch...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 10:31
THE S
THE S is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-03-2003 @ 23:46:
huh? ik zit niet bij meijiro....ik zit in den bosch...
OW. Sorry voor de misverstand.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:18
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
In A'dam zitten er trouwens wel veel he?

Vos
Mousid
meijiro
...


en hier slechts 1 naja ook goed
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:35
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het mooiste vind ik nog altijd de K1-GP's...

Gister op Eurosport was die wedstrijd tussen Sapp en Hoost weer herhaald...
Hoost had meer moeten bewegen dan had hij makkelijk gewonnen, maar hij iet zich jammer genoeg in de hoek drijven. En die Sapp ken weinig maar hij kan wel aardige mokerslagen uitdelen zeg...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2003, 20:48
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Hoost was gewoon mentaal neit goed genoeg om sapp te verslaan, als ie een beetje nadacht dan had ie sapp zo kunnen verslaan..jammer maar helaas is ie al 2 keer door dezelfde fout afgegaan...slechte tactiek
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-03-2003 @ 21:48:
Hoost was gewoon mentaal neit goed genoeg om sapp te verslaan, als ie een beetje nadacht dan had ie sapp zo kunnen verslaan..jammer maar helaas is ie al 2 keer door dezelfde fout afgegaan...slechte tactiek
Hij begon goed. Die loopkicks en tikken op de lever kwamen goed aan. Sapp kon amper blijven staan, ik denk dat Hoost iets te overmoedig raakte, was erg dom.

(Hij heeft uiteindelijk wel die K1 finale gewonnen, hij had wel mazzel dat de Jappies hem kozen om Sapp te vervangen die opgaf na de wedstrijd tegen dezelfde Hoost.)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:33
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
loopkicks?

naja mazzel mazzel..Sapp liep kreupel weg en dat door Hoost...dus zo'n mazzel vond ik het niet....eerder terecht
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 22:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-03-2003 @ 22:33:
loopkicks?

naja mazzel mazzel..Sapp liep kreupel weg en dat door Hoost...dus zo'n mazzel vond ik het niet....eerder terecht
Tja, hij was eigenlijk al gewoon uitgeschakeld (Hoost).
Ik dacht dat het publiek via de wesite kon kiezen wie er voor Sapp in de plaats door zou gaan naar de volgende ronde... Ze kozen massaal voor Hoost, das toch wel een goed teken. Nog steeds gigantisch populair daar. (en eigenlijk ook al een legende)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:51
THE S
THE S is offline
Hey check op vette ko's . Moet je ff zien.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:54
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Muay Thai is zeker wel de beste vechtsport! Alleen wel jammer dat er zo weinig vrouwen zijn die het professioneel doen...Bij mij op de sportschool ben ik zelfs het enige meisje...Maar vermaak me prima hoor
Ik train trouwes bij Dave Jonkers in Zuidlaren, waar ook Sem Schilt traint/les geeft en Martin van Emmen en Anton Schut...om maar es ff te patsen over de kwaliteit van je sportschool...
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle

Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:10
THE S
THE S is offline
Citaat:
barbelle schreef op 01-04-2003 @ 18:54:
Muay Thai is zeker wel de beste vechtsport! Alleen wel jammer dat er zo weinig vrouwen zijn die het professioneel doen...Bij mij op de sportschool ben ik zelfs het enige meisje...Maar vermaak me prima hoor
Ik train trouwes bij Dave Jonkers in Zuidlaren, waar ook Sem Schilt traint/les geeft en Martin van Emmen en Anton Schut...om maar es ff te patsen over de kwaliteit van je sportschool...
Er zijn eigenlijk best wel veel vrouwen die muay thai beoefenen, maar dat komt niet echt veel in de spotlight. Het gaat meestal toch om mannen. Op mijn oude sportschool waren er iets van 13 meisjes. Dat is best wel veel. Waar ik nu train ken ik alleen 2 meisjes.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2003, 20:46
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Hoezo de beste vechtsport? Bij Thaiboksen heb je geen worpen. Met jui-jitsu bijvoorbeeld kan je iemand wel met een schouderworp op de grond gooien, toch wel iets effectiever lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
S@nder schreef op 01-04-2003 @ 21:46:
Hoezo de beste vechtsport? Bij Thaiboksen heb je geen worpen. Met jui-jitsu bijvoorbeeld kan je iemand wel met een schouderworp op de grond gooien, toch wel iets effectiever lijkt mij.
Ik denk dat je geen kans hebt om iemand te werpen die aan (thai)boksen doet.
Er worden wel gevechten gehouden tussen (thai)boksers en Karateka's en Jui-jutsu figuren maar deze laatsten hebben meestal geen schijn van kans.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:43
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Anders pak je toch gewoon iemand z'n been vast als die een trap wil uitdelen, en gooi je em op de grond? Hoezo geen kans, zijn die gasten supersnel ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:59
THE S
THE S is offline
Citaat:
S@nder schreef op 02-04-2003 @ 15:43:
Anders pak je toch gewoon iemand z'n been vast als die een trap wil uitdelen, en gooi je em op de grond? Hoezo geen kans, zijn die gasten supersnel ofzo?
Nou probeer maar eens een been vast te pakken van een thaibokser wanneer hij een high kick of een low kick geeft. Dat lukt je echt niet hoor. En als je toch wilt worpen moet je die gene toch wel vast kunnen pakken.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:58
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
luister es klein jongetje, jij doet Muay Thai zeker niet zo lang? In jouw klein wereldje is je eigen vechtsport misschien het beste, maar probeer es wat meer rond te kijken. Ja in een ring, geen vuile dingen, in rondes, geen grondgevechten is Muay Thai misschien het sterkst, maar zo kan je nog doorgaan.

Dan kan ook zeggen van: ja met un blinddoek om, op 1 been staan is misschien Tae Kwon Do het sterkst.

In een ring met 12 ronden, geen grond-shit, en alleen stoten word jij als Muay Thai in je reet verkracht door zo een beetje alle boksers.

En zodra je op de grond komt word jij als klein Muay Thai jongetje ook in je hol genomen door alle worstelaars.

En zoals ik je nu hoor ben je een agressief jongetje en wil je graag vechten, daar zal ik mee oppassen. Heb je wel es op straat gestaan en vol een klap in je gezicht gekregen? Das heel wat anders dan in een ring met grote handschoenen en na 3 minuten ff uitrusten. Ik zou oppassen want met jouw mentaliteit kom je zeker die persoon tegen die sterker is.

Gewoon op straat word je als Muay Thai nog verkracht door Brazilian Jiu Jiutsu, Vale Tudo, Kyokushinkai, Sanda, Krav Maga, Wing Shung, Jeet Kun Do, Sambo en nog ander full-contact, freefight stylen.

Denk alsjeblieft niet dat je alles bent klein jongetje met je Muay Thai , want ik weet het uit ervaring dat Muay Thai misschien wel het sterkste is op Muay Thai regels maar op de straat gelden er helemaal geen regels.

1 vuist zonder handschoen in je gezicht en het kan al voorbij zijn, en dat heb je zeker nooit gehad...

so please SHUT THE FUCK UP

ps ik kan hier wel uren over doorlullen over de zwakke plekken van Muay Thai en dat je de persoon die sterker is dan jouw zeker tegenkomt, maar dat doe ik later wel heb nu geen zin.

begrijp me goed, Muay Thai is een goed vechtsport, ik hou zelf ook van Muay Thai en het is zeker geen slechte vechtsport maar wat ik dan haat zijn die stomme vechtsport Noobs die weer zeggen van Tae Kwondo is de beste vechtsport ter wereld ofzo of zo als in jouw geval Muay Thai.
Ga op straat es een gevecht vechten. Dat is TOTAAL anders dan een partijtje in een ring...

en ga vooral door met Muay Thai maar doe het met respect voor je medemens en in harmonie met je omgeving

aye
Jelle
__________________
**~~YEAH!!!~~**
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:00
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
en de moesad gym is wel slechter dan de mejiro (Bonjasky aye)
__________________
**~~YEAH!!!~~**
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:22
THE S
THE S is offline
Eey nerd begin me niet zomaar te vooroordelen. Als je goed de titel leest zie je dat het een vraag is. En ik woon in de bijlmer(amsterdam zuid-oost) en daar kom je elke dag schiet of vecht partijen tegen. Ik heb heb zeker meer dan jij op straat gevochten. EN ik zit al 5 jaar op muay thai dus ik weet niet wat je praat. En ik zeg ik vind muay thai de beste vechtsport niet het is de beste vechtsport. En jongen je hebt geen verstand van gym's zo te zien, want kijk naar de vechters van mousid en mejiro. En wie heeft het erover om op straat te vechten. Jij bent gewoon een nerd die niet goed leest en daarna kom je nog met je domme vooroordeel.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:10
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
THE S schreef op 02-04-2003 @ 18:22:
Eey nerd begin me niet zomaar te vooroordelen. Als je goed de titel leest zie je dat het een vraag is. En ik woon in de bijlmer(amsterdam zuid-oost) en daar kom je elke dag schiet of vecht partijen tegen. Ik heb heb zeker meer dan jij op straat gevochten. EN ik zit al 5 jaar op muay thai dus ik weet niet wat je praat. En ik zeg ik vind muay thai de beste vechtsport niet het is de beste vechtsport. En jongen je hebt geen verstand van gym's zo te zien, want kijk naar de vechters van mousid en mejiro. En wie heeft het erover om op straat te vechten. Jij bent gewoon een nerd die niet goed leest en daarna kom je nog met je domme vooroordeel.
als ik goed de titel leest, zie ik dat je gewoon wilt opscheppen over je vechtsport en zie ik helemaal geen vraag, dus wie is hier de nerd.

Citaat:
En ik zeg ik vind muay thai de beste vechtsport niet het is de beste vechtsport.
jij bent gewoon een nerd die nog nooit van interpunctie heeft gehoord, dus niet over nerds lullen.

je hele reply is een onsamendhangend geheel waar ik geen wijs uit kunt, maar ik probeer toch maar nuttig te antwoorden.

Citaat:
Als je goed de titel leest zie je dat het een vraag is. En ik woon in de bijlmer(amsterdam zuid-oost) en daar kom je elke dag schiet of vecht partijen tegen. Ik heb heb zeker meer dan jij op straat gevochten. EN ik zit al 5 jaar op muay thai dus ik weet niet wat je praa
yeah right.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 16:44
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Ik WeEt N iEt h OoWr...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:26
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
J3LL31987MB schreef op 02-04-2003 @ 17:58:
Gewoon op straat word je als Muay Thai nog verkracht door Brazilian Jiu Jiutsu, Vale Tudo, Kyokushinkai, Sanda, Krav Maga, Wing Shung, Jeet Kun Do, Sambo en nog ander full-contact, freefight stylen.
Daar ben ik het zeker niet mee eens (op krav maga/freefight/BJJ/Vale Tudo over het algemeen na)...


Voor de rest ben ik het wel met je eens
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:47
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Om nog even over nerds verder te gaan, jullie gebruiken het hier een beetje verkeerd.

nerd (de ~ (m.))

1 type mens dat vooral technisch ontwikkeld is, en achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2003, 20:33
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
laten we het erop houden dat het voor de mensen die het doen de beste vechtsport is, anders zouden ze wel een andere sport gaan doen, toch?
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:37
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Inderdaad. Toch is dit geruzie in deze topic wel komisch .
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 21:29
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
nee niet helemaal...

capoeira: je wordt er niet echt een gewledige vechter van (vere van IMHO), alleen het is wel cool voor de show... Als je darop zit, kun je best inzien dat het niet de meest effectieve sport is en er toch opblijven, omdat je juist een ander element in die sport je zo trekt.

Maargoed, verder kunnen de vechtsporters beter samenwerken, omdat de maatschappij al neoit echt meewerkt (zie de vaak negatieve publiciteit in de krant )
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 10:07
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
ja sorry, de titel was Muay Thai is het de beste vechtsport. Ik dacht dat je bedoelde dat het de beste vechtsport was, want er stond geen vraagteken.

Citaat:
Ik kom dan wel eens langs. Hoe heet je dan.
Yeah right
__________________
**~~YEAH!!!~~**
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 01:25
138
Avatar van 138
138 is offline
Citaat:
J3LL31987MB schreef op 02-04-2003 @ 18:00:
en de moesad gym is wel slechter dan de mejiro (Bonjasky aye)

Lol als je mooie gevechten wil zien moet je toch wel rond de 69 kilo zitten die lui vechten veel beter dan die lompe zwaargewichten zeg
__________________
Want me to get naked and start the revolution?......I'll take that as a maybe. We wrof th twildwen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:04
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
Citaat:
Lol als je mooie gevechten wil zien moet je toch wel rond de 69 kilo zitten die lui vechten veel beter dan die lompe zwaargewichten zeg
Oh, dus jij wil zeggen dat iemand van 69 kilo, een echte zwaargewicht zoals Peter Aerts of Jerome LeBanner kan verslaan? Of alleen mooier vechten? Als je dat laatste bedoeld ben ik het met je eens, vooral de echte gevechten in Thailand vind ik mooi, gaat allemaal wat sneller
Laten we hier maar een MT-topic van maken ok? Wie zijn jullie favoriete Thai vechters? mijne:
Malaiphet Sitprapom
Jongsana"Wooden Man" Fairtex
Eric"El Tigre"Castanos
__________________
**~~YEAH!!!~~**
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:
THE S schreef op 02-04-2003 @ 18:22:
Eey nerd begin me niet zomaar te vooroordelen. Als je goed de titel leest zie je dat het een vraag is. En ik woon in de bijlmer(amsterdam zuid-oost) en daar kom je elke dag schiet of vecht partijen tegen. Ik heb heb zeker meer dan jij op straat gevochten. EN ik zit al 5 jaar op muay thai dus ik weet niet wat je praat. En ik zeg ik vind muay thai de beste vechtsport niet het is de beste vechtsport. En jongen je hebt geen verstand van gym's zo te zien, want kijk naar de vechters van mousid en mejiro. En wie heeft het erover om op straat te vechten. Jij bent gewoon een nerd die niet goed leest en daarna kom je nog met je domme vooroordeel.

Hou gewoon stil, en zwijg in vrede.....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 17:08
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
ik vind zwaaragewichten mooier... Bij lichtgewichten is het tevaak "hit 'N Run"...superzwaargewichten zoals Sapp is weer een extreem uiterste en niet mooi...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 22:21
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Geef mij maar Sem Schilt
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 08:52
Verwijderd
hey, weinig nieuws meer van the S
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:59
THE S
THE S is offline
Citaat:
Champ-00 schreef op 09-04-2003 @ 09:52:
hey, weinig nieuws meer van the S
Ja ik was nog vergeten om ff te komen.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:50
SWA
SWA is offline
gezeur weer hier
maar wel grappig om te lezen
die gast loopt nu weer een topic over zn muay thai te zeiken (nu heeft ie em zelf gemaakt dan)
maja laat em maar denken dat het de beste is,
en om ff me eigen commentaar over de beste vechtsport te geven: ik denk dat die er niet is , want vrijwel elke vechtsport heeft weer zijn positieve of negatieve invalshoek. maar degene die erg praktisch zijn op straat lijken mij die allrounds, freefight, jiu jitsu en krav maga. alhoewel je met sporten zoals muay thai of karate niet op de grond leert vechten, is het toch zo zoals THE S al zei moeilijk om te 'judo'en' tegen een goede karateka.
dus.......
__________________
wazzaa
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:48
Verwijderd
I rest my case
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:55
THE S
THE S is offline
Citaat:
SWA schreef op 09-04-2003 @ 16:50:
gezeur weer hier
maar wel grappig om te lezen
die gast loopt nu weer een topic over zn muay thai te zeiken (nu heeft ie em zelf gemaakt dan)
maja laat em maar denken dat het de beste is,
en om ff me eigen commentaar over de beste vechtsport te geven: ik denk dat die er niet is , want vrijwel elke vechtsport heeft weer zijn positieve of negatieve invalshoek. maar degene die erg praktisch zijn op straat lijken mij die allrounds, freefight, jiu jitsu en krav maga. alhoewel je met sporten zoals muay thai of karate niet op de grond leert vechten, is het toch zo zoals THE S al zei moeilijk om te 'judo'en' tegen een goede karateka.
dus.......
Ja je hebt gelijk, want bij muay thai maakt het niet echt uit dat je mentaal heel sterk bent net als bij kung fu. Dat vind ik wel een zwakke punt van muay thai.
__________________
Het verschil tussen vechten in de praktijk en sparren in de dojo is gelijk aan zwemmen in een oceaan en leren zwemmen in de dojo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wushu; Wing chun, san da/san-shou
Verwijderd
23 01-04-2007 23:28
Vrije tijd Vecht sport/kunst.
saturday
17 25-12-2006 11:23
Vrije tijd Beste vechtsport?
Severus
104 13-10-2003 22:15
Vrije tijd Vechtsport
Upke
101 28-08-2003 19:28
Vrije tijd Welke vechtsport?
Rerisen Phoenix
89 30-04-2003 16:23
Vrije tijd Karateka's-alle soorten Karate
Sansonnet
53 02-04-2003 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.