Oud 30-05-2004, 19:44
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Een roos, nagetekend van een foto. Ik ben er nog niet helemaal tevreden mee, en ik zou graag de mening van anderen horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 19:45
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
ik vind em mooi!!

misschien een scherper buitenrandje van de roos?

hijs iig mooi, nee, heel mooi

de steel kun je misschien wel anders doen, dat het een echte steel is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:46
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
thnxz, ik zal wat aan de steel doen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:48
Verwijderd
De bloem zelf vind ik erg mooi, de steel zou ik idd wat aan veranderen, want dat 'verpest' nu min of meer de tekening en das zonde.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:13
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Aan de roos zelf zou ik echt niets meer veranderen als ik jou was. Die is echt heel mooi gelukt. De stengel daarentegen steekt net wat te hard af tegen die volle roos. Misschien kan je hem nog wat verder uitwerken? Blaadjes en doornen toevoegen. Hij was btw ook mooi geweest zonder stengel denk k.
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:07
Verwijderd
die steel ziet er inderdaad uit alsof ie er gewoon een beetje aanhangt.. das wat onverzorgd.. probeer het eens zonder steel.. gewoon de bloem zelf.. das volgens mij heel mooi.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:18
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Stoetel schreef op 30-05-2004 @ 23:13 :
Aan de roos zelf zou ik echt niets meer veranderen als ik jou was. Die is echt heel mooi gelukt. De stengel daarentegen steekt net wat te hard af tegen die volle roos. Blaadjes en doornen toevoegen.
doornen zowiezo, dat maakt de roos.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 21:55
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik zal 'm zonder stengel laten inscannen en hier posten, dan beslis ik aan de hand van de reacties of ik een nieuwe stengel teken.
NB. De roos ziet er wat grof uit, maar dat komt door de scan, in het echt is ie beter
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 22:05
Verwijderd
ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 08:32
Verwijderd
Hij is mooi, alleen die stengel past er niet bij. Maar verder is ie .
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 22:12
Gordijn
Gordijn is offline
Mm, ik vind niet dat de stengel realistischer zou moeten worden, alleen de manier waarop hij aan de roos vast zit is fout volgens mij. Het lijkt nu net alsof de bloem aan de voorkant van de stengel zit, terwijl de bloem OP de stengel hoort te zitten.

Voor de rest: toppie
__________________
OLEE
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 17:42
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Ik vind de steel ook wat minder; het lijkt inderdaad net alsof de bloem vóór de steel zit. En er moeten inderdaad doornen aan . Verder zou ik de contourlijnen van de roos iets donkerder maken, dat staat misschien wat mooier.

Maar verder: héél erg mooi & knap getekend !
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:32
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Degene die altijd voor me scant zie voorlopig niet, dus heb ik in paint de stengel weggehaald. Maar goed, hier is ie:

Hij is zo idd mooier dan met stengel (vind ik). Zal ik 'm zo laten of zal ik een nieuwe stengel tekenen? En ander (opbouwend) commentaar is natuurlijk ook welkom.
(de omlijning heb ik op m'n tekening al donkerder gemaakt, ik zal de tekening zo snel mogelijk laten scannen)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:35
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
Sketch schreef op 02-06-2004 @ 20:32 :
Degene die altijd voor me scant zie voorlopig niet, dus heb ik in paint de stengel weggehaald. Maar goed, hier is ie:
[afbeelding]
Hij is zo idd mooier dan met stengel (vind ik). Zal ik 'm zo laten of zal ik een nieuwe stengel tekenen? En ander (opbouwend) commentaar is natuurlijk ook welkom.
(de omlijning heb ik op m'n tekening al donkerder gemaakt, ik zal de tekening zo snel mogelijk laten scannen)
Idd leuk, zo zonder stengel! Maar als je niet goed weet of je nu toch een stengel moet tekenen of niet omdat je schrik hebt dat het niet goed lukt: print dan deze bloem zonder stengel af en teken daar een uitgewerkte stengel bij. Dan kan je nog kijken of je het origineel leuker vindt met of zonder stengel.
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 02-06-2004 @ 20:32 :
Degene die altijd voor me scant zie voorlopig niet, dus heb ik in paint de stengel weggehaald. Maar goed, hier is ie:
[afbeelding]
Hij is zo idd mooier dan met stengel (vind ik). Zal ik 'm zo laten of zal ik een nieuwe stengel tekenen? En ander (opbouwend) commentaar is natuurlijk ook welkom.
(de omlijning heb ik op m'n tekening al donkerder gemaakt, ik zal de tekening zo snel mogelijk laten scannen)
Zonder stengel is hij veel mooier. Ik zou willen dat ik die roos thuis in een lijstje aan de muur kon hangen .
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:33
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Citaat:
Sketch schreef op 02-06-2004 @ 20:32 :
Degene die altijd voor me scant zie voorlopig niet, dus heb ik in paint de stengel weggehaald. Maar goed, hier is ie:
[afbeelding]
Hij is zo idd mooier dan met stengel (vind ik). Zal ik 'm zo laten of zal ik een nieuwe stengel tekenen? En ander (opbouwend) commentaar is natuurlijk ook welkom.
(de omlijning heb ik op m'n tekening al donkerder gemaakt, ik zal de tekening zo snel mogelijk laten scannen)
Zo is ie leuk, zonder stengel.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 14:48
Soowl
Avatar van Soowl
Soowl is offline
heel mooi maar inderdaad misschien scherpere randjes aan de buitenkant...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 13:04
Ninnoc
Ninnoc is offline
nee geen scherpe randjes aan de buitenkant!!
nix meer aan doen, zo is ie mooi, scherpe randjes zou ik niet mooi vinden. haal de steel idd weg maar laat m wel wat hoger op papier staan, niet zo als de tweede, eerste vind ik leuker mits zonder steel
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2004, 18:03
Verwijderd
Ik vind hem ook mooier zonder stengel.. die stengel was toch wel wat iel... Als je toch nog iets erbij wilt tekenen.. teken dan een baar van die gekartelde rozenbladeren.. ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 19:38
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Hier is de nieuwste versie van m'n tekening, met de (iets) scherpe randen (sorry Ninnoc, maar die had ik al getekend voor je reply). Ik denk dat ik hem maar zo laat.

Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 09:03
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm de scherpe randjes zijn niet eens zo storend, zonder blijf ik mooier vinden omdat t zo'n realistische tekening is, zonder ligt de nadruk meer op de schaduw en is t iets minder een tekening tekening als je begrijpt wat ik bedoel.

maar je hoeft je er niet voor te verontschuldigen kwestie van smaak, waar zo te horen veel t ook niet met me over eens zijn.
Ik vind t trouwens een hele mooie tekening hoor, ik zou t zelf nooit kunnen (heb in verleden vaak rozen proberen te tekenen).
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 20:52
Verwijderd
Ik vind die zonder de scherpe randjes ook wat mooier.
Verder mooie tekening, zou er weinig meer aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:10
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ok, bedankt voor je 'commentaar' (commentaar klinkt zo negatief...) ik zal de randjes weer ietsje lichter maken, dat het net tussen de 2 versies in zit, zodat het duidelijk te zien is waar de bloemblaadjes ophouden, maar je niet ziet dat het een getekende lijn is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tik je naam in en laat ons zien wat er gevonden wordt!
Verwijderd
103 06-09-2007 06:59
ARTistiek [tekening] nog een roos
Sketch
5 13-10-2004 21:20
Verhalen & Gedichten De verwelkte roos
Saarah
11 07-10-2004 18:17
ARTistiek oproep: wil iemand een tatoe voor mij tekenen?
paco
3 20-06-2003 15:53
ARTistiek [tekeningen, krijtgebeuren, vanalles]zijn er wel veel
Verwijderd
5 08-06-2003 10:41
ARTistiek Een roos waarvan een blaadje valt en veranderd in een blood druppel
AvA AdoRe
14 05-03-2003 16:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.