Oud 05-05-2020, 14:32
Roane32
Roane32 is offline
Enkele jaren geleden at ik een stukje paprika, terwijl ik van de frisse smaak in mijn mond genoot, voelde ik een harde knal in mijn mond. In een van de stukjes paprika zat blijkbaar nog een pit, louter ellende natuurlijk! Uit rancune had ik bijna zin om de tandartsenpraktijk te bellen en mijn verhaal te houden, maar ik hield mij in. Tot ongeveer een jaar geleden. Ik at zoals gewoonlijk weer een paprika en het was natuurlijk weer raak. Met een pijlsnelle duikvlucht belandde het pitje uit de paprika weer onder dezelfde tand. Ik sloeg bijna een gil van de pijn, pure ellende! Suzy* had wat homeopathische kruiden meegenomen om de pijn te verlichten maar zelfs dat gaf geen verlichting. Het was inmiddels al laat in de avond dus ik kon de tandarts niet meer bellen, toch heb ik de hele nacht wakker gelegen om te lezen over mede slachtoffers van de paprika. De volgende ochtend belde ik naar de tandarts en kreeg ik weer de assistente aan de telefoon, de botte vrouw zei 'Mevrouw, nog nooit is een tand afgebroken door een paprikapit, dat kan niet' Het kan dus wel! Louter ellende door die vreselijke tandarts, mis ik weer een tand! Inmiddels is de tand 'hersteld' (opgevuld met van dat vreselijke nep spul) en mag ik niet meer klagen van de tandarts. Bah! Wat een vreselijke gebeurtenis, louter ellende! Helaas is gisteren ook een deel van het composiet afgebroken.... Vreselijk! Nu zit ik weer in de zorgmolen.... Ik durf de tandarts niet meer te bellen...
Oud 05-05-2020, 14:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ga weg.
Oud 05-05-2020, 14:44
Roane32
Roane32 is offline
Vreselijk niet waar? Heb jij ook wel een trauma's bij de tandarts meegemaakt?
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.