Oud 08-12-2019, 12:31
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Hey,

Bij een persoonlijkheidstest komen er 4 kleuren uit; rood, blauw, geel en groen. Nu moest ik voor de toelating bij een opleiding zo'n test doen. Nu kwam bijna iedereen om mij heen uit op rood, leiderschap, terwijl ik een andere kleur had. Leiderschap etc. is inderdaad belangrijk bij de opleiding, dus dat begrijp ik wel, maar nu begin ik me ietwat zorgen te maken. Nu vroeg ik mij nml af, aangezien ik nog een behoorlijke poos moet wachten op de uitslag, of het zin heeft om "in spanning" erop te wachten, of dat de kansen zo minimaal zijn dat ik het beter kan laten varen.

Daarnaast was ik benieuwd of jullie al eens zo'n test hebben gedaan en wat jullie daarvan vonden.

Groetjes,
🐟stick.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2019, 21:00
Verwijderd
Heb ik ook eens gedaan, bij mij kwam er rood en groen uit. Ja ik weet niet wat ik van moet vinden eigenlijk en of dit nu zo belangrijk is. Ik herken mezelf wel heel erg in de rode kant, maar ook in de groene kant. Als ik kwaad ben, ben ik rood, als ik je goed volk vind dan ben ik groen alleen op zakelijk gebied ben ik altijd rood. In mijn contact (anders dan zakelijk gezien) met mensen ben ik in principe groen.

Wat ik ervan merk? Tja ik schop tegen heel veel schenen en ik ben erg verwarrend. En ik ken ook alle valkuilen. Verder stond ik versteld dat ik niet blauw was eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 16:02
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Heb ik ook eens gedaan, bij mij kwam er rood en groen uit. Ja ik weet niet wat ik van moet vinden eigenlijk en of dit nu zo belangrijk is. Ik herken mezelf wel heel erg in de rode kant, maar ook in de groene kant. Als ik kwaad ben, ben ik rood, als ik je goed volk vind dan ben ik groen alleen op zakelijk gebied ben ik altijd rood. In mijn contact (anders dan zakelijk gezien) met mensen ben ik in principe groen.

Wat ik ervan merk? Tja ik schop tegen heel veel schenen en ik ben erg verwarrend. En ik ken ook alle valkuilen. Verder stond ik versteld dat ik niet blauw was eigenlijk.
Bedankt voor je reactie c:
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.