Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2010, 23:31
Dice94
Dice94 is offline
Ok ik ben er uit, daten is niet echt mijn ding. Je bent allebei gespannen en bij mij is het niet verder gekomen dan 1 date en een beetje praten bij alle meisjes waarmee ik heb gedatet.
Als ik een meisje ontmoet in een club/cafe, no problem, kan best gezellig worden, als het dan heel leuk is, ga je dan gewoon naar elkaar toe en leer je elkaar beter kennen.

Maar ik vind dat je jezelf een kleine kans geeft als je date, of in ieder geval bij mij. Ik kan mezelf niet goed laten zien in een paar uurtjes in het park zitten, ijsje halen etc. Dat vind ik moeilijk, omdat ik die andere persoon ook nog niet zo goed ken.

Wat denken jullie dat een goeie vervanging is voor daten en wat vinden jullie er zelf van?
Ik zie bij iemand thuis komen overigens niet als 'daten', want dat is veel meer privé.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2010, 09:10
Opinie
Opinie is offline
Ik vind het maar niks. Ben ik veel te gespannen voor!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 09:15
Verwijderd
Meestal als ik met iemand ga daten dan ken ik die al een beetje, als je bijvoorbeeld gezoend hebt op een feestje of zo. En het is dan een goede manier om erachter te komen wat je nou van elkaar vindt. Een blind date lijkt me ook wel een keertje heel erg leuk! Natuurlijk is het spannend maar toch ook wel leuk..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 09:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb nog nooit gedate. Ik word eerst vrienden met iemand, dan weet ik ook waar ik aan begin.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 10:18
Verwijderd
Ik vind daten heel chill! Ben sowieso nooit gespannen en drinks and fun met een leuk meisjes zag ik nooit als een bezwaar
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 11:06
Verwijderd
Zelfde als Bartezz, hoewel ik soms misschien wel een beetje zenuwachtig ben soms, vooral als we al gezoend hebben en ik me afvraag of hij nou eigenlijk wel zo leuk was Maar ik hang er niks aan op, je spreekt gewoon af en ik ben niet bezig met "oh ik hoop dat dit de liefde van mijn leven blijkt te zijn" of "oh ik wil hem heel gauw in bed krijgen". Gewoon gezellig iets leuks gaan doen of lekker wat gaan drinken en kletsen, prima toch?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 13:23
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vind daten ook leuk, het nieuwe, elkaar (beter) leren kennen, maar ik ben (van tevoren) wel een beetje gespannen. Je moet er niet te veel van verwachten, gewoon een leuke middag/avond hebben. Als het niet leuk was of echt vreselijk was, dan heb je altijd nog een leuk verhaal te vertellen aan je vrienden.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 13:39
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Ik ben niet echt van het 1 op 1 met iemand. Ik ben niet overdreven gespannen ofzo, maar ik voel me gewoon beter met een clubje mensen om me heen. Maar mocht het voorkomen dat ik een keer een date heb dan heb ik er meestal wel zin in, gewoon een leuke middag/avond en wordt het niks, dan wordt het niks. Jammer, next.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 14:04
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Date is bij mij altijd goed gegaan hoor. Er is daar weliswaar bijna nooit 'n relatie of iets dergelijks uitgekomen, maar met de meeste heb ik daarna nog 'n hele tijd leuk contact gehad .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 23:14
Dice94
Dice94 is offline
Ja maar bij al mijn dates is eigenlijk een beetje het contact verbroken daarna haha, als of ik een afschuwelijk persoon ben (zo denk ik er gelukkig niet over haha). By the way, daten nadat je elkaar al aardig kent lijkt me verder wel prima, maar ik vind het moeilijk als je er elkaar nog niet zo goed kent. Ik weet nooit zo goed hoe ik daarna verder moet! Ik date eigenlijk ook alleen maar omdat ik een meisje aantrekkelijk en/of leuk vind. Ik date nooit eigenlijk met een meisje vriendschappelijk, of ik moet haar al aardig lang kennen en dat ik gewoon even met haar ga chillen alsof er een vriend van me langskomt, maar dan noem ik het geen daten meer.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 23:19
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kunt toch ook met haar en een paar vrienden uitgaan? Is er minder spanning op jullie tweeën als het even niet zo lekker loopt en valt het ook niet zo stil.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 16:11
SannePastoor
SannePastoor is offline
Ik vind daten heel erg leuk! Je hoeft je in ieder geval niet te schamen voor iemand die je 'niet' heel je leven al kent. Daarenboven hoeft het niet alleen op een relatie uit te draaien. Maar het kan ook eindigen in een vriendschap waardoor je je netwerk weer uitbreid. Ikzelf heb me al op verschillende datingsites aangemeld. Zoals lexa en datelife.nl. Via datelife heb ik iets meer dates gehad dan via lexa maar ik ben over beiden heel erg tevreden Al moet je voor lexa wel betalen terwijl datelife gratis is.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 18:09
Verwijderd
Zeg niet te snel dat het jouw ding niet is. Je moet er gewoon nog aan wennen.

Zodra je vaker gaat daten, zul je ook minder gespannen zijn en wordt het dus vanzelf ook weer leuker om te doen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 15:47
mundial
mundial is offline
Citaat:
ok ik ben er uit, daten is niet echt mijn ding. Je bent allebei gespannen en bij mij is het niet verder gekomen dan 1 date en een beetje praten bij alle meisjes waarmee ik heb gedatet.
Als ik een meisje ontmoet in een club/cafe, no problem, kan best gezellig worden, als het dan heel leuk is, ga je dan gewoon naar elkaar toe en leer je elkaar beter kennen.

Maar ik vind dat je jezelf een kleine kans geeft als je date, of in ieder geval bij mij. Ik kan mezelf niet goed laten zien in een paar uurtjes in het park zitten, ijsje halen etc. Dat vind ik moeilijk, omdat ik die andere persoon ook nog niet zo goed ken.

Wat denken jullie dat een goeie vervanging is voor daten en wat vinden jullie er zelf van?
Ik zie bij iemand thuis komen overigens niet als 'daten', want dat is veel meer privé.
sexdating is wel leuk om te doen.
Dat doe ik vaak
probeer het ook eens en je merkt dat het echt super is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie toekomstvisie relatie
SiemdeCyper
15 05-07-2010 17:40
Liefde & Relatie Wat doe je als een vriend homo is?
fleurbloem
59 22-12-2009 23:41
Liefde & Relatie mijn dramatische liefde
Juana__
8 13-10-2009 12:00
Liefde & Relatie Te verlegen om te verleiden
stryker
38 25-03-2005 22:23
De Kantine Chatten
EspumaX
105 16-01-2004 21:52
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.