Oud 09-06-2004, 19:20
jet
Avatar van jet
jet is offline
Ik heb pfeiffer, en ik heb er nou via de zoekfunctie heel veel over gelezen, maar ik vroeg me toch nog wat dingen af.
ik zag heel veel mensen die het ook hebben gehad, hoe hebben jullie 'je leven ingedeeld' zeg maar. precies doen waar je zin in had (dat mag van de dokter) of toch nog enige structuur? en wat hebben jullie met je school/studie gedaan?

verder heb ik er heel erg last van mn lever van, ik kan niks eten waar maar een beetje vet inzit. en voor de mensen die dit ook hebben gehad, wat aten jullie dan?

dankjewel
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 19:24
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Beterschap!
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 19:24
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Eerste deel ga ik niet op antwoorden, staat al minstens 100 keer bij de zoekfunctie en mijn persoonlijke verhaal heb je toch niks aan in jouw situatie.

Tweede deel: ik had ook erg last van mn lever. Wat ik dan at? Simpel, geen dingen waar te veel vet in zit.
Klinkt stom maar is toch echt gewoon: geen patat, chocola etc maar gewoon elke dag boterhammen en groente-aardappels-(niet vet) vlees, of pasta (met niet te vette saus).

Gewoon gezond eten dus.. en niet snoepen.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:15
Anno 1986
Avatar van Anno 1986
Anno 1986 is offline
TIP: ga naar een homeopaat, vraag druppels...en je bent er (sneller) vanaf!

Heeft bij ons thuis super geholpen, heel de familie had het...

Grtjs.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:36
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Ik heb een jaar lang pfeiffer gehad, heb in die tijd veel gerust en goed gezond gegeten, vrijwel geen vet. Ik had last van dikke ogen en een opgezette keel, daar had ik druppels voor en een drankje, voor de rest deed ik gewoon de dingen die ik anders ook doe, alleen niet te lang (snel moe). Ik ben een aantal maanden thuis gebleven van school (basisschool) omdat m'n concentratie minder werd en viel vaak in slaap, hopelijk kom je er sneller af als ik, beterschap!
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 08:47
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Ik ben eerste hele dagen thuisgebleven van school (ongeveer 2 maanden) en toen halve dagen naar school gegaan....

Wat ik thuis deed? Niet veel want ik was EGT ziek....Ik las, maakte huiswerk, hielp mn moeder een beetje in huis, en sliep heel veel....De eerste week heb ik niets gegeten want ik kreeg het absoluut niet door mn keel (keelpijn & opgezette klieren)...Van mijn lever heb ik niks gevoeld, alleen als ik erop drukte....
Ik mocht ook gewoon alles eten dus daar kan ik nix over zeggen...

SUCCES!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 09:07
HoloDoc
Avatar van HoloDoc
HoloDoc is offline
Inderdaat .. veel rust en Koolhydraten eten pasta oa.
ook veel drinken . is altijd goed

groene thee ipv koffie of melk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 14:52
Verwijderd
Leven indelen: het ligt er aan hoe zwaar je het te pakken hebt maar aangezien je lever ontregelt is denk ik dat je een zware vorm hebt. Het is dan belangrijk om rust te nemen. Ook al denk je dat iets wel kan, neem toch maar rust. Maar als je een zware vorm hebt kan ik me niet voorstellen dat je de komende 2 weken je bed nog uitkomt, maargoed. Ik heb school en werk afgezegd gedurende 2 maanden.

Eten: zolang je trek hebt (kan ik me ook niet voorstellen) gewoon eten, niets bijzonders en dus geen vet (houdt in geen vet vlees, geen chips e.d.) en absoluut geen alcohol.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:17
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 10-06-2004 @ 09:47 :

Wat ik thuis deed? Niet veel want ik was EGT ziek....Ik las, maakte huiswerk, hielp mn moeder een beetje in huis, en sliep heel veel....D
Offtopic: Dat valt dus wel mee met dat 'EGT' ziek. Dan kun je namelijk niet meer lezen, huiswerk maken en al helemaal niet je moeder helpen, en al helemaal niet na twee maanden alweer naar school.
Ik was echt ziek, ik heb bijna een half jaar alleen maar op bed kunnen liggen, waarvan ik gelukkig na een maand (toen de hoge koorts weer over was) weer een radio kon verdragen, zodat ik nog iets te doen had.
Ik weet dat ik misschien zeurderig overkom, en ik wil helemaal niet zielig doen, maar ik kan er gewoon niet tegen als dat soort dingen gezegd worden.


Dat is heel normaal hoor met pfeiffer, twee maanden niks doen. Iedereen schijnt te denken dat pfeiffer na 6 weken wel weer over is, maar dat is niet zo.
De enige manier om er achter te komen wat je kunt doen en wanneer het over is, is luisteren naar je lichaam. Dat is echt het allerbelangrijkste!!
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:20
Verwijderd
Het is voor mij nu trouwens 3 maanden geleden dat ik erachter kwam dat ik Pfeiffer heb. Een maand geleden ging het best goed, maar nu gaat het weer behoorlijk klote. Ik zit in mijn examentijd en ik kan gewoon niets hebben nu. Andere dingen ernaast doen, zoals de psychmeeting van afgelopen zaterdag, is eigenlijk onverstandig. Ik was er ook 3 dagen kapot van.

Het is vreemd om van een gezonde meid te veranderen in een wrak. Maar het schijnt over te gaan...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 10-06-2004 @ 16:17 :

Ik weet dat ik misschien zeurderig overkom, en ik wil helemaal niet zielig doen, maar ik kan er gewoon niet tegen als dat soort dingen gezegd worden.
In verhouding met hoe ze zich er voor voelde is zoals ze zich nu voelt waarschijnlijk ook 'EGT ziek'. En als er in haar omgeving niemand is die het nog erger gehad heeft, dan weet je ook niet dat het nog erger kan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:33
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2004 @ 16:24 :
In verhouding met hoe ze zich er voor voelde is zoals ze zich nu voelt waarschijnlijk ook 'EGT ziek'. En als er in haar omgeving niemand is die het nog erger gehad heeft, dan weet je ook niet dat het nog erger kan.
Het ging mij er meer om dat iedereen denkt dat Pfeiffer na 6 weekjes weer over is. Dat dachten zelfs leraren van mij.


Maar pfeiffer is bij níemand hetzelfde, en dus moet je niet naar anderen luisteren of denken 'het moet nu wel een keer weer over zijn', maar gewoon zelf bepalen wat je kunt of niet.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 10-06-2004 @ 16:33 :
Het ging mij er meer om dat iedereen denkt dat Pfeiffer na 6 weekjes weer over is. Dat dachten zelfs leraren van mij.
Dan ben ik het helemaal met je eens. Sommige mensen zijn gewoon zo ontzettend dom (ik bedoel, je kunt niet alles weten, dat snap ik ook wel, maar wees dan iig bereid om te leren, dingen bij te stellen, enz.)...daar blijf ik me over verbazen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ziekte van pfeiffer
Charity's
4 18-01-2012 08:20
Lichaam & Gezondheid pfeiffer
pietje11
22 20-12-2010 11:53
Lichaam & Gezondheid pfeiffer+huiduitslag
Tulpje6
15 28-02-2006 22:16
Lichaam & Gezondheid Alle symptomen van Pfeiffer, maar na bloedtest..
Elysium
2 17-03-2004 14:56
Lichaam & Gezondheid Pfeiffer
Roosa
3 13-05-2002 20:27
Lichaam & Gezondheid pfeiffer!!
gitan
16 05-12-2001 20:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.