Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2002, 19:37
Mysterons
Mysterons is offline
ehm ik open deze topic (dit topic ) omdat ik een grote sokkenverslaving heb (en kousen en panty's)

wat voor sokken hebben jullie aan?
vinden jullie sokken belangrijk voor je outfit of doe je altijd dezelfde sportsokken aan (nee niet de zelfde, maar de zelfde soort)?
en wat voor patroontjes vind jij leuk erop (streepjes , ruitjes, stipjes)
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2002, 19:48
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Vrolijke sokken: streepjes, ruitjes, alles! Veel kleurtjes, liefst kniekousen *addict* Sokken zijn niet heel bepalend voor mn outfit, maar een vrolijke sok doet toch meer dan je denkt
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:02
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Ik heb sportsokken,
maar ook heel veel hele blije kleurtjes sokken
hoe vrolijker hoe leuker bijna
maar ook gewoon normale, egaal gekleurde sokken,
echt van alles wat dus
__________________
~~~Why do bad things always happen to good people? Can someone tell me?~~~
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:12
diamonde
Avatar van diamonde
diamonde is offline
Hallootjes!!

Ik heb veel verschillende sokken..

- van die enkelsokken in een aantal kleuren
- sokken die bij een bepaalde outfit horen
- sokken met heel veel vrolijke kleurtjes die bij allerhande kleren passen
- maar ook sportsokken
- een aantal kniesokken voor in de winter als het koud is..
en nog wel meer...

Ik vind gekleurde sokken wel het leukst.... behalve onder een nette outfit moeten er nette sokken bij..
De print op de sokken maakt me niet zoveel uit... ik heb bijvoorbeeld sokken die bij een outfit horen en waarbij het motief van de outfit ook in de sokken wordt herhaald... maar gewone streepjes enzo vind ik ook leuk...
Sokken vind ik niet het belangrijkste bij een outfit maar ik vind het wel belangrijk, dat als je de sokken ziet, ze er ook bijpassen en dat je niet een rode broek met groene sokken ofzo aanhebt...

xxx
diamonde
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:24
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Zolang ik een lange broek aan heb maken sokken me nix uit,onder rokjes driekwart broeken vaak lieve kniekousen of panty's
Ik vind het wel leuk...maar tis geen fetish ofzo,ik weet leukere dingen te doen met mn centjes
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:40
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Sokken met ruitjes en sokken in 1 kleur (blauw, roze, beige).
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 00:19
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Ik heb alleen maar sokken die net boven mijn enkel uitkomen.
heb niet de goeie schoenen voor sokken die dat wel doen, en ik heb echt een afschuwelijk zware hekel aan sokken, dus hou ik het maar op zwarte/donkerblauwe of witte
als ik ooit andere schoenen heb zien we wel weer verder, met kleuren enzo
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 00:40
maar
Avatar van maar
maar is offline
voornamelijk ruitjessokken, 's zomers kousenvoetjes
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 03:58
Fluffie
Fluffie is offline
k heb voornamelijk opa-sokken...
maar mijn favroiete sokken zijn mijn teigetje-sokken, jammmer dat ik maar 2 paar heb
__________________
your eyes, the dept i see. So deep, the tears you cry devour me.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 08:55
shanli
shanli is offline
Citaat:
MoonDance schreef:


wat voor sokken hebben jullie aan?
vinden jullie sokken belangrijk voor je outfit of doe je altijd dezelfde sportsokken aan (nee niet de zelfde, maar de zelfde soort)?
en wat voor patroontjes vind jij leuk erop (streepjes , ruitjes, stipjes)
ik heb meestal de-gewone-lengte-voor-een-sok-sok aan,meestal met iets derop.'k Heb 2 van die enkelsokjes en die doe ik alleen maar aan onder mijn sneakers.
Nee,ik vind kousen niet belangrijk voor een outfit(zeker niet onder een lange broek) behalve mijn kniekousen zijn zeer belangrijk (oh ja,jij was het toch die mij vroeg waar ik die kniekousen vandaan had?Gister ben ik naar Amsterdal geweest(JAAAAA) en daar hadden ze nog in de H&M,vrolijk gestreept )
Vooral streepjes vind ik koe-oel!
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:07
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
oeh ik ben verslaafd aan sokken en pantys en kniekouzen!

ik heb heel veelmet lieve beestjes erop.. met streepjes, met ruitjes euhh met stipjes allemaal felle kleurtjes en ik heb oowk een paar gewone sportsokken..

ik luv sokken!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:18
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
sokken zijn wel gaaf jah... maar ik ben vooral een broekenmens dus dan zie je ze toch niet... ik heb nou 1 rokje (jah jah ) dus daar moet ik nog wel wat meer leuke sokken of pantys voor halen...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:27
punkyfish
punkyfish is offline
Als ik een lange broek aan heb maakt het natuurlijk niet veel uit wat voor sokken er onder zitten, want die zie je dan toch niet. Meestal zijn het wel leuke sokken in vrolijke kleurtjes met een poppetje ofzo er op.
Onder een korte broek of rokje ligt het er aan of het mooi weer is en wat voor schoenen ik aan heb. Onder mijn roze rok doe ik altijd mijn (hoge) nepallstars aan en maakt het dus niet uit wat voor sok ik aan doe want die zie je dus niet. Als het warm weer is doe ik meestal van die halve dingen aan. Als het iets kouder is dan voetbalsokken, beenwarmers of kniekousen. Ik heb lichtblauwe en roze beenwamers en donkerblauwe, roze met oranje en roze gestreept met glittertjes kniekousen. Ik heb rode voetbalkousen, maar soms doe ik die van een vriend aan, die heeft ze echt in álle kleuren...

Tadáá.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:45
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Als ik een broek aan heb, wat bijna nooit het geval is, maakt het me helemaal niet uit wat voor sokken ik aan heb meestal zijn het gewoon zwarte sokjes ofzo
als ik een rokje aan heb doe ik meestal me leuke streepjespantys of streepjeskousen aan die ik bijna in alle kleurtjes heb *verslaafd* of gaatjespantys
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:53
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Uh..? Meestal sokken met een plaatje erop ( jaja, ik weet) en onder een rok (ligt eraan wat voor een weer natuurlijk) een panty of voetbalkousen...

Maar waar jullie toch allemaal die kniekousen vinden
tell me! Want ik word echt radeloos
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:57
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Maar waar jullie toch allemaal die kniekousen vinden
tell me! Want ik word echt radeloos
H&M, V&D, C&A, Hema, Scapino, vanalles
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 17:16
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Als ik gewoon een lange broek aan heb, draag ik het liefst vrolijke sokjes. Kleurtjes, plaatjes, streepjes maar geen stippen.

Onder een rokje draag ik of van die hele lagen sokjes zodat je ze niet ziet of kniekousen Mijn lievelings zijn mijn paars/ zwart gestreepte kousen.

Onder een 3/4 broek (draag geen korte) draag ik ook altijd van die lage sokjes, zodat je ze niet ziet. Tenzij het koud is 's winters dan doe ik gewoon mijn kniekousen er onderaan

Ik heb ook nog beenwarmers, en die draag ik ook regelmatig (als het niet te warm is) Vaak ook echt, om mijn benen lekker warm te houden en niet eens omdat ik het zo leuk vind staan. (denk aan gewoon onder een lange broek waardoor toch niemand ze ziet.)
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 17:28
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Jip&Janneke sokken roeleren absoluut
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2002, 20:30
hoeva
Avatar van hoeva
hoeva is offline
uuh... ligt eraan welke kleur broek ik aan heb maar das dus meestal zwarte sokken
onder 3/4 broek of 3/4 rok me voetbalsokken of gewone kniesokken
en soms onder 3/4 netpanty's

*vraagt zich af waar je die streepjes panty's kan kopen* en zeg asjeblief nie erges in de buurt van a'dam das ver rijde vanuit de achterhoek
__________________
ik lieft mijn pumpkin!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 21:44
Li
Avatar van Li
Li is offline
enkelsokken tijdens het sporten of in gympen
kousenvoetjes in instappers
's winters of als het regent draag ik altijd burlingtons of sokken in een effenkleur.


Merken: hema (altijd goed), burlington, v&d, dkny en bijenkorf
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 21:52
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Ik raak mijn sokken altijd kwijt. Ik vermoed dat mijn broer / zus hier achter zit .
Ik draag 's winters over het algemeen zwarte / donkere herensokken en 's zomers in sneakers kousevoetjes...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 22:55
Verwijderd
kniekousen, heel veel kniekousen
voornamelijk gestreepte, maar ik heb er ook een paar met rare printjes, gewoon standaard 'doorzichtig' zwart, en met ruitjes.. verder draag ik ook behoorlijk veel panty's, over het algemeen gewoon zwarte netpanty's met verschillende prints. ik heb ook wel normale sokken, maar die draag ik alleen onder een broek - en de laatste tijd heb ik geen zin om er een aan te trekken
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 22:59
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik heb zwarte, donkerblauwe en donkergrijze sokken, kortom, een zeer grote diversiteit aan sokken, het is ook een van m'n grootste passies.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 23:12
Verwijderd
Ik heb een paar kleuren Rl sokken, een stapel Burlingtons en nog wat donkerblauwe en zwarte.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:38
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Ik heb een paar kleuren Rl sokken, een stapel Burlingtons en nog wat donkerblauwe en zwarte.
Uhm..... wat maakt het uit wat voor merk het is? Zijn toch gewoon sokken neem ik aan?
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2002, 15:20
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
khep jip en janneke's sokken aan
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:11
zozze
Avatar van zozze
zozze is offline
__________________
Massive
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:37
Sommetje
Sommetje is offline
Ik heb echt een hekel aan sportsokken en sokken met strip-, disney- en andere figuurtjes. Ik heb sokken in alle kleuren van de regenboog en trek sokken aan die bij het out fit passen. Ik vind sokken wel belangrijk. Als iemand een slechte smaak voor sokken heeft, vind ik dat een afknapper.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:50
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
keb allemaal soorten sokken. Normale, wollen, wollen tot aan knie (lekker warm voor met skien of gewoon in de winter) sokken met streepjes, rondjes kleurtjes, sokken met jip en janneke (natuurlijk hema) met disney/cartoonnetwork figuurtjes enkelsokken nog een paar sportsokken en nog meer
k'let er niet zo op welke ik aan doe, want het zit toch in je schoenen. ik doe ook heel vaak 2 verschillende aan, heb geen zin om de goede bij elkaar te zoeken als er zo'n hoop op m'n buro gekwakt wordt.
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:58
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
Vaak gewoon witte sokken niet echt sportsokken die zijn te dik vind ik, ik ga niet kijken wat ik aan ga doen en dan kijken welke sokken ik erbij aan ga trekken ofzo o_O
Voor de rest heb ik wel allerlei soorten sokken dus kzie meestal aan het einde van de dag welke sokken ik aan had ofzo en nee niet 2 verschillende ;>
__________________
[ True in love ever be, lest thy lover's false to thee | http://www.cu2.nl/CraZy-GIRLY ]
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 00:41
Chelsea
Chelsea is offline
ik heb sokken met van die dieren erop
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 06:41
fibonacci
fibonacci is offline
ik he geloof ik alleen ghemazokken,,
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:23
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ik ben een sportsokkendrager
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
*moet frustraties uiten*

Ik zag pas echt heeeele leuke k3-sokken, gestreepte met k3 erop.. maar ze waren er niet in mijn maat *huil*
ze gingen maar tot maat 38.. ik heb 41..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:39
Verwijderd
sokken van bijna altijd een merk nike/rucanor omdat die van kwliteit zijn...
verder zie ej zxe tochbniet, hangt broek over
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 17:15
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Ik maak me nooit zo druk om sokken, draag heel vaak zwarte sokken, staat het best bij boots!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-08-2002, 18:34
Naadje
Avatar van Naadje
Naadje is offline
Citaat:
UnUsual schreef:
ik heb echt een afschuwelijk zware hekel aan sokken, dus hou ik het maar op zwarte/donkerblauwe of witte
Tja, dat je er een hekel aan hebt, dat komt natuurlijk omdat je alleen maar zwarte/donkerblauwe of witte hebt
Ik hou van sokken, liefst zo lelijk mogelijk (dwz kleurcombinaties die ab-sol-luut niet bij elkaar passen.. heerlijk )
Gister wat nieuwe aanwinsten, eentje die mintgroen met roze en wit en zwart is, ze zijn geweldig.
En twee verschillende sokken bij elkaar, daar word ik vrolijk van
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 18:37
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
H&M, V&D, C&A, Hema, Scapino, vanalles
Esprit!
maar die zijn altijd constant en alleen maar door de voorraad heen
regenbooog sokken hebben ze daar van edc
maar ja dat weet al heel nederland geloof ik..aangezien ze in die winkels gelijk weten waar het overgaat *ja nou die waren bijna gelijk uitverkocht iedereen vraagt ernaar*
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 19:18
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
ik heb altijd sportsokkuhhhhhhhhh aan!! die zittuh kei fijn! maar die sokken met verschillende kleuren (dunne) streepjes vind ik ook zeer kewl!!! alleen heb ik ze nie
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:14
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
Kousenvoetjes of Burlingtonsokken (ruitjessokken) verder heb ik ook nog een hele zooi Falke sokken, gewoon zwart of donkerblauw. Thuis loop ik wel eens op hockeysokken, heb een paar paar van andere clubs dus die worden verder met sporten niet gedragen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:35
Verwijderd
hehe, 'k heb net 2 paar zwarte armani sokken gehaald, 10 euro, kon 'k niet laten liggen .
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:39
Nuck
Nuck is offline
Meestal heb ik enkelsokken aan in een kleur die bij de outfit past (niet dat je ze ziet, maar toch ). In de winter draag ik meestal Burlingtons, in gewoon sok-formaat en kniekousen.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 00:31
Verwijderd
Citaat:
maudje schreef:
Kousenvoetjes of Burlingtonsokken (ruitjessokken) verder heb ik ook nog een hele zooi Falke sokken, gewoon zwart of donkerblauw. Thuis loop ik wel eens op hockeysokken, heb een paar paar van andere clubs dus die worden verder met sporten niet gedragen.
Oja, Falke heb ik ook nog, voor de winter.
De prijzen zijn wel minder, nog duurder dan burlingtons. :/
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 18:23
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
sokken tot m'n knieen met streepjes en allemaal vrolijke kleurtjes enzo
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 10:26
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
draag nu rood/roze kousenvoetjes omdat het anders niet staat in mijn schoenen.
OMdat ik lage schoenen heb draag ik bijna altijd van die kousenvoetjes (of hoe die dingen ook heten ), maar ik draag wel rode in mijn rode schoenen en zwarte (er zijn geen donkerblauwe) in mijn donkerblauwe schoenen, dus een beetje let ik wel op kleuren. Figuurtjes heb ik geen favoriete.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:00
~Golvend Badeendje~
Avatar van ~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Bij lage schoentjes gewoon enkelsokjes,zwart bij mijn zwarte en wit bij mijn lichtblauwe dieseltjes...

En als ik lui ben doe ik gewoon sportsokken aan en dan mijn schoenen,staat wel stoer
__________________
They hit you with a prettystick
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:04
jsoes
jsoes is offline
Meestal gewoon witte (sport)sokken of zwarte als het bij de kleding past. Ben van plan om zeer binnenkort Friesland-sokken voor onder mijn driekwart-broek te kopen
__________________
Met golven kwam de regen binnen en bedekte ons, hield ons warm. Dat was voldoende.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:21
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
wallflower schreef:
*moet frustraties uiten*

Ik zag pas echt heeeele leuke k3-sokken, gestreepte met k3 erop.. maar ze waren er niet in mijn maat *huil*
ze gingen maar tot maat 38.. ik heb 41..
Uhu, bij de Scapino? Maar ze waren wel achterlijk duur joh
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 12:46
Verwijderd
toevallig sportsokken
ik heb 1 paar en die heb ik nu juizt aan
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 12:47
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik heb altijd met een printje: bert en/of ernie, winny de poey, tweety, nijntje dat soort dingen

Ach ja, heb bijna nooit gewone sokken aan. In gympen altijd van die kleintjes, bootschoenen niets of van die hele lage, laarzen meestal kousjes of sokken en Mag schoenen meestal wel gwoon sokken.

Sokken boeien me niet echt. Hoef echt geen Boss/RL sokken want je ziet ze bijna nooit en heb ze ook heel weinig aan. Zonde van de money vind ik het.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek [MP3's] 2x Mr.Sok: Round Pond & Shooting A Pigeon...
Tricks'
12 16-09-2005 13:56
Muziek [MP3] Mr.Sok - S.O.K.
Tricks'
8 13-09-2005 15:21
Lifestyle sokken
HITLOL
14 05-04-2005 18:53
Lifestyle sokken
Verwijderd
64 20-02-2005 11:11
Lifestyle sokken
Verwijderd
68 13-10-2004 21:06
ARTistiek Mijn geliefde sokjes
kierewiet kiewietje
11 01-10-2001 18:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.