Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2014, 11:19
Bola
Avatar van Bola
Bola is offline
Hallo,

Ik heb een vriendin. Gister hebben we samen een beetje met elkaar gespeeld en ik kreeg op een gegeven moment voorvocht. Later moest ik plassen maar ik weet niet of ik het heb aangeraakt, dom van mij was dat ik mijn handen niet had gewassen.

Later op de avond heb ik mijn vriendin gevingerd, alleen ik zit er nu dus mee dat er wellicht voorvocht op mn vinger had kunnen zitten terwijl ik haar vingerde.

Moest dat voorvocht echt nog vloeibaar wezen voordat het zijn werking heeft of niet? Kan ze nu zwanger zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 11:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Haal een zwangerschapstest en je weet het.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 12:06
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Die kans is niet zo heel erg groot, maar dat is de kans op een ton in de Staatsloterij ook niet. Dus hup met je vriendin naar de apotheek voor de Morning After Pil. Ik neem aan dat ze de pil niet slikt?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 12:09
Bola
Avatar van Bola
Bola is offline
Citaat:
Die kans is niet zo heel erg groot, maar dat is de kans op een ton in de Staatsloterij ook niet. Dus hup met je vriendin naar de apotheek voor de Morning After Pil. Ik neem aan dat ze de pil niet slikt?
Nee klopt, ze slikt de pil nog niet.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 12:14
Bola
Avatar van Bola
Bola is offline
Wat is er wel bij moet vermelden is dat het voorvocht al niet meer te voelen was op mijn vinger. Misschien 3 kwartier na een uur later had ik pas mijn vriendin gevingerd. Mijn vingers waren gewoon allemaal droog.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 12:22
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Mmmm dat maakt de kans er niet groter op, misschien kan een van de dokters hier wat over zeggen. Naamzoek Pluis/Sarah/Ieke.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 12:49
Verwijderd
bij de kruidvat/etos kan je gewoon een zwangerschapstestje kopen voor een paar euro, dan weet je het.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 13:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Iedereen zit er een beetje naast.
Ten eerste: zaad is geen ninja. En plassen spoelt het zaad er echt wel af aan de voorkant. Zelfs al had je een beetje voorvocht aan je vingers gekregen, dat droogt zo snel op dat je daar echt niet gelijk zwanger van raakt. Want met opgedroogd voorvocht kun je niemand zwanger maken, zaad overleeft maar matigjes buiten je lichaam.

Ten tweede heeft het geen enkele zin om na een dag al een zwangerschapstest te doen. Een zwangerschapstest meet de aanwezigheid van het zwangerschapshormoon. Dat komt pas in je lichaam als je een paar dagen zwanger bent. Daarom hoor je een zwangerschapstest pas te doen vanaf de eerste dag waarop je de volgende menstruatie verwacht.

Als laatste nog een advies voor de toekomst. Om dit soort angst te voorkomen is het slim om als een van jullie sperma aan z'n handen heeft je handen even te wassen of in ieder geval even af te vegen. En als jullie echt richting seks gaan: zorg dat je alvast condooms in huis hebt, en het is voor haar een goed idee om eventueel aan de pil te gaan.

Oja, ik heb je vraag ook even naar lichaam en gezondheid verplaatst want daar horen vragen over mogelijke zwangerschap.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik ben anders
heavyukkie
59 31-01-2006 12:58
Levensbeschouwing & Filosofie bewijzen dat god wel moet bestaan
Love & Peace
157 07-08-2004 00:07
Films, TV & Radio Idols, wie gaat er winnen?!! [nieuw officieel topic -RT]
HipHopSter
500 21-01-2003 16:31
Liefde & Relatie Shit, weer een probleem(zie: ow, ik kan het niet......)
Verwijderd
4 17-10-2002 20:23
Flora & Fauna Dit klinkt mischien raar!
The Crash Bash
1 16-10-2002 12:57
Psychologie kan iemand mij mischien helpen of advies geven,ik kom er anders niet uit!
niekske17
4 28-06-2002 02:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.