Oud 30-01-2003, 13:22
een meiske
een meiske is offline
wie kent het al: de nieuwe stijl om je broek te dragen....een wijde broek en dan in je schoenen en dan erover heen laten hangen of als je lage schoentjes hebt met beenwarmers over je broek heen?
heeft iemand plaatjes daarvan toevallig en wat vinden jullie er van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 13:32
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Dat wordt toch al langer zo gedragen?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:24
Verwijderd
Dat is toch voor banjeren in het bos, om te voorkomen dat je broekspijpen vies worden>?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:28
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
een meiske schreef:
wie kent het al: de nieuwe stijl om je broek te dragen....een wijde broek en dan in je schoenen en dan erover heen laten hangen of als je lage schoentjes hebt met beenwarmers over je broek heen?
heeft iemand plaatjes daarvan toevallig en wat vinden jullie er van?
afschuwlijk, die wijven met die wijde broeken in hun hoge hekse punt schoenen gestopt

all stars met beenwarmers zijn overgens wel cool
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:28
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ik heb het nog nie gezien, hier zijn mode dingen vast wat later dan int westen, maar ik ga wel heel erg lachen als ik iemand echt zo zie rondlopen
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:34
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Als het regent en het waait hard, doe ik op de fiets m'n wijde broek in m'n kisten.
Anders komen ze tussen de trappers.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:45
Miss Fat Booty
Avatar van Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik vind t nix...je kan je broek toch ook gewoon laten hangen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:26
Verwijderd
Doe ik al jaren. Als ik op m'n mountainbike zit.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
afschuwlijk, die wijven met die wijde broeken in hun hoge hekse punt schoenen gestopt

all stars met beenwarmers zijn overgens wel cool
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:57
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
er was hier al eens een topic over en toen had ik zoiets van OMG dat ze dat werkelijk ergens hier in Nederland doen
maar tot mijn grote schrik en verbazing zag ik 3 dagen geleden een meisje lopen met haar broek in haar puntlaarzen (de beenwaremers ontbraken dus ) en iedereen had echt zoiets van 'iiieuw dat is lelijk' je zag gewoon dat iedereen die achter haar liep erover praatte whaha, mja toen zag ik gister de 2e persoon die dit ook had. dus ik denk dat het wel hip gaat worden, maar dit is echt iets waarvan ik me niet voor kan stellen dat je dat mooi kunt vinden, het is echt zo verschrikkelijk lelijk!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:01
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
afschuwlijk, die wijven met die wijde broeken in hun hoge hekse punt schoenen gestopt

all stars met beenwarmers zijn overgens wel cool
agree
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:02
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
er was hier al eens een topic over en toen had ik zoiets van OMG dat ze dat werkelijk ergens hier in Nederland doen
maar tot mijn grote schrik en verbazing zag ik 3 dagen geleden een meisje lopen met haar broek in haar puntlaarzen (de beenwaremers ontbraken dus ) en iedereen had echt zoiets van 'iiieuw dat is lelijk' je zag gewoon dat iedereen die achter haar liep erover praatte whaha, mja toen zag ik gister de 2e persoon die dit ook had. dus ik denk dat het wel hip gaat worden, maar dit is echt iets waarvan ik me niet voor kan stellen dat je dat mooi kunt vinden, het is echt zo verschrikkelijk lelijk!
Ik vind ze mooi en ik loop er ook mee (slobsokkiesszz & broek in de schoen etc,,,,,) (woon trouwns in het oosten van NL) en daar lopen'r al heel wat mee vooral met de broek in de schoen slobsokken iets minder
Charly & Daantjuh zie je erookal mee( in gt/st)

Maar deze topic is al geweest dus -->

Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:26
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
broek in de schoen?

maar..

dan krijg je toch het skipak effect?

__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:27
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
hmmm... ik zag het vandaag.... dat meisje had een gele broek met zwarte zakken erop... en die bij zwarte sokken ingestopt met lage gympies..... net een zwarte piet...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:52
spunky
Avatar van spunky
spunky is offline
Citaat:
igfy schreef:
hmmm... ik zag het vandaag.... dat meisje had een gele broek met zwarte zakken erop... en die bij zwarte sokken ingestopt met lage gympies..... net een zwarte piet...
Gigigigi... klinkt echt lachwekkend!
Een vriendin van mij stopte laatst wel haar legergroen redelijke wijde broek in haar gele Doc. Martens, en dan 'bloeste' ze die broekspijpen er een beetje overheen. Niet echt geweldig trouwens...
__________________
www.dagelijkseportienelleke.tk --> voor al uw dagelijkse behoeften!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:55
Verwijderd
ja das in. Legerbroeken en leger printen ook.
een meisje uit mn klas die echt alle mode volgt draagt al een paar dagen die stijl. Zwarte broek met zakken op de zijkant met in glitter "army" erop, een legergroen army shirtje met "army" erop, een camouflage print riem, met punt schoentjes.

jaja.. "army" Zal wel door avril komen...

Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
ja das in. Legerbroeken en leger printen ook.
een meisje uit mn klas die echt alle mode volgt draagt al een paar dagen die stijl. Zwarte broek met zakken op de zijkant met in glitter "army" erop, een legergroen army shirtje met "army" erop, een camouflage print riem, met punt schoentjes.

jaja.. "army" Zal wel door avril komen...

en hangen er dan ook van die leuke "snelbinders" aan haar broek?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:17
sunna
sunna is offline
ik woon in rdam en daar hebben ze dus ook beenwarmers over je schoenen heen, met waar anders je hiel zit, je hak erdoorheen
egt geen gezicht
en broek in sokken vind ik ook gaar
geef mij maar een wijde pijpenbroek met allstars!
__________________
u never get a second chance to make your first impression

Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 17:43.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2003, 18:23
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
bertbart schreef:
en hangen er dan ook van die leuke "snelbinders" aan haar broek?
Ohh je avatar! Patsy!
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:39
Mysterons
Mysterons is offline
Ik heb het hier een paar keer gezien, bij de hipste mensen. En ik moet zeggen dat ik het echt geweldig vind.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:24
Dromer
Dromer is offline
Je hebt ook broeken met elastiek aan de onderkant, dan hoef je je pijpen niet eens in je sokken te stoppen: het ziet er zo al niet uit.... Ik vind het echt heel erg lelijk!
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:02
Verwijderd
van de h&m site:


Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:06
Verwijderd
Ben ik heel erg als ik zeg dat ik het eigenlijk wel koel vind?

Hangt wel van 't type af natuurlijk, maar bij de mensen waar ik het tot nu toe bij heb gezien, stond het hip. Ja.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:08
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
a new nose schreef:
olga was toch bagdad style of niet ?

a new nose
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 16:48
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Ik heb het al bij meerdere mensen gezien, maar vind het eerlijk gezegt helemaal nix!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2003, 16:55
Verwijderd
Ik heb het nog bij niemand gezien, maar het lijkt me erg lachwekkend uitzien..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 16:57
StarGlitter
Avatar van StarGlitter
StarGlitter is offline
Ik vind het niet zo leuk. De hippe dames op mijn school dragen het allemaal zo en ik vind het maar een beetje..raar staan.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 17:51
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Wie verzint al die enge dingen toch???!!!?? Ik vind het echt lelijk
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 17:56
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Bij de juiste mensen met juiste kleding combinatie kan het wel leuk zijn
Met beenwarmers over puntlaarsjes heb ik zoiezo geen problemen, hartstikke leuuuk
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 17:59
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
a new nose schreef:
olga was toch bagdad style of niet ?
tulijk
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:18
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Elvira schreef:
Kijk als je van jezelf al redelijk stevig bent, vooral in jebovenbenen en onder ga je die broek dan in je laarzen stoppen, dat maakt je alleen maar dikker. En dan ziet het er gewoon niet uit.
euuuhh het kan aan mij liggen maar als ik een strakke broek in me laarzen stop lijk ik veel slanker
maar ik ben nie dik maar ik vind trouwns dat iedereen het mag dragen ...

want jaaa mode is toch nie alleen voor DUNNERDS

in paris loopt iedereen er trouwns al mee ja ook de BOYS .. maarja NL loopt altijd ietwatachter ...

Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 19:20.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 21:47
kandyrat
Avatar van kandyrat
kandyrat is offline
Had ik laatst bij een meisje gezien toen ik op de bus wachtte .... ik vond het er niet uit zien maar ja. =)
__________________
"Gusty." iedereen praat erover! || vickii.nl || lightandmagic.nl
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 00:59
heavinly
heavinly is offline
Ik heb het nog niet gezien, maar het lijkt me echt vreselijk.. sowieso vind ik die puntschoenen al lelijk en dan ook nog eens met broek in je schoenen...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 10:16
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Heb het wel een paar keer gezien..
Belachelijk. :\
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 13:02
Alet
Alet is offline
Ik vind het wel leuk, tenminste hoe het in de modebladen staat. Ik heb het in Groningen alleen nog maar gezien bij vrouwen van 40, die het dragen als in de seventies met gevoerde laarzen..
Bij een soepelvallende broek en punky laarzen vind ik het wel stoer.
Die legerprint vind ik overigens 10 keer niks.

Afzaklaarzen vind ik trouwens ook een btje jammer, ik vind slanke of 'cowboy' laarsjes gewoon veel leuker.

Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 13:05.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 13:35
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik moet zeggen dat ik het bij sommige types wel leuk vind. Ook met die beenwarmers en gympies vind ik grappig. Maar sommige hebben het meteen weer zo 'overdone'.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-02-2003, 13:42
Verwijderd
bah echt lelijk, zo'n wortelbroek effect
maar dat leger en wijde broeken weer "hip" zijn vind ik wel leuk, kan ik tenminste leuke kleren kopen, en hoef ik nie meer alle modewinkels te ontwijken
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 13:42
Verwijderd
Hehe waar maken jullie je druk om? Paar jaar geleden zijn zuh weer helemaal opnieuw begonnen met de mode uit de jaren 60/70 enzow. Dat vond ik trouwens wel mooi. Alleen uhm in de jaren 80 en begin jaren 90 is de mode wereld een beetjuh op hol geslagen *ziet sletterige super strakke broekjuhs voor zich met veelste wijde blousjuhs met daarover heen een veelste grote riem en grote oorbellen van plastic*. Nu vind ik die broeken in laarzen nog wel gaan... ookal zullen de meeste het alleen maar dragen omdat het 'in' is terwijl ze het eigenlijk nooit mooi hebben gevonden. Maja hier ligt bij mij toch wel de grens van wat is nog mooi en wat niet en hier ga ik me ook niet druk om maken. Maar ik hoop maar dat die mode ontwerpers de jaren 80 en begin jaren 90 laten voor wat het is en niet meer terug gaan halen de 21ste eeuw in. Want dan hebben we wel echt een reden om ons druk te maken.
Laten we hopen dat het niet zo ver zal komen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 14:33
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
3307 schreef:
*. Nu vind ik die broeken in laarzen nog wel gaan... ookal zullen de meeste het alleen maar dragen omdat het 'in' is terwijl ze het eigenlijk nooit mooi hebben gevonden.

Maar ik hoop maar dat die mode ontwerpers de jaren 80 en begin jaren 90 laten voor wat het is en niet meer terug gaan halen de 21ste eeuw in. Want dan hebben we wel echt een reden om ons druk te maken.
Ten 1e wil ik zeggen.... als ik ut NIET mooi vond droeg ik ut ook niet..... en ut maakt me dan niet veel uit als ut 'in' is of niet

Op het 2e stukje... Je hebt geluk! De jaren 80/90 zwakken af qua mode .... In de zomer komen de 50/60'er jaartjus weer terug..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Spirit schreef:
Ten 1e wil ik zeggen.... als ik ut NIET mooi vond droeg ik ut ook niet..... en ut maakt me dan niet veel uit als ut 'in' is of niet

Op het 2e stukje... Je hebt geluk! De jaren 80/90 zwakken af qua mode .... In de zomer komen de 50/60'er jaartjus weer terug..
Ten 1e wil ik zeggen.... ik had het NIET tegen jou persoonlijk, maar gewoon in het algemeen. Het is gewoon un feit dat veel meiden iets dat 'anders' is afkeuren maar wanneer het opeens in de mode is willen ze het allemaal hebben.... en ut maakt me dan ook niet veel uit maar vind het alleen un beetjuh zwakjuhs.

Op het 2de stukjuh... (van jouwn berichjuh dan he) kwist niet dat de jaren 50 ook een mode periode was? . Maja ben blij dat de jaren 80/90 dus nooit meer terug komen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 20:37
Eminem
Avatar van Eminem
Eminem is offline
kijk als je brede broek draagt moet je ook brede schoene drage anders staat het niet.
maar ieder zin keus.
__________________
He who shares my words will my my friend and he who shares my blood and my words will by my brother
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 00:22
soffietje
soffietje is offline
uit/oud
__________________
bruce almighty..:do you like jazz??let me play something for you....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:06
cest moi
cest moi is offline
hey, wat vinden jullie van die broeken wat je in je laarzen moet stoppen of die zogenaamde pofbroeken?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:10
Frank White
Frank White is offline
Sinds de vakantie lopen hier op school er wel erg veel meisjes in die combinatie. En er zijn maar weinig meisjes de 'het kunnen hebben'. Zijn er ook veel die eruit zien als een vrouwelijke blanke zwarte piet ..laten we maar zeggen..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:11
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik vind pofbroeken mooi als het buikdans-harembroeken zijn, maar iets zegt mij dat het de lelijke in-de-schoen-gepropte-versie is die we gaan zien in het straatbeeld de komende tijd...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:13
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
zwarte piet effect gegarandeerd inderdaad..
vind het maar niks
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:16
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Ik vind t niet echt leuk ofzo, eigenlijk best wel lelijk... het is echt zo nageaapt zegmaar.
En tis helemaal vreselijk met van die puntschoenen...
__________________
The circle only has one side
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:17
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind ze wel geinig. Het moet idd geen zwartepiet effect krijgen, maar als je het leuk combineert vind ik het wel leuk.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:18
cest moi
cest moi is offline
Ik vind t niet echt leuk ofzo, eigenlijk best wel lelijk... het is echt zo nageaapt zegmaar.
En tis helemaal vreselijk met van die puntschoenen...


Van wie is het nageaapt volgens jou dan?
en die puntschoenen zijn idd hahahaaaaaaaaaaaaaaa! met die broeken erboven!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:20
Verwijderd
puntschoenen zijn niet hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoe spreek je dat precies uit btw?
Ik vind het wel kunnen. Ik zie het gelukkig nog niet zoveel dus vind het wel cool en lef als je ermee gaat lopen. Bij sommige meisjes staat het wel leuk vind ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.