Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 15:15
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
We hebben het nu steeds over kleding van anderen: stijlloos, uiterlijk van beroemdheden, lifestyles van je ouders vroeger...

Maar wat is nu eigenlijk je eigen stijl? Hiermee bedoel ik dus niet de zogenaamde hokjes. Maar wat vind jij mooi en wat draag je graag? Waar haal jij je inspiratie vandaan? Of maak je zelf kleding? En waar winkel je graag? Trek jij je iets aan van de mode? Of trek jij je opmerkingen van anderen aan? Enz...
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 15:19
Party_Bunny
Avatar van Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Ik draag het liefst zwarte rokjes en jurkjes, van verschillend materiaal. Soms met bloemetjes erop. Qua schoenen draag ik meestal zwarte doc. Martens of hoge laarzen met een platte hak.
Verder vind ik grote netpanty's en zwarte beenwarmers ook heel mooi, en strakke zwarte truitjes.
Als accesoires heb ik een zwarte lak-polsband en om de andere pols dunne zwarte armbandjes.
Ik maak nooit iets zelf en neem mijn stijl ook niet echt van iemand over. Ik let ook niet op wat er in de mode is: als ik iets mooi vind koop ik het, ongeacht het modern-zijn van dit kledingstuk. Opmerkingen trek ik me heel erg aan, maar ik heb nog nooit een negatieve opmerking van een vreemde gehad.
__________________
I'm gonna cook you something that you really love, 'cause I like you, yeah I like you
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:20
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Zelf heb ik gigantisch veel 'soorten' kleding. De ene keer wat netter dan de andere keer. Ik hou van kleurrijke kleding, maar de andere keer ben ik weer helemaal in het zwart. De andere dag draag ik een wijde broek met streepjeskousen. En dan heb ik een spijkerbroek met puntlaarsjes aan. Waar ik mijn inspiratie vandaan haal? Meestal is het gewoon zo dat ik iets zie hangen en denk: dat is leuk, en dan koop ik het. Soms zie ik ook iets in tijdschriften staan wat ik leuk vind en probeer iets gelijksoortigs te vinden. Ik trek me niet veel van de mode aan. Ik trek niet iets niet of juist wel aan omdat dat toevallig dan kan. Ik winkel graag overal: h&m, bijenkorf, vero moda, 2e hands winkels enz enz... Zelf maak ik niet echt kleding, maar ik verbouw kleding wel 's. Ennehm, opmerkingen van vreemden: daar trek ik mij nooit iets van aan, wel van vrienden.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vind retro-dingen de laatste tijd erg leuk. en truttige overdreven meisjes-achtige dingen. liefst alles in zwart-wit. vooral veel rokjes en jurkjes.
maar voor school is het niet altijd zo handig. dan draag ik meestal gewoon een broek met een basic shirtje ofzo.
en overal mn kisten onder.
ik wil nog mary-janes en rijglaarzen ooit.
maar momenteel laat mn budget het niet toe.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mn inspiratie haal ik van internet en dingen die ik bij 2e-hands-winkeltjes zie hangen. gewoon overal vandaan.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:27
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ik draag vaak rokjes met mn doc.martens laarzen eronder, en netpanty's. Ik draag strakke truitjes, je zal mij nooit in een t-shirt zien lopen. Ik heb wel enkele capuchontruien, effen en van bands.

Verder ben ik gek van broeken, met name wijde broeken. Die heb ik dan ook in bijna alle soorten, maten, modellen en kleuren En mn truitjes zijn bijna altijd zwart, soms donkerrood, of paars ofzo. Hm, wit ook wel. Er staat meestal geen opdruk op, waarom weet ik eigenlijk ook niet echt .. denk dat ik daar niet zo van hou Dan worden het al snel van die popluaire shirtjes.

Ik maak wel dingen zelf. Haarbanden en armbandjes of kettinkjes, Kleding jammer genoeg niet, want dat kan ik niet
En ik shop het allerliefst in Camden (in Londen) omdat je daar een verzameling alternatieve/skate/cyber/gothic winkels hebt, ter grootte van een halve stad. Ik ga er van de zomer weer heen

Van opmerkingen trek ik me niets aan, want ik draag wat ik wil, omdat ik me daar goed in voel. En als anderen het niet mooi vinden, dan mogen ze dat best wel zeggen .. en sommige mensen doen dat ook zeer duidelijk
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:27
Verwijderd
Ik heb een hoop verschillende stijlen.

Meestal heb ik een wijde broek en shirtje/girlie/vestje/hoodie aan.
De kleuren die ik veel draag zijn: zwart, paars, rood, groen, blauw...omdat het mooie kleuren zijn voor kleding.

Ik zou niet zo snel een rok aan doen..ik vind het wel mooi maar ik denk niet dat ik me erin op m'n gemak zou voelen.

Ik draag meestal veel sieraden, zilveren en gevlochten enzo..

Ik trek me niet veel van de mode aan, ik draag vrij tijdloze kleding, of nouja iig vrij modeloos

Ik koop mijn kleding eig overal; Waterlooplein, Blue Moon, vage modezaakjes (dus toch! ), H&M etc.

Ik krijg weleens opmerkingen ja, meestal positief. Zo niet, dat vinden mensen m'n broek te wijd oid..teveel zwart..achja.
Smaken verschillen, he.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
M|ST schreef op 17-06-2003 @ 16:27:


En ik shop het allerliefst in Camden (in Londen) omdat je daar een verzameling alternatieve/skate/cyber/gothic winkels hebt, ter grootte van een halve stad. Ik ga er van de zomer weer heen
Serieus?

*wil al superlang naar Londen, maar nu helemaal*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:31
Tourniquet-
Avatar van Tourniquet-
Tourniquet- is offline
ja ik heb niet 1-hokje-stijl.. eigelijk etzelfde als jullie..gewoon wat ik leuk vind, koop ik. Al hoewel ik er wel op let wat in De Mode is.. omdat ik dat op een of andere manier dan juist niet wil hebben. Voor de rest gewoon kleur, zwart en als assecoires... ehm vak gewoon een kettign emt kraaltjes, een armbandje of polsbandje en standaard me horloge het kan me idd ook alleen schelen als iemand die ik aardig vind, eht stom vind.. neit dat ik eht dan verander.. amar ik trek eht me op een of andere manier wel aan. Ik verbouw/maak geen eigen spullen..nja ik heb wel een eigen gemaakt truiyje en een rokje en wel eens wat verbouwd.. ehm ja ik doe dat dus eigelijk wel eens ja. Voor de rest hoeft iets neit van een merk ofzo te zijn..gewoon leuk. klaar.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:33
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik draag voornamelijk veel zwart, blauw en rood met hier en daar een extreem kleurige uitspatting.

Wijde broek en t-shirtje/ truitje/ vestje.
Streepjes.
Skate schoenen met gekleurde veters.
Mijn haar is halflang en heefd de meeste kleurtjes nu wel gehad.
Geen stomme teksten op mijn t-shirt zoals sexbomb of 1987 harvard swim team ofzow merknamen ben ik ook niet weg van.
Draag graag katoen.
Overdosis aan tassen en jassen.
Zwart met groene bril.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:47
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
ik ben sexy, meer kan ik er niet over kwijt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:52
Hanky_Panky
Avatar van Hanky_Panky
Hanky_Panky is offline
zelfkennis is het begin van alle wijsheid
__________________
it's gonna be a perfect day
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:02
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik heb volgens mij geen bepaalde stijl. Draag alleen kleren die ik mooi vind en die lekker zitten, loop er ook vrij onopvallend bij. hou wel van kleuren zoals heel 'hard' blauw (zoek nog steeds dát ene tshirt ) rood en oranje. ik zal ook nooit helemaal zwart gekleed gaan.

Ik trek me wel wat aan van opmerkingen van andere mensen.
(als iemand zegt "jezus, je draagt de laatste tijd weer echt veel rood" doe ik twee dagen daarna niet weer iets roods aan maar een groen of wit) En als ik een tshirt oid koop waar een tekst op staat lees ik eerst de tekst voor ik het koop
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:27
Verwijderd
Mijn eigen stijl? Neutraal, netjes en comfortabel. Ik loop het liefst in een lekker wijd gesneden bandplooi met daaronder een paar lekkere oude ingelopen broques. Meestal erop een sportief overhemd met opgerolde mouwen, een eenvoudig poloshirt of een rugbyshirt. Eigenlijk nooit twee kragen over elkaar, dan voel ik me al snel een Michelinmannetje. Alleen 's winters kan er nog wel een dun overhemd onder een rugbyshirt, maar liever draag ik dan gewoon een overhemd en een wollen trui met ronde hals.

's Zomers wint het criterium comfort aan sterkte. Meestal trek ik gewoon sportschoenen aan, een lekker wijde korte broek en een poloshirt of een dun, wijd vallend overhemd.

M'n kleding betrek ik meestal bij Steppin' Out in (o.a.) Arnhem, waar ze kwalitatief goede kleding hebben voor heel redelijke prijzen. Ik ga geen honderd euro betalen voor een overhemd omdat er een paardje opstaat terwijl ik het voor de helft van de prijs van eenzelfde kwaliteit kan krijgen maar zonder paardje.

Ik trek me aan van de mode wat mij bevalt. Zo vond ik de mode onder studenten van afgelopen zomer echt verschrikkelijk (die foute lichtblauwe broeken bijvoorbeeld) maar andere dingen die ineens 'in' worden neem ik wel over, zoals een rode broek (elke student moet er eigenlijk één in zijn of haar kast hebben hangen).

Van opmerkingen van anderen trek ik me niets aan. Eigenlijk krijg ik ze nooit, in ieder geval niet negatief. Ik vermijd ze meestal gewoon door vantevoren in te spelen op de situatie waar ik in kom. Je zult mij niet op een mondeling zien verschijnen zonder jasje of met sportschoenen in de kroeg. Ik hou me aan algemene gedragsnormen mbt kleding, zodat niemand er opmerkingen over kán maken. Ik ben eigenlijk ook wel een beetje te oud om nog heel veel aandacht te besteden aan kleding, misschien is dat het.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:04
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Maar wat is nu eigenlijk je eigen stijl? Hiermee bedoel ik dus niet de zogenaamde hokjes. Maar wat vind jij mooi en wat draag je graag?

-ehm..het varieert een beetje, de ene keer draag ik een super-doorsnee gothic jurk, en de andere keer gewoon een zwart shirtje met een rok, en dan weer een victoriaanse blouse met rok.
Ik draag wel altijd zwart (soms met een kleur erbij) en altijd rokken, broeken pas ik niet en staan me niet vind ik zelf, ik heb het figuur er gewoon niet voor.
Ik ben nu trouwens wel behoorlijk uitgekeken op die doorsnee-gothic-outfitjes, ik ga me wat meer richten op de victoriaanse kledij, nu alleen nog geld

Waar haal jij je inspiratie vandaan?

-overal, internet, tv, bladen, winkeletalages, whatever...

Of maak je zelf kleding?

-Ik probeer zelf kleding te maken, is wel zo handig omdat ik dan precies kan maken wat ik zelf wil, en mijn smaak vind je niet snel in de winkel, en dan al helemaal niet voor een betaalbaar prijsje, dus ik móet eigenlijk wel zelf dingen maken.

En waar winkel je graag?

-ik winkel nooit voor kleding, ik vind toch nooit iets naar mijn smaak.

Trek jij je iets aan van de mode?

-ik hou het wel bij, om te kijken of er iets van mijn gading bij zit, maar daar houdt het wel mee op.

Of trek jij je opmerkingen van anderen aan?

-ik trek me er zelden iets van aan, behalve als iemand zegt "dat staat jou niet"dan kijk ik wel even beter of het wel bij me staat, maar verder boeit het me weinig wat andere van mij denken, dan zou ik echt aan de gang moeten blijven, er gaat nauwelijks een dag voorbij of ik heb alweer een opmerking gekregen.
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:18
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-06-2003 @ 17:27:
Ik ben eigenlijk ook wel een beetje te oud om nog heel veel aandacht te besteden aan kleding, misschien is dat het.
Onzin, maakt niet uit hoe oud je bent daarvoor.

Mijn stijl, tja het varieert heel erg van kak, sportief tot gestyled (alles in de outfit matcht)

Inspiratie haal ik van tv, al die modebladen en tja van straat

Ik winkel het liefst bij mooie winkels die goede merken verkopen (denk aan D&G, RL, DKNY, JPG, etc.) Eigenlijk vooral omdat het vanzelfsprekend is, maar ook omdat dat stijltje me er aanstaat en vooral D&G heel erg afwisselend is.
Wat ik leuk vind wat "in" is trek ik aan, als ik iets anders leuk vind, trek ik het ook aan.

Ik trek me echt helemaal niks aan van opmerkingen, krijg ook vaker complimenten dan negatief commentaar. Daarvoor moet je ook alto zijn
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:22
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
k draag meestal wijde broeken, liefst carhartt...of oude versleten halfwijde spijkerbroeken...

meestal strakke truitjes......niet veel sieraden...wel vaak zweetbandje...en babyg horloge...zilveren oorbelletjes, soms armbandjes maar dan wel gewoon zilver of nep pareltjes....

draag allerlij kleuren maar niet zo superblij of alleen zwart ofzo...

versleten schoenen gewoon...zit lekker, gola adidas puma k-swiss [liefst "oude" modellen dan]...

mn haar...staartje met paar schuifspeltjes en zijschijding meestal...

niet veel make up...gewoon een beetje, dat t er wel verzorgd uitziet...



kzou ook niet weten hoe je mijn stijl moet omschrijven....tis netjes en beetje sportief maar toch ook weer nonchalant....

__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 17:27.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:28
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
mja. hip en trendy? ene dag superbaggy skate hiphop wannabe negertje andere dag trendy lage broeken en strakke shirtjes en dope accecoires jadi jadi ja. ander keertje kak netjes polo hemd dockers met sneakers en poep. ander keertje elite leger stylo zwarte cargo en zwarte hooded en m16. hangt van mijn missie af. woeptidoe
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 17-06-2003 @ 18:18:
JPG
Joint Photographic Group
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:57
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 17-06-2003 @ 16:29:
Serieus?

*wil al superlang naar Londen, maar nu helemaal*

Ja echt .. als je daar eenmaal geweest bent en je houdt van apart, dan ben je verkocht. Een grote verzameling van de meest kikke winkels
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:02
Verwijderd
ik heb niet echt een eigen stijl, het enige wat ik draag is een spijkerbroek daar kan je me ook aan herkennen, want dat draag ik *bijna* altijd.. tenzij ik een feestje heb, word ik in een andere broek gegooid *door me meoder*
daarop draag ik of een t-shirt of een trui ofzo.. *grijnst* dat was het wel, niet echt een ''stijl'' dus ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 17-06-2003 @ 18:18:
Onzin, maakt niet uit hoe oud je bent daarvoor.
Op een gegeven moment maakt het je echt niet meer uit of mensen wel of niet je polopaardje goed kunnen zien en of de veters van je bootschoenen wel op de juiste manier in rolletjes zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 20:05
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 17-06-2003 @ 18:22:
k draag meestal wijde broeken, liefst carhartt...of oude versleten halfwijde spijkerbroeken...
Waar haal je die broeken vandaan?
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 09:19
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-06-2003 @ 20:43:
Op een gegeven moment maakt het je echt niet meer uit of mensen wel of niet je polopaardje goed kunnen zien en of de veters van je bootschoenen wel op de juiste manier in rolletjes zitten.
Ja, maar dat heeft toch niks te maken met veel tijd besteden aan je kleding? Ik besteed ook veel tijd aan m'n kleding en het interesseert mij ook niet of mensen m'n polopaardje kunnen zien.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 09:55
Verwijderd
Ik draag best veel verschillende dingen, maar de laatste tijd vooral 'gewoon' gecombineerd met iets apart.

Ik koop veel kleding bij de H&M, lekker goedkoop, maar niet bijster orgineel. Een gewone wijd uitlopende (spijker)broek en een simpel shirtje doen het goed. Of een simpel rokje en shirtje.

Maar soms loop ik ook in nette kleding (bloesje, nette broek, zwarte schoenen ) en de volgende dag weer in een skatebroek.
Verschillende stijlen dus. Een beetje die indische stijl is ook mooi, laatste een heel mooi paars jurkje met allerlei borduursels gekocht.

Er hangen/liggen ook allerlei kleuren in mijn kledingkast. Van zwart tot felgekleurd, maar ook lichtere kleuren (oudroze bijvoorbeeld).

Meestal combineer ik kleur en zwart. Meestal is het niet zo dat zwart de overhand heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2003, 10:51
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 17-06-2003 @ 21:05:
Waar haal je die broeken vandaan?
carhartt --> america today

en die andere broeken 2e hands meestal....
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:24
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Ik draag vanallesennogwat,
1 ding is me inmiddels duidelijk geworden : andere mensen kunnen doorgaans niet goed inschatten of ik iets leuk vind of niet
'dat vind jij vast wel leuk'
'walgelijk'
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 18-06-2003 @ 10:19:
Ja, maar dat heeft toch niks te maken met veel tijd besteden aan je kleding? Ik besteed ook veel tijd aan m'n kleding en het interesseert mij ook niet of mensen m'n polopaardje kunnen zien.
Je hebt gelijk. Ik zei het ook niet helemaal goed. Ik bedoel eigenlijk dat je steeds minder waarde gaat hechten aan wat mensen van je denken, en dan vooral wat ze denken van de merken die je aanhebt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:35
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 18-06-2003 @ 11:51:
carhartt --> america today

en die andere broeken 2e hands meestal....
thnx
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 15:03
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 17-06-2003 @ 16:20:
Zelf heb ik gigantisch veel 'soorten' kleding. De ene keer wat netter dan de andere keer. Ik hou van kleurrijke kleding, maar de andere keer ben ik weer helemaal in het zwart. De andere dag draag ik een wijde broek met streepjeskousen. En dan heb ik een spijkerbroek met puntlaarsjes aan. Waar ik mijn inspiratie vandaan haal? Meestal is het gewoon zo dat ik iets zie hangen en denk: dat is leuk, en dan koop ik het. Soms zie ik ook iets in tijdschriften staan wat ik leuk vind en probeer iets gelijksoortigs te vinden. Ik trek me niet veel van de mode aan. Ik trek niet iets niet of juist wel aan omdat dat toevallig dan kan. Ik winkel graag overal: h&m, bijenkorf, vero moda, 2e hands winkels enz enz... Zelf maak ik niet echt kleding, maar ik verbouw kleding wel 's. Ennehm, opmerkingen van vreemden: daar trek ik mij nooit iets van aan, wel van vrienden.
Geldt voor mij ook. Kleding verschilt van Boss tot en met de Hema. Prijzen dus ook. Ik haal alles overal vandaan, en als het me niet bevalt maak ik 't, of laat ik 't maken. Of ik verbouw het.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 17:07
Laïs
Laïs is offline
Ik heb niet echt een eigen stijl vind ik.
Ik vind (bijna) alles mooi.
Ik draag broeken van de pecotex (fouttte winkel ) tot truitjes van de witte uil (soort hippie winkel).
Het liefst draag ik wijde broeken met een leuk t-shirtje op of zo, spiegeltjes vind ik ook wel mooi ,zolang ze maar met mate zijn en flodder-pyjama broeken.
Ik haal mijn inspi van,eh,ik weet het eigenlijk niet, ik koop gewoon wat ik tegenkom dat ik mooi vind?
Ik winkel het liefst in de winkelstraten in Gent en de kleine straatjes hebben ook hun charmes.
Als ik opmerkingen krijg van mensen die ik niet goed ken/vage kennis trek ik mij dat niet echt aan,maar als goede vriendinnetjes zeggen :Elien,dat trekt nu toch op niets,bij wijze van spreken,dan denk ik daar toch wel eens over na,en maken ze me onzeker.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:05
chaostar
chaostar is offline
Meestal draag ik kleren in de kleuren rood en zwart. Ik hou van rokjes, niet gangbare panty's (ik heb een rode panty met vlammen erop bijv.) en ik draag eigenlijk altijd New Rocks, behalve als ik echt netjes moet zijn. De belangrijkste reden daarvoor is trouwens dat ze stukken lekkerder zitten dan mn laarzen, waar ik rugpijn van krijg.

Broeken heb ik het liefst aan de bovenkant strak zitten en van onder wijd. Qua topjes heb ik meestal gewoon standaard dingen die je bij C&A en H&M koopt. Het viel me laatst wel op dat bijna al mn truitjes zwart zijn dus daar ben ik nu verandering in aan t brengen. Ik draag trouwens ook wel vaak blousjes met een stropdas erbij.

Qua make up draag ik meestal eyeliner met een kleur oogschaduw erboven die bij mn kleren past. En natuurlijk mascara maar dat lijkt me logisch.
__________________
I don't make mistakes (just happy accidents)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:00
flipm0
Avatar van flipm0
flipm0 is offline
ik draag meestal 4 armbandjes van mensen die ik heb gekregen en een kampingbroek (jeweet wel ) en dan een wazige trui ofzo (hele goede omschrijving dit )
__________________
idw
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:04
Verwijderd
Mijn stijl..euh..
ja, ik heb op zich wel een vaste stijl, maar weet niet hoe ik het moet noemen..
Doe gewoon een beetje wat ik leuk vind..

De idee-en doe ik op in een winkel, als ik iets leuks zie, koop ik het, of andere het mooi vinden of niet

Ik winkel graag in Amsterdam omdat het groot is en gewoon ontzettend veel verschillende dingen zijn.
En ook omdat de dingen die ze daar hebben, hier niet hebben, dan ben je teminste weer een beetje origineel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:10
soske
Avatar van soske
soske is offline
Ik draag het liefste een beetje losse kleren, liever niet superwijd dat ik er een fiets in kwijt kan ofzo maar een beetje zit gewoon veel lekkerder. Veel kleurtjes behalve bruin, grijs en beige.Het is niet zo dat ik er als een verfpalet bijloop. Meestal wat armbandjes, haar in een staart of knotje en heel soms los. Weinig make-up, alleen mascara en lipgloss meestal, soms helemaal niets. Ik winkel overal wel zo'n beetje, H&M, C&A soms, Vet&Forecast, America Today en soms de Chill Out afdeling.
__________________
Een goede Nederlandse vertaling voor 'airbag' is 'botsballon'.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:02
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik weet niet echt wat mn stijl is...Ik koop wat ik leuk vind..mode of niet.

K hou ontzettend van kleuren! en t liefst draag ik dan ook kleding met veel kleurtjes enzo!
Streepjes vind ik ook leuk (hoewel ik daar zelf niet zo veel van heb) en ook rare poppetjes vind ik grappig! K heb in mn schoenen (mn sportschoenen dan) ook gele en rooie veters (een gele in de ene en een rooie in de andere)

K draag ook altijd 2 horloges (waarvan 1 het niet doet) en 2 armbandjes...en dan ook nog een ketting om mn arm
K draag ook gewoon spijkerbroeken en bruin tinten enzo, maar ik vind toch de kleurtje het leukst! En k heb ook altijd 2 oorbellen in 1 gat in een van mn vreemde gewoontes.

Inspiratie haal ik eigenlijk nergens vandaan..iktrek aan waar ik zin in heb...
Ik ga graag in Rotterdam winkelen, en dan vooral naar The Sting, Pimkie en H&M...daar hebben ze voor mij de leukste dingen!
Hier in Middelburg ga ik meestal naar de stretch

Ik ga absoluut niet met de mode mee..k heb daar ook niet echt behoefte aan..maar ik zal vast wel eens wat kopen wat toevallig in de mode is.

Ik trek me misschien wel wat aan wat anderen over en tegen me zeggen...maar ik doe er opzich niet zo veel mee. Maar dr word eigenlijk niet zo heul veel tegen me gezegd over mn stijl...
Ik heb gewoon mn eigen stijl en wie dat niet bevalt heeft maar pech

Kinderen die alleen maar in van die dure merk kleding lopen vind ik best wel zuur...maar dat is mijn mening..waarom in een polo van Tommy gaan lopen als ze ergens anders precies dezelfde hebben voor heel wat minder euro's!?!? zoiets heb ik!

Maar iedereen moet zelf weten wat en hoe ie het doet!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2003, 18:50
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
Citaat:
GRRR schreef op 17-06-2003 @ 18:28:
mja. hip en trendy? ene dag superbaggy skate hiphop wannabe negertje andere dag trendy lage broeken en strakke shirtjes en dope accecoires jadi jadi ja. ander keertje kak netjes polo hemd dockers met sneakers en poep. ander keertje elite leger stylo zwarte cargo en zwarte hooded en m16. hangt van mijn missie af. woeptidoe
dat klinkt best wel heel vet trouwes
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 18:55
Verwijderd
bluh ik draag alleen maar hokjes, krijg ik dat gezeik tenminste ook niet meer
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:52
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Mijn moeder ziet er echt strak uit als ze er moeite voor doet. Naar d'r werk stijlvolle mantelpakjes, naaldhakjes en mooie sieraden e.d... Gewoon thuis meestal broek en een blouse o.i.d. Ze houdt er wel van om op uiterlijk gebied met geld te gooien (als ik het doe is het ineens 'niet met geld om kunnen gaan', maar dat terzijde )
M'n vader loopt er meestal wel casual bij, soms voor vergaderingen in pak maar over het algemeen gewoon standaard herenkleding, veel merken als Gant e.d.
M'n zusje (15) is echt een enorme kaktroel en dat druipt er ook gewoon van af... maar op die leeftijd was ik ook wel 'extreem' en nu ik ouder ben is dat veel minder, dus misschien verandert dat bij haar ook nog.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:53
Fleurien
Fleurien is offline
Citaat:
Esmée schreef op 19-06-2003 @ 20:52:


M'n zusje (15) is echt een enorme kaktroel en dat druipt er ook gewoon van af... maar op die leeftijd was ik ook wel 'extreem' en nu ik ouder ben is dat veel minder, dus misschien verandert dat bij haar ook nog.
Hoe uit zich dat dan? Kleding, gedrag,...?
Zelf maak ik me er soms ook een beetje schuldig aan
__________________
Succes is een keuze
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 07:31
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Ik weet niet hoe ik mijn 'style' moet uitleggen. Heel veel verschillende soorten kleren, gewoon wat ik leuk vindt. Welk hokje zou ik eigenlijk niet weten.......(ik maak gewoon een hokje alleen voor mij!)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 09:41
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Esmée schreef op 19-06-2003 @ 20:52:
Mijn moeder ziet er echt strak uit als ze er moeite voor doet. Naar d'r werk stijlvolle mantelpakjes, naaldhakjes en mooie sieraden e.d... Gewoon thuis meestal broek en een blouse o.i.d. Ze houdt er wel van om op uiterlijk gebied met geld te gooien (als ik het doe is het ineens 'niet met geld om kunnen gaan', maar dat terzijde )
M'n vader loopt er meestal wel casual bij, soms voor vergaderingen in pak maar over het algemeen gewoon standaard herenkleding, veel merken als Gant e.d.
M'n zusje (15) is echt een enorme kaktroel en dat druipt er ook gewoon van af... maar op die leeftijd was ik ook wel 'extreem' en nu ik ouder ben is dat veel minder, dus misschien verandert dat bij haar ook nog.
Uhhhm ik zat in het verkeerde topic zie ik
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 09:42
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Fleurien schreef op 19-06-2003 @ 23:53:
Hoe uit zich dat dan? Kleding, gedrag,...?
Zelf maak ik me er soms ook een beetje schuldig aan
Combinatie van...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 10:19
Verwijderd
Veelal , Retro , vintage, 2dehands
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 11:28
Ruthjuh
Avatar van Ruthjuh
Ruthjuh is offline
Aangezien er altijd van mij wordt gezegd dat ik een kakker ben, draag ik dus ook kakkerkleding. Diverse merken , Ralph Lauren,Dockers*erg tof*,Tommy Hilfiger,Esprit,Benneton. Maar ik koop ook heleboel dingentjes bij de H&M hoor. Maar ik heb veel polootjes en rokjes enzo. Beetje sportief maar ook netjes.Wel tof vind ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ruthjuh schreef op 20-06-2003 @ 12:28:
Aangezien er altijd van mij wordt gezegd dat ik een kakker ben, draag ik dus ook kakkerkleding. Diverse merken , Ralph Lauren,Dockers*erg tof*,Tommy Hilfiger,Esprit,Benneton. Maar ik koop ook heleboel dingentjes bij de H&M hoor. Maar ik heb veel polootjes en rokjes enzo. Beetje sportief maar ook netjes.Wel tof vind ik zelf.


H&m pathetic
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 20:19
Dwarfie
Dwarfie is offline
Voor mij geldt een beetje hetzelfde als voor Nare Man. Gewoon een beetje een vlotte bandplooi, broques en een overhemd. Af en toe een rugby of een polo. Ik heb ook niet altijd merkjes, maar een overdreven afkeer jegens merkjes heb ik ook niet
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 22:01
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 17-06-2003 @ 18:04:

Ik ben nu trouwens wel behoorlijk uitgekeken op die doorsnee-gothic-outfitjes, ik ga me wat meer richten op de victoriaanse kledij, nu alleen nog geld


dat soort kleding vind ik meestal wel leuk staan. tis niets voor mij, maar wel erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 22:29
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Mijn style.. :





__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 08:11
Verwijderd
He c00l je bent nummer 401.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle eigen stijl
schaapje2702
16 10-08-2012 16:18
Lifestyle Je stijl
Poppycock
114 20-11-2004 19:01
Lifestyle Doe Het Zelf (in je lifestyle)
Sade
58 28-10-2004 16:17
Lifestyle [Stelling]Zolang je je eigen style...
Apomes
24 11-05-2004 17:10
Lifestyle Je eigen kledinglijn.
rodina
36 01-06-2003 17:34
ARTistiek Commercie .vs. Behoud van eigen stijl
KrizzZzZZzzjE :P
9 09-01-2003 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.