Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 19:20
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hoe ging dat precies?

Hoe vertelde je het aan je ouders enzo...was het echt zo van "mama, papa, ik wil vanavond voor het eerst sex hebben in een bed en ik blijf daar slapen, mag dat?" of wat meer subtiel? en hoe zeiden jullie het dan...en wat waren de reacties van je ouders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2003, 19:48
Verwijderd
dat was een ramp!
omdat wij 260 km van elkaar wonen, en ik per se wilde dat hij op mijn verjaardag kwam (toen hadde we het precies een half jaar) vroeg ik mijn ma of hij mocht blijven slape..
ohh we hebbe al wat discussies daarover gehad. nou het mocht maar hij moest wel op mijn zus d'r kamer (die staat leeg omdat ze nu met haar man en kind samenwoond)
nou die kerst die daarop volgde mocht ik eindelijk naar zijn huis toe, na 7 maanden zag ik dus pas waar hij woonde ('k mocht er niet eerder heen) en toen bleef ik slapen, op zijn kamer. maar hij moest bij zijn broertje op de kamer..
nou na niet veel zeuren mochten we van zijn moeder samen slapen en deden we dat ook, na 9 maanden. maarja sex kwam er niet van want ik mocht niet aan de pil, was volgens mijn moeder ook niet nodig omdat we toch nog niet samen sliepen.
nou na 17 maanden ofzo hadden we voor het eerst gevreen. eigenlijk niet zoals ik het gewild zou hebben, maarja.. toen maar morning after gehaald.. en toen na 2 maanden mocht ik eindelijk aan de pil.. en mocht hij eindelijk bij mij slapen..

dus het heeft 19 maanden geduurd, voordat het mocht.. met veel gezeur.. en veel discussies, en ruzies en huilen

en toen het mocht had ik het zo gevraagd, wij stonden boven:
mam ik leg zijn matras op'm'n kamer hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:08
howshesings
Avatar van howshesings
howshesings is offline
eheh... ik heb nog nooit bij hem geslapen... wel als hij in het huis van z'n zus zat, en dan zei ik wel gewoon waar ik heen ging. ik had m'n vader toch alles al wel verteld wat er te vertellen viel dus die wist het ook gewoon... die had er geen moeite mee.
m'n moeder had er ook geen moeite mee, maar die zit 200 km verderop dus die hoort dingen altijd pas naderhand.
__________________
we are of the going water and the gone
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:33
Magdalena
Magdalena is offline
Ehm, volgens mij zei ik gewoon heel enthousiast tegen mijn moeder dat ik de nacht erop na het uitgaan niet thuis zou komen maar bij mijn vriendje ging slapen. Vond ze best, ze was 2 weken daarvoor al begonnen over of ik toch nog wel de pil slikte.
Zijn ouders zag ik de volgende ochtend pas, maar die wisten volgens hem wel dat ik bleef slapen die nacht. Toch voelde ik me toen wel een beetje opgelaten in mijn pyjamaatje, vooral omdat het nog maar de tweede keer was dat ik ze zag maar gelukkig was iedereen heel aardig enzo, en voelde ik me stukken beter toen ik me had aangekleed.
Ik denk dat op zich iedereen wel snapte waarom ik bleef slapen, alhoewel we die nacht nou niet echt hebben gesekst omdat het niet zo vlot ging, want we waren beide zenuwachtig.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:38
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Mn ouders weten van nix dan.... Ik zeg dat ik bij een vriendin blijf slapen, anders vinden ze het nooit goed...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:40
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
"Als je het wil moet je het vooral doen jongen, ik wil er alleen geen last van hebben" zo zei mn pa. Goeie kerel
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:04
Verwijderd
Ik belde op:
'Pap, ik kan niet naar huis komen want mn fietssleutel ligt in de put (was nog waar ook) en ik slaap dus bij Ties.'
'oh, okey... ben je morgen om 10 uur thuis'
'ja, doei'

zo ging het om precies te zijn...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:08
Verwijderd
Oh..na 2 weken mocht ie blijven slapen want hij woont erg ver weg en dat was geen probleem mn moeder was juist degene die het voorstelde, ze zette de stretcher wel effe uit, want toen had ik nog een 1 persoonsbed.
Maar ja, dat ding hadden we natuurlijk helemaal niet nodig (niet meteen van alles denken, gewoon samen in bed is beter dan een meter ruimte ertussen), en waarschijnlijk zag ze dat ook wel omdat de lakens enzo niet rommelig waren, dus toen vroeg ze maar gewoon: nou hebben jullie dat ding nog nodig of zet ik het voor niks op elke keer?

Ze vraagt ook gewoon na 3 weken of we het nou al gedaan hebben. Ja, zo is ze ten voete uit.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:17
Verwijderd
Wij hadden al eens gesekst voordat we bij elkaar sliepen. Mijn moeder kwam dat vrij snel te weten, mijn zus is nogal open over dat soort dingen, en tegen mijn zus had ik het wel verteld...

Toen was het eigenlijk mijn moeder die zoiets had van o dan willen jullie zeker ook graag bij elkaar slapen? Anders is het echt alsof het voor de seks is en daar ben ik niet zo voor.

Toen kwam het eigenlijk een tijdje wat minder uit. Het was kerstvakantie en ik werkte, dus vroeg opstaan, en daarna was mijn oma hier, en mijn moeder wist niet zo goed hoe ze tegen mijn oma moest zeggen dat mijn vriendje hier bleef slapen, nou ja daar kon ik wel inkomen mijn oma kennende had ze dat ook niet echt leuk gevonden.

En de laatste vrijdag van de kerstvakantie sliepen we voor het eerst bij elkaar . Maar goed het was toen een kleine maand geleden dat we voor de eerste keer sekste, dus dat was mss wel een beetje anders allemaal.

Ik weet het nog goed Die hele nacht hebben we echt ongeveer de hele nacht gesekst elkaar vastgehouden, en weinig geslapen . Na het ontbijt zijn we toen weer terug in bed gekropen, om half 5 smiddags waren we eindelijk aangekleed .

Maar goed, je wil bij je vriend slapen dat je dit topic opent, ik zou het er gewoon eens rustig over hebben of je bij/ met hem mag slapen! Ik zou niet gelijk over de seks beginnen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:51
Verwijderd
Euhm, mijn vriend slaapt al heel lang bij mij, gewoon op een matras naast mijn bed (had tot voorkort eenpersoons) Het begon als vrienden, en ik had een tijdje iets met mijn beste vriend, ook zijn beste vriend. Dus ja... zij scrashten hier dan regelmatig (lees: elk weekend) snachts. En dan mocht die vriend in mijn kamer en hij sliep dan op de bank, goed dat met mijn beste vriend werd nooit wat, en mn vriend bleef gewoon af en toe hier komen, is hier twee keer wezen slapen nog, op een matras op de vloer ... en dat mag van mijn ouders gewoon in mijn kamer. En mjah... alles best. Toe kregen we dus verkering en het einge verschil is dus dat mijn moeder nu noggal zeurderig is dat ze niet wil dat ik sex heb in haar huis(en dat doe ik dus ook niet)
Ik ben inmiddels naar het appartement boven in ons huis verhuisd met mn zusje, heb eigen kamer en een twee persoons bed, en hij mag van mijn ouders wel daarboven bij mij in de kamer slapen maar niet in hetzelfde bed. (denken ze nu echt dat dat wat word? hij op de vloer als ik een twee persoons bed heb?)
En wat betreft ik bij hem slapen: ik heb het eerste en enigste meisje wat bij zijn ouders thuis is blijven slapen (zelfs zijn broers vriendin van 22 mocht niet) Ik zat vast, kwam van een feestje af
was bij hem thuis afgezet en geen vervoer naar huis, blijven slapen, hij lag beneden op de bank. Ik boven in zijn bed, hij verwachtte een preek of gezeik van z'n moeder... en z'n moeder zei niks, was heel vriendelijk en deed gewoon normaal, wat blijkt nu: Ze mag me, zijn eerste vriendin die ze mag. Ach ja ik denk alleen dat slapen in zijn kamer nog heel lang gaat duren.

Hij heeft het een keer gevraagd een mand geleden en zijn moeders reactie was "NEE" ik vraag zoiets niet, het gebeurd gewoon... en wat jou betreft... tsja... als je een feestje hebt, en hij woont iets verder weg danm vraag je aan je ouders of het goed is of hij bij jou crasht omdat het zo laat is dan enzo. Hoeftie niet naar hui ste fietsen en het zou gewoon leuk zijn. Rustig opbouwen.

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 21:54.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:18
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
De eerste keer dat ik bij een jongen wilde blijven slapen (afstand was best groot en we zouden samen uitgaan) heeft mijn moeder zijn ouders gebelt om eens te informeren. (lekker genant)
Uiteindelijk was het allemaal goed (zijn ouders waren er niet eens...)
Toch ben ik alleen blijven slapen... Ik wist dat de relatie niet echt meer had moeten zijn.

Nu sta ik voor voor eenzelfde dilemma, alleen moet ik het aan mijn vader vragen...

Nog erger (voor mij dan).

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:23
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Ik heb het nog nooit gevraagd, maar ga er vanuit dat het geen problemen oplevert. Mochten ze moeilijk ga doen dan baricadeer ik gewoon mijn slaapkamerdeur zodra zij zich in mijn kamer bevind .

Ik vind het zo naïef van ouders dat je niet bij iemand zou mogen slapen. Ik bedoel, je kan toch ook op andere momenten van de dag seksen dan `s nachts? Als je `s middags met je vriendin op je kamer zit dan kan je het toch ook doen? Je kan toch ook naar een motel/hotel?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:37
Verwijderd
naja, mijn vriend en ik wonen niet dicht bij elkaar (toch een uur (of langer?) reizen met t openbaar vervoer) dus hij sliep hier al bijna altijd (op mijn kamer en toen ik bij mn moeder) en toen kwam ik daar een keer en wou niet naar huis, maarja, moest wel en toen zei zn moeder: je moet anders maar een keer blijven slapen.
(mijn vriend later: zei ze dat? joh, je had t r zwart op wit moeten laten zetten joh! )

maar mijn moeder wou dat nog niet totdat ze zijn ouders had ontmoet.
Dus toen werd mijn vriend een keer heel ziek toen hij bij mij was (we hadden toen precies 3 maanden en t was op mijn verjaardag) en toen ben ik bij m in bed gaan liggen (vanaf toen slapen we dus bij elkaar ) en toen kwam zn moeder m twee dagen later ophalen (op paasdag ook nog ...) en toen had mijn moeder de zijne leren kennen en toen mocht ik daar slapen

We hebben echt de hele dag zowat op zijn kamer gezeten. Matras op de grond gelegd 's avonds (hij heeft een hoogslaper) en sex gehad *kijkt onschuldig rond* enzo en lekker lol, laat gaan slapen en niemand heeft ons ooit gestoord )... was gewoon heel gezellig!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:05
Verwijderd
Mijn ex-vriend en ik vroegen eerst aan mijn ouders of hin een keer bij mij mocht blijven slapen. ja, tuurlijk mocht dat, maar ik was toch nog niet van plan om sex te hebben? Nee oke, dan was het goed, ze wilden me trouwens niet verbieden om sex te hebben maar ze zouden liever zien dat ik nog even wachtte, want ik was zo jong. Oke. Op naar zijn ouders. Die werden woedend, we waren véééél te jong om bij elkaar te blijven slapen, dan konden we wel zeggen dat we echt alleen maar gingen zoenen en knuffelen en praten en slapen maar dat zeggen alle jongeren, dat zei de zus van zijn moeder vroeger ook en die had moeten trouwen omdat ze zwanger was, en we waren nog veel te jong voor kinderen, en daar was echt geen sprake van. Pas op de 17e verjaardag van ex-vriend mochten we bij elkaar blijven slapen, maar dan moest ik wel op een matras op de grond liggen! En ze hebben mijn ouders opgebeld of ik toch niet de pil gebruikte, en de hele kamer van mijn vriend overhoop gehaald op zoek naar condooms, wat ik wel vreemd vond, gezien het feit dat ze toch juist zo bang waren voor een zwangerschap... naja niet echt zijn ouders, zijn vader gaf er geen hol om (voor zover ik weet dan, want ik kon zijn vader nooit verstaan), zijn moeder deed vooral zo moeilijk. Toen mijn vriend zijn moeder maanden en maanden later meldde dat hij met mij mee ging naar de dokter omdat ik de pil ging gebruiken, heeft hij ook een lang ernstig gesprek gehad waarin hij uiteindelijk toestemming (!!!!) kreeg van zijn moeder om met mij naar bed te gaan, op voorwaarde (!!!) dat het alleen bij mij thuis gebeurde (dus niet bij hem thuis en ook nergens anders) en dat hij voordat hij klaarkwam zou terugtrekken (ja niet gedaan dus) want ze vertrouwde de pil niet....

Bij mijn huidige vriend ging het iets van
ik: 'Is het goed als Papier en Hanneke hier vrijdag blijven slapen en dat we dan films kijken?'
moeder: 'Ja, dat mag wel, maar dan niet de hele nacht films kijken, je moet wel genoeg slapen'
en bij hem was het waarschijnlijk iets van
hij: 'Ik ga vrijdag naar Sarah om films te kijken, Hanneke komt ook, en we blijven slapen'
zijn moeder: 'Ooh, leuk'
(maar toen waren we ook nog alleen vrienden)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
*kuch* laat ik het zo zeggen...

Mijn ouders waren een weekend weg...

En het was leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:29
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
1e keer: toen haar ouders weg waren naar Rome (het mocht eigenlijk niet van haar ouders, mijn ouders hebben er totaal geen moeite mee) Was leuk, niet gesekst, meer gepraat, heel gezellig

1e keer LEGAAL: 2 weken daarna. Op de een of andere vage manier waren haar ouders helemaal omgeslagen. Zij vroeg of ze bij mij mocht slapen en haar moeder reageerde van: "Als ik je toch niet tegen kan houden dan ga je je gang maar" Haar moeder wist al dat ze de pil slikte dus wat betreft veiligheid had ze niks te zeggen. Mijn ouders zijn altijd heel soepel...wat hun betreft mocht ze na drie dagen al blijven slapen, gewoon omdat ze ons oud genoeg vinden. Die tweede keer was overigens ook heel gezellig inclusief sex. We hadden eerst de avond bij haar film gekeken, en toen zijn we om een uur of 1 's nachts naar mijn huis toe gefietst...matras op de grond.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:21
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ging nogal per ongeluk
We werken allebij bij een poppodium en om een uur of 5 fietsten we richting huis. (wonen heel dichtbij) Mja, ik zou alleen nog even wat drinken bij hem maar ben in slaap gevallen
Volgende ochtend vette ruzie met mijn vader dat ik de hele nacht was weggebleven.

De keer daarop ging iets meer gepland en was best vaag aangezien hij in een flat op de campus woont, gelijk bij het ontbijt alle andere bewoners kunnen ontmoeten. Die waren namelijk nogal nieuwsgierig....
Gelukkig leuke flatgenoten, maar toch heel vaag allemaal.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 14:24
Thomas
Thomas is offline
Na bijna 15 maanden weet ik nog steeds niet hoe dat voelt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 07-07-2003 @ 15:24:
Na bijna 15 maanden weet ik nog steeds niet hoe dat voelt.
Niet dat ik er iets mee te maken heb hoor, maar ik snap het toch niet helemaal... als je verliefd bent, van elkaar houdt dan wil je toch juist bij elkaar slapen... En na 15 maanden lijkt het me ook dat je ouders het onderhand niet meer echt verbieden kunnen zeker niet omdat je al ''oud'' bent.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 18:34
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Bij mn ex was t zo van dat zijn moeder zowat elk weekend vroeg of ik bleef slapen. Dus na 2 maanden heel voorzichtig tegen mam gezegd. En ze had er niet zo heel veel problemen mee, als ik maar bij zijn zus op de kamer sliep. De eerste keer (dat was na 3 maanden) sliep ik ook idd bij zijn zus in een tweepersoonsbed. De keren erna zorgden we dat we later dan zijn ouders naar bed gingen en 'slopen' we naar de zolder . Maar dat viel na 2x ook op en daar maakte niemand problemen van. Maar seks kwam er toen niet van, na 6 maanden, terwijl we al 3 maanden bij elkaar in bed sliepen .
En bij mn huidige vriend hebben we het er nog niet over gehad...
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 19:33
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Bij mijn ex was t zo dat toen mijn hele fam een weekend weg was hij bij mij bleef slapen, illegaal.... Maargoed dat ik weet hoe de wasmachine werkt, want het was in het bed van m'n ouders...hehe. Al die keren daarna, zijn ouders waren gescheiden en woonden allebei in hetzelfde dorp, we hadden dus 3 huizen om in te vertoeven... Mijn ouders zijn het er alleen nooit mee eens als ik bij n jongen blijf slapen, maar ze zeggen wel dat ze liever willen dat 'het' in een huis gebeurt dan buiten op straat, dus wat zeuren ze dan

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 09:46
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Mijn ouders weten het niet als ik bij m'n vriend blijf slapen, want dat mag namelijk niet. M'n moeder denkt dat er dingen gebeuren waarvan ik niet wil dat ze gebeuren als ik bij mn vriend zou blijven slapen. Nu kunnen die "dingen" ook overdag gebeuren en ergens in de bosjes, bij wijze van spreken, maar goed. Ik zei voorheen altijd dat ik bij een vriendin bleef slapen, nu zeg ik dat ik op de kamer van de zus van mijn vriend slaap (die zus woont ergens anders maar heeft nog wel een kamer daar). Dat geloven ze, heel fijn, want ik slaap met mijn vriend in zijn kamer
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:00
Woman Of Steel
Avatar van Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Nou, bij mij was het zo, mn vriendje gaf een verjaardagsfeestje, en zn moeder vond het leuk als ik ook bleef slapen [ zijn moeder is echt een topvrouw!] ze belde mijn moeder op, want ze weet dat ik altijd mot heb met mn moeder, en ze heeft een uur lang aan de telefoon aardig gedaan "ja, ze slaapt apart, ik let erop.. blabla" en sinds dien mag ik af en toe als het beter uitkomt bij mn vriendje slapen. Maar mn moeder weet niet dat ik rustig bij mn vriendje in bed mag kruipen van zijn moeder, . [ zijn moeder weet wel btw dat ik aan de pil ben ]
__________________
Woorden die gevallen zijn, kun je niet meer oprapen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:31
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
De eerste keer sliep ik bij hem.
Ik moest op een logeerkamer slapen. Toen we allebei naar ons bedje vertrokken, begonnen we te smsen. Hij vond het belachelijk dat hij op z'n zeventiende nog steeds niet samen met z'n vriendin mocht slapen. Op een gegeven moment kreeg ik geen smsjes meer en kwam hij m'n kamer binnen.

De eerste keer dat hij bij mij sliep, zei mijn moeder dat hij wel in het logeerbed naast mijn bed kon slapen. Wel in dezelfde kamer dus. Ik vond het belachelijk. Dat ze ook echt dacht dat hij dan in dat bed bleef liggen. Uiteindelijk gaf ze me daar wel gelijk in en sliepen we samen in mijn bed.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:38
Verwijderd
Mijn ouders hebben nooit ook maar enigszins moeilijk gedaan over in hetzelfde bed slapen, dus ik heb het eigenlijk nooit 'verteld'. Ze lieten het me gewoon zelf regelen en dus is het nooit een gespreksonderwerp geweest ofzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2003, 14:58
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Mijn ouders deden vanaf het begin nergens moeilijk over... Mn vriendje mag gewoon hier slapen en ik bij hem Dus... geen probleem. Mn ouders hebben meer zoiets van: je kan het beter in een bed doen, dan in een goor steegje!..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:26
Xanandu
Avatar van Xanandu
Xanandu is offline
zij belde mn moeder op met de vraag of ik bij haar mocht blijven slapen
__________________
voor ik vergeet... jou vergeet
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:28
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
ik belde zijn moeder op met de vraag of hij bij mij mocht blijven slapen, en dat mocht
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:47
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
ik zat op het terras met m'n ouders en ik vroeg "hey mam... pap... als jullie dit weekend weg zijn mag jeroen dan blijven slapen?" ik verwachte het ergste maar m'n moeder zei "ja hoor" en ik "whoah cool " en toen kreeg ik zo'n heel gezeik van m'n vader van "maar euh... lieverd... je moet wel goed voor jezelf uitmaken waar je aan toe bent he. geen dingen doen waar je geen zin in hebt" ik keek hem aan van: pap, daar kom je wel een beetje laat mee. maar m'n moeder zei al van "he, laat dat kind, dat bepaalt ze helemaal zelf" ze zijn wel cool
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:36
Verwijderd
Euh, de 1e keer dat ik bleef slapen...was toen we het net hadden. Alleen moest ik eigenlijk wel thuiskomen en ben ik om 7 uur sochtens naar huis gegaan

Maarre, ik was toendertijd 17 ( nu bijna 19) dus t boeide mn ouders toch al niet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:59
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-07-2003 @ 11:37:
Dus toen werd mijn vriend een keer heel ziek toen hij bij mij was (we hadden toen precies 3 maanden en t was op mijn verjaardag)
je moet um ook geen taart van het jaar daarvoor geven
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:34
Verwijderd
Uhm... bij m'n eerste vriendje zei ik na een maand of 3 dat ik bij hem wilde slapen. M'n moeder vond dat niet zo leuk, maarjah, jammer dan.
M'n moeder denkt geloof ik dat m'n sexleven veel beter is dan dat het eigenlijk is ofzo..
Echt, die opmerkingen van haar soms
Ik wou dat ik half zoveel sex had als zij denkt dat ik heb..

Maarja, iig.. m'n moeder vond het niet leuk, maar ik deed het gewoon. In die 5 maanden relatie heb ik 1x bij hem geslapen, ik was toen 16.

Het jaar daarna had ik een ander vriendje. Eerst kwam hij een keer bij mij slapen, hij ging met me mee naar hetkerstgala van m'n school en toen mocht hij blijven slapen -> in de logeerkamer.

Uhm, wanneer bleef ik bij hem slapen.. een maand later ofzo, na een feest van zijn school. Dat vond m'n moeder natuurlijk ook niet zo leuk.. ik kreeg meteen vragen waar ik dan geslapen had, bij hem in bed, of op een matras ernaast, blabla.

Maarjah, alles went. Als ik het wou, dan deed ik het gewoon, op een gegeven moment. Maar ik moest dan wel om de zoveel tijd een verhaal vol met sexuele voorlichting aanhoren. Dat is trouwens nog steeds zo.
En ik maar zeggen "mam, ik heb geen sexleven, geloof me nou!" Maar ze gelooft me nooit.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 07-07-2003 @ 12:12:
*kuch* laat ik het zo zeggen...

Mijn ouders waren een weekend weg...

En het was leuk
haha, bij ons precies hetzelfde!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:37
Verwijderd
Mijn vriend en ik woonden vier uur reizen met de trein uit elkaar (Maastricht - Enschede). Dus bedacht mijn moeder dat hij maar eens moest blijven slapen, omdat we dan langer bij elkaar konden zijn. Ze wist dat we nog geen seks zouden hebben, daar was ik duidelijk nog niet aan toe etc. Maar het was dus haar idee
Mijn vader was het er volgens mij niet helemaal mee eens, maar die heeft over dat soort dingetjes niet veel te zeggen (m'n moeder maakt dat soort beslissingen over mijn zus en mij omdat zij goed weet hoe meisjes denken etc, ze is er zelf 1 geweest, mijn vader niet ).
Dusss, hij bleef slapen, op mijn kamer op een matras (mijn moeder had het helemaal opgemaakt). En tja, ineens lag ik ook op dat matras en sliepen we dus tegen elkaar aan. Toen zoenden we ook voor het eerst

Daarna ging ik bij hem slapen en bleef hij weer bij mij, wat langer... en toen kwam mijn moeder (alweer!) op het idee dat hij maar eens een paar nachtjes moest blijven ipv 2. Dus bleef hij in de kerstvakantie slapen. Daarna kwam ze me vragen of ik aan de pil wilde Ja dus

En tja.... vervolgens heeft het nog wel even geduurd voor we seks hadden, maar m'n moeder deed daar dus heel makkelijk over.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:56
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Denk dat mijn ouders er niet zo heel moeilijk over zullen doen... of wel...nja, ik w8 wel tot ze een keer het huis uit zijn... en dan nog me zus uit huis sien te krijgen... Denk ook niet dat de ouders van mijn vriendin er moeilijk over doen... Haar moeder heeft al gevraagd of ze aan de pil wil enzo, dus dat is ook niet het probleem.. Mja, de tijd zal het leren...
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:25
Pandemonium
Pandemonium is offline
euhm Mijn ex mocht vanaf het begin af aan al bij mij slapen eerst op een matras er naast maar aangezien we toch op mijn bed terecht kwamen legde we die alleen neer voor de show Bij hem mochten we ook gewoon bij elkaar in bed slapen (wat hebben ze een vertrouwe!! )
Ik heb dus geen moeite gehad met discussies en shit.

xXx
__________________
Hoor niet alles wat je gelooft
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-07-2003 @ 00:59:
je moet um ook geen taart van het jaar daarvoor geven
hihi.. nou hij vond t wel lekker hoor

Ach, was al blij dat ie kon komen hij was namelijk al niet zo lekker. en hij kwam toch. Lief heah?


En ach, we hadden wel eerder bij elkaar geslapen, want mn moeder slaapt vaak bij dr vriend en dan ging hij 'weg' wanneer mn moeder al weg was..
Nooit iets gemerkt..
Alleen moesten we 's ochtends heel vroeg dan weer opstaan
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:28
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Hmzz,
Ik woon ongeveer 1 minuut van hem vandaan dus het was nooit 'nodig ofzo' zoals bij de relaties van mn broer en zus.
Maar na een paar maanden vroeg ik aan mn moeder of ik bij hem mocht blijven slapen en toen zei zei "ach je bent aan de pil dus waarom zou ik dat verbieden"
Hij woont bij zijn oma en die zei iets als " Oh dat vindt prima"
Dus dat was niet zo moeilijk M'n pa is er niet zo'n voorstander van geloof ik maar dat overleeft die wel.
Vond ik wel grappig. Toen ik terugkwam de 1e keer nadat ik daar was blijven slape zei mn pa "en was het gezellig daar op de zolder? Wat, heb je daar niet geslapen, bij hem? Et is toch wat "
Hij brengt dat zo wazig altijd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:58
laajn
laajn is offline
wel ik heb veel geluk gehad...
de eerste keer dat ik bij hem thuis was was het al vrij laat toen ik naar huis zou vertrekken en zijn moeder was zelf aan het aandringen of ik niet zou blijven slapen...
dat heb ik dan maar gedaan om haar haar zin te geven
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 22:41
Verwijderd
ik belde mn moeder om 0:00 op;
"mam, kan je de ratjes medicijnen geven??"
" oh blijf je daar?"
"...ja"
"oke" (met een gniepige stem)

eitje
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 13:57
Buffy
Buffy is offline
ik had al een 4 nachten met hem in een tentje geslapen tijdens een meeting, dus ik dacht: als mijn ouders dat al goed vonden na nog geen 2 maanden verkering, moeten ze et nu, na dik 3 maanden ook niet afkeuren.
en dus stapte ik op een avond toen mijn vriend bij ons was de huiskamer binnen waar mijn ouders en mijn zus zaten:
"we gaan slapen, hoor"
"we?"
"ja, mag toch wel?"
"ja hoor, maar dan ook echt gaan slapen he"
*schijnheilig gezicht* "ja, tuurlijk!"
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 13:39
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-07-2003 @ 10:34:
Uhm... bij m'n eerste vriendje zei ik na een maand of 3 dat ik bij hem wilde slapen. M'n moeder vond dat niet zo leuk, maarjah, jammer dan.
M'n moeder denkt geloof ik dat m'n sexleven veel beter is dan dat het eigenlijk is ofzo..
Echt, die opmerkingen van haar soms
Dit ken ik van mijn vader. Ik was dus gewoon in slaap gevallen bij mijn vriend, dacht mijn vader dat we al sex hadden gehad enzow
Ik kruip echt niet de eerste nacht bij iemand in bed, mja toch vaag hoe ouders soms ergens over kunnen denken
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 13:44
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Hielden met een paar vrienden een filmmarathon,
en aangezien we rond 3 uur nog steeds film
zaten te kijken, vroeg z'n moeder of we bleven slapen..
(maar toen hadden we nog niet echt met elkaar)

Later ging het eigenlijk vanzelf,
'blijf je vandaag slapen?', en dat was het dan.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 15:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Mijn vriend en ik wonen best ver van mekaar vandaan dus de eerste keer dat hij bij mij kwam bleef hij ook slapen. Logisch want hij zou dan van vrijdag tot zondag verblijven. Natuurlijk mochten we niet in dezelfde kamer slapen.
Bij hem thuis mocht dat wel , maar jah de reden was :hij sliep samen met zijn broertje op dezelfde kamer dus veel geks kon niet gebeuren . Zijn ouders hadden altijd een matje voor mij klaar , maar ik sliep toch altijd bij hem in bed . Na een tijd hadden ze het toch maar opgegeven het had niet veel nut ik sliep toch in zijn bed.
Bij mij thuis sliepen we stiekem samen in mijn bed voor een paar uurtjes en daarna kroop hij in zijn bed. Steeds vaker bleef hij heel de nacht bij mij en mijn ouders hadden het vast door , maar ze zeiden er nooit wat over. Ik was aan de pil dus ze konden mij moeilijk tegen houden .
Na een half jaar vroeg ik "officieel" of hij zijn matje naast mijn bed kon neer zetten en toen mocht het.
Het is wel handig zo'n matje , het kraakt niet als we bezig zijn
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 00:33
Tourniquet-
Avatar van Tourniquet-
Tourniquet- is offline
Nja we hebben niet echt officieel wat, maar tog ook weer wel. nja iig dat was 3 dagen geleden, me moeder was weekendje weg, me zus en haar vriend waren er wel. Ik belde mijn moeder op:
'Koen blijft vanavond hier slapen, dat is tog wel goed?' ( ging er wel van uit indien er altijd jongens/meisjes bij me mogen slapen.) zij:'weet je wel waar je aan begint?' ik: 'jaahaaaaa maak je nou maar niet druk'.. Er was die nacht niks extreem spannends gebeurt ofzo, ondanks dat mijn hele gezin volgens mij denkt dat ik geen maagd meer ben opeens. Ook eerst mijn moeder: 'hij is al 16,5 hij heeft waarsgijnlijk hele andere behoeftes en wilt misschien dingen waar jij nog niet aan toe bent.' 'nee mam dat wilt hij niet' 'maar dat weet hij tog niet' 'jawel dat weet hij wel.' ok. En me zus nog die nacht dat ie hier ging slapen en wij besloten om 1 uur naar boven te gaan, best genant : 'doe je rustig aan met der, het is nog een klein meisje'. dankje zuster. ag wel grappig opzich
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 01:20
Verwijderd
Citaat:
*SISTAH* schreef op 15-07-2003 @ 01:33:
'doe je rustig aan met der, het is nog een klein meisje'. dankje zuster. ag wel grappig opzich
OMG
zoiets hoop ik nooit mee te maken
Eerst maar eens een vriendin zien te vinden die zo gestoord is om met mij in 1 bed te slapen

Iig: vorige "vriendin" ging heel makkelijk.
We werden verliefd over het internet.
En er kwam heel simpel uit dat we elkaar een weekend wilde zien.
Dus was de afspraak: "Bas slaapt in Samantha's bed, en Samantha in dat van d'r broer. Dan slaapt hij wel op de bank"
Blaat >>>
We gingen allebei in haar bed liggen, Belle & het Beest kijken.
En daarna gewoon gaan slapen.
Al ging dat nogal moeilijk

Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 01:23.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 14:29
Sha'Quessir
Avatar van Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Haar ouders willen iig niet dat wij bij elkaar (d.w.z. in één bed) slapen (dat kwam een maand of zo geleden ter sprake). Mijn moeder zou er denk ik weinig op tegen hebben (vader heeft nix te zeggen, want ze zijn gescheiden), maar ik durf het haar nog niet te vragen eigenlijk (moet ik nog ff een verhaaltje omheen verzinnen ofzo)

Het is de bedoeling dat wij elk in een kamer slapen, maar in de praktijk slapen we gewoon bij elkaar (tenminste als zij bij mij is) en 's ochtends vroeg gaan we dan alsnog beide apart slapen. (tot nu toe zijn we altijd nog op tijd wakker geworden..... haha)

(damn ik moet es wat minder haakjes gebruiken zeg...)


Btw iemand nog tips hoe ik mijn moeders mening te weten kom zonder dat ik het haar zo "direct" hoef te vragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Psychologie Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.')
Lucky Duck
125 13-06-2004 08:35
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.