Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-11-2003 @ 15:56:
Je conclusie is:
Ik weet wat de conclusie is.

Bij de weerlegging van de tegenargumenten staat:
Citaat:
De cursus zou behalve informatie verstrekken ouders ook moeten stimuleren zelf na te denken en te kiezen voor de opvoedstijl die het beste bij het gezin past. Ook zou er gelegenheid moeten zijn voor individuele vragen en persoonlijke begeleiding.
Oftewel: "Het zou bij een opvoedcursus om meer moeten gaan dan enkel om het verstrekken van informatie. Ouders zouden ook gestimuleerd moeten worden om zelf na te denken en te kiezen voor de opvoedstijl die het beste bij het gezin past. Verder zou er ook er gelegenheid moeten zijn voor individuele vragen en persoonlijke begeleiding."

Toch?

Citaat:
En over die witregel twijfel ik ook, het hoort er idd wel bij. Misschien is het beter om het wel op een nieuwe regel te laten beginnen maar niet als een nieuwe alinea.
't staat ook op een nieuwe regel.

Citaat:
Ik ben klaar met dromen , althans ik heb mn tekst verbeterd aan de hand van jullie commentaar. Jij ook bedankt he!
Graag gedaan. En nogmaals dank je wel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 19:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-11-2003 @ 20:35:
Ik weet wat de conclusie is.
Ja, dat snap ik t was ook meer voor mezelf even zodat ik niet steeds terug hoefde te bladeren.

Citaat:
Bij de weerlegging van de tegenargumenten staat:


Oftewel: "Het zou bij een opvoedcursus om meer moeten gaan dan enkel om het verstrekken van informatie. Ouders zouden ook gestimuleerd moeten worden om zelf na te denken en te kiezen voor de opvoedstijl die het beste bij het gezin past. Verder zou er ook er gelegenheid moeten zijn voor individuele vragen en persoonlijke begeleiding."

Toch?
Ja, je hebt gelijk. Ik wilde alleen dat je wist dat je in een conclusie dus niet nog met nieuwe informatie aan moet komen maar je hebt het dus gewoon anders verwoord. Verder lijkt de conclusie me goed.

Citaat:
't staat ook op een nieuwe regel.
Ik wist niet zeker of het in je originele versie ook op een nieuwe regel stond dus vandaar dat ik het nog even als tip aangaf. Maar dat is dus ook in orde.

Citaat:
Graag gedaan. En nogmaals dank je wel!
Is goed joh, een tekst zelf na kijken is lastig, zo niet onmogelijk (en ik moet bij mn SE gedocumenteerd schrijven WEL zelf mn tekst na kijken )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-11-2003 @ 20:43:
Ja, je hebt gelijk. Ik wilde alleen dat je wist dat je in een conclusie dus niet nog met nieuwe informatie aan moet komen maar je hebt het dus gewoon anders verwoord. Verder lijkt de conclusie me goed.
Hmm, dat je niet met nieuwe info mag komen wist ik. Maar dank je wel, want als ik het niet geweten had, dan was het idd erg belangrijk geweest.

Citaat:
Is goed joh, een tekst zelf na kijken is lastig, zo niet onmogelijk (en ik moet bij mn SE gedocumenteerd schrijven WEL zelf mn tekst na kijken )
Vaak helpt het om even te wachten, heel even iets anders doen (desnoods alleen maar uit het raam kijken of een tekeningetje maken oid) en dan doorlezen, anders zie je de helft toch vaak niet. Dat heb ik iig vaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen NL betoog hulp nodig =(
Weed
4 23-01-2007 21:42
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [NL] betoog oorlog tegen irak: [kan iemand aub nakijken]
halilo
14 05-01-2006 21:10
Muziek Opzoek naar betoog van ... Rollin over Rocksterren en technici
sperzieboon1
44 31-08-2005 16:41
Seksualiteit [GEZ] betogend artikel over seks op jonge leeftijd.
x-spekkie-x
19 02-02-2005 12:54
Algemene schoolzaken [GEZ] betogend artikel over seks op jonge leeftijd.
x-spekkie-x
3 21-01-2005 10:07
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog Alternatieve straffen...
diamonde
1 06-03-2003 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.