Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2005, 11:02
Verwijderd
Ik doe mee, en ik ben moslima.

En neen, ik bestel niets stiekem, zodat mijn ouders er niet achter komen.
Mijn moeder is in Egypte en mijn vader is Christen. Ik doe het geheel uit mezelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2005, 11:17
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-10-2005 @ 11:37 :
Nee, het is tamelijk onzinning en bovendien ongezond.
Waarom is t onzinnig?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 12:11
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Voortaan zet ik meer smilies achter mijn berichten
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 12:56
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-10-2005 @ 11:37 :
Nee, het is tamelijk onzinning en bovendien ongezond.
Oeh! Als het ongezond is ben ik vòòr!
Onzinnig of niet...

Nèh, ik vind het idee tè idealistisch en vaak hypocriet.
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 18:58
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Zaara schreef op 11-10-2005 @ 12:17 :
Waarom is t onzinnig?
Omdat het geen nut heeft? Nou ja, je ontwikkelt misschien wat meer zelfdiscipline.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 20:11
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 12-10-2005 @ 19:58 :
Omdat het geen nut heeft? Nou ja, je ontwikkelt misschien wat meer zelfdiscipline.
Dan is het toch wel ergens goed voor.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 20:20
Mingster
Mingster is offline
Citaat:
EPD schreef op 11-10-2005 @ 13:56 :
Oeh! Als het ongezond is ben ik vòòr!
Onzinnig of niet...

Nèh, ik vind het idee tè idealistisch en vaak hypocriet.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 20:24
Verwijderd
Toen ik in Bahrein woonde mocht je als 'buitenlander' wel eten tijdens de ramadan, maar niet buiten de compound of op straat/in de auto waar mensen het zagen want dan kreeg je een boeten/cel in/handjes afgehakt
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 20:52
Pekay
Pekay is offline
Nou ik vind heel die ramadam gewoon onzin. Ze beweren dus dat ze het doen om te voelen wat de armen voelen. Zoals iemand hier al zei, de armen hebben savonds geen mooi gedekte tafel.

Ze zijn gewoon bang dat ze bij Allah in de hel komen. dAt zei een klasgenootje in ieder geval, ze was moslim, en vastte, en ze zei dat ze zoo een honger had, maar dat ze niet durfde te eten omdat ze dan in de hel zou komen.

En er zijn een heleboel valsspelers. Ik stond gister in het hema restaurant, en er stonden 2 turken voor me (of marokanen , lijken op elkaar he ) en die hadden hun dienblad vol met eten. Eentje raakte een tosti aan, en toen zei mn vriendin: nou heb je m aangeraakt, nu moet je hm nemen ook. Zegtie jongen nog schijnheilig: Nee nee is ham, mag geen varken. Ja en vreten tijdens de ramadan wel.

Heb helemaal geen respect voor moslims.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:04
Verwijderd
Voor katholieken is toch ook het zelfde verhaal. Zij hebben ook een periode van bezinning. De 40 dagen voor pasen halen ze een askruisje bij de kerk en vasten de katholieken ook. Ik weet niet precies hoe het zit, maar het heeft iig te maken met de 40 dagen voor pasen die jezus in de woestijn heeft moeten doorbrengen. Nou welke katholiek doet hier nog aan zz.
Daarnaast, elk geloof beweert (en is naar mening gebaseerd op) dat als je je niet bekeerd, je naar de hel gaat. Dat zei een jehova nog letterlijk tegen me een paar weken geleden . Ik begrijp best dat veel (jongere en modernere) moslims het tegenwoordig niet meer zo nauw nemen of er achter staan, maar wel 'doen alsof' vanwege de druk van hun familie oid. Wat heeft het met respect te voor moslims te maken?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:09
Pekay
Pekay is offline
Katholieken doen ook aan 40 dagen 'vasten' ja maar dan mogen ze toch alleen bepaalde dingen niet? Ik ben Christelijk Orthodox, en wij doen eigenlijk alleen maar de laatste week geen vlees meer eten, waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik doe er nooit aan mee. mn oudres alleen. dan gaan ze wijn in de kerk drinken (avondmaal)

maar ehm.. wat wou ik zeggen. Oh ja, ik ga altijd demonstratief zitten eten bij moslims die niks mogen hahaah. Stout ben ik he.

In die landen bij hun mag je als buitenlander niet in het openbaar eten, echt stom. En zij hebben hier wel alle aanpassingen en moskee's en regels en weet ik veel wat. ZElfs in de cel houden ze rekening met de ramadan. Nou dat zou ik niet doen als i khet voor het zeggen had. Of je eet met de rest, of je krijgt niks.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:10
Maharani
Maharani is offline
Van waar die moslimhaat?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 12-10-2005 @ 22:04 :
Voor katholieken is toch ook het zelfde verhaal. Zij hebben ook een periode van bezinning. De 40 dagen voor pasen halen ze een askruisje bij de kerk en vasten de katholieken ook. Ik weet niet precies hoe het zit, maar het heeft iig te maken met de 40 dagen voor pasen die jezus in de woestijn heeft moeten doorbrengen. Nou welke katholiek doet hier nog aan zz.
Daarnaast, elk geloof beweert (en is naar mening gebaseerd op) dat als je je niet bekeerd, je naar de hel gaat. Dat zei een jehova nog letterlijk tegen me een paar weken geleden . Ik begrijp best dat veel (jongere en modernere) moslims het tegenwoordig niet meer zo nauw nemen of er achter staan, maar wel 'doen alsof' vanwege de druk van hun familie oid. Wat heeft het met respect te voor moslims te maken?
carnaval@wikipedia:

Carnaval is het feest dat voorafgaat aan de vastentijd van 40 dagen die voornamelijk katholieke christenen aanhouden als boetedoening voor het paasfeest.

In die betekenis wordt de term afgeleid van het Latijn: carne vale (= vaarwel aan het vlees). Een andere mogelijke verklaring voor de term is het eveneens Latijnse carrus navalis: scheepswagen, hetgeen zou verwijzen naar rondtrekkende groepen in een als een schip ogende wagen of kar, het zogenaamde narrenschip, maar ook kan slaan op het schip waarmee de god van de zee der Kelten/Germanen uit het noorden kwam om deel te nemen aan de winterfeesten.

(...)

Van oudsher was het een eetfestijn omdat het de laatste mogelijkheid was zich te buiten te gaan voor de 40 dagen vasten waarin men zich beperkte tot het minimaal noodzakelijke. Waarschijnlijk bestond het feest al langer dan de christelijke traditie, en heeft de kerk het gemakkelijker gevonden het heidense carnaval in een katholieke traditie om te zetten, dan het uit te bannen.

Het heidense carnaval werd in heel Europa gevierd. Bijvoorbeeld in Rusland is dit feest bekend onder de naam maslenitsa (vrij vertaald: boterfeest). Ook in Zuid-Amerika wordt het carnaval uitbundig gevierd, waarbij vooral Rio de Janeiro the place to be is.

Ook al wordt de vastenperiode lang niet meer zo streng gevierd als vroeger, het carnavalsfeest blijft het feest waarbij mensen zich vermommen door vreemde kledij aan te trekken, en zo onherkenbaar een alibi hebben om zich in allerlei vormen te buiten te gaan. In de Middeleeuwen vielen daarbij nogal eens doden en gewonden, maar tegenwoordig is het masker bedoeld om iemand anders een spiegel voor te houden dan wel (met verdraaide stem) iemand stevig en ongezouten de waarheid te zeggen.

(...)

De carnavalsdatum vindt zijn oorsprong in de kerkelijke kalender. Pasen is bepalend voor de datum van de eerste carnavalsdag. Paaszondag is, volgens het concilie van Nicea (325 na Christus), de eerste zondag na de eerste volle maan na het begin van de lente (21 maart). Ga dan zeven weken terug voor de eerste carnavalsdag (of 47 dagen voor aswoensdag). Carnaval begint officieel op zondag. De zaterdag is er in de loop der jaren als extra feestdag "bijgesmokkeld". Pasen kan op zijn vroegst op 22 maart zijn en op zijn laatst op 25 april. Dit houdt in dat het vroegst mogelijke carnaval op 1 februari is. De laatst mogelijke datum is 7 maart.

Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:13
Pekay
Pekay is offline
Citaat:
Zaara schreef op 12-10-2005 @ 22:10 :
Van waar die moslimhaat?
Slechte ervaringen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:19
Verwijderd
Hoe kut is geloof?


Iemand zin om een nihilistische black metal band op te richten?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:21
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
cut_off schreef op 12-10-2005 @ 22:19 :
Hoe kut is geloof?
zwaar kut
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:21
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
meteen een bandnaam
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Pekay schreef op 12-10-2005 @ 22:09 :
waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik doe er nooit aan mee. mn oudres alleen.
euh okeee daar heb je wat aan, moslims weten dan tenminste waar ze het voor doen. Ze zijn alleen nog niet op het punt dat de traditie wordt losgelaten, maar het is dan ook een veel minder gemoderniseerd geloof dus daar zulloen nog wel wat tientallen jaren overheen gaan.

Citaat:
maar ehm.. wat wou ik zeggen. Oh ja, ik ga altijd demonstratief zitten eten bij moslims die niks mogen hahaah. Stout ben ik he.

In die landen bij hun mag je als buitenlander niet in het openbaar eten, echt stom. En zij hebben hier wel alle aanpassingen en moskee's en regels en weet ik veel wat. ZElfs in de cel houden ze rekening met de ramadan. Nou dat zou ik niet doen als i khet voor het zeggen had. Of je eet met de rest, of je krijgt niks.
je wilt niet weten wat voor kolonies 'buitenlanders (europeanen)' in het buitenland stichten. Bahrein (midden oosten) waar ik gewoond heb, werd zowat overgenomen door de britten met al hun 'clubs', faciliteiten en activiteiten op het eiland. We doen allemaal precies het zelfde.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:32
Pekay
Pekay is offline
Het punt is, dat moslims gekke dingen doen voor hun geloof.

Een vriendje van mijn buurjongen (marokaans) heeft een moeilijke naam, dus die buren noemen hem voor de grap Allah. Toen ik dat vertelde aan een marokaanse collega, werd ze boos, en zei dat ik niet moest spotten met haar god.

Waarom gelijk zo overdreven reageren ?? Ik begrijp gewoon echt niet hoe het moslim geloof zó ontzettend belangrijk voor ze kan zijn. Ze geven alles er voor op. das toch ook niet gezond.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:34
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik zou het wel eens 1 dag willen proberen, maar langer niet. Zonder drinken kan ik echt niet zo lang, dan verstop ik

Als drinken gewoon mocht zou ik het wel een weekje uit kunnen houden denk ik.

Vind het heel erg knap dat mensen in bijv. Turkije, die van smorgens vroeg tot savonds laat moeten werken, in de hitte, omringt door eten, rook en halfnaakte vrouwen toch nog kunnen vasten
Zeker wel goed voor je zelfdiscipline.
Alleen ik geloof verder niet in het doel waar het voor is, denk niet dat ik daardoor in het paradijs kom oid. Alleen voor het gevoel van zelfdiscipline en je inleven in mensen die echt niets hebben zou ik het wel willen proberen.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Pekay schreef op 12-10-2005 @ 22:32 :
Het punt is, dat moslims gekke dingen doen voor hun geloof.

Een vriendje van mijn buurjongen (marokaans) heeft een moeilijke naam, dus die buren noemen hem voor de grap Allah. Toen ik dat vertelde aan een marokaanse collega, werd ze boos, en zei dat ik niet moest spotten met haar god.

Waarom gelijk zo overdreven reageren ?? Ik begrijp gewoon echt niet hoe het moslim geloof zó ontzettend belangrijk voor ze kan zijn. Ze geven alles er voor op. das toch ook niet gezond.
wat voor gekke dingen doen moslims die niet vergelijkbaar zijn met dingen die mensen van een andere geloof doen?

Voor iedere sterke aanhanger van een geloof, welk geloof dan ook, is hun geloof zo ontzettend belangrijk dat ze er vanalles voor doen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:44
Pekay
Pekay is offline
Citaat:
Roxane schreef op 12-10-2005 @ 22:38 :
wat voor gekke dingen doen moslims die niet vergelijkbaar zijn met dingen die mensen van een andere geloof doen?

Voor iedere sterke aanhanger van een geloof, welk geloof dan ook, is hun geloof zo ontzettend belangrijk dat ze er vanalles voor doen.
Geloof (welk geloof dan ook) is de grondslag voor oorlog en ruzies. Ieder geloof wat té extreem wordt aangehangen, is gevaarlijk. Dus ook het christelijke. of het Joodse.

Maar moslims zijn het fanatiekst van allemaal, dat kan je toch niet ontkennen ?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Pekay schreef op 12-10-2005 @ 22:44 :
Geloof (welk geloof dan ook) is de grondslag voor oorlog en ruzies. Ieder geloof wat té extreem wordt aangehangen, is gevaarlijk. Dus ook het christelijke. of het Joodse.

Maar moslims zijn het fanatiekst van allemaal, dat kan je toch niet ontkennen ?
Dat een deel van de moslims fanatiek is, wil nog niet zeggen dat alle moslims fanatiek zijn. Dat jij een slechte ervaring hebt gehad met moslims.. etc.

Ik doe niet mee aan de ramadan omdat ik geen moslima ben. Ik heb wel respect voor mensen die het wel doen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:54
Pekay
Pekay is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 12-10-2005 @ 22:46 :
Dat een deel van de moslims fanatiek is, wil nog niet zeggen dat alle moslims fanatiek zijn. Dat jij een slechte ervaring hebt gehad met moslims.. etc.

Ik doe niet mee aan de ramadan omdat ik geen moslima ben. Ik heb wel respect voor mensen die het wel doen.
Sja blijkbaar woon jij óf niet in de grote stad, óf je hebt nooit vele met moslims te maken gehad. Als je hele straten op je fiets achtervogld wordt door 2 van die idioten op een scooter, van je schoenen beroofd wordt op 11jarige leeftijd en in de bus door ze betast wordt, dan piep je wel anders.

IEDERE moslim is harstikke fout als het erop aankomt. Sommige kunnen zo 'gewoon' of 'aardig' lijken, maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze opeens o zo gelovig en dan moet alles wijken. Dus dan gaan ze vliegtuigen kapen enzo. En metro's en bussen oblazen. En Theo van Gogh doodschieten.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Pekay schreef op 12-10-2005 @ 22:54 :
Sja blijkbaar woon jij óf niet in de grote stad, óf je hebt nooit vele met moslims te maken gehad. Als je hele straten op je fiets achtervogld wordt door 2 van die idioten op een scooter, van je schoenen beroofd wordt op 11jarige leeftijd en in de bus door ze betast wordt, dan piep je wel anders.

IEDERE moslim is harstikke fout als het erop aankomt. Sommige kunnen zo 'gewoon' of 'aardig' lijken, maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze opeens o zo gelovig en dan moet alles wijken. Dus dan gaan ze vliegtuigen kapen enzo. En metro's en bussen oblazen. En Theo van Gogh doodschieten.
Volgens mij is verdere discussie met jou toch niet mogelijk omdat je te kortzichtig bent dus ik laat het hier maar bij.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 23:38
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 12-10-2005 @ 22:19 :
Hoe kut is geloof?
heel.heel.erg
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 23:55
Verwijderd
Geloof is best tof als je zelf gelooft, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Pekay schreef op 12-10-2005 @ 22:54 :
Sja blijkbaar woon jij óf niet in de grote stad, óf je hebt nooit vele met moslims te maken gehad. Als je hele straten op je fiets achtervogld wordt door 2 van die idioten op een scooter, van je schoenen beroofd wordt op 11jarige leeftijd en in de bus door ze betast wordt, dan piep je wel anders.

IEDERE moslim is harstikke fout als het erop aankomt. Sommige kunnen zo 'gewoon' of 'aardig' lijken, maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze opeens o zo gelovig en dan moet alles wijken. Dus dan gaan ze vliegtuigen kapen enzo. En metro's en bussen oblazen. En Theo van Gogh doodschieten.
Er is een ding erger dan een gelovige en dat is iemand die mensen naar hun geloof bevooroordeelt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 00:08
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik ben een paar jaar terug in elkaar geslagen door 3 autochtonen.
sindsdien heb ik echt een tyfushekel aan dat soort mensen.

kutnederlanders
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 06:12
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Pekay schreef op 12-10-2005 @ 22:32 :
Het punt is, dat moslims gekke dingen doen voor hun geloof.

Een vriendje van mijn buurjongen (marokaans) heeft een moeilijke naam, dus die buren noemen hem voor de grap Allah. Toen ik dat vertelde aan een marokaanse collega, werd ze boos, en zei dat ik niet moest spotten met haar god.

Waarom gelijk zo overdreven reageren ?? Ik begrijp gewoon echt niet hoe het moslim geloof zó ontzettend belangrijk voor ze kan zijn. Ze geven alles er voor op. das toch ook niet gezond.
Ik vind dat anders een heel normale reactie van je Marokkaanse collega.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 08:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Wat ik wel raar vind, ze krijgen toch met het suiker feest een schaap of iets dergelijk, en die slachten ze. Moeten ze dus ook eventjes mooi op de manier van Allah doen, Allah erbij roepen, e.d

ik heb het gehad op school.

Zelf zou ik niet aan de ramadan beginnen, dan sta ik dus op straat, ik ben constant met eten bezig, of mag proeven wel?Dan eet je eigenlijk niet echt iets.

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 09:58
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Pekay schreef op 12-10-2005 @ 22:54 :
Sja blijkbaar woon jij óf niet in de grote stad, óf je hebt nooit vele met moslims te maken gehad. Als je hele straten op je fiets achtervogld wordt door 2 van die idioten op een scooter, van je schoenen beroofd wordt op 11jarige leeftijd en in de bus door ze betast wordt, dan piep je wel anders.
Wat heeft dat met het moslim-zijn te maken?
In de koran staat niet dat ze debielen moeten achtervolgen..
Bovendien ze je niet aan iemand of hij/zij moslim is.
Dat je slechte ervaringen hebt met een paar Marokkanen bijv. betekent niet dat alle Moslims slecht zijn.

Citaat:

IEDERE moslim is harstikke fout als het erop aankomt. Sommige kunnen zo 'gewoon' of 'aardig' lijken, maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze opeens o zo gelovig en dan moet alles wijken. Dus dan gaan ze vliegtuigen kapen enzo. En metro's en bussen oblazen. En Theo van Gogh doodschieten.
Je hebt het over extremisten en niet elke moslim is een extremistische moslim. Denk dat je zelf niet zoveel met moslims te maken hebt gehad. Alleen een nare ervaring met watvoor allochtoon dan ook ergens in een rotbuurt van welke stad dan ook is natuurlijk geen reden om alle moslims slecht te noemen.

Heb je het ooit aangedurft met een moslim te praten misschien?
Of was je te bang dat ie een bom in zn rugzakje had..

Kortzichtige mensen als jij zijn gevaarlijker voor de samenleving dan die paar extremistische moslims in NL en helaas ook nog eens in de meerderheid

Élk geloof heeft mafkezen, dacht je dat Christenen altijd zulke schatjes waren?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 10:21
Pekay
Pekay is offline
Voor de mensen die mij zo kortzichtig vinden en weet ik het wat nog meer:

Op een dag komen j ullie echt tot inkeer, en zullen jullie zien dat die moslims onze maatschappij naar de verdoemenis brengen.
Ik heb géén hekel aan buitenlanders (ben zelf ook niet nederlands) maar ik heb een hekel aan de moslims. Ze zijn gewoon voor geen cent te vetrouwen. En op een dag zien jullie dat ook in.

veel plezier met jullie ramadan respect.

*kotst*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 10:26
Verwijderd
dit hoort niet op lifestyle
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 10:50
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Pekay schreef op 13-10-2005 @ 11:21 :
Voor de mensen die mij zo kortzichtig vinden en weet ik het wat nog meer:

Op een dag komen j ullie echt tot inkeer, en zullen jullie zien dat die moslims onze maatschappij naar de verdoemenis brengen.
Ik heb géén hekel aan buitenlanders (ben zelf ook niet nederlands) maar ik heb een hekel aan de moslims. Ze zijn gewoon voor geen cent te vetrouwen. En op een dag zien jullie dat ook in.

veel plezier met jullie ramadan respect.

*kotst*
Je klinkt als een iman die t over homo's heeft
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 13:55
Verwijderd
in principe mag dit topic wel op lifestyle maar dat gezeik over moslims versus autochtonen dat doe je maar ergens anders, ik zeg bij je ouders tijdens het avondeten.

wij zijn hippe mensen zonder opinie dus scheer je weg
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Pekay schreef op 13-10-2005 @ 11:21 :


*kotst*
Ja, ik kots op dat gefrustreerd kopje van je. Jemig wat een vooroordelen. Ga eens ergens anders zielig doen, want ik trap echt niet in die 'nare ervaringsverhalen' van jou.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 15:06
.Renate
.Renate is offline
Ja hee, me toetsweek is vervroegd omdat het suikerfeest in de weg zat.

Hoezo Christelijke school?

Ik vind het allemaal prachtig, maar wil dan ook vrij met suikerfeest als 3/4 van mijn school zich vol loopt te stoppen.

't Blijft geen feest
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 15:44
Pekay
Pekay is offline
Citaat:
S. schreef op 13-10-2005 @ 15:38 :
Ja, ik kots op dat gefrustreerd kopje van je. Jemig wat een vooroordelen. Ga eens ergens anders zielig doen, want ik trap echt niet in die 'nare ervaringsverhalen' van jou.

Echt weer een typisch 'linkse' reactie zoals: 'moslims zijn een cultuur voor de samenleving !

Is goed, gaan jullie maar lekker blij doen over moslims. Mss moet je je maar bekeren, mss mag je allah dan wel pijpen !
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Pekay schreef op 13-10-2005 @ 16:44 :
Echt weer een typisch 'linkse' reactie zoals: 'moslims zijn een cultuur voor de samenleving !

Is goed, gaan jullie maar lekker blij doen over moslims. Mss moet je je maar bekeren, mss mag je allah dan wel pijpen !
Lieve schat, het is Ramadan dus wil ik mijn woorden verder niet vuil aan je maken. Misschien is een afkoelban een optie voor je, want je bent overduidelijk gefrustreerd. Je bent vast ooit eens afgewezen door een turk of marokkaan (in jouw ogen meteen ook moslim) waardoor je nog steeds rondloopt met een trauma. Ga hulp zoeken.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 16:04
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Moest hier nou echt een topic over geopend worden ?!!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 13-10-2005 @ 17:04 :
Moest hier nou echt een topic over geopend worden ?!!
Of je reageert niet?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 16:31
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik heb honger

en zin om de machinist te kijken

Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 16:38
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
S. schreef op 13-10-2005 @ 17:05 :
Of je reageert niet?
Ik vind het bespottelijk, that's all .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 16:56
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Pekay schreef op 12-10-2005 @ 22:54 :
IEDERE moslim is harstikke fout als het erop aankomt. Sommige kunnen zo 'gewoon' of 'aardig' lijken, maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze opeens o zo gelovig en dan moet alles wijken. Dus dan gaan ze vliegtuigen kapen enzo. En metro's en bussen oblazen. En Theo van Gogh doodschieten.
Zeg dame, krijg eens gauw lepra
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 17:00
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Pekay schreef op 12-10-2005 @ 21:52 :
Nou ik vind heel die ramadam gewoon onzin. Ze beweren dus dat ze het doen om te voelen wat de armen voelen. Zoals iemand hier al zei, de armen hebben savonds geen mooi gedekte tafel.

Ze zijn gewoon bang dat ze bij Allah in de hel komen. dAt zei een klasgenootje in ieder geval, ze was moslim, en vastte, en ze zei dat ze zoo een honger had, maar dat ze niet durfde te eten omdat ze dan in de hel zou komen.

En er zijn een heleboel valsspelers. Ik stond gister in het hema restaurant, en er stonden 2 turken voor me (of marokanen , lijken op elkaar he ) en die hadden hun dienblad vol met eten. Eentje raakte een tosti aan, en toen zei mn vriendin: nou heb je m aangeraakt, nu moet je hm nemen ook. Zegtie jongen nog schijnheilig: Nee nee is ham, mag geen varken. Ja en vreten tijdens de ramadan wel.

Heb helemaal geen respect voor moslims.
Turken en marokkanen lijken op elkaar?
En als jouw vriendin dat tegen mij zou zeggen, zou ik jou en je vriendin uitlachen Alsof jullie niets beters te doen hebben moslims te gaan irriteren, no-lifers

wie denken jij en je vriendin wel niet dat jullie zijn? Moslimbusters 2005? Als je toch al geen respect hebt, en zo brutaal gaat doen, en ze op gaat fokken dan snap ik wel dat je problemen krijgt met personen bij wie het mis zal gaan lopen.
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 17:02
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Pekay schreef op 13-10-2005 @ 16:44 :
Is goed, gaan jullie maar lekker blij doen over moslims. Mss moet je je maar bekeren, mss mag je allah dan wel pijpen !
Hoe krijg je het uit je strot.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 17:02
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 13-10-2005 @ 18:00 :
Als je toch al geen respect hebt, en zo brutaal gaat doen, en ze op gaat fokken dan snap ik wel dat je problemen krijgt met personen bij wie het mis zal gaan lopen.
BWAHAHAHA! you just made my day
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 17:05
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Tsja, een keer komt ze de verkeerde type tegen... (en nee, ik keur niet goed dat ze in elkaar geslagen word door een of andere Ali of Achmed )
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 17:13
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
is dat niet met alles zo? als dat een argument zou zijn, kun je beter in bed blijven.

(nb: niet dat ik iets specifiek tegen moslims heb, ik vind gewoon bijna alle geloven en gelovigen retarded. maar die keuze is uiteraard voor iedereen vrij.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.