Oud 13-01-2005, 22:58
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hoppa!

Weer verder. Blijf die films bekijken, mensen.

Deel 9:

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1040536
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Oud 13-01-2005, 23:00
Verwijderd
Gister Spirited Away uit de kast gehaald.
Zeker de moeite waard, mooie animaties, orgineel verhaal en gewoon weer een juweeltje van Miyazaki.
Jammer dat ik em niet kon afkijken blijkbaar heeft me huisgenoot de dvd gemold .
Oud 13-01-2005, 23:55
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
The Grudge.

Ik vond het erg spannend (Veel schrikmomenten). Ik hoor wel veel negatieve dingen over de film maar ik vond hem dus erg geslaagd!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 14-01-2005, 09:34
waves
Avatar van waves
waves is offline
the phantom of the opera, ik vond m best goed
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 14-01-2005, 10:13
wann
Avatar van wann
wann is offline
Ichi The Killer.

Blijft een goede film.
Oud 14-01-2005, 11:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oké, komt-ie:

Lost in translation
Van: Sofia Coppola. Met: Bill Murray

Beloond met 3 Oscars en nog een zooi awards, bedolven onder lovende recensies... De verwachtingen waren hooggespannen, maar... Wat een kút-film, zeg! Er gebeurt twee uur lang he-le-maal maar dan ook he-le-maal niks! En op zich hoeft dat niet erg te zijn, als het goed in mekaar is gezet en de kijker weet te boeien. Maar deze film doet dat niet. Mij niet, in ieder geval.

The missing
Van: Ron Howard. Met: Tommy Lee Jones

Aardige achtervolg- en vechtfilm in 18e-eeuwse Amerikaanse setting, met hier en daar een vleugje familiedrama. Helaas weet regisseur Howard niet wanneer hij op moet houden. Een stuk of vijf keer denk je (en op het laatst: hóóp je) dat het is afgelopen, maar steeds worden er meer onnodige dingen aangbreid.

American graffiti
Van: Francis Ford Coppola. Met: Ron Howard

Vermakelijke film over een stel tieners op een kruispunt van beslissingen, die ze nog even uitstellen in een vrolijke en zwoele zomernacht in 1962. Geen diepzinnig materiaal, maar gewoon een leuke film die je het 'Happy Days'-gevoel geeft.

La vita é bella
Van en met: Roberto Benigni

Geweldige, prachtige, fantastische film! Een ideale mengeling van humor en drama die twee uur lang boeit en geen moment verveeld!

Falling down
Van: Joel Schumacher. Met: Michael Douglas

Eenvoudige, doch niet onvermakelijke thriller over een aggressieve nobody die volledig doordraait.

The butterfly effect
Van:Eric Bress & J. Mackye Gruber. Met: Ashton Kutcher

De film begint slecht. Je moet je echt even door het eerste halfuur bijten. Niet omdat er te weinig gebeurt, maar juist veel te veel en het op een standaard film over psychopatische kleine jongetjes lijkt te gaan. Maar dan blijkt dat het heel ergens anders over gaat. Wat volgt, is een prachtige psychologische thriller.

Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 14:56.
Oud 14-01-2005, 14:49
Verwijderd
The Vanishing
Met Kiefer Sutherland en Sandra Bullock. Naar Het Gouden Ei van Tim Krabbe.

Dit was een standaard Amerikaanse thriller. Te veel vrijheden genomen. Jammer.
Oud 14-01-2005, 14:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 14-01-2005 @ 14:49 :
The Vanishing
Met Kiefer Sutherland en Sandra Bullock. Naar Het Gouden Ei van Tim Krabbe.

Dit was een standaard Amerikaanse thriller. Te veel vrijheden genomen. Jammer.
Ik heb hem dan ook uit principe niet gekeken, omdat ik wist dat ze er een happy end aan hadden gebreid.
Oud 14-01-2005, 15:17
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
Narc

voorspelbaar maar aardig
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Oud 14-01-2005, 16:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wahaha, geweldig al die mensen die zich niet kunnen indentificeren met de personages uit Lost in Translation

Gisternacht gezien:

Benzina

Tweede keer, nog steeds een erg fijne film.

The Twilight Samurai

Je hoort op dit forum allerlei mensen zemelen over Asumi en hoeveel beter hij wel niet is dan Kill Bill, maar die film is een gevalletje cuntenstein vergeleken met Twilight Samurai . Asumi zal genreliefhebbers ongetwijfeld wel pleasen(ik vond hem in zijn over-the-top lineaire verhaalstructuur en populistische manier van melodramatiek bedrijven ook wel aandoenlijk), maar heeft niet de stijl, de nuance, het acteerwerk en de fantastische screenplay van dit kleine toppertje.

Dus als je dan op zoek naar een deugdelijke moderne samurai(themed) film, laat het dan deze(en Kitano's Zatoichi ) zijn. En tot mijn grote vreugde speelt ook Miki Ito(bekend van o.a Battle Angel Alita ) een rolletje
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 14-01-2005, 16:35
Verwijderd
het is aZumi
Oud 14-01-2005, 16:42
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
cyc schreef op 14-01-2005 @ 16:35 :
het is aZumi
Uhm, ja, dat wist ik ook wel
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 14-01-2005, 17:26
Verwijderd
Net naar Resident Evil: Apocalypse geweest. Ik vind hem heerschen. Ik zou je weg aanraden deel 1 te kijken, mocht je die nog niet gezien hebben
Oud 14-01-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-01-2005 @ 14:54 :
Ik heb hem dan ook uit principe niet gekeken, omdat ik wist dat ze er een happy end aan hadden gebreid.
Ik wist niet eens dat hij op tv kwam. Ik zat bij een verplichte verjaardag en de tv stond toevallig op Yorin. Aangezien ik 1) Sandra Bullock wel kan waarderen en 2) Het Gouden Ei geweldig vond, bleef ik kijken. Maar na een kwartier had ik al wel door dat het weinig met het boek te maken had...
Oud 14-01-2005, 18:32
hardhitter
hardhitter is offline
Remember the titans

Heel vette film, gaat over een blanke en een zwarte school in de jaren 60, in het zuiden van amerika, die fuseren tot een school.

Ook het American football team gaat dan dus voor het eerst uit twee 'kleurtjes' bestaan, voor de leerlingen, coaches en mensen uit de stad nogal wennen...

Gave film
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Oud 14-01-2005, 18:44
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
The Grudge..
Ik vond em echt goed en eng haha.. Grotedeels heb ik onder me deken lopen schuilen
Oud 14-01-2005, 22:11
.:: Chantal ::.
Avatar van .:: Chantal ::.
.:: Chantal ::. is offline
Citaat:
WPWW schreef op 13-01-2005 @ 23:55 :
The Grudge.

Ik vond het erg spannend (Veel schrikmomenten). Ik hoor wel veel negatieve dingen over de film maar ik vond hem dus erg geslaagd!
Dat dacht ik dus ook, ik ben er gisteren heen geweest
__________________
|| Ruben: "UPC helpdesk..wat zegt u, uw i-net ligt eruit? ik ga even voor u kijken...hey, das gek, bij mij ook!" ||
Oud 14-01-2005, 22:45
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Schussangst. al weer een paar dagen geleden, maar erg boeiende film. heb helaas het eerste stukje gemist maar toch nog van kunnen genieten. gave humor, af en toe goed akelig. en Fabian Heinrichs is net een engel. een mix van joaquin phoenix, quentin tarantino en neil cicierega.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Ads door Google
Oud 14-01-2005, 23:06
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Rounders, wel leuk
Oud 14-01-2005, 23:35
Donny must die
Donny must die is offline
Duck! The Carbine High Massacre

Zieke film, en erg amateuristisch, maar vermakelijk
Oud 15-01-2005, 00:35
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Kichiku

Heh.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 15-01-2005, 00:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
team america

Overdreven, maar door overdrevenheid leuk vermaak
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-01-2005, 00:46
first eror
first eror is offline
Carl Dreyer's La Passion de Jeanne d'Arc

Vaste kost, hè. Wel stylish.
Oud 15-01-2005, 00:47
Type
Avatar van Type
Type is offline
Eerst even een reactie op wat al genoemde films:

Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-01-2005 @ 11:43 :
Oké, komt-ie:

Lost in translation
Van: Sofia Coppola. Met: Bill Murray

Beloond met 3 Oscars en nog een zooi awards, bedolven onder lovende recensies... De verwachtingen waren hooggespannen, maar... Wat een kút-film, zeg! Er gebeurt twee uur lang he-le-maal maar dan ook he-le-maal niks! En op zich hoeft dat niet erg te zijn, als het goed in mekaar is gezet en de kijker weet te boeien. Maar deze film doet dat niet. Mij niet, in ieder geval.
Dat is het punt, dat er geen HOL gebeurt.

Ze zitten allebei eigenlijk tegen hun wil vast in een wereld die totaal gestoord is vergeleken bij hun normale maatstaven, weten allebei niet hoe ze er mee om moeten gaan en kunnen er allebei (nog) niet van weg.
Het gaat er dus juist om hoe verloren ze zich voelen en hoe lusteloos ze daarvan worden.

Ik vond'm juist prachtig, omdat die sfeer ook op een heel mooie wijze doorgegeven wordt. Dit is echt een topfilm imo

Citaat:
American graffiti
Van: Francis Ford Coppola. Met: Ron Howard

Vermakelijke film over een stel tieners op een kruispunt van beslissingen, die ze nog even uitstellen in een vrolijke en zwoele zomernacht in 1962. Geen diepzinnig materiaal, maar gewoon een leuke film die je het 'Happy Days'-gevoel geeft.[/b]
Altijd al leuk gevonden, deze

Citaat:
La vita é bella
Van en met: Roberto Benigni

Geweldige, prachtige, fantastische film! Een ideale mengeling van humor en drama die twee uur lang boeit en geen moment verveeld![/b]
eensch

Citaat:
The butterfly effect
Van:Eric Bress & J. Mackye Gruber. Met: Ashton Kutcher

De film begint slecht. Je moet je echt even door het eerste halfuur bijten. Niet omdat er te weinig gebeurt, maar juist veel te veel en het op een standaard film over psychopatische kleine jongetjes lijkt te gaan. Maar dan blijkt dat het heel ergens anders over gaat. Wat volgt, is een prachtige psychologische thriller.
Deze vond ik wat jammer, de 'prachtige psychologische thriller' was namelijk niet erg uitgediept en had een beetje een standaard principe. Het hing aan elkaar van wat schokkende gebeurtenissen onder die kinderen, wat special effects tijdens het 'tijdreizen' en een heel flauw speciale gaven idee...


En zelf heb ik laatst Zatoichi gekeken.
Daarna had ik een discussie met mijn vriendin over al het bloed wat er rondspuit. Mijn vriendin, btw, mocht bijvoorbeeld Pulp Fiction jarenlang niet kijken, mag (veelal Amerikaanse) geweldfilms niet kijken, maar deze film wel, en haar ouders waren vol lof erover.
Nu is het natuurlijk wel zo dat het bloed en de effecten te nep zijn voor woorden, maar nog steeds wordt er flink met bloed gesmeten.
"Ja, maar het gaat om de reden... volgens mij heb je de film niet helemaal begrepen" zei ze tegen mij. Auch. Pijn, hart, dolk... NIET doen.
Het is gewoon puur geweld uit wraak, eerwraak of wat dan ook, moord om te moorden, moord om geld, macht, haat en nijd. Wat is er dan anders aan dit dan bij de gemiddelde Bruce-Willis actiefilm? Niets toch? Behalve dat het hier met een Katana gebeurt en daar met een Colt.

Als film vond ik 'm vermakelijk, maar ik kan niet zeggen dat het een geweldige film is, ik kan niet zeggen dat er een sterk verhaal of een sterke moraal in zat, ik kan niet zeggen dat hij ook maar een stapje hoger staat dan bijv Die Hard (ok, behalve dan in voorspelbaarheid) .
Het is gewoon de japanse versie van een bloederige actiefilm. En dat vind ik jammer, want veel japanse films zijn heel mooi. Maar deze was te... aards.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 15-01-2005, 00:52
first eror
first eror is offline
Citaat:
Type schreef op 15-01-2005 @ 00:47 :


Als film vond ik 'm vermakelijk, maar ik kan niet zeggen dat het een geweldige film is, ik kan niet zeggen dat er een sterk verhaal of een sterke moraal in zat, ik kan niet zeggen dat hij ook maar een stapje hoger staat dan bijv Die Hard (ok, behalve dan in voorspelbaarheid) .
Het is gewoon de japanse versie van een bloederige actiefilm. En dat vind ik jammer, want veel japanse films zijn heel mooi. Maar deze was te... aards.
Oei, te weinig credits voor de regisseur. De cinematografie en het tempo (narratief en zeker ook montage) zijn 'meerdere stapjes hoger dan bijv. Die Hard".
Advertentie
Oud 15-01-2005, 00:53
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
American History X eindelijk.
Erg goed, al vond ik er wat hiaten inzitten.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 15-01-2005, 12:25
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Ray

Als biopic is hij wat minder, maar Jamie Foxx is geweldig.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Oud 15-01-2005, 12:37
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
first eror schreef op 15-01-2005 @ 00:52 :
Oei, te weinig credits voor de regisseur. De cinematografie en het tempo (narratief en zeker ook montage) zijn 'meerdere stapjes hoger dan bijv. Die Hard".
Ok, daar heb je wel gelijk in, maar Japanse films zijn sowieso al een stuk rustiger gemonteerd dan Amerikaanse. Ooit een Japanse soap gezien? Verschrikkelijk traag, die dingen.

Dus dat is gewoon een stijlverschil per land, denk ik. Ik weet niet of dat ook bewust zo gedaan is.

Ik ben het er wel mee eens dat het een stuk rustiger en lekkerder kijkt, en dat het minder het idee geeft dat de film alleen maar van sensatie aan elkaar hangt. Ik betwijfel alleen of dat ook echt de regisseur zijn intentie is/was, of dat het gewoon gewenning is doordat het overal in Japan zo toegepast wordt.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 15-01-2005, 12:56
first eror
first eror is offline
Citaat:
Type schreef op 15-01-2005 @ 12:37 :
Ok, daar heb je wel gelijk in, maar Japanse films zijn sowieso al een stuk rustiger gemonteerd dan Amerikaanse. Ooit een Japanse soap gezien? Verschrikkelijk traag, die dingen.

Dus dat is gewoon een stijlverschil per land, denk ik. Ik weet niet of dat ook bewust zo gedaan is.

Ik ben het er wel mee eens dat het een stuk rustiger en lekkerder kijkt, en dat het minder het idee geeft dat de film alleen maar van sensatie aan elkaar hangt. Ik betwijfel alleen of dat ook echt de regisseur zijn intentie is/was, of dat het gewoon gewenning is doordat het overal in Japan zo toegepast wordt.
It's done with thought. Ik heb nergens het woord traag of rustig gebruikt. Je hebt gelijk als je zegt dat de shots langer zijn en het aantal cuts aanzienlijk lager is dan in een MTVfilm, maar dat neemt niet weg dat het met heel veek beleid is gedaan. Die muzikale intermezzo's met die boeren getuigen daarvan -alhoewel ik die weer wat minder goed gekozen vond, maar ach-.
Oud 15-01-2005, 14:40
Verwijderd
Mean Girls

Waarschuwing: kijk deze film niet als je een indrukwekkende, goede, niet voorspelbare of goed geacteerde film wilt zien. Vond hem verder wel grappig om samen met een vriendin te zien, wijntje erbij en dan overal om lachen.

Maar verder is het natuurlijk helemaal niks
Oud 15-01-2005, 15:20
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 15-01-2005 @ 14:40 :
Mean Girls

Waarschuwing: kijk deze film niet als je een indrukwekkende, goede, niet voorspelbare of goed geacteerde film wilt zien. Vond hem verder wel grappig om samen met een vriendin te zien, wijntje erbij en dan overal om lachen.

Maar verder is het natuurlijk helemaal niks
Oh ik vond hem best goed hoor, en zo slecht geacteerd vond ik hem niet. Vond de film in ieder geval intelligenter dan de standaard high school chick flick.

"Oh My god, Danny DeVito, I LOVE you!"
Oud 15-01-2005, 15:33
Verwijderd
Nee sorry, goed zou ik Mean Girls niet willen noemen. Al heb ik er wel om gelachen.
Oud 15-01-2005, 15:50
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 15-01-2005 @ 15:33 :
Nee sorry, goed zou ik Mean Girls niet willen noemen. Al heb ik er wel om gelachen.
Ok.
Oud 15-01-2005, 17:01
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Type schreef op 15-01-2005 @ 00:47 :
Eerst even een reactie op wat al genoemde films:


Dat is het punt, dat er geen HOL gebeurt.

Ze zitten allebei eigenlijk tegen hun wil vast in een wereld die totaal gestoord is vergeleken bij hun normale maatstaven, weten allebei niet hoe ze er mee om moeten gaan en kunnen er allebei (nog) niet van weg.
Het gaat er dus juist om hoe verloren ze zich voelen en hoe lusteloos ze daarvan worden.

Ik vond'm juist prachtig, omdat die sfeer ook op een heel mooie wijze doorgegeven wordt. Dit is echt een topfilm imo

__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 16-01-2005, 01:59
Verwijderd
A Streetcar Named Desire

Sterke film met geweldig acteerwerk van Vivian Leigh en (jonge) Marlon Brando.
Oud 16-01-2005, 02:45
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 16-01-2005 @ 01:59 :
A Streetcar Named Desire

Sterke film met geweldig acteerwerk van Vivian Leigh en (jonge) Marlon Brando.
en regie van Elia Kazan
Die man was goed.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Ads door Google
Oud 16-01-2005, 03:56
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Alexander...
Wát een saaie shitfilm.

Chaotisch en te lang. En daardoor wist het al snel geen aandacht meer te trekken. Hebben ze 'n topcast, is 't nog niks.
__________________
yupyup.

Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 04:04.
Oud 16-01-2005, 11:00
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
national treasure

was aan ut begin een beetje saai, maar daarna werd hij wel leuker
Oud 16-01-2005, 11:28
Verwijderd
50 first dates

Het begin vond ik niet zo leuk, maar vanaf het dansje naast de auto vond ik hem grappig. Leuke, aparte film.
Niet te moeilijk, maar voor een relaxte avond wel geschikt.
Oud 16-01-2005, 11:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Resident Evil: Apocalypse

ik vond deel 1 volgens mij als 1 vd weinige goed en ik heb me prima vermaakt met dit deel. Goede actie, redelijk plot en totaal niet saai. Als je deel 1 net als ik het bekijken waard vond moet je deze zeker ook zien.
Spoiler
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 16-01-2005, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 16-01-2005 @ 02:45 :
en regie van Elia Kazan
Die man was goed.
Heb verder alleen On The Waterfront van hem gezien, dus kan er niet veel over zeggen. Maar die beviel me ook erg.
Oud 16-01-2005, 13:41
goodfella
goodfella is offline
turtles!! cowabunga...blijft leuk
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Oud 16-01-2005, 13:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
The Godfather
Van: Francis Ford Coppola. Met: Marlon Brando & Al Pacino

Voor de derde keer gezien en hij blíjft geweldig! Meesterlijke film! Goede dialogen, sterk verhaal, prima acteerwerk en prachtige muziek.
Oud 16-01-2005, 14:25
little_devotion
Avatar van little_devotion
little_devotion is offline
Runaway jury

Maar ik heb em niet helemaal afgezien want ik viel in slaap. Niet dat ie saai was ofzo Ik vond het een goeie film, vanavond even afkijken.
__________________
:mad:
Oud 16-01-2005, 15:57
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Gisteravond onder het genot van bier en sigaren Donnie Darko gezien bij een vriend.

Geweldige film.
__________________
Mujahideen: "...Een waarschuwing! Die gozer beledigt opzettelijk moslims door God voor weet ik veel wat allemaal uit te maken..."
Oud 16-01-2005, 16:19
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Troy

ik had em al gezien, maar toch leuk genoeg om nog eens te kijken
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 16-01-2005, 16:22
Wooden
Wooden is offline
ik heb vanmorgen the sixth sense gekeken, ik heb m op video, best goeie film, beetje lam einde
Oud 16-01-2005, 17:10
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 13:44 :
The Godfather
Van: Francis Ford Coppola. Met: Marlon Brando & Al Pacino

Voor de derde keer gezien en hij blíjft geweldig! Meesterlijke film! Goede dialogen, sterk verhaal, prima acteerwerk en prachtige muziek.
De eerste sequel vond ik eerlijk gezegd veel beter. Deze was ook erg goed, maar geen meesterwerk imo.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 16-01-2005, 17:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 16-01-2005 @ 17:10 :
De eerste sequel vond ik eerlijk gezegd veel beter. Deze was ook erg goed, maar geen meesterwerk imo.
Ik vond deel 2 de minste van de drie, eigenlijk.
Oud 16-01-2005, 17:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Wooden schreef op 16-01-2005 @ 16:22 :
ik heb vanmorgen the sixth sense gekeken, ik heb m op video, best goeie film, beetje lam einde
Juist het einde maakte dat de film uitsteeg boven de middenmoot.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Verhalen & Gedichten Ellie's friend
lunatheawesome
2 25-02-2012 20:31
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Films, TV & Radio THe Passion of Christ
-Octavius-
283 15-01-2005 00:29
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.